toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

Details over toolnation.nl

toolnation.nl - Beschrijving

Toolnation is de nummer 1 in professioneel gereedschap. Bestel alle topmerken altijd tegen de beste prijs en eenvoudig online. ✓Gratis verzending binnen de Benelux. ✓Elke dag nieuwe scherpe aanbiedingen. ✓Alle bekende merken: Festool | Bosch | DeWalt | Fein | Metabo | Makita | Hitachi | Milwaukee | Panasonic
Handelsonderneming Dirks B.V.
Prins Mauritslaan 120
6191EJ Beek LB
Raymond Dirks

Beoordelingen voor toolnation.nl

4.233 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

De eerste en de laatste keer een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Site prima en prijs ook marktconform. Een Kärcher elektrische dweil besteld met op site een levertijd van 11 dagen. Na 14 dagen ga ikzelf maar een mail sturen waar product blijft. Leveringen lopen uit vanuit fabrikant. Snap ik kan en mag ook gebeuren zeker in deze tijd. Maar wat ik totaal niet snap is dat de levertijd op de site wordt aangepast naar 1-3 dagen en in de praktijk het 4 weken of langer duurt. Ik heb zelf met Kärcher gebeld en deze geven ook netjes aan dat er een leverings probleem is. Zagen ook precies de order voor Toolnation staan. Als ik Toolnation hierop wijs blijven zij licht geïrriteerd zeggen dat dat niet kan en dat zij de info van de leverancier volgen. Of ik wil annuleren ? lekker makkelijk zijn zij ervan af. Als klap op de vuurpijl geen mail dat product is afgestuurd en waardoor deze samenviel met een briefje voor de bode dat een product, dat wel netjes was aangekondigd door een andere leverancier, voor de deur geplaatst mocht worden. Daardoor het product een middag lang onbewaakt bij ons voor de deur gestaan. En Kärcher geel valt best op zo ! Echt waardeloos als fout was gegaan!

Beoordelingen voor toolnation.nl

De verzending was goed verpakt en goed op tijd. Alleen de verzending is niet compleet wat volgens de aanbieding is voorgesteld, doppendoos is compleet maar er was/is geen gratis lijmklem bij geleverd
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. De gratis lijmklem komt bij bestellingen vanaf €199,- excl. btw. Uw bestelling heeft zodoende helaas niet voldaan aan de gestelde voorwaarde(n). Meer informatie vindt u via https://www.toolnation.nl/gratis-bessey-gk15
Snelle levering. Alles prima in orde. Maar een levering in 3 keer -waarbij ik de bestelling steeds moest afhalen in een ophaalpunt (vermits ik overdag niet thuis was)- was niet nodig.
Snelle levering. Goed gereedschap. Maar wel jammer dat alles apart wordt verzonden. Bestel je 5 kleine dingen krijg je 5 dozen geleverd. Kon makkelijk in 1 doos.
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Vlotte levering van machine en werkbank. Jammer genoeg langer moeten wachten op zaag. Hierover beter communiceren is een aandachtspunt.
van Re D.
Het bestelde artikel was twee maal de beloofde tijd onderweg en de antwoorden, bij telefonische navraag, waren zeer onbevredigend.
Indien bedrijfsmatige aankoop(en) beter regelen met faktuur betalingen. Gewoon op rekening en via internet bankieren betalen.
Snelle levering, goed verpakt en makkelijke webwinkel om alles te vinden wat je nodig hebt. Ik ben er zeer tevreden over!
Goede prijzen, snelle afwikkeling en -tot nu toe- snelle, serieuze behandeling van klachten over het geleverde materiaal.
Groot sortiment. Jammer dat ze nog niet de volgende dag kunnen leveren als de goederen op voorraad zijn.
Bestelling is de volgende dag verstuurd. Helaas kwam DPD pas twee dagen later het pakketje afgeven.
De levering duurde een paar dagen langer dan aangegeven was. Misschien kwam dit door de paasdagen.
Grote keuze professioneel gereedschap. Mooie aanbiedingen. Snelle levering. Goede service
Bestel graag bij Toolnation; altijd duidelijke prijs en (als op voorraad) snel geleverd.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding en makkelijk om verbruiksmateriaal erbij te bestellen.
Correcte levering van de bestelde goederen en geleverd op het voorgestelde tijdstip.
Altijd alles perfekt geleverd. Bij vragen krijgen we steeds een gepast antwoord.
3 produkten te gelijk besteld,maar in 2 keer verzonden,zonde van de diesel!
Antwoord van toolnation.nl
Bestelprocess verliep probleemloos met goede informatievoorziening. Top.
Diverse bestellingen Milhouwkee, telkens snelle en correcte levering !
Snelle levering makkelijke afhandeling Met bestelling en betalling