Senco-shop.nl

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden90 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2022
Senco-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Het product was met spoed nodig en door de persoonlijke inzet van de verkoper, had ik het product ook inderdaad de volgende dag. Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

ik heb iets besteld en ontvangen, dat was het goede deel. Ik heb echter geen bevestiging en factuur ontvangen. Dat vond ik heel vreemd

Beoordelingen voor Senco-shop.nl

Betrouwbaar en snelle levering.
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor deze 5 sterren beoordeling. Fijn om te zien dat onze producten en service zo gewaardeerd worden.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling!
14 apr 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling en goed om te zien dat wat wij doen en leveren zo gewaardeerd wordt!
7 apr 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie 5 sterren beoordeling!
Antwoord van Senco-shop.nl
Jammer om te lezen dat u ons met slechts 1 ster beoordeeld, wij horen graag van u wat hiervan de reden is en wat wij kunnen doen om hier een 5 sterren beoordeling van te maken.

Goed product. Snelle levering.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling! Iedere 5 sterren beoordeling stimuleert ons om zo door te blijven gaan.
Perfect
Antwoord van Senco-shop.nl
Een 5 sterren beoordeling met de toelichting Perfect .. daar doen wij het bij Senco-Shop voor! Dank voor deze erg mooie beoordeling.
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Dit soort beoordelingen motiveren ons nog meer om zo door te gaan!
17 mrt 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling! Wij waarderen het enorm als klanten ons met 5 sterren beoordelen en dit ook laten weten.
10 mrt 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling! Goed om te zien dat onze producten en service zo gewaardeerd worden.

ik heb iets besteld en ontvangen, maar geen factuur

Antwoord van Senco-shop.nl
Erg vervelend om te horen dat er iets niet goed gegaan is in het administratieve proces, wel fijn om te horen dat het bestelde product naar tevredenheid is! Helaas ontvangen sommige klanten de bevestiging / factuur in de ongewenste mail / spam, daar kunnen wij niets aan doen. Op verzoek - en dus ook in uw situatie - mailen wij dan uiteraard als nog apart de factuur. Wij gaan er vanuit u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn bij een nieuwe bestelling.
Persoonlijk contact omdat iets niet voorradig was en iets anders werd voorgesteld. Het voorgestelde was duurder maar werd aan dezelfde prijs gelaten.
Antwoord van Senco-shop.nl
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om onze klanten te helpen, ook als wij daardoor soms een concessie moeten doen. Immers, zakelijke relaties zijn voor ons voor de lange termijn.

Vriendelijke service

De bestelling verliep eerst niet zo vlot omwille van een verkeerd mailadres. Maar Serge waar ik telefonisch contact mee had heeft me prima geholpen.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze oprechte en mooie 5 sterren beoordeling! Goede en open communicatie + het managen van verwachtingen hebben wij hoog in het vaandel staan. Alles om onze klanten van dienst te kunnen zijn.
GOEDE PRIJZEN - SNELLE LEVERING - VRIENDELIJK PERSONEEL
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor de mooie beoordeling en de mooie complimenten, hier doen wij het voor!
Snelle verzending, goed verpakt
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en toelichting! Wij willen uiteraard dat de bestelling tijdens transport niet beschadigd en proberen dus zo goed mogelijk alles te verpakken (i.v.m. duurzaamheid hergebruiken wij overigens soms verpakkingen)
Snelle en correcte levering
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling! Ook bij een nieuwe bestelling staan wij weer voor een correcte en snelle levering.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze 5 sterren beoordeling! Goed om te zien dat onze producten en dienstverlening gewaardeerd worden.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling, altijd goed om te zien dat onze klanten ons met 5 sterren beoordelen!
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling! Het doet ons altijd goed om deze waardering te ontvangen.