eibabo.nl- Logo - Beoordelingen

eibabo.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden941 beoordelingen in totaal

8 aug 2023
Weinig problemen met Eibabo, helaas bij laatste bestelling is er een deel van de zending kwijt geraakt, ze geven aan dat ze dit uitzoeken en de materialen opnieuw bestellen en verzenden. Dat is op zich netjes, het is alleen jammer dat je niet kan zien op de website wat er nu nog open staat. de pakbon bij de wel geleverde materialen was zeer onduidelijk en daar klopte naar mijn mening weinig van. Indien ze dit probleem naar tevredenheid oplossen gaan we weer naar 5 sterren......

Als bedrijf kunnen wij niet op rekening bestellen, maar de factuur komt pas na levering. Administratief extra werk en vervelend. Pakketservice kwam buiten werktijden in de avond waardoor niet bezorgd kon worden. Pakket zonder pardon teruggestuurd naar Duitsland met melding dat pakket geweigerd is. Frustrerend Producten wel naar tevredenheid

Beoordelingen voor eibabo.nl

28 jun 2024
Spannend om voor het eerst te bestellen bij deze voor mij onbekende partij. Maar betaling en levering werden keurig afgehandeld.

tevereden met bestelling en snel…

tevreden met bestelling en snel geleverd
2 jul 2024
Antwoord van eibabo.nl
3 jul 2024
Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om een ​​beoordeling achter te laten. Helaas kunnen wij niet begrijpen waarom dit zo negatief uitpakte. De bestelde goederen zijn binnen de aangegeven tijd geleverd en we hebben geen klachten ontvangen over het proces.
17 jun 2024
240508-1394856 Aftersales isn't that great. During the purchase process I should have made a profile which would have made it much easier to return unused bought products. It's best to communicate in German language with Eibabo staff. My English question isn't interpreted very well by Eibabo staff
Antwoord van eibabo.nl
18 jun 2024
Thank you for your feedback. We are sorry if your message in English was misinterpreted. Although we strive to communicate the languages ​​offered in the shop as best as possible, we unfortunately cannot completely rule out possible linguistic misunderstandings. We politely ask for your understanding.
29 mei 2024
Prima prijs en vlotte levering volgens afspraak. Als je weet wat je moet hebben werkt de website, maar bladeren/filteren op zoek naar een geschikt artikel is zeer uitdagend op deze website.
27 mei 2024
Goede service: nette afhandeling van order wijzigingen, deel verzendingen als een onderdeel een veel langere levertijd heeft. Klantenservice reageert prompt
28 mei 2024
Veel keus. Verzendkosten wel een beetje hoog....
17 jun 2024
Top. Alle producten perfect geleverd
HH
27 mei 2024
Snelle levering en goed produkt
1 jun 2024

Prima.

Levering op tijd, goed verpakt.
perfect service, top leveringen
Snelle en correcte levering