Ledpaneelgroothandel.nl

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor Ledpaneelgroothandel.nl

Empfehlenswert

Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Sehr geehrter Herr Schlembach, herzlichen Dank dür Ihre Bewertung und die 5*! Wir freuen uns zu lesen, dass Sie zufrieden über unsere Produkte, Preise, Kommunikation sowie die leichte Programmierung sind. Wir verstehen, dass unterschiedliche Preise in verschiedenen Ländern verwirrend sein können. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie Fragen oder Anmerkungen zu diesem Thema haben. Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte.
snel geleverd , zeer mooi product. Wat beter kan is; handleiding bij leveren. in mijn geval moest ik toch aardig wat speurwerk verrichten om de 6 kleuren goed aan te kunnen sluiten op de 3 in 1 controller, daarna was het wel heel logisch.
Supersnelle levering: ‘‘s avonds besteld en de dag erna stond het pakketje al klaar bij het afhaalpunt. De led-straler zelf voldoet geheel aan de verwachting.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u uw pakket snel hebt ontvangen en dat onze LED spot aan uw verwachtingen voldeed.

I used for my clients they are very happy with this product.

I used for my clients they are very much satisfied with my work and i am also satisfied with your product of quality . I recommend for others also.
Alweer sneller geleverd dan ik de volgende dag thuis kan komen van mijn werk ;)
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Arwin, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke bezorgservice te bieden en het is geweldig om te horen dat we sneller hebben geleverd dan u had verwacht. Wij waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden was met onze diensten.
Goede verlichting- in prijs maar minder goed de levensduur
Vlot en correct geleverd. Eerlijke prijs
Goede producten en goede klantenservice.
ED
Eddy D.
Zwijnaarde
Goede kwaliteit met lange garantie
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Eddy, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het erkennen van de kwaliteit en lange garantie van onze producten.

Top

Snelle levering en prima product
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Joop, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons product en onze levering! Het doet ons genoegen om te weten dat ons product en onze service aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
RS

ledverlichting

snelle service en mooi product
Vlotte correcte levering.
Snelle en goede service.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste André, Bedankt voor uw positieve feedback over onze service.
super snelle levering 👍😎
snel en goed