baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
baptist.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij baptist.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor baptist.nl

693 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 mrt. 2022
Een echte snoepwinkel voor meubelmakers! Maar los van dat, wat een ontzettend vriendelijk personeel. Kennis van zaken en een enorme gevarieerde collectie aan gereedschappen. Ik snap wel dat dat klanten van heinde en ver hier naar toe komen. De workshop (spindeldraaien) was uitmuntend verzorgt en was zelfs voorzien van een lunch. Die hadden we niet verwacht. En niet gewoon een bolletje kaas... keurig belegde broodjes! Los daarvan, een echte aanrader. Ik had al wel online besteld, maar de winkel is nog mooier.

5 apr. 2022
snelle en goede levering van meerdere losse artikelen in een doos. Alles was goed en compleet ingepakt. erg tevreden over de meeste aankopen, wat echter tegenviel was de kleinste zaagvijl, het advies op de site is dat deze voor zagen van 15 tot 20 tpi geschikt is echter ik vind hem te grof voor de kleine tanden van mijn 15 en 20 tpi zagen.

Beoordelingen voor baptist.nl

30 aug. 2022
Zowel de online shop als de echte winkel zijn uniek in hun soort: het assortiment is van te watertanden! In de winkel kun je terecht met al je vragen en voor advies, hoewel je ook via de site al veel te weten komt vanwege de goede omschrijvingen bij de artikelen. Het enige nadeel van deze winkel... ze hebben gewoon te veel dingen die je wilt hebben...
31 aug. 2022
Wauw, bedankt voor deze mooie woorden. Erg leuk om te horen hoe sommige mensen de winkel en de producten kunnen ervaren. Met zulke feedback zetten we graag een stapje extra. Met vriendelijke groet, Team Baptist
Geweldige zaak op het gebied van houtbewerking. Ze hebben van alles, uitstekende kwaliteit en ook de kennis in huis om te adviseren. Daarbij geven ze ook nog eens een leuk en leerzaam magazine uit, TOP!
De snelle afhandeling van mijn bestelling. Echt top. Vooral als je iemand iets cadeau doet is de snelheid waarmee je je bestelling thuis krijgt een item
28 aug. 2022
Correct verstuurd, snel met goede duidelijke factuur, track & trace oké. Super fijne service en prachtige website, winkel.
30 aug. 2022
Heel fijn om te horen dat u dit kunt waarderen. Daar worden we gelukkig van. Met vriendelijke groet, Team Baptist
30 aug. 2022
Het was zeer goed verpakt en zeer snel verzonden.Elke keer dat ik bij BAPTIST heb gekocht, was het uitstekend en bedankt.
Goed om te horen. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baptist
28 aug. 2022
Proberen minder lege schappen te hebben, alhoewel dit niet altijd kan worden voorkomen. Zeker niet in deze rare tijden.
30 aug. 2022
We doen ons best, maar zoals u zegt is het in deze tijd niet altijd even makkelijk om onze leveringen op tijd binnen te krijgen. Gelukkig krijgen we steeds meer producten die weer goed op voorraad zijn. Helaas moeten we nog steeds af en toe "nee", of een alternatief product verkopen. Met vriendelijke groet, Team Baptist
29 aug. 2022
van Jan B.
Snelle en correcte levering. Jammer dat niet direct bij bestelling zichtbaar was wat de waarschijnlijke levertijd was.
30 aug. 2022
Bedankt voor de feedback. Goed om te horen dat de bestelling snel en correct geleverd is. Voor wat betreft de levertijd, we begrijpen dat het prettig is om direct inzicht te krijgen in de verwachte levertijd voor producten die niet op voorraad zijn. We proberen dit zo veel mogelijk duidelijk te communiceren wanneer we het weten, maar dit kan zeker nog beter. Met vriendelijke groet, Team Baptist
12 sep. 2022
Mooi aanbod van degelijk gereedschap aan een heel correcte prijs. Daarbovenop nog heel snelle levering.
2 sep. 2022
Goed en groot kwaliteist -assortiment, duidelijke abside en snelleb verzending, wat wil je nog meer.
8 sep. 2022
Zoals voorgaande bestelling weer top verlopen. Goed assortiment en prijzen,tevens snelle verzending.
De verzending gaat goed. Ik zie ook dat een prijsstelling van bepaalde producten verbetert.
28 aug. 2022
netjes, op tijd en prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede houtboren gekocht. 4*250 en 5*250
11 sep. 2022
uitgebreid gamma, super kwaliteit, verzorgde levering. Top Shop, mijn favorite winkel
Uitgebreid assortiment, fijne webshop, fijne winkel met zeer kundig personeel.
1 sep. 2022
goed assortiment, acceptabele verzendkosten, meestal de volgende dag geleverd.
10 sep. 2022
Mooie spullen, snelle verzending en goed advies! Gewoon een top winkel!
31 aug. 2022
Goed materiaal,degelijke prijs en snelle levering .Beter kan niet.
mooie materialen en gereedschappen , kwaliteit en goede service
3 sep. 2022
Duidelijke website, zeer snelle levering, uitstekende artikelen
Simpelweg goed en heel snel zonder veel gemail heel efficiënt.