Rollers.nl- Logo - Beoordelingen

Rollers.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden341 beoordelingen in totaal

5 jan 2024
Goeie website met prima keuze-generator. Ruim aanbod en de spec's geven veel info. Snelle levering en goed verpakt. Ik denk niet dat ze de goedkoopste zijn, maar kwalitatief kost ook geld en dat staat bij mij als klant zeker voorop. Met hartelijke groet, GlasMaker / www.glasmaker.nl

4 feb 2024
Beste, tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niets ontvangen, van mijn aankoop ,volgens DPD zou ik donderdag 1 februari mijn pakje ontvangen hebben en zelfs afgetekend hebben, ik heb niemand hier bij mij gezien of gehoord,verder lees ik dat mijn pakje uiterlijk de daar op volgende volgende werkdag zou kunnen ophalen in een DPD depot, waarvan ze mij een mail zouden sturen waar en wanneer ik mijn pakje daar zou kunnen zelf afhalen.niets meer van gehoord , waar is mijn besteling .naartoe ?????? Nooit geen DPD meer !!!!!!

Beoordelingen voor Rollers.nl

De verpakking van items kan beter.... geen grote beschadigingen maar toch jammer voor nieuwe producten....
28 jun 2024
Snelle reactie en mooi product. Helaas niet precies wat besteld was maar gelukkig wel bruikbaar.
25 jun 2024
Supper goed geholpen via de mail om de juiste wielen te vinden. Daarna snel geleverd. Ga zo door
1 jul 2024
Goede prijs en snelle levering
20 jun 2024
EP
Edith P.
Arnhem
29 mei 2024
Had 1 wiel als proef gekocht, maar helaas verkeerde maat. Dit lag niet aan Rollers.nl Aankoop en verzending verliepen prima.
TH
Theo H.
de Bilt
16 jun 2024
Goede spullen, supersnel geleverd tegen redelijke prijs. Wat wil je nog meer. Ik niks.
2 jun 2024
Product is exact volgens beschrijving en keurig geleverd.
10 jun 2024
Goederen zoals omschreven. Snelle en correcte levering
8 jun 2024
Precies wat ik nodig had, binnen 2 dagen in huis. 👍
19 mei 2024
Op tijd besteld en op tijd geleverd.
28 mei 2024
Ik zou niet weten wat er beter kan!
16 jun 2024