yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

yourdecoration.nl

731 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.882 beoordelingen in totaal

23 mei 2024
Op viel dat er bij het bestellen veel mogelijkheden zijn, bij ons was dit betreffende het fotvliesbehang. Jammer was dat er op de site stond op voorraad en het in werkelijkheid besteld moest worden. De kwaliteit van het fotovliesbehang is goed hou er rekening mee dat als je een donkere kleur foto uitzoekt dit wel wat lastiger te plakken is. Hiermee bedoel ik de banen die tegen elkaar geplakt worden dit heel precies gedaan moet worden. Verder moet het vliesbehang aangedrukt worden ivm lucht/lijm, beste dit met de hand te doen ipv met een spatel. Met een spatel bestaat de kans op een beschadiging van de foto. Verder is de kwaliteit van het vliesbehang prima te noemen.

27 apr 2024
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.

Beoordelingen voor yourdecoration.nl

Snelle levertijd. Product lijkt en voelt wat goedkoop. MAAR. het klikt wonderbaarlijk makkelijk in en uit elkaar en sluit bijna naadloos aan in de hoeken. Erg blij mee. Alleen de plexiglas plaat die de glasplaat vervangt is aan 1 zeide dof. Dit snapte ik niet helemaal maar als alles in elkaar zit zie je er bijna niks van
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Ik wil nog wel een uitleg geven over het glas. Het klopt inderdaad dat 1 kant van het glas dof is. Dit is de kant die op het in te lijsten werk moet worden geplaatst. De glanzende kant naar buiten. Zo doet de anti-reflexlaag zijn werk goed. Doe je het glas andersom in de fotolijst, dan kun je weerspiegeling hebben. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Prima klantenservice

De bestelling was deze keer verdeeld over drie pakketten die afzonderlijk werden bezorgd. De klantenservice liet dat ook keurig weten en in twee dagen kwam alles keurig binnen. De producten zijn zoals altijd van goede kwaliteit en de prijs is absoluut redelijk.
8 okt 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik ben uitstekend geholpen door de klantenservice toen ik een fout in mijn bestelling had gemaakt. Kan niet beter. Vlotte levering en mooi product. Deze webwinkel beveel ik van harte aan.
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
3 okt 2024
Website is enorm uitgebreid en zeer informatief. Wat er staat krijg je ook. Vele website kunnen een voorbeeld nemen aan yourdecoration.
4 okt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Mooie lijsten snelle verzending en zeer goede communicatie over hoe,wat mbt de lijsten heel blij mee bestelling 2 snel onderweg
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
30 sep 2024
I especially loved the speed. From ordering it online (I had a very uncommon size) and getting my photos framed took 3-4 days.
1 okt 2024
Good morning, Thank you very much for your very nice review. That makes us happy. Until next order. Have a nice day. Kind regards, Marga Customer service Your Decoration
Fijne fotolijst. Prima verpakt en heel fijn dat plexiglas aan een zijde ontspiegeld is. Dit maakt het nog beter dan het is.
30 sep 2024
Telefonisch contact gehad. Direct mail terug. Alles daarna besteld en een uitstekende levering en afhandeling.
1 okt 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Graag tot een volgende bestelling en een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
22 sep 2024
Ik heb helaas een lijst kapot gekregen en zonder enkele moeite er was een nieuwe doorgestuurd. Top service.
23 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Gewoon netjes afgehandeld. Zoals het hoort, maar helaas bij andere sites niet altijd het geval.
5 okt 2024
Prima fotolijst. Besteld voor diamond painting. Op tijd geleverd en goed verpakt.
7 okt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
4 okt 2024
Snelle en correcte levering. Heel mooie blauw/gouden lijst van goede kwaliteit.
28 sep 2024
Leuke foto lijsten van kunststof. Ook de het ‘glas’ is van kunststof
1 okt 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 sep 2024
Mooie producten precies wat ik nodig heb .vlotte levering
27 sep 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
22 sep 2024

Prachtige lijsten.

Prachtige lijsten voor een mooie prijs en snelle levering.
23 sep 2024
26 sep 2024
Uitstekend product. Vlotte afhandeling. Snelle levering.
27 sep 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw lovende woorden. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Al vele lijsten besteld omdat ze gewoon heel goed zijn
Antwoord van yourdecoration.nl
Prijs op maat gemaakte lijst en snelle levering
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Dat ziet er al goed uit. Als die andere inlijsting ook zo mooi wordt, dan kun jij veel genieten. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Snelle levering, goed verpakt en mooie lijsten
Antwoord van yourdecoration.nl
Snel en precies zoals verwacht, prima verpakt