into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.43/5.00

1.557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Snelle levering, goed product.
De lampen trillen los tijdens vervoer en geven niet het gewenste licht dus verkeerde voorlichting en lampen vervangen zijn even duur als het hele armatuur bij goede voorlichting het product kunnen aanpassen of iets anders
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Jan, jammer dat je deze ervaring hebt. Als er iets defect is aan een lamp, armatuur of dergelijke dan is het beter dat je zulks meldt. Als het product niet beviel had je een retour kunnen aanmelden. Particuliere klanten hebben vanaf datum ontvangst namelijk 14 dagen retourrecht. We hebben echter niets van jou vernomen. Jammer dat je je niet even gemeld hebt.
Snel geleverd, goed product tegen een aantrekkelijke prijs
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Ton, bedankt voor je bericht. Fijn dat je tevreden bent. Ook in de toekomst zullen we weer ons uiterste best doen om deze service te blijven leveren.
Wij werken al een tijdje samen met INTO-LED en zijn zeer tevreden over de samenwerking. Snelle levertijd, scherpe prijzen en de retour afhandeling van een niet werkend product ging ook zeer vlot! Bedankt!
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, hartelijk dank voor je mooie bericht en beoordeling. We zullen ook voor onze zakelijke klanten altijd deze mate van service proberen te continueren.
Snelle levering.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je bericht. Fijn dat je zo tevreden bent.
Topservice!
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je heel tevreden bent. We zullen in de toekomst ook ons uiterste best doen om klanten een goede dienstverlening te bieden.
GEWOON PRIMA LEVERING!
 Antwoord van into-led.com/nl
Top! Dankjewel voor deze mooie beoordeling.
slechte service als er iets het begeven heeft
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Michel, als iets defect is dan kan je dit bij ons melden. We willen dan graag foto's van het defect ontvangen en geven je dan aan hoe je een retourmelding kunt doen. Dit is jou op 8 mei ook via e-mail bericht maar tot heden zie ik geen retourmelding in het systeem staan. Je hebt dus geen retour aangemeld.
Top
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Mike, fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor je reactie en de 4 sterren.
Levertijd klopt biet net wat op de site staat, en onbeleefde medewerker aan de lijn
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat jouw pakket pas 5 dagen later geleverd kon worden. Het is wel dezelfde avond bij ons de deur uitgegaan en naar de vervoerder gegaan. Maar in verband met de Corona crisis kan vertraging in de leveringen zitten. Ook dat is bij jouw bestelling het geval geweest. Wij hebben de gehoopt dat mensen hier begrip voor zouden hebben.
Tot nog toe zeer tevreden
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, fijn dat je tevreden bent, wij hopen natuurlijk dat dat blijft en dat je kunt genieten van de producten.
Snelle goede service, goede kwaliteit lampen
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met de producten.
Alles naar wens goede website, mooie proucten, snel geleverd.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, dankjewel voor je beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent. Ook in de toekomst zullen we altijd proberen om deze kwaliteit te behouden.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent.
Terug perfect geleverd.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat we ook deze keer weer goede producten en goede service hebben verleend.
Supersnelle levering. Product is wat het is en heb verder geen service nodig gehad na de tijd. Prima tot dusver !
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Marcel, fijn om te lezen dat alles in orde is. Dankjewel voor je reactie.
Dpd bracht het 2 dagen later dan de planning.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat je pakket 2 dagen later geleverd is. Bij ons is het dezelfde dag uitgegaan naar de vervoerder maar helaas hebben de vervoerders allemaal vertraging in verband met de Corona crisis.
Correcte levering, netjes ontvangen, mooi product en makkelijk te instaleren
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, dankjewel voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over levering, producten en installatie. Veel plezier met je bestelde producten.
Top geleverd
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Kees, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles goed afgeleverd is. Veel plezier met je producten.