baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
baptist.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij baptist.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor baptist.nl

1.300 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 mrt. 2022
Een echte snoepwinkel voor meubelmakers! Maar los van dat, wat een ontzettend vriendelijk personeel. Kennis van zaken en een enorme gevarieerde collectie aan gereedschappen. Ik snap wel dat dat klanten van heinde en ver hier naar toe komen. De workshop (spindeldraaien) was uitmuntend verzorgt en was zelfs voorzien van een lunch. Die hadden we niet verwacht. En niet gewoon een bolletje kaas... keurig belegde broodjes! Los daarvan, een echte aanrader. Ik had al wel online besteld, maar de winkel is nog mooier.

5 apr. 2022
snelle en goede levering van meerdere losse artikelen in een doos. Alles was goed en compleet ingepakt. erg tevreden over de meeste aankopen, wat echter tegenviel was de kleinste zaagvijl, het advies op de site is dat deze voor zagen van 15 tot 20 tpi geschikt is echter ik vind hem te grof voor de kleine tanden van mijn 15 en 20 tpi zagen.

Beoordelingen voor baptist.nl

10 jan. 2023
Het is geen enkel probleem om iets te ruilen als het verkeerd blijkt te zijn, eerste keer kwam ik er pas enkele maanden later achter dat ik de verkeerde MK maat had gekregen. Ik kon het ongebruikte spul zonder problemen ruilen voor de juiste maat. Tweede keer was door een klein foutje op hun website ( waar mensen werken kunnen foutjes gemaakt worden) , 1 bestelnr. voor 2 verschillende maten draaibank hulpjes. Hadden we maar een regering die zo correct handelt!
9 jan. 2023

Geweldige zaak, de post bracht het niet, gebeld met Baptist en hij stuurde meteen nog een keer het artikel op. Wij waren beide erg ziek konden dus het pakket niet halen, en dan last de post het ook nog eens afweten, Maar geweldig opgelost door baptist.

Winkel om blij van te worden! Artikelen zijn van perfect kwaliteit! Vaak een goede beschrijving/info aanwezig. Prijs is wat aan de hoge kant, maar betrouwbare service maakt het hoop goed. Communicatie over bestelling of nalevering kan wel wat beter.
22 jan. 2023

Ik wilde figuurzaagjes bij baptist bestellen. en had daar een paar vragen over. Zeer snel en goed advies gekregen via de mail Ook vlotte levering. Verzendkosten niet te duur. Ik ga hier zeker vaker iets kopen.
11 jan. 2023
Ik had een foutje gemaakt in mijn adres. Na een e-mailtje is het direct aangepast en opgelost. Daar was ik erg blij mee. Mijn rolletje anti snijdband werd keurig in een doosje afgeleverd.
13 jan. 2023
Men heeft mij onmiddellijk geholpen met het registreren via de telefoon. Nadien meteen mijn bestelling behandeld. De volgende dag ontving ik via PostNL mijn bestelling.
Prijzen zijn ok, termijn levering is ok. Weinig boodschappen maar de vermelde inlichtingen zijn meestal gevolgd. Voor mij is dat ruim voldoende.
20 jan. 2023

Het is altijd fijn om bij Baptist te winkelen, zowel online als in de winkel. Vragen over producten worden goed en snel beantwoord.
15 jan. 2023
Meestal haal ik de spullen fysiek in de winkel, dit keer gekozen voor verzending. Prima bevallen, lekker vlot en betaalbaar.
9 jan. 2023
Fijn bedrijf Goede service als er iets mis gaat wordt het snel opgelost Bestellingen worden goed verpakt en altijd op tijd
10 jan. 2023
Makkelijke website, goed assortiment en uitstekende snelle service. Aanrader als je op zoek bent naar goed gereedschap.
Goede ervaring met het ontvangen van informatie en advies. Snelle bezorging ban online bestellingen Ruim gesorteerd
17 jan. 2023

-ongelooflijk assortiment aan zeer correcte prijzen -correcte info ivm opsturen en aankomst pakket -super service
16 jan. 2023
Goede overzichtelijke webshop met een ruim assortiment, met kwaliteits- artikelen die je elders niet snel ziet.
Goed produkt, goede communicatie en levering conform afspraak: compleet, op tijd en voldoet boven verwachting👌👌
6 jan. 2023
Site bezocht. Keuze kunnen maken omdat het zo,n overzichtelijke is en binnen een paar dagen weer aan de gang
12 jan. 2023
Bij vragen de juiste en duidelijk antwoorden gekregen en komt daarom klantvriendelijk/ laagdrempelig over.
7 jan. 2023

de vepakking,was tip top , de comunicatie zou ietsjes beter kunnen, maar dat is eigenlijk te verwaarlozen.
10 jan. 2023
Mooie producten, goede informatie vooraf en tijdens, goede service, snel verzonden en op tijd geleverd.
Communicatie is goed en vrij snel. Ook viel de levertijd mij niet tegen, zal snel opnieuw bestellen.