Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.335 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb. 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

5 aug. 2023
Helaas! Een extreem dure bestelling vanwege de lage kwaliteit van het product, waarbij ik om een ​​gouden lijst vroeg en eikenhout ontving. Ik vroeg om een ​​vriendelijke manier om dit te veranderen, dat doen ze niet! Ik raad toekomstige klanten aan om heel voorzichtig te zijn bij het bestellen via deze site. Ik had de indruk dat ze sturen wat ze willen en niet wat ze bestellen! Dus wees voorzichtig!

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

GD
Gerrie d.
Harmelen
10 feb. 2024

Yourdecoration.nl is veilig shoppen met uitstekende service

Ik bestel al jaren bij Yourdecoration.nl in volle tevredenheid. Omdat ik per ongeluk iets verkeerd besteld had kreeg ik te horen dat het opgelost gaat worden, en dit is inderdaad correct gebeurt. Dus wil je veilig shoppen bij Yourdecoration.nl ben je aan het goed adres
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
9 feb. 2024
Kleine bestelling (2x posterhangers). Prettige prijs, redelijk snelle levering, kon het ook afhalen bij (DPD-) pakketpunt niet te ver weg. Kortom geen slechte ervaring.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Klantenservice was heel goed nadat ik een beschadigd product had ontvangen. Helaas viel de kwaliteit van de fotolijst me wel tegen voor de prijs.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Product fotolijst is tijdig geleverd, goed verpakt, afmetingen maatwerk zijn correct en degelijk materiaal.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
CZ
C. Z.
Spijkenisse
31 jan. 2024
Dit is al de 3e lijst die we besteld hebben, en weer keurig in zeer goede staat bezorgd. Zijn er blij mee.

Lijsten

Mooie lijsten en geen gedoe als ze op maat moeten worden gemaakt snelle levering en goed verpakt
7 feb. 2024

Super snelle levering

De lijst was super ingewikkeld met papier en karton, de levertijd was kort en snel
30 jan. 2024
mooie omlijstingen. Gemakkelijk te openen door bijgevoegd filmpje. Stevig verpakt
30 jan. 2024
De kwaliteit is goed en de lijsten zien er mooi uit. Levering was ook snel.
1 feb. 2024
Vlotte levering van prima lijst die ik koos op basis van duidelijke site

Passe partouts

Hele mooie, degelijke passe partouts. Keurig verpakt en snel verzonden
29 jan. 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Dat is erg mooi geworden! Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan. 2024
Goed verzorgde verpakking, kwalitatief goede spullen, goed verwerkbaar
29 jan. 2024
Snel geleverd, mooi op maat gemaakt de lijst, en mooie lijst

Goed advies en kwaliteit

Goed advies, veel keuze, snelle levering, goede kwaliteit
Antwoord van Yourdecoration.nl
Fotolijstje is te groot.daar kunnen jullie niks aan doen.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Jammer om te lezen dat de fotolijst te groot is. Wellicht gaat het een volgende keer goed. Voor informatie over de maten neem contact met mij op. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Super snel geleverd en prima kwaliteit! Echt tevreden!
11 feb. 2024
Snelle levering prima produkt, goed verzorgd verstuurd
Antwoord van Yourdecoration.nl
De lijst ziet er keurig uit en mooi op maat gemaakt.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Mooie print en goede kwaliteit. Ook snel geleverd.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Bestelling en levering was snel en netjes verpakt