ledlichtstunter.nl- Logo - Beoordelingen

ledlichtstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-5-2021
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
ledlichtstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ledlichtstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-5-2021
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

758 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Werd sipersnel geleverd. Binnen 24 uur. Geleverd door red je pakketje’ dat was helemaal FANTASTISCH. Er werdsochtends al een time window afgegeven waarin het product geleverd zou worden. ( en dat bleek later ook te kloppen ) je kan gedurende de dag zien hoeveel adressen er nog voor je zijn. En 10 minuutjes van te voren krijg je een sms je waarna je de bus via google maps real time kan volgen.fan!

Geen update over verzendstatus terwijl die weken vertraagd blijken te zijn! Dit blijkt als ik ze bel, daarbij is er ook een storing waardoor grote pakket de eerste 3 weken niet verstuurd kunnen worden. Ik kon de producten wel afhalen, op de website staat het adres in Weesp. Maar hier blijkt al jaren een ander bedrijf te zitten. Als ik hierover mail weten ze van niks en benoemen ze een locatie in Zuid-oost (zonder adres) en in de handtekening van de mail staat nog steeds Weesp. Ik vind het een hele gekke gang van zaken

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

Goed product voor een goede prijs. Je moet niet adverteren met "de volgende dag in huis" als je dat niet waar kunt maken. En na de aankoop niet je advertenties opdringen op vrijwel elke site die ik bezoek, want dat werkt averechts. Heb ik een hekel aan.
Antwoord van ledlichtstunter.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! De pakketten worden de volgende dag afgeleverd. Helaas kan het voorkomen dat er een vertraging is dan kunnen pakketten niet zoals aangegeven afgeleverd worden, waarvoor onze excuses!
van Jac V.
Ik wilde graag een dimmer gebruiken maar dat lukt niet tenzij, naar wat ik later las, de dimmer van jullie gebruik. Dit was mij eerder niet duidelijk geworden! Met vriendelijke groet, Jac.
Antwoord van ledlichtstunter.nl
Beste Jac, Hartelijk dank voor de feedback! De informaties zoals combinaties zijn op onze website vermeld, mocht de klant voor inkoop vragen hebben vragen wij vriendelijk om telefonische contact op te nemen of een email te sturen, zodat u de juiste artikelen kunt bestellen.
Na de bestelling ontvangen te hebben bleek 1 spotje defect te zijn. Dit werd op een correcte en snelle manier opgelost.
Mijn pakketje raakte kwijt in de post, men stuurde mij na melding hiervan zonder discussie het artikel opnieuw toe.
Dat er meerdere pakketten waren wist ik niet, met 2 verschillende bezorgdie nnsten
Bestelling werd op de afgesproken tijd bezorgd. Waar voor je geld.
Snelle levering. Volgende dag werd wel na 21 uur. Netjes verpakt.
Communicatie is goed. Levering duurde langer dan op de site staat
Antwoord van ledlichtstunter.nl
Beste Leslie, Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! Onze excuses voor de vertraging door de pakket vervorder.
Snelle levering, je krijgt wat je besteld, goed verpakt,
Antwoord van ledlichtstunter.nl
Beste Lenie, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
Alles is gegaan zoals gepland.
Snelle en correcte levering
van Rob d.
Snel en goed verpakt, top.
snel en correct geleverd :
Uitstekend snel geleverd
Correcte snelle levering
Snelle bezorging
Snel en correct
snelle levering
Antwoord van ledlichtstunter.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!