ledlichtstunter.nl- Logo - Beoordelingen

ledlichtstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
ledlichtstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ledlichtstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

613 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 dec. 2021
Scherpe prijzen en erg goed meegedacht in oplossingen toen bleek dat een artikel niet op voorraad was en de bezorgdienst geen snelle levering kon garanderen. Ik had me in 1e instantie verkeken op de prijs, voor mij was niet meteen duidelijkheid dat standaard prijzen ex. BTW getoond worden. Dat is het enige wat van mij zou mogen worden aangepast: voor particulieren standaard incl. BTW weergeven.

6 sep. 2022
24/7 bestelling geplaatst. Dit was een product die in backorder stond verwachte levertijd 1-2 weken. we zijn nu bijna 6 weken verder en nog steeds niks ontvangen, ook word je niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Iedere keer als ik bel om te vragen wat de status is dan krijg ik te horen: sorry mevrouw maar ze zijn een week vertraagd... iedere week opnieuw... Slechte service dus. Mag hopen dat ik me spullen überhaupt nog wel geleverd ga krijgen. Doe wat met deze feedback aub.. Grappig dat er gevraagd word foto's toe te voegen van m'n bestelling... helaas gaat dat niet als jullie niks leveren en niemand op de hoogte brengen.

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

16 nov. 2022
van V. V.
Een lampen pakket besteld met 10 filament lampjes. Helaas was er 1 kapot. De bezorging was prima. Een min punt is dat bij de prijsstelling nog geen btw zit. Pas bij het afrekenen komt ineens de btw erbij waardoor ze dus toch niet zo voordelig zijn dan anderen.
16 nov. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend van de een defecte lamp, hiervoor vragen wij u onze Sales & Support afdeling te contacteren met foto, om een gratis nalevering aan te maken. De btw kan door de klant zelf ingesteld worden, op de rechterkant boven is een button voor incl. en excl. btw.
14 nov. 2022
Prijzen worden ex BTW aangegeven. Daarom lijkt het meer interessant dan bij andere aanbieders. Voordat ik er erg in had de bestelling geplaatst.
14 nov. 2022
Beste, Hartelijk dank voor de feedback! De prijzen kan de klant door een button boven rechts zelf instellen in excl. btw en incl. btw. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.
Overzichtelijke site met goede aanbiedingen. Goede communicatie als er iets niet op voorraad is.
Antwoord van ledlichtstunter.nl
Beste Chris, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
15 nov. 2022
Na een foutje in de ledstrip werd er direct kosteloos een nieuwe opgestuurd. Perfecte service
12 nov. 2022
Vlotte, duidelijke afhandeling van de bestelling. Aangeboden product is van topkwaliteit.
7 nov. 2022
controller bleek niet te werken, kan altijd gebeuren, werd snel gratis na geleverd.
12 nov. 2022
Niks slechts op aan te merken. Snelle levering van wat ik besteld had.
Prima lampen gekocht voor buiten en bezorging was ook goed.
4 nov. 2022
Goede service, beschadigde bestelling direct nageleverd!
7 nov. 2022
Beste Paul, Leuk om te lezen! Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!
11 nov. 2022
Snel, accuraat en fijne prijs kwaliteit verhouding
8 nov. 2022
Snel levering en kreeg goed advies op mijn vragen
2 nov. 2022
Snelle levering en duidelijke afhandeling via mail
Een prachtig ledpaneel voor een keurige prijs.
goed produkt, goede prijs en snelle levering
4 nov. 2022
snelle levering van het bestelde produkt
4 nov. 2022
Gunstige prijzen en snelle bezorging.
8 nov. 2022
Tis gewoon goed, niks meer aan doen.
14 nov. 2022
Beste, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
2 nov. 2022
Gewoon goed product en snel geleverd
31 okt. 2022
goede web site, snelle levering.
3 nov. 2022
Snelle levering en goed product.