ledgroothandel.nl- Logo - Beoordelingen

ledgroothandel.nl

377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.103 beoordelingen in totaal

11 jun 2024
Binnen de bestelprocedure van wolkenpanelen kan men alleen aantallen opgeven en geen vormen zoals 2x2 vierkant, of 2x3 rechthoekig. Het is de bedoeling dat het aantal panelen wordt opgegeven en besteld, waarna een medewerker via de e-mail zal vragen in welke vorm dit geleverd moet worden. Misschien is het een idee om de webwinkel hierop uit te breiden, dat klanten dit gelijk zelf kunnen aangeven. Dit scheelt in de extra communicatie met de medewerkers, die niet altijd even snel is.

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor ledgroothandel.nl

Wim V.
Vorselaar
11 jul 2024
Grote keuze. Snelle levering van de voorradige zaken. Correcte en snelle nalevering van niet voorradige zaken zonder meerprijs.
13 jul 2024
Alles in orde, van bestelling tot betaling tot levering Dank je

uitstekende ervaring

producten goed te vinden op de webshop, snel verzonden.
5 jul 2024
snelle service en doen wat extra's voor hun klanten
doen wat ze zeggen dat ze gaan doen
Willy V.
Borsbeek (België)
9 jul 2024

Correcten uitvoering

info - opvolging - timing - prijs
Antwoord van ledgroothandel.nl
11 jul 2024
Beste Willy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij zijn dankbaar voor uw positieve opmerkingen over onze informatie, follow-up en prijzen zoals timing.
Goed product, snel geleverd
8 jul 2024