esvocampingshop.com

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2022
esvocampingshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
De website is duidelijk en makkelijk te hanteren. Ik vond wat ik zocht, kon via IDeal betalen en de volgende dag al had ik de bestelling thuis. Positief was ook dat jullie nog even informeerden hoe iets onduidelijks in mijn adres opgevat moest worden. Heel attent. Ik werd trouwens helemaal warm van die mooie tenten die jullie maken. Ik heb er geen nodig, maar mijn kampeerhart klopte enthousiast.

Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

IM
I. M.
Belgie

Beter kan niet!

Na een aantal bestellingen kan ik wel zeggen dat dit een bedrijf is waar mensen werken die hun vak kennen en waar je bestelling via de web-shop foutloos en snel wordt verzonden. Daar komt nog bij dat ze geen rommel verkopen maar alleen spullen die een half mensenleven meegaan en die nergens anders meer te vinden zijn. Esvo bestaat al lang en ik hoop dat ze nog héééél lang mogen blijven bestaan!!!
Verrassend snelle levering. Vrijdag 16.50 besteld in de veronderstelling het dan dinsdag te hebben. Maar het was meteen nog ingepakt en verzonden. Zaterdag binnen! Helemaal top.
IH
Irene H.
Den Haag

Goede service en kwaliteit

Het contact van te voren was prettig, ik had een specifieke vraag die snel en adekwaat beantwoord werd. Het materiaal is van goede kwaliteit.
Bestelde was niet leverbaar. Er was meteen mail met een beter alternatief voor dezelfde prijs en een dag later in huis. Dat noem ik service
De vermelidng dat het pakket door een brievenbus kon, was toch wel een missser, maar daar was ik op voorbereid
RL
Rob L.
Rolde
De medewerker aan de telefoon was eer behulpzaam bij mijn vragen over een schuifluifel
Bij mijn vraag welk produkt ik best bestelde kreeg ik snel en duidelijk antwoord
Top zaak, goede kwaliteit, geen woord gelogen, goede service, een verademing.
Bestelling & Levering volledig conform Prima prijs - kwaliteit
Snel en goed geleverden kwalitatief zeer goed
goede uitleg via email, snelle bezorging
CD
C d.
Kamperland

Snelle levering.

Snelle levering en prima producten.
Vlotte, snelle en juiste levering.
Snelle verzending, goed materiaal
Goed producten en snelgeleverd
Goeie spullen en snel geleverd
31 mrt 2024
Producten zijn snel geleverd.
Correcte en snelle levering
Snelheid en correctheid