fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.233 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

28 jun 2024

Prima product, TOP service

In de aanloop naar de bestelling fijn en goed contact gehad met Renske over aanpassing van de lay-out en de afmetingen. Echt geweldig hoe flexibel en hulpvaardig de medewerkers van fotobehangshopz zijn. Top service. Het bestelde product is daardoor 'op maat gemaakt', dat kan gewoon. De print is haarscherp en gedetailleerd. De papieren rug stevig maar niet stug. We zijn zo tevreden met het resultaat! Dit weekend plakken. We kunnen het bijna niet afwachten.
30 jun 2024
Super mooie afbeeldingen, maar het behang is ook van z’n goede kwaliteit dat het heel makkelijk te behangen is. Inmiddels 4 x (verschillende afbeeldingen en maten) besteld, dus kan alleen zeggen dat dit een echte aanrader is.
1 jul 2024

Perfecte service en informatie

De service bij het vinden en goed aanleveren van het fotobestand was echt super. Beter kan de uitvoering van de gevraagde maat die week af waardoor we veel meerwerk hadden bij de verwerking ervan.
2 jul 2024
Airtex fotobehang besteld en goed geholpen door de KS. Gaven een sneakpeak en op basis daarvan de bestelling gedaan. Nog niet geplakt, dat duurt nog een weekje, maar het ziet er mooi uit.
30 jun 2024
Goede klantenservice welke meedenkt en oplossingsgericht denkt. Behang is top, goede kwaliteit en mooie afbeeldingen.

Net echt . Mooie poster. Service en vriendelijkheid een 10!

Na een gekreukt aflevering door bezorger zonder problemen vriendelijk en snel een nieuwe ontvangen. Erg mooi product!
9 jul 2024

Mooie kwaliteit

Behang is snel geleverd en precies zoals verwacht en uitgezocht. Goeie kwaliteit, brengt fijn aan op de wand.
9 jul 2024

Mooi behang!!

Snelle levering en kwaliteit super mooi. Kan niet wachten om het behang in ons nieuwe huis te gaan opplakken
MA

Uitmuntend

Snel en netjes geleverd. Prachtig behang. Superblij mee, zal hier zeker vaker bestellen, is een aanrader
11 jul 2024
Goede service. Contact en advies was uitstekend. Behang van goede kwaliteit en keurig verpakt geleverd.
13 jul 2024
Werd super goed op de hoogte gehouden van het gehele proces. Perfect verzonden en echt kwaliteit!!!
LV
Laura v.
Winschoten
6 jul 2024
Geweldige service elke keer weer! Duidelijk website met alle benodigdheden. Snelle levering.
29 jun 2024
Zeer snelle levering dat is heel fijn
Mooie kwaliteit en netjes verzonden!
5 jul 2024
Super service!