into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 22-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
into-led.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij into-led.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor into-led.com/nl

2.700 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van Ria J.
Site, bestellen en artikelen zijn helemaal oké. Alleen met de levering hebben we problemen gehad. 2 avonden op rij zou de bestelling geleverd worden, echter de tijd versprong telkens (via de live-chat) en werd uiteindelijk steeds tussen 22 en 22.30 uur. Helaas dan volgde het bericht 'vertraging'. Dat kan natuurlijk 1 keer gebeuren maar geen 2 avonden op rij. Als onze bestelling steeds achteraan in de bus ligt krijg je zulke problemen. De 3e avond is het pakket afgeleverd. Het nadeel van de zo late bezorging is dat ten eerste niemand weg kan, ten tweede kun je niet naar bed en ten derde wil je absoluut niet je buren confronteren met zo'n late levering.

Twee TL bakken besteld met factuur ITLINV270272. Had het juiste adres ingevoerd maar 1 nummer verkeerd op de postcode waardoor pakketje verkeerd was aangemeld bij PostNL. Direct gebeld om het om te zetten of het pakketje tegen te houden omdat het nog bij hun in de warehouse lag. Dit was niet mogelijk omdat ze te veel pakketten hadden om uit te zoeken. De dame van Into-led gaf aan dat het pakketje afmelden of wijzigen bij PostNL niet mogelijk was vanuit hun kant en dat ik zodra het pakketje aangemeld zou zijn bij PostNL het adres zelf kon wijzigen. Dit was echter niet het geval dus weer direct gebeld en email gestuurd. Nu is het pakketje op het verkeerde adres geleverd en onze installateur heeft nu geen lampen om op te hangen helaas. Natuurlijk typo van mijn kant maar het delen van verkeerde info over wijzigen adres bij PostNL is niet netjes en resulteerd in te late levering.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Heb dit jaar 2 maal een bestelling gedaan in de loop van de vroege namiddag. Jullie slagzin is "vandaag voor 23.30 uur bestellen , morgen geleverd." Twee maal was het pas overmorgen. Dit is moeilijk omdat ik de dag van bestelling regel volgens mijn agenda. De dag na mijn bestelling blijf ik thuis wachten. Dit is volgens jullie belofte. Kan de leveringtijdig of passen jullie jullie belofte aan ? Beleefde groet.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, dankjewel voor het schrijven van een review! Wat vervelend om te horen dat je tot twee keer toe een negatieve ervaring hebt gehad met de bezorging van je bestelling. We zien terug in de tijdslijn en trackinglink dat B-post helaas niet op tijd heeft kunnen leveren, wat hiervoor de reden is, kunnen we helaas niet terug zien. Onze excuses voor het ongemak, we proberen altijd de volgende dag te leveren, maar zijn hierin volledig afhankelijk van onze vervoerder. We hebben dit om die reden ook op de website staan. Hopelijk kan B-post bij een volgende bestelling onze belofte wel nakomen! Veel plezier met je bestelling en een prettige dag! 🌞
led-tl’s en armaturen besteld. Blijken uitstekend te werken. Het bestellen ging niet helemaal goed. Kennelijk is de postcode leidend voor je adres. Helaas is ons adres nieuw en nog on bekend bij veel bestanden. Dus paste het systeem achteraf ons adres aan in een totaal verkeerde adres. Snel maar bestelling maar bij een bezorgpunt laten afleveren. Attentiepuntje.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, dankjewel voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat de adresvalidatie gebruik maakt van postcode.nl, waardoor inderdaad de postcode leidend is. Wanneer er dan een typfoutje gemaakt wordt in de straatnaam, zal hij dit automatisch corrigeren. Helaas betekent dat wel, dat hij naar het meest overeenkomstige adres wordt geleverd bij een typfoutje in de postcode. Onze excuses voor het ongemak, maar we zijn blij om te horen dat je erg oplettend was en je bestelling hebt kunnen laten leveren bij een bezorgpunt! Bedankt voor het meedenken! Veel plezier met je bestelling en een fijne dag! 🌞💡
Ik heb een solar led licht gekocht, en tussen zonnepaneel en verlichting, zit een kabel van 1 meter. Dit is vrij kort om bv zonnepaneel buiten en verlichting binnen te positioneren. Het zou perfect zijn, als je dezelfde set kon bestellen met verschillende lengtes kabel.
Snel en op het beloofde moment geleverd. Artikelen goed/degelijk verpakt. Let op: op de site staat dat de transformator IP65 is en ook IP20 ? Transformator is maar IP20 en dient afgedekt te worden. Verder geven de led´s fantastisch veel licht voor 200 lummen !
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag, dankjewel voor het schrijven van een review. Goed om te horen dat de bestelling helemaal volgens afspraak bij je is geleverd. Wel vervelend dat de informatie wat verwarrend is betreft de IP waarde van de transformator. Het klopt inderdaad dat deze een IP waarde van 20 heeft, goed om te zien dat je zo oplettend bent geweest! 🤩 Heel veel plezier met je bestelling en een fijne dag!
vlotte levering, lampen geven goed licht dit waren goede lampen voor garage en kelder. het kliksysteem toont niet supermooi, maar voor die prijs kan je ook niet meer verwachten. de lampen geven wel heel goed licht, en dat is wat we wilden
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, dankjewel voor het schrijven van een review! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over de lichtopbrengst van de verlichting. Mocht je nog vragen hebben over het kliksysteem van de verlichting, helpen we je daar graag bij verder! Voor nu een hele fijne dag gewenst 🌞
ECHT vandaag besteld en morgen in huis. Het blijft voor mij een uitdaging om de juiste lampen te kopen omdat het verschil tussen 60 Watt en Lumen voor mij steeds niet helemaal duidelijk is. Deze keer heb ik goed gegokt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, dankjewel voor het plaatsen van een review! Fijn om te horen dat je bestelling zo snel is geleverd en dat dit goed is gegaan. Het verschil tussen wattage en lumen, is eigenlijk dat lumen de lichtopbrengst is en het wattage voornamelijk het verbruik van de lamp. Bij de lampen die jij hebt aangeschaft is 60W het vervangend wattage van de lamp en 9W het huidige wattage. Het vervangend wattage zetten we er vooral bij om gemakkelijk oude verlichting met de nieuwe verlichting te vergelijken. Gelukkig heb je goed gegokt! Heel veel plezier met de lampjes en een fijne dag gewenst 💡
Maken belofte helemaal waar. Snelle service én snelle levering. Goeie track & trace van de transporteur en ze hielden ons regelmatig op de hoogte over het exacte tijdstip. Kunnen andere organisaties nog veel van leren!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je enthousiaste review! Heel leuk om te horen dat je zo tevreden bent over voornamelijk de levering! 🤩 We vinden het erg belangrijk om je goed op de hoogte te houden van de status van je bestelling en gelukkig denken onze vervoerders hier hetzelfde over, zodat ook zij jou updates sturen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder! 💡 Fijne dag gewenst 🌞
Duidelijk aangeven dat spullen ook na 18.00 bezogd kunnen worden. In mijn geval was het bedrijf dan dicht en als je niet snel genoeg reageert woden de spullen teruggegestuurt. Laat dit een andachtspuntje zijn.
super snelle levering vroeger zaten er dubbele tl's (2x36 w) 1 led buis van 18 w zou het zelfde licht geven en dat klopt zeer zeker ze weten bij into led waar ze over praten zeker aan bevelen bij andere
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, dankjewel voor je enthousiaste review 🤩! Fijn om te horen dat jouw bestelling de volgende avond al bij je werd bezorgd! Ook super om te horen dat je zo tevreden bent over de TL armatuur. We vermelden inderdaad altijd het vervangend wattage bij de TL verlichting, zodat je altijd de juiste keuze maakt als je de oude verlichting wil vervangen! 💡 Mocht je nog vragen hebben, staat ons klantenserviceteam altijd voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Articles conformes à la description,très bon rapport qualité/prix,livraison rapide...seul petit bémol,l'emballage un peu "léger"...c'est pourquoi je mets 4 étoiles
Antwoord van into-led.com/nl
Bonjour, merci pour votre commentaire et votre conseil. Nous allons certainement réexaminer cette question afin de l'optimiser. C'est génial d'entendre que vous êtes par ailleurs entièrement satisfait de votre commande ! Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec elle 🤩 .
Zeer tevreden goed omschreven en ook zo geleverd en ook zo snel als aangegeven. Degelijk goede verlichting en ik had er zelfs het aansluitmateriaal erbij
Overzichtelijke website, goede kwaliteit prijsverhouding en een geweldige bezorg service. Echt vandaag besteld morgen in huis, zelfs om half 10 savonds.
Gewoon gemakkelijk en duidelijk. Goede producten voor mooie prijs. In het weekend besteld en maandag geleverd. Eventueel hulp via online chatmogelijkheid
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag, dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering en producten. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag. Voor nu een fijne dag gewenst! 😄
van Rob C.
Dag na bestelling in huis. Artikel is conform de bestelling. Een iets uitgebreidere gebruiksaanwijzing zou wenselijk zijn. De geleverde is erg summier.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering en het product. Hopelijk is het gelukt met het installeren van de breedstraler! Mocht je nog vragen hebben, horen we het graag! Fijne dag 💡
Van de zes lampen bleek er één defect schroefdraad te hebben. Na contact met klantenservice is meteen een vervangend exemplaar opgestuurd, top service.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, dankjewel dat je even de tijd hebt genomen een review te schrijven! Onze excuses voor het ongemak van een defecte Kansas wandlamp. Fijn om te horen dat we dit direct voor je hebben kunnen oplossen door je een nieuwe op te sturen. Veel plezier met de Kansas lampen, fijne dag! 💡
Snel en correct geleverd. Goede telefonische ondersteuning voor technische vragen. Bereikbaarheid van de Klantenservice verdient ook een pluim!
goede klantvriendelijke website/snelle reactie op online gestelde vraag/vriendelijk en met kennis van zaken geholpen bij telefonisch contact.
Keurig verpakt en mooi op tyd ontvangen! Ik moet ze wel nog even aankoppelen en bevestigen en dan zullen we zien of het allemaal ok is !😉😂
Alle lampen werkten naar behoren, ik bestel alleen nog maar producten uit Brabant, Limburg en China. Die noorderlingen kunnen de pot op.
Beschrijving van het kliksysteem voor de twee delen op elkaar te krijgen snap het helemaal niet,de werking van de 18 stuks bijgevoegd
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, dankjewel voor het plaatsen van de review! Wat vervelend om te horen dat het in eerste instantie niet gelukt was om de armatuur te monteren. We zien wel terug dat er contact is geweest met onze klantenservice en dat het probleem inmiddels is verholpen! Mochten er nog vragen zijn, mag je natuurlijk altijd weer contact met ons opnemen. Dan helpen we je graag verder! 💡 Voor nu een prettige dag gewenst!