Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov. 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

8 feb. 2024
Goed werkende en zeer uitgebreide webshop, vlotte reactie op email en zelfs de telefoon wordt beantwoord! De extra garantie is leuk hoewel onder voorwaarden. Prijzen niet persé het laagst, kortingsacties kunnen per dag wijzigen. Ik kocht een mooie invalzaag met een korting (op adviesprijs) van 27%. Terwijl ik de bestelling nog moest ontvangen werd het 30%. Toch weer 12 euro korting gemist, wel jammer. En ik had een extra promotie-actie over het hoofd gezien, 1 dag te laat besteld. Een reactie als "het stond met koeienletters op de site" (klonk als had je beter moeten kijken en gisteren bestellen) kan echt wel beter... Verder goede ervaringen tot nu toe!
5 feb. 2024

De goedkoopste als je geduld hebt

Heb een beetje geduld met deze jongens. Ik heb een makita lxt frees besteld met een set Bosch frezen . Op de site staat aangegeven dat ze beiden voorradig zijn. Dezelfde site geeft aan dat het dan 1 tot 2 werkdagen levertijd heeft. Dit moet je helaas als 1 tot twee weken lezen. De Frees kreeg ik ruim een week later, de frezen, bijna twee weken later... Een beetje vaag allemaal... Dus stel jezelf de vraag voor je besteld. Is de 'korting' je het wachten waard?
26 jan. 2024

Decoupeerzaag snel geleverd!

Ik heb een Metabo decoupeerzaag besteld, op de site stond een levertijd van 1 tot 5 werkdagen. Gelukkig kreeg ik deze al binnen 2 werkdagen geleverd. Tevens had ik een set zaagjes besteld, wat wel jammer was dat deze apart los geleverd werden en niet bij de machine zaten.
2 feb. 2024
Snelle levering. Helaas kunnen ze bij Metabo niet tellen waardoor ik 10 bouten te kort kwam om het onderstel goed vast te zetten. hier melding van gedaan en Toolnation gaat deze naleveren. Als het goed is komen ze vandaag binnen. Dat de eindcontrole in China zijn werk niet goed doet is natuurlijk niet de fout van Toolnation.
Ik ben nogsteeds klant bij Toolnation. koop hier vaker dingen dingen die goed geprijst staan. Als ook zijn de mensen aan de service desk altijd goed gezind. De enige opmerking is dat levingen iets langer duren dan normaal. Dit is allemaal niet erg maar hou het wel in je achterhooft als je iets besteld. Mvg, Ward
RD
Robert d.
Zoetermeer
8 feb. 2024
Alles is prima en snel geleverd. Alleen jammer dat de 5 items alle 5 los zijn verstuurd en dientengevolge ik op 5 achtereenvolgende dagen op DHL mocht wachten. Verzamelen en versturen had voor alle partijen efficiënter geweest, zeker omdat de artikelen bij elkaar horen en los van elkaar niet te gebruiken zijn.

DTM52 top machine!

onderscheidend van Toolnation is dat je 3 jaar + 2 jaar extra krijgt dus uiteindelijk 5 jaar garantie. Mooie machine lekker stil alleen vind hem beetje aan de zware kant. Wat Toolnation wel kan verbeteren is de levertijd, het is binnen drie dagen geleverd terwijl dat bij concurrenten binnen 1 dag.
9 feb. 2024
(bijna) NIETS op aan te merken. Kleinere verpakkingen misschien wel. Iets dat in enveloppe kan (niet breekbaar is) hoeft -volgens mij- niet in doos van 30 op 30 op 10 🤔 anders alleen maar lof niet de eerste keer dat ik daar bestel👌🏼
Natuurlijk ken ik metabo, maar ik kende Toolnation nog niet. Ik heb een invalzaag gekocht. Deze werd keurig thuisbezorgd na een paar dagen. Ik ben echt tevreden en zal daar gerust weer bestellen. Eerst even sparen. 😉. Jan
MH
Machiel H.
Oudeland
30 jan. 2024
Levertijd niet duidelijk aangegeven. Zou graag een realistische levertijd zien bij de producten. Nu op voorraad betekend niet directe verzending. Goede prijs en ruime keus.
Bij het artikel stond direct leverbaar, om deze reden bestelde ik ook het artikel bij Toolnation. Blijkt het artikel niet op voorraad en duurde het een week voor levering!
6 feb. 2024

Prima webshop.

Groot assortiment; prima kwaliteit. Betrouwbare webshop. Zaterdag bestellen, woensdag leveren. Dat kan sneller voor een product op voorraad. Al met al tevreden klant!
5 feb. 2024
duidelijk aangeven wat men moet ondernemen om de gratis batterij te verkrijgen. Ik zit nu weken met een toestel zonder batterij!!!!!!!!!!!
Producten ( 3 x Makita bitsetjes ) snel binnen. 1 bitset had en klap gehad. Het zat los rammelend in de doos. Bitjes uit de houders.
Goed persoonlijk advies van de baliemedewerker in Meppel. Actieproduct was goedkoop maar voldeed niet dus toch duurder dan verwacht.
Duidelijke omschrijving, nette levering. Levering duurt wat langer, kan beter aangegeven worden. Bijvoorbeeld 5 tot 8 werkdagen.

Brede verzameling aan producten en goede service

Brede verzameling aan producten in verschillende prijsklassen. Snelle levering. Bij vragen wordt snel en adequaat geantwoord
CW
Coen W.
Hoensbroek
6 feb. 2024
Toolnation heeft een groot assortiment met concurrerende prijzen en producten die bij andere bedrijven niet te vinden zijn.
Duidelijke omschrijving van de gezochte ‘tool’, dus je weet dat het goed gaat en dat bij een giga assortiment, perfect.
zeer goed ook voor levering, maar de prijs van de artikelen naar de hoge kant tegenover andere webwinkels