baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.465 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.309 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

15 mrt 2024
Ik heb niet het idee, dat ik een nieuw product heb gehad. Dit vanwege de verpakking, de beschadiging van een begeleidende waarschuwingsfolder en de beschadiging op het product ter hoogte van schaalverdeling verticale beweging. Zie foto’s. Ondanks de waarschuwing op een begeleidende folder heb ik de unit waar je de boormachine inklemt met een korte inbussleutel stuk gedraaid. Mijn fout uiteraard! Op jacht naar vervanging van het beschadigde onderdeel kwam ik bij Wabeco Remscheid terecht. Dat was weer schrikken! De BF1240 wordt bij hen aangeboden voor ca. 165 euro + 8,90 euro verzendkosten (173,90). Ik heb bij Baptist 248 euro + 4,90 euro verzendkosten (252,90) betaald! Ik vind 79 euro wel een erg groot verschil, vindt u niet? En dat zeker voor een tweede-kans-product. Graag reactie!

Beoordelingen voor baptist.nl

Online bestelling was niet voorradig en ik werd heel vriendelijk opgebeld in Belgie en er werd een oplossing voor gesteld om te wachten tot het weer voorradig werd of geldweergave . En die moeite doen voor zo’n kleine bestelling echt een topfirma met de mensen op de juiste plaats . Ik blijf zeker een zeer tevreden klant.
27 mei 2024

Pakket opnieuw verstuurd.

Postnl meldde dat het pakket bezorgd was, maar ik heb niets gevonden. Ook niet bij buren of de afhaalpunten in ons dorp. Baptist heeft de spullen gratis, en per expres opnieuw verstuurd. Ik ben bijzonder blij verrast.

Top, zoals altijd.

Alles verloopt altijd correct. De bestelling is altijd volledig en wordt snel geleverd. De goederen voldoen steeds aan de omschrijving.
MD
Michael d.
Amsterdam
16 mei 2024
Professionele Toppers! Bestellen, verpakken, verzenden. Top verzorgd. Altijd vriendelijk aan de telefoon en ook nog meedenkend. Top!
ik zag dat het aftekenenpotood ook op het Hout en Meubilerings College gebruikt wordt! Erg blij mee. Snel verzonden door Baptist.
29 mei 2024
Snelle bezorging van het bestelde artikel. Verbetering: bij een grote bestelling de bezorgkosten weglaten.
29 mei 2024
Prima afhandeling bestelling. Leuk en informatief tijdschrift er bij gehad,altijd fijn om te lezen.
28 mei 2024

Superwinkel

Snelle levering, heel vriendelijk contact, ruime keuze en enthousiaste werknemers die hun vak kennen!
RJ
Rob J.
Valburg
Zeer deskundige voorlichting. Bestellingen via online snel in huis, indien voorradig. Fijne winkel.

Snelle service, prima materiaal

Snelle service, spullen netjes ingepakt! Materiaal is zoals het op de site staat vermeld.
JP
Jos P.
Reuver
16 mei 2024

Record Power machinelamp

De ledlamp werkt geweldig goed. Hij verlicht het werkstuk supergoed. Vlotte levering.
29 mei 2024
Goede bereikbaarheid, deskundig advies en service zoals het een goed bedrijf betaamt.
22 mei 2024
Makkelijk zoeken op de site, snelle levering en goed verpakt. Aan te bevelen.
30 mei 2024
Fijne website, overzichtelijk, eenvoudig bestellen en een snelle levering.
28 mei 2024
Japanse zaag gekocht, zoals altijd snel ontvangen en prima product. Top!
17 mei 2024
Very happy with the equipment I ordered, quick delivery well packed...
Supersnelle levering in overleg, keurig binnen de afgesproken tijd.
MV
marianne v.
appelscha
25 mei 2024
Goed materiaal en correcte afhandeling met goed verzorgde verzending
Snelle levering, goede communicatie en het product 100% naar wens.

Mooie producten

Beitels liggen lekker in de hand. Voldoet aan de verwachtingen.