bos-hout.nl- Logo - Beoordelingen

bos-hout.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.329 beoordelingen in totaal

1 aug 2023
de service was zoals altijd prima. De kwaliteit van de acacia palen was som niet al te best. dat ze niet recht zijn is prima, maar sommigen waren wel erg gescheurd over lengte. Gelukkig heb ik er een paar extra gekocht.

17 mrt 2024
Niet al het hout was van goede kwaliteit: eentje niet op juiste maat (12 cm te lang, dus gelukkig niet erg) en in een van de vlonderplanken zitten gaten aan beide zijkanten. Personeel was aardig en behulpzaam

Beoordelingen voor bos-hout.nl

26 mei 2024
Ik wordt altijd blij van het personeel, kundig en vriendelijk. Ze hielpen met het openen van mijn sjorbanden, ik kreeg nog een uitgebreide toelichting hoe ik het best de lading vast moest zetten. Toppers zijn het!
27 mei 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We vinden het het leuk om te zien dat u blij bent met onze service. Tot de volgende klus! Team Houthandel Bos
Houthandel Bos is betrouwbaar, klantgericht en denkt goed mee in oplossingen. Uitstekende service en producten.
4 jun 2024
Eenmaal gevonden, blijven terug komen. Goeie service en advies, altijd vriendelijk.
7 jun 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van het hout. Team Houthandel Bos
31 mei 2024

Bestelling vlot en efficient.

Werd meteen gebeld na bestelling om tijdstip van afhalen te bepalen.
1 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Azobe palen. Team Houthandel Bos
Goed geholpen, denken mee en goede service
Supergoede service
24 mei 2024
Goede service
27 mei 2024
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. We wensen u veel plezier van de Padouk planken. Team Houthandel Bos
9 jun 2024
7 jun 2024
6 jun 2024
29 mei 2024
8 mei 2024
Snelle voordelige levering van het betreffende schuttinghout. Goed bereikbaar en snelle vriendelijke reactie via e-mail en telefoon.
18 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent! Team Houthandel Bos
19 mei 2024
Zeer klantvriendelijk, stipt in het nakomen van afspraken en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
21 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de Douglas vlonder! Team Houthandel Bos
25 apr 2024

Prima service

Goede website, snelle reactie en snelle levering. Kortom : prima service!
29 apr 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Team Houthandel Bos
30 apr 2024
Top bedrijf met snelle reacties , snelle levering en mooie producten
17 mei 2024
Snelle handeling, vriendelijke mensen en erg behulpzaam
18 mei 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Succes met het plaatsen van de betonpoeren en stoepbanden. Team Houthandel Bos