toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

3.100 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

Uitstekende Festool-dealer!! Ik kocht bij Toolnation een T18-3 Festool schroefboormachine met gratis organizer aan de beste prijs die op internet te vinden is. Betaling, levering en verpakking waren allen in orde en volledig volgens de verwachtingen. Bij registratie van de Festool machine krijg je standaard een All-inclusive garantie van 3 jaar Festool zelf. Toolnation doet hier nog 2 jaar bovenop!
Assortiment is prima, prijzen zijn goed, maar communicatie kan beter. Wanneer een product een langere levertijd heeft dan aangegeven op de website komt er geen enkel bericht, ook niet wanneer je als klant weken langer moet wachten dan verwacht. Ik blijf hier wel terugkomen, want uiteindelijk krijg je wel altijd je bestelling.
Deze maal is mijn bestelling op tijd geleverd probeer zo verder te doen want verschillende keren hiervoor was mijn bestelling veel te laat en zelfs nooit geleverd (wel terugbetaald ) Al de keren dat er iets niet in orde was heb ik zelfs de kans niet gekregen om feedback te geven ???
Ik had een kärcher k7 besteld en ik ben zeer tevreden. Zeer praktisch al die benodigdheden voor de wagen, de stoep en de tuin te poetsen. Een echte aanrader.
De site geeft aan dat een product op voorraad is maar bij de levering, binnen 3 dagen, niet zo te zijn. Dat vind ik storend. Is me al 2 x overkomen
Pakketten worden NOOIT verstuurd binnen de tijd die vermeld staat op de website. Heb nu 5x iets besteld. Pas de verzendtijd aan op jullie website.
Materiaal ok! Verpakking kon beter , gescheurd en open gemaakt! Levering door Dpd kon beter , ganse dag gewacht en niet komen opdagen op dag1
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Goed product, alleen werd de bestelling in 4 etappes verzonden, terwijl er op de site 1-3 dagen staat. Totaal 2 weken geduurd.
Levering normaal 3 dagen nu 7 dagen moeten wachten nogtans wat ik bestelde was in stock maar voor de rest was alles ok
Tevreden over leveringen informatie. Vraag me wel af of niet iets zuiniger met doos materiaal kan worden omgesprongen
Goede levering Correcte afhandeling van bestelling top Levering door dpd kan beter , word niet aan huis geleverd
Zondag besteld zaterdag een onderdeel ontvangen en maandag onderdeel alles had in een doosje gekunt.......
Zeer overzichtelijke site , prijzen zijn lager dan bij de meeste concurrentie en snelle levering .
Professional dealer met goede garantievoorwaarden! Technische know how en produktaanbod!
Goede kwaliteit en passing. Op tijd bestellen want het is niet de volgende dag in huis.
Product was op voorraad en zou binnen 1 a 3 werkdagen geleverd maar duurde veel langer
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Producten met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen liggen nooit op voorraad, maar worden uit de voorraad van de fabrikant gehaald daarom kunnen we bij bestellingen met een verwachte levertijd nooit garanderen dat het daadwerkelijk binnen die tijd geleverd word. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Snelle levering, beschikbaarheid goederen. Je vindt wat je zoekt. Goede prijssetting.
Snelle bezorging, goede prijstelling en goede informatie tijdens de bestelling.
Levertijd langer dan aangegeven. DPD loopt na 5 sec. al weg van de voordeur.
Communicatie kan nog beter. Het duurde langer dan de website aangaf