Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.388 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.135 beoordelingen in totaal

20 dec 2023
Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Goede A-merken tegen scherpe prijzen. Communicatie na een bestelling kan beter. Ik heb 14 dagen gewacht op een Dewalt accuklopboor set terwijl op de site 1 tot 3 werkdagen stond vermeld. Na een mail naar de klantenservice werd gezegd dat ik niet vanuit mijn Toolnation account had besteld maar als gast echter mijn bestelling zou zeker in behandeling worden genomen. Dagen later mijn bestelling schriftelijk geannuleerd. Edoch, dezelfde dag werd bestelling alsnog verzonden. Beetje vreemd. Ik heb mijn Dewalt inmiddels met tevredenheid in gebruik genomen

Toolnation = keuze -kwaliteit - en niet duur.

Eerst en vooral heb je op Toolnation een enorme keuze aan gereedschappen , deze zijn veel goedkoper dan ergens anders. Wat me heel erg beviel was de prijs en de levertijd, mijn artikel was binnen en kon binnen de 2 dagen geleverd worden. Dit heeft iets langer geduurd (5 dagen) waarvoor ik alle begrip heb. Ook de mail die ik gestuurd heb is netjes beantwoord geweest, van deze site kan ik niks dan goeds zeggen. Bedankt Toolnation, nu nog wat droger weer en ik kan de taxus snoeien. grtjs Karine.
Ik ben heel tevreden , je hebt een enorme keuze , de prijzen zijn minder als ergens anders en alles gaat zoals het moet gaan, mijn heggenschaar was niet in 2 dagen geleverd zoals op de website staat maar wel in 5 dagen en daar heb ik alle begrip voor. Al zou het toch fijn zijn dit ook op de website te zetten dat de levering wat langer kan duren, maar verder TOP.
MV
Marcel V.
Dordrecht
24 mei 2024
Geleverd volgens specificaties. Kleine opmerking als je niet kunt leveren binnen twee werkdagen suggereer dat dan ook niet. Ik bestelde op woensdag om op donderdag of vrijdag geleverd te krijgen. Het werd uiteindelijk dinsdag. Als je betere verwachting geeft over levertijden kan de ontvanger beter plannen, en oh ja dat is je klant!
DA
De Kerpel A.
Huldenberg
Zeer gemakkelijk en overzichtelijk site. De leverings termijn op de advertentie naleven, Jullie doen mee aan een beter milieu maar stuurt een bestelling in 2 delen op let een paar dagen tussen, beter laten weten waar en wanneer de bestelling toekomt,

1 week levertijd i.p.v. direct leverbaar

Zet op jullie website de werkelijke levertijd van jullie producten. Als ik iets koop waarbij staat dat het direct leverbaar is verwacht ik het binnen 1 à 2 dagen en niet na 1 week. Dat werkt veel handiger bij het inplannen van een klus.
Bestelling die binnen 1 a 2 werkdagen geleverd had moeten worden, verscheen pas na een week. De bestelling was een klein tangetje, geleverd in een 40x20x20 doos. Dat had ook prima in een kartonnen envelop gepast.
Overzichtelijke website. Goed Makita assortiment wat redelijk snel te leveren is. Toch denk ik dat als het als voorraad staat aangegeven op de website een levering de volgende dag mogelijk zou moeten zijn.

snelle levering en scherpe prijs!

ondanks de vele slechte reviews heb ik toch een poging gewaagd. Het pakje was binnen de 4 werkdag verstuurd en binnen de week ga ik die nog in de brievenbus. Goed ingepakt en scherpe prijs. Heel tevreden!
MV
Een heel sterke webshop! Scherpe prijzen en telkens correct geleverde producten. Klein minpuntje… soms is de levertermijn vrij lang. Ook bij producten die zogezegd in voorraad staan.
9 jun 2024

DUR190LZX3

zeer concurrerende prijzen en een ruime keuze aan kwaliteitsapparatuur. Verzending is ook razendsnel. Ik ben volledig tevreden met de gekochte producten. Ik raad aan.

''lange'' Levering

Alles was goed maar de levering liet wel op zich wachten. Er stond bij direct leverbaar maar moest een goede week wachten voordat mijn bestelling verhandeld was.
7 jun 2024
U zegt dat u deelleveringen wil verminderen dat zie ik niet terug in de praktijk, op woensdag een levering en op donderdag weer een levering van dezelfde order!
Makita graatrimmer besteld op maandag en de maandag erop geleverd. Er stond echter bij dat product op voorraad was en binnen 2 dagen geleverd zou worden.

Steeds een goeie service

Steeds een goeie en duidelijke snelle verzending. Wat meteen geleverd kan wordt wordt geleverd, andere dingen komen soms een dag later aan, wat prima is.
30 mei 2024

Late levering bij Product direct leverbaar

Product direct leverbaar. Zaterdagavond besteld en donderdag pas aangeleverd bij de vervoerder. Dat is slordig.
de levertijd sneller maken. voor een product welke op voorraad is duurt het erg lang voordat het geleverd word
Artikel was op voorraad maar werd niet zoals verwacht in 1-2 werkdagen bezorgd. Duurde 4-5 werkdagen.
6 jun 2024
We kregen het product beschadigd geleverd, na een bezoek in Beek werd het Product moeiteloos omgeruild
24 mei 2024

Luilekkerland

Veel keuze, goede prijze en snelle verzending…..heerlijk overzichtelijk winkelen en fijne site