Houtenladders.nl- Logo - Beoordelingen

Houtenladders.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.249 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2018
Houtenladders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Hoewel ik na bijna vier weken uiteindelijk zelf navraag moest doen naar mijn bestelling, ben ik tot op heden wel netjes via de e-mail te woord gestaan. Houtenladders.nl wijt de vertraging aan hun houtleverancier en heeft toegezegd dat mijn bestelling nu in behandeling is. En dat de levering binnenkort op handen is. We gaat het zien of zij woord houden, vandaar nu in deze review het voordeel van de twijfel. Want over de levering, kwaliteit en uiteindelijke service kan ik nu feitelijk nog niet zo veel zeggen.

30 jul 2023
Je krijgt niet wat je ziet op de foto's. Staan mooie planken afgebeeld maar je krijgt een stuk knoestig eiken. Het bevestiging materiaal is van pisbakken staal. Zonde van de 150 euro.
HT

Beoordelingen voor Houtenladders.nl

HB
Hans B.
BADHOEVEDORP
Ik had een spoedje. Product nodig voor in het buitenland en de tijd begon te dringen. Even alles uitgelegd en houtenladders werkten aan alle kanten mee. Service dus meer dan ok. Product, zwevende plank, was kwalitatief goed dus max aantal sterren en een blije klant.
Snelle levering en fijne communicatie. De trap voldoet ook aan onze verwachting
Mooie wandplanken, correct geleverd (in België) Zeer mooie afwerking. Top.
CM
Cees M.
Harderwijk

Mooie trap

Snel verzonden echter twee beschadigde treden. Is uiteindelijk goedgekomen.
EH
Eus H.
Sprang-Capelle
mooi product, vriendelijk als je contact op neemt. Goede prijs/kwaliteit
30 mrt 2024
Het instructiefilmpje voor het ophangen van de plank was fantastisch
Een prima trap gekocht, voordelig geprijsd en vlot bezorgd
Mooi product en super snel geleverd
Snelle juiste levering
netjes stevig en mooi
9 mrt 2024

Trap is geweldig gemaakt en bestelling vlot afgehandeld.

De layout van de website zorgt gemakkelijk voor verwarring omdat bij de trappen en ladders een lengtemaat wordt gekoppeld aan het aantal sporten en treden. Een stuk verder staat dan de totaal lengtemaat van het product en die is groter, zo ook bij ons. Handig is een verwijzing bij de eerste maattabel naar de laatste.
Levertijd wisselde een paar keer en werd pas de dag vooraf op de hoogte gebracht. Vermits een nieuw product kan de werknemer mij niet veel uitleg geven.
Kwaliteit van de houten planken. Mooi ophangsysteem. Werd snel geleverd, en super solide ingepakt waardoor het netjes aan is gekomen.