into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

2.134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Zeer snelle levering , goed product
Beschadigde artikel
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals afgesproken gaan wij dit voor je oplossen.
Helemaal goed
Geen opmerkingen
kopers bescherming is niets waard ik ben woest op into-led.com/nl mijn ventilator doet het wel maar geen verlichting ik ben monteur en weet wel hoe aan te sluiten ben al maanden aan de bel te treken maar word gewoon in de maling genomen wat een kloten zaak gr fred
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Helaas zien wij dat hier nog geen communicatie over is geweest. Wij nemen contact met je op.
Uiteindelijk 4 weken te laat bezorgd, maar klantenservice antwoordde elke keer wel en is uiteindelijk geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je eerlijke review. Doordat je product niet op voorraad was, heeft het iets langer geduurd dan dat je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Als wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.
Heb nog geen levering gekregen van mijn bestelling van 13/12
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals afgesproken hebben wij een onderzoek gestart bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak.
snelle afhandeling en duidelijkheid als iets niet op voorraad is
goede lamp
Tevreden met de levering..
tevreden met de levering.
Het product - LED batten - voldeed aan de beschrijving op hun site. Het afgegeven ligt was echt natuurlijk wit licht. Bij een opmerking werd per ommegaande gereageerd en dat verdient een pluim. De bestelde artikelen waren zeer deugdelijk verpakt in een daarvoor geschikte doos.
Na 4 weken nog geen besteld product ontvangen. Een keer op vraag gereageerd daarna niets meer vernoemen!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Na overleg hebben wij het netjes voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor het gemaakte ongemak.
Snel geleverd, netjes verpakt.
bestelling niet ontvangen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Doordat wij nog geen betaling hebben mogen ontvangen, hebben wij je bestelling nog niet verzonden. Wij hebben je een nieuwe betaallink gestuurd zodat wij je bestelling zsm kunnen verzenden.
Ik bestel vaker artikelen, ben altijd tevreden met jullie service in alle opzichten.
Zeer duur om iets terug te sturen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, bedankt voor je review. Wij hebben geen retourlabel, mits het een defect betreft, dit vermelden wij ook op onze website.