Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.283 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.756 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

HV
Hessel V.
‘s-Gravendeel
Alhoewel het bestelproces aanvankelijk goed startte bleek later dat de artikelen, die wel op voorraad waren, niet direct uitgeleverd werden. Sterker nog we werden zelfs niet daarvan op de hoogte gesteld. Vervolgens gebeld en na ongeveer 15 minuten kregen we verbinding. Nette jongen die zei: Ja mijnheer: In het magazijn is het druk, we hebben wat achterstand. Dat bleek wel omdat we het product ongeveer vier werkdagen te laat ontvingen. Helaas was dit niet de eerste keer. De verpakking was overigens keurig. Maar dit moet toch beter kunnen. Wat ook beter kan is: "Aangeven hoe de batterij-actie werkt". Het is niet duidelijk dat je dit zelf moet doen. Het is nauwelijks te vinden hoe het werkt. Je komt in een doolhof terecht en kost relatief veel tijd om het op te lossen. Inmiddels zijn we een week verder en ik weet nog niet waar ik aan toe ben. Dit was niet de eerste keer dat dit gebeurde. Bij de foto's kunt u zien hoe één bestelling van 16 artikelen leidde tot wel zeven verschillende afleveringen die over twee weken verdeeld afgeleverd werden door overigens een keurige chauffeur van DPD, die elke keer weer lachend wat pakketjes afleverden. Beste mensen van Toolnation: "U hebt een aantrekkelijk profiel aan de voorkant van uw webshop, maar de afhandeling kan echt een stuk beter". Tijd voor PROCESVERBETEREN ACHTER DE SCHERMEN. Het is een uitdagende en prachtige case voor een auteur die schrijft over logistiek en e-commerce. Zet hem op Toolnation. Tot nu toe heb je een zes verdiend. Maar ik geloof wel dat je het beter kan: TIJD VOOR VERBETERING.
TB
Thomas B.
Hasselt

service is minder dan vroeger.

vroeger bij toolnation direct leverbaar was een dag later thuis. contact met de klantenservice was vlot en zonder gedoee. tegenwoordig bestel je direct leverbare producten, duurt het een week op zen minst eer ze er zijn. mail je de klantenservice duurt dat ook 3 dagen eer iemand besluit te vertellen dat het eigenlijk nog besteld moest worden bij de leverancier. dit was nu al 2x zo.. zonde. het assortiment is wel goed.
Er is een verschil tussen producten die op de site als “direct leverbaar” zijn en de daadwerkelijke levertijd (ruim een week, in mijn geval). Hierover wordt niet gecommuniceerd.

Ik ben héél erg tevreden omwille van de snelle service en degelijke toestellen!

Ik ben héél erg tevreden omwille van de snelle en goede service van Toolnation! Ik kocht recent een paar Makita apparaten (accuplatform) en de levering was correct én aan zeer gunstige prijzen! Toolnation was voor alle toestellen de goedkoopste! Goede omschrijving en dus vergelijking van de toestellen mogelijk!

DTM52 top machine!

onderscheidend van Toolnation is dat je 3 jaar + 2 jaar extra krijgt dus uiteindelijk 5 jaar garantie. Mooie machine lekker stil alleen vind hem beetje aan de zware kant. Wat Toolnation wel kan verbeteren is de levertijd, het is binnen drie dagen geleverd terwijl dat bij concurrenten binnen 1 dag.

Gratis accu nou vergeet het maar

Als ze een aanbieding doen met een gratis accu dat ze deze dan zelf erbij leveren. Nu moet het via de makita cadeauwinkel, nou dat is een drama zit nu al 10 dagen te wachten op een reactie van Makita. Zou graag mijn bestelde gereedschap willen gebruiken
Product voldoet aan verwachting. Levering verliep vlot en heel goed verpakt en verzorgd. Zal zeker in de toekomst de firma opzoeken voor meer producten. Alleen kreeg ik eerst geen bevestiging van de bestelling en ook geen bericht over de bezorging.
Alles goed aangekomen! Wel verbazend dat een bestelling die groot genoeg is om zonder verzendkosten uit te voeren, toch in twee keer aankomt. dat was voor mij echt niet nodig. Nu is er toch twee keer een bestelwagen tot bij mij moeten rijden!
TW
Ted W.
Dedemsvaart
Goede producten voor een goede prijs. Uitgebreid assortiment waardoor je betere keuzes kunt maken. Soms duurt de levering iets langer dan verwacht. Kan natuurlijk ook aan de verwachting liggen maar dat zou beter 'ge-managed' kunnen worden.
Natuurlijk ken ik metabo, maar ik kende Toolnation nog niet. Ik heb een invalzaag gekocht. Deze werd keurig thuisbezorgd na een paar dagen. Ik ben echt tevreden en zal daar gerust weer bestellen. Eerst even sparen. 😉. Jan
De tijd waarin het geleverd werd verliep goed, maar de kwaliteit van verpakken van de onderdelen vond ik ronduit slecht. De verpakking was opengescheurd, gelukkig zaten wel de juiste aantallen nog in de doos.

Schaafmessen voor de Scheppach.

Ik heb schaafmessen voor een vandiktebankje gekocht. Toolnation was relatief goedkoop. Inmiddels heb ik deze artikelen gevonden op Aliexpress. Voor nog niet een kwart van de prijs bij Toolnation.
levertijd niet goed aangegeven. Geen mail ontvsngen wanneer het pakket komt, geen goede inschatting hoe lang de levering nog duurt en geen indicatie hoe laat de bezorger kont, jammer.
FP
Frank P.
Zierikzee

Op voorraad?

Ondanks dat het artikel "op voorraad " was duurde het 2 weken tot aflevering. In dit geval geen probleem maar dat zal niet bij iedereen het geval zijn. De prijs was wel OK.
De tijd tussen bestellen en opsturen was bijna een week, dat is te lang. Ook de gratis batterij actie was voor mij niet duidelijk dat je die bij Makita moest aanvragen
Doen wat ze beloven. Verpakking had wel véél kleiner gekund en daardoor als briefpost verzonden kunnen worden. Post.nl gaf niet door wáár ze het pakket had afgeleverd.
Correcte en snelle levering, informatie over verzending mocht iet duidelijker, maar over all, prima ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.
Duidelijke omschrijving van de gezochte ‘tool’, dus je weet dat het goed gaat en dat bij een giga assortiment, perfect.
Ik heb niets nodig dan een goede beschrijving, prijs en levertijd, en dat is er, dus ik zou niets veranderen
levering stond op 1-3 dagen en heb 7dagen moeten wachten . Voor de rest zeer tevreden van toolnation.