Rollers.nl- Logo - Beoordelingen

Rollers.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden395 beoordelingen in totaal

7 aug 2024
Ik heb ruzie met het ventiel omdat het de velg niet in wil, en heb dus een binnenband met een ventiel besteld dat er in zou passen.... de bocht van het ventiel moest 45/45 zijn, nu blijkt dat men niet het ventiel, maar de plaatsing in de band bedoeld..... 4 man sterk die 2 uur bezig is om het op te lossen, daarna naar Hartingbank op de Penningweg gereden en ze hebben deze band ook niet, HELP

4 feb 2024
Beste, tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niets ontvangen, van mijn aankoop ,volgens DPD zou ik donderdag 1 februari mijn pakje ontvangen hebben en zelfs afgetekend hebben, ik heb niemand hier bij mij gezien of gehoord,verder lees ik dat mijn pakje uiterlijk de daar op volgende volgende werkdag zou kunnen ophalen in een DPD depot, waarvan ze mij een mail zouden sturen waar en wanneer ik mijn pakje daar zou kunnen zelf afhalen.niets meer van gehoord , waar is mijn besteling .naartoe ?????? Nooit geen DPD meer !!!!!!

Beoordelingen voor Rollers.nl

6 okt 2024
Groot assortiment Snelle levering Juiste goederen Uitstekende maatvoering Goede site en makkelijk nestellen
8 okt 2024

snelle levering

Snel geleverd en precies wat ik had besteld. Nu nog even afwachten hoe de kwaliteit is. De tijd zal het leren.
25 sep 2024
Snelle levering! Het pakketje was binnen 2 dagen binnen!
AV
Anton v.
Rotterdam
Prima prijskwaliteit verhouding! Zeer snelle levering!
TG
T. G.
HEERENVEEN
1 okt 2024
Uitstekend advies en zeer snelle levering
TP
Tim P.
Losser
Goede service en snelle levering
Kan niet sneller als bij jullie
PJ
Koolskamp
4 okt 2024
2 okt 2024
20 sep 2024
Met live chat informatie gevraagd en gekregen over welke wieltjes best op parketvloer te gebruiken, waarna ik enkele opties had , beslist en besteld , volgende dag geleverd! Top!
HV
Hans V.
lievegem
27 aug 2024

top kwaliteit en service

Met alle opgegeven gegevens kreeg ik van Mr. Bos een uitmuntend aankoopadvies. Levering punctueel en correct.
22 aug 2024
Ruim assortiment, goede zoekfuctie website, snelle levering
7 sep 2024
Vriendelijk en het juiste product toesturen
RG
Ria G.
Geleen
2 sep 2024
Makkelijk te bestellen en vlug geleverd