F.T. Products

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 dec 2023
F.T. Products voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Slechts een verloopstuk besteld voor de hemelwaterafvoer van de stacaravan.Snel geleverd. Maar ik had toch wat meer informatie nodig over de maatvoering, materiaal etc. Gebeld op de dag dat ze gesloten waren, natuurlijk wordt dan de telefoon niet aangenomen. Toch werd korte tijd later teruggebeld door mijnheer. Ik kon mijn vraag stellen, hij nam de tijd om mij alles duidelijk en begrijpbaar uit te leggen. Nu bleek dat ik nog wat aanvullend materiaal nodig had. Moesten binnenkort toch in de buurt van mijn woonplaats zijn, mijnheer stelde voor dat ze het materiaal zouden kunnen afgeven. Geweldig toch, wat een service, denkt met je mee en is geduldig, zoiets maak je zelden meer mee.

Het bedrijf is niet erg betrouwbaar, houdt zich niet aan de levertijden en beantwoordt geen e-mails. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Beoordelingen voor F.T. Products

Fantastisch

16 apr 2024
Bedankt voor uw review. Kleine moeite om u even verder te helpen zodat u de juiste middelen in 1 keer in huis heeft. En als uw adres op de route ligt zijn we zeker niet de moeilijkste om het pakket even af te komen geven. We danken u nogmaals voor uw bestelling en zien u graag weer terug.
JB
JWM B.
Wezep
14 apr 2024
Vlotte bezorging en uitzonderlijk beschermd tegen beschadigingen! Ik heb nu een halve 240ltr. afvalcontainer vol verpakkings plastic!! Maar goed, de bestelling is perfect aangekomen!!
16 apr 2024
Bedankt voor uw review. We begrijpen helemaal dat u even verbaasd ben over het beschermingsmateriaal. Helaas is de vervoerder van onze grote pakketten niet erg zuinig met de pakketten en na meerdere malen flinke schade en teleurgestelde klanten als ze de doos open maken hebben we besloten om deze opvulling te gaan gebruiken tegen alle klappen. De vervoerder stelt namelijk de eis dat het pakket 100 kilo moet kunnen dragen en van minimaal 1 meter hoogte moet kunnen vallen. De bloempotten zijn hier natuurlijk niet tegen bestand. Het is al gebruikt plastic en wordt dan nogmaals gebruikt om uw bestelling te beschermen. Het is dus wel gerecycled materiaal, maar zoals u al omschrijft. De bestelling is nog heel en goed aangekomen. Mocht u andere producten bestellen dan zult u zien dat alleen hierbij deze manier van bescherming wordt gebruikt! Bedankt voor uw reactie en klacht, we gaan het zeker mee nemen om te zien of we dit toch nog anders kunnen oplossen!
De service. Het meedenken over de door mij per ongeluk niet betaalde verzendkosten. 's Avonds laat nog telefonisch contact. Top.
16 apr 2024
Bedankt voor uw review. Erg fijn dat u onze service waardeert en wil delen met onze (toekomstige) klanten. Mocht u volgende keer nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd weer even contact opnemen. Graag tot ziens!
Snel en persoonlijke service! Er werd zelfs een kaartje met felicitaties meegestuurd. Super!
CD
Cornelis d.
Driebergen-Rijsenburg
Binnen 24 uur geleverd. En goed kunnen volgen waar mijn bestelling was.
Voordelige prijs ondanks verzendkosten, levering redelijk snel.

Zo hoort het.

Vlotte, goed verpakte levering tegen fatsoenlijke prijs.
Aardige inlichtingen en service en een prima product
Snel binnen. Keurig geregeld met een mooie prijs.
Je bestelling wordt Corect en met zorg geleverd
goed product snelle levering hartelijk bedankt.
De zorgvuldigheid, duidelijkheid. Meedenkend.

Prima prijs en snel en kwalitatiefe…

Prima prijs en snel en kwalitatieve goederen
Snelle service en ik kreeg wat ik bestelde.
Supersnelle levering en een scherpe prijs

Uitstekend ervaen snelle verzending

Uitstekend ervaring en snelle verzending
Mooi netjes verpakt en op tijd ontvangen
prettige klantenservice, super geholpen
Snel geleverd,goed verpakt,goeie prijs
Het is gewoon goed, daarom 4 sterren.