LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

285 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.586 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
De service, middels een telefoontje en toegestuurde duidelijke handleiding, maakte de montage makkelijk, om mijn LED panelen te dimmen. Had door de bestaande situatie nog wel wat voeten in de aarde, maar gelukt. Wel kan je met de 1-10 V wanddimmer niet echt fijn dimmen, vanaf zo'n 20 % lichtsterkte gaat het prima, maar echt heel zacht licht lukt niet. Wel gaat het met de mini ab makkelijker, maar ook dan vanaf zo'n 20 % lichtsterkte. De prijs/ kwaliteit is wel heel goed, evenals de vlotte levering.
SN
Sikke N.
Franeker

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

Mooi product, voldoet Aan de omschrijving en supersnel geleverd. En dit alles voor een mooie prijs

goede duidelijke website , snelle levering

goede duidelijke website en bij hulp kan je ze altijd even bellen en wordt je goed geholpen.
Antwoord van LED24.nl
Beste Rene, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij om te lezen dat onze website duidelijk was en dat u de mogelijkheid had om contact met ons op te nemen voor meer hulp.

Zo makkelijk kan het zijn.

Zeer goed overzicht als je wilt bestellen. Snel verstuurd.

Snelle verzending, dik tevreden.

Snelle verzending, goede producten. Dik tevreden.
Antwoord van LED24.nl
Beste Steef, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u uw product snel hebt ontvangen en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij waarderen uw positieve feedback en hopen u snel weer te zien!
Snelle levering en duidelijke info op website
Antwoord van LED24.nl
Beste Lucie, Bedankt voor uw beoordeling en uw positieve feedback over de snelheid van levering en de duidelijkheid van de informatie op onze website. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u bij ons terugkomt voor al uw toekomstige behoeften.
Snelle levering en duidelijke communicatie
HL
Henk L.
DINXPERLO

Heel goed

Bestelling was makelijk En goed geleverd
Goede prijs, kwaliteit
Prima service
Snel.
Antwoord van LED24.nl
Beste Hans, Dank u voor uw beoordeling. We zijn verheugd om te horen dat u een snelle en bevredigende ervaring met ons hebt gehad.
Er is nog steeds geen led tl buis geleverd! Is daar een verklaring voor? Groet Adri adri.angyal@gmail.com
Antwoord van LED24.nl
Beste Adri, Hartelijk dank u voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraging van uw bestelling. Het blijkt dat er een fout in de scan was bij de leverancier waardoor uw bestelling niet afgeleverd kon worden. Wij hebben uw bestelling opnieuw aangemaakt en verzonden, u heeft de nieuwe track en tracé code via mail ontvangen.
Niet werkzaam
Antwoord van LED24.nl
Beste Marije, Bedankt voor uw feedback en de ervaring die u heeft gemaakt met ons te delen. Wij begrijpen dat u mogelijk een onbevredigende ervaring heeft gehad bij het gebruik van onze diensten, en dit spijt ons. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen en kort uit te leggen wat er mis is met uw product, graag willen wij een oplossing kunnen aanbieden.