eibabo.nl- Logo - Beoordelingen

eibabo.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden893 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 dec. 2018
eibabo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug. 2023
Weinig problemen met Eibabo, helaas bij laatste bestelling is er een deel van de zending kwijt geraakt, ze geven aan dat ze dit uitzoeken en de materialen opnieuw bestellen en verzenden. Dat is op zich netjes, het is alleen jammer dat je niet kan zien op de website wat er nu nog open staat. de pakbon bij de wel geleverde materialen was zeer onduidelijk en daar klopte naar mijn mening weinig van. Indien ze dit probleem naar tevredenheid oplossen gaan we weer naar 5 sterren......

30 okt. 2023
Als bedrijf kunnen wij niet op rekening bestellen, maar de factuur komt pas na levering. Administratief extra werk en vervelend. Pakketservice kwam buiten werktijden in de avond waardoor niet bezorgd kon worden. Pakket zonder pardon teruggestuurd naar Duitsland met melding dat pakket geweigerd is. Frustrerend Producten wel naar tevredenheid

Beoordelingen voor eibabo.nl

30 jan. 2024
Prima communicatie. Vlot geleverd.
ML
Wim M.
Zeist
28 jan. 2024
13 jan. 2024
Concurrerende prijzen, snelle en betrouwbare leverancier. De bestelling vrij snel in huis, eerste instantie twijfelde ik of de levering wel zou plaatsvinden omdat de prijzen oprecht erg scherp maar ik kan u zeggen dat die twijfel onterecht is geweest. Zeker een aanrader en met sommige producten scherper in de prijs dan mijn vaste leverancier in Nederland.
BB
Bert B.
Voerendaal
9 jan. 2024
Prima assortiment, goede prijs. Snelle verzending
MO
Mario O.
Oostburg
3 jan. 2024
Verkeerde levering kan niet geretourneerd worden, zeer zeer slecht
1 dec. 2023

Levertijd en afhandeling van Eibabo was…PRIMA

Levertijd en afhandeling van Eibabo was prima. Echter, vervoerder of Eibabo hebben mij niet over levertijd geïnformeerd, het was toeval dat ik thuis was. Verder was het geleverde product 18 maanden oud en software updaten via Delta Electronics app verliep zeer moeizaam. Wel tevreden over het product en de prijs.
Antwoord van eibabo.nl
1 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Toen de goederen werden verzonden, werd u leveringsinformatie toegestuurd met een directe link om uw zending te volgen.
7 dec. 2023
Product was niet te vinden op internet in de buurt van NL. Maar zij hadden het wel op voorraad. Erg blij klant ook blij kunnen maken. Makkelijk besteld en mooie levertijd.

Snelle levering en

Dat het product er was. Was niet makkelijk zoeken. Levering duurde niet heel lang. terwijl het langer zou duren. Dus informatie over levering kan beter.
19 dec. 2023
Goede, scherpe prijzen. Terugsturen van iets verkeerd besteld ging ook makkelijk
20 dec. 2023
correctheid, snelheid van handelen. bij opmerkingen directe reactie.
PP
Peter P.
Almere
28 nov. 2023
De omschrijving van artikelen zijn vaak vreemd vertaald
20 dec. 2023
Snelle levering en product voldeed prima.
5 dec. 2023
Goede informatie, goed materiaal
19 dec. 2023
Snelle levering, goede prijzen.
HS
Hassan S.