VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

31 mrt 2024
Bezorging snelheid etc is helemaal top alleen de producten niet 100 % tevreden over . Ik heb een stoffeerders bedrijf . De tacker zit een veiligheidpal op die gaat vaak scheef waardoor hij geen spijkers kan schieten op het tapijt . De mixer laatst gekocht ik had besloten om de mixer te kiezen met acu inverband de grote van de klus die ik uitvoer . Ik mix max 10 zakken egaline en de snelheid van de mixer is matig en de accu is heel snel leeg moet wel eerlijk zeggen ik heb de accu van 2 am dus de kleine acu en daar kan ik 2 zakken egaline mee mengen wilde de accu van 4 am bestellen maar als ik dan 4 zakken maar kan mengen is dit niet echt de oplossing .ben daar op dit moment nog over na aan het denken wat ik het beste kan doen.
23 mrt 2024
Tot nu toe heel tevreden met de machines. En tot nu toe twee minpunten. Aan de afkortzaag zit een te zwakke klemschroef om de zaag op de geleiders (glijders) te blokkeren. De kunststof vleuge op de inbusschroef brak de eerste keer al af. En, de zak voor het electrisch kitpistool is veel te klein om de hele machine in op te bergen. Verder ben ik nog steeds een fan van Vonroc. Een redelijk goede kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs. Met hartelijke groet, Joop Rosie ikhelpmaken.nl
AV
Albert V.
Staphorst

Netjes op tijd bezorgd maar....

Netjes op tijd bezorgd. De chauffeur gooide het pakket van 25 kg met daarin een dure hogedrukreiniger zo naar binnen zonder iets te zeggen. Onbeschoft persoon!! Terwijl ik de deur voor hem open deed... De verpakking waarin de reiniger verpakt was is te kwetsbaar. Heel zwak karton, zo kan je geen dure apparaten afleveren.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik heb inmiddels vier apparaten van Vonroc uit de 20volt accu serie. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker voor een hobbyist die graag zelf de klisjes in en om huis doet zijn de apparaten van voldoende kwaliteit. Ik kan de Vonroc apparaten dan ook van harte aanbevelen. Ik heb een heggenschaar, een multi-tool, boorhamer en schuurmachine. Alles naar tevredenheid.

Zeer tevreden

Ik heb al regelmatig producten gekocht en prijs/kwaliteit in orde.Bestelling ook altijd op tijd gekregen.Klantenservice ok.Nog geen breuk gehad aan machines of batterijen dus dienst na verkoop kan ik niet beoordelen.Ook zou het nuttig zijn als een product uit voorraad is er een datum bijstaat vanaf wanneer het terug beschikbaar is.

Goed product,

Maait zo als het hoort. Stond eerst op uitverkocht en online niet duidelijk wanneer hij weer beschikbaar was, na bellen konden ze vertellen welke week hij er weer was(helaas zaten ze er wat naast) uiteindelijk besloten hierop te wachten en hem aan te schaffen. Blij mee, mooi compact en doet wat het moet doen.
Perfecte machines ! Degelijk en alles met de accu, die maar door blijft gaan 🙂 Maar hoe zit het met de garantie en service ? Want één machine werkt niet meer naar behoren , dus nu moet ik aanspraak gaan maken op de garantie die bijna is verlopen ! Dus afwachten!
HK
Bestellen gaat erg eenvoudig. Communicatie is prima. De bestelde decoupeerzaag werkt prima. Bewust gekozen voor een type met snoer, omdat mijn huidige op accu van een ander merk niet goed zaagt en steeds de accus leeg trekt.

Snelle en adequate oplossing.

Na een defect werd er heel snel en adequaat gehandeld en geeft mij echt vertrouwen in dit bedrijf. Ook ben ik een fan van het 20v platform. Maar ook de dompelpomp en verticuteer machine werkt super.
GV

De volgende zendingen compleet doen

De volgende zendingen compleet doen. Had nu een slang ontvangen zonder slangen klem. Gelukkig wel goed en snel gecorrigeerd met een refund zodat ik zelf direct snel elders een klem kon halen.
Alles dat ik besteld komt op tijd. Er was een probleem met een van de accu's. 1 email naar support en het was opgelost , ze hebben mij een nieuwe accu gestuurd. Echt customer service.

Top apparatuur voor matig gebruik

Als je af en toe wat aan huis klust is dit ideaal om te gebruiken. Er gaat wel eens wat stuk maar dan is het ook niet te vergelijken met A merken qua prijs/kwaliteit verhouding.
Prima betaalbaar en werkzaam systeem met de 20 v batt Ligt nu een schuur- en boormachine en haakseslijper aan boord van mijn boot en dat werkt met 1 type batt erg handig

Geheel naar verwachting

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer snelle levering. was goed verpakt, maar aan de buitenzijde van de doos is het product wel zichtbaar. Niet onbeheerd achterlaten dus!
24 mrt 2024

Gratis Nieuwe accu geleverd

Nieuwe accu geleverd. Viel ruim buiten garantieperiode, maar zonder problemen gratis nieuwe toegestuurd. Iniatief om dit zo te regelen kwam van Vonrock. Indrukwekkend
Betaling via Klarna ging niet goed. Via iDEAL prima. De per ongeluk verkeerde bestelling kon snel worden geretourneerd en is prima verwerkt. Pomp etc werk goed.
Snelle levering. Eerder geleverde schroefboor en multitool bevallen prima. In de nu ontvangen afkortzaag met standaard heb ik dan ook alle vertrouwen.
Makkelijk te bestellen en scherpe prijzen, zeker geschikt voor gereedschap wat je 1-2 keer per jaar gebruikt. Goed verpakt en snelle levering.
PK
Paul K.
Valkenburg aan de Geul

hele goede kwaliteit voor geweldig apparaat

hele goede kwaliteit voor een medium prijs. de apparaten van Vonroy werken prima. Liggen lekker in de hand en hebben meer dan genoeg kracht
31 mrt 2024

Zeer tevreden

Duidelijke website, compleet assortiment en kwaliteits producten! En bovendien super snel geleverd! Geen suggesties voor verbetering!