VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.947 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.009 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

AS
6 mei 2024

Stevige en mooie werkbank. Montage instructie matig.

Snelle levering van een stevige werkbank. Tenminste als hij eenmaal staat. De werkinstructie kan veel beter. Als ervaren klusser had ik toch wat moeite met de montage. De gaten van de korte steunbalk op de achterplaat zaten niet goed. De schroeven waarmee de zijsteunen voor de achterplaat worden gemonteerd, kunnen ook niet allemaal vastgedraaid worden (geen ruimte voor).

De prijs-pret verhouding :)

De prijs-pret verhouding van de producten die ik heb (veel hand gereedschap op 20V accu’s) is heel erg fijn voor mij als thuis klusser die niet onhandig is. Vooral de communicatie is sterk. Ik had een probleempje, zelf veroorzaakt, vroeg om hulp en werd zeer prettig en vrij snel geholpen. After sales is net zo belangrijk als het product.
Vonroc is steeds verrassend compleet, als je net denkt hoe moet ik dit in elkaar zetten zie je het antwoord.Idem met de bediening, alles is goed doordacht. Het enige wat m.i. ontbreekt is een QR code op de leverbon om de registratie gemakkelijker te voltooien. p.s. de hogedrukspuit staat er niet op, maar die ook niet op accu :)
28 apr 2024

Repriozaag ,grastrimmer

Repriozaag ging stuk ,maar snel vervangen, nieuwe zaag werkt prima, ook een grastrimmer gekocht deze werkt ook prima, waar ik de zelfde accu kan gebruiken als van de zaag, had eigenlijk een zwaardere accu willen kopen maar die was niet leverbaar.
2 mei 2024
De machine doet wat je ervan verwacht. Je trilt zelf niet mee en dat is een groot voordeel. Ik heb eeb beraapte binnenmuur cementvrij gemaakt en dat ging gemakkelijk. Een minpunt: de machine is behoorlijk zwaar en dat merk je wel na een dag werk.

Pompa usata per pozzo

Ottimo acquisto, provata subito e per adesso va benissimo. Spedizione veloce e questa volta pacco è arrivato integro. Quando c'è il nastro adesivo BRT intorno al pacco meglio non ritirarlo questo ho imparato. Vonroc ☆☆☆☆☆
Zeer snelle bezorging, donderdag besteld vrijdag ochtend in huis. Had een hoge druk spuit besteld. Moest het één en ander in elkaar zetten maar daarna deed deze het prima. Hopelijk blijft de hoge druk het goed doen.
10 mei 2024
Kwaliteit is zeer goed mar de levering was onvolledig. E-mail met mijn vraag hierover bleef onbeantwoord. Een dag later ontvingen we de rest. Super blij met alles; parasol hoes en parasol tegels.

Overzichtelijke website, goede service.

Overzichtelijke website, goede service, snelle verzending, snel antwoord op vragen, goede producten, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, heb alleen maar positieve ervaringen.

Kwaliteit boven verpakking

Kwalitatief goede producten waar aandacht aan is besteed. Bezuinigd op verpakkingen, kunststof koffers en full colour print dozen ten bate van kwaliteit en milieu. Goede filosofie.
3 mei 2024
Snelle levering. Achteraf bleek een accu niet te werken. Vrijdagmiddag gemaild . Na het weekend reeds geregeld. Tot nog toe was dit de tweede bestelling in volle tevredenheid.
10 mei 2024
Afkortzaag van vonroc gekocht 10 dagen terug , deze nu in de aanbieding, hierop gereageerd en krijg het verschil alsnog retour terug . Dat vind ik nog eens service van vonroc👍
MV
Mark v.
Haarlem

20V apparaten zijn prima.

20V apparaten zijn prima, echter de duurzaamheid kan nog beter. Een van de accu's na 2 jaar defect en van de boormachine werkt de variërende snelheid niet meer na 3 a 4 jaar.

Accu's zijn goed uitwisselbaar.

Ik heb de uitwisselbaarheid met de accu's op andere Vonroc apparatuur als zeer prettig ervaren. Heggenschaar doet het uitstekend en voldoende lang met de 4ah accu
7 mei 2024
Vonrox heeft mij nog nooit teleurgesteld. Altijd op tijd. Netjes klimaatverantwoord verpakt. Klasse Deze tafel weer glad en netjes met de bandschuurmachine
Het product voldoet aan de verwachting. Het werd tijdig verstuurt alleen bleef het daar in het magazijn hangen dat zorgde voor enkele dagen vertraging.
2 mei 2024

Er wordt meegedacht als er wat is, niet alles kan worden opgelost maar geven wel korting buiten garantie termijn om als apparaat het niet meer doet
29 apr 2024

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees, het is een degelijk apparaat, voor een kleine prijs, De levering was ook heel snel, en goed verpakt.
Polijst machine besteld en snel geleverd. Machine gebruikt op de voorvork poten en werkelijk fantastisch glimmend resultaat. Top machine
6 mei 2024
Mooi stuk gereedschap voor nette prijs. Enige minpunt is de laser. Deze stond niet goed en was ook niet goed te stellen op de zaagsnede