esvocampingshop.com

434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.486 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2022
esvocampingshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
De website is duidelijk en makkelijk te hanteren. Ik vond wat ik zocht, kon via IDeal betalen en de volgende dag al had ik de bestelling thuis. Positief was ook dat jullie nog even informeerden hoe iets onduidelijks in mijn adres opgevat moest worden. Heel attent. Ik werd trouwens helemaal warm van die mooie tenten die jullie maken. Ik heb er geen nodig, maar mijn kampeerhart klopte enthousiast.

9 apr 2024
Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

5 mei 2024

Snelle levering maar…

Snelle levering. Bij het plaatsen van bestelling er is iets fout gegaan en hiervoor de bestelling was aan de ene kant goed en die ander niet. Als gevolg hiervan krijg ik een automatisch bericht dat de levering wordt geannuleerd terwijl de betaling was afgerond.
MS
mik s.
terneuzen
28 apr 2024
Keurige uitleg over de producten.op de site. snelle levering .producten zo te zien goed van kwaliteit ....... meteen de naam genoteerd voor verdere aankopen indien nodig voor de toekomst dank jullie wel.
4 mei 2024
Zeer mooi stof...ik heb er hoezen voor mijn scootmobiel gemaakt die achter op de camper moet. Zeer goed gelukt erg fijn stof om mee te werken. Dus met al geweldig.
4 mei 2024

Omvangrijk assortiment; snelle orderverwerking en aflevering

Goed en ruim assortiment. Soepelheid wanneer je, na bestelling, nog wijziging wilt aanbrengen. Snelle orderafwikkeling
ES
Eddy S.
Ekeren

De beste winkel voor tentdoek en toebehoren

Zoals altijd eerste kwaliteit tentdoek en een lage prijs. Een winkel die op de eerste plaats staat voor dit materiaal.
10 mei 2024
Snel bezorging. En werd netjes gebeld omdat ik waarschijnlijk een fout had gemaakt tijdens invullen.
Goede website, snelle levering en vriendelijk telefonisch advies: wat wil een mens nog meer!
Snel verzonden en bezorgd. Fijn dat je gewoon nog onderdelen kunt kopen voor een oude tent!
Bestelling werd vastgehouden voor nabestelling. Dus daarvoor geen verzendkosten. Geweldig
AB
Arjan B.
NAARDEN

Snelle service

In het weekend besteld en maandag eind van de ochtend lag het al klaar.
28 apr 2024
Bestelling keurig verpakt en snel geleverd. Kwaliteit is toppie.

prima kwaliteit

snel geleverd; uitstekende kwaliteit voor een keurige prijs
26 apr 2024
Materiaal werd snel geleverd en bij vragen goed bereikbaar
Gewoon netjes en vlot geleverd. En voor een nette prijs.
4 mei 2024
telefonische ervaring goede uitleg van het product !
Vlotte afhandeling en precies wat er gevraagd is.
Goede kwaliteit, goede prijs en snelle levering.
Snelle levering, goeie kwaliteit en goedkoop

Snelle beantwoording van veagen via…

Snelle beantwoording van vragen via mail !
7 mei 2024
Snelle levering van het bestelde product!