fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.124 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
fotobehangshopz.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

SV
Stephano V.
Etten-Leur

Van begin tot eind super!

Proefdruk besteld en daar waren we al erg over te spreken. Voor een volledige wand besteld en je wordt goed geïnformeerd, het wordt snel en goed afgedrukt en de verzending is vlot. Het behang zit nu op de muur en we zijn zeer super positief over het behang en het eindresultaat. We gaan zeker nog vaker bestellen. Top
HV
Wat fijn dat jullie aangeven dat de kwaliteit van de foto niet scherp genoeg is en daarna ook de mogelijkheid geeft om het te kunnen aanpassen. Hierdoor kunnen we nu genieten van de mooie fotowand.
7 apr 2024
Behang was goed verpakt. Wel jammer dat de behang emmer die erbij wordt verkocht echt een kabouter emmer is waarbij de aangeprezen lijmkwast niet in past.

Mooi behang

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de status, dik en goede kwaliteit behang en het plaatje komt overheen met het voorbeeld. Wij zijn blij.

Alsof je in het bos slaapt.

Alles naar wens, maten klopte, binnen 2 dagen geleverd en goed ontvangen. Heb het op een schuine wand gedaan aan het hoofdeind.
Mooi patroon en duidelijkheid met op de muur plakken Enigste nadeel een wit naadje. Ondanks. Dat het tegen elkaar geplakt is.
er is heel goed mee gedacht over mijn wensen . prima snelle service en een prachtig eind resultaat.

Top service!

Supersnel en uitgebreide antwoorden per mail. Duidelijke communicatie en goed advies. Ga zo door!!
zeer mooi behang alles netjes in banen en genummerd afgeleverd helemaal top

Mooi behang.

Mooi behang en een zeer goede kwaliteit. Goede print en stevig vlies
Prachtige print, goede beschrijving er bij. Supersnel verzonden!
LD
Leona d.
Rockanje
Bestelling goed verpakt en verwachten bezorgtijd ook goed.
Plakt erg makkelijk. Banen zijn stevig. Gewoon prachtig.
Snelle levering en goed geïnformeerd via de mail.
Makkelijk besteld, snel geleverd, super service!
BV
Bine v.
Duiven

Prima!

Men denkt met je mee en is service gericht 👍
Alles prima gegaan, bestelling, en verzenden
Mooi product en snelle levering!!!
mooie kwaliteit, snel geleverd!
Mooi stevig behang