yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

yourdecoration.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
yourdecoration.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij yourdecoration.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor yourdecoration.nl

538 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 okt. 2022
Ik ben erg fijn geholpen door Marga van de klantenservice. Iets wat begon met zonneschijn, werd vervolgd door regen en onweer, maar eindigde met een regenboog. Helaas was mijn pakket zeer waarschijnlijk geopend door derden, voordat ik hem had ontvangen. Had meteen contact opgenomen met de klantenservice om een klacht in te dienen bij Yoursuprise. Ben nooit snel ontevreden over iets en een klacht indienen doe ik al helemaal niet zo snel. Ik wilde de artikelen retourneren. Maar na duidelijk werd dat het waarschijnlijk buitenom Yoursuprise is gebeurd en heb ik mijn verontschuldiging gemaakt. Marga nam ruim de tijd om naar mijn probleem te luisteren, heeft me eerlijk behandeld en de zaak netjes afgehandeld. Top! Zeer tevreden klant!

3 feb. 2022
van M.J S.
Poster Jurassic Park + MDF posterlijst besteld in de kleur zwart. Opzich goed verpakt, ware het niet dat de houten MDF lijst helemaal gebogen stond.. Zelf aan de achterkant latjes gelijmd, tis iets beter nu gelukkig.. Tis leuk spul, maar geen top kwaliteit. Er zit geen echt glas, maar b.v een plastic laag over de poster. De lijst zelf is ook wat fragiel. Daar is de prijs ook naar. Wil je meer kwaliteit (waar je waarschijnlijk ook meer voor gaat betalen) zoek dan verder.. Ik had al eerder 2 posters besteld voor mijn zoontje (Pokemon) bij één van de posters zat een te korte ophang- strip. Gemaild, maar geen reactie helaas terug gekregen. Ze zijn goedkoop, dus een nieuwe posterstrip maar weer meebesteld. Conclusie: Leuke, low budget, poster store. Geen topspul en super kwaliteit, als je daarmee kan leven, is het prima spul!

Beoordelingen voor yourdecoration.nl

In eerste instantie had ik niet door dat er beschermfolie zat aan beiden kanten van het plexiglas, waardoor ik teleurgesteld was in de kwaliteit (leek erg wazig). Aan hand van mijn review werd ik gelijk benaderd door de klantenservice die mij vroeg of ik het folie had opgemerkt en het verzoek hen te mailen als ik toch ontevreden was. Heel fijne service en nu alsnog erg blij met mijn lijst!!
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Daar worden wij blij van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
8 nov. 2022
Geweldige website die alles duidelijk aangeeft en ontzettend veel keus heeft. Netjes binnen de afgesproken levertijd geleverd. Stevig verpakt in dubbele kartonnen omslag en de "breekbaar" sticker goed in zicht. Zowel de fotolijst als de passe partout waren apart verpakt met een 3 mm dikke hardboard plaat en bubbeltjesplastic. In één woord: GEWELDIG
9 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Hier worden wij helemaal stil van. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt van de lijst en passe-partout. Mocht je instagram hebben, daar hebben wij een leuke actie. Elke maand geven wij € 50,- shoptegoed weg. Wat moet je doen: 1. Maak een foto van je wanddecoratie 2. Upload deze foto naar je Instagram (post, geen story) 3. Tag ons in je foto met Inkoop Yourdecoration.nl 4. Gebruik #MakeItYourOwn in je tekst. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
van M. v.
Voor die prijs en snelle uitvoering kun je nergens anders een lijst van die kwaliteit vinden. Dus ik kan Your Decoration van harte aanbevelen voor al uw inlijstwerk.
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw enthousiaste review. Daar worden wij helemaal stil van. Wij zullen onze uiterste best doen om zo door te gaan. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
9 nov. 2022
Ruime keuze, degelijke kwaliteit, snelle verzending en als het dan toch eens fout loopt (beschadiging tijdens transport), dan wordt dat snel en correct opgelost !
9 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling. Fijn om te lezen dat het allemaal goed opgelost is. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
11 nov. 2022
Keurige, nette aflevering, op tijd. Prima verpakt, zonder beschadiging ontvangen. Ook binnen de 2 dagen. Prima service. Een aanrader.
16 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw supermooie beoordeling. Dit is geweldig om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
Snelle levering, nette lijst. Geen hoogwaardige kwaliteit, maar prima in verhouding tot de prijs. Ik ben er tevreden mee.
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Dit doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
Fotolijst beschadigd ontvangen. Werd direct een nieuwe gestuurd nadat ik daarover bericht had. Dus klasse !
Snelle levering en prettige overzichtelijke website, fijne prijzen en enthousiaste service. Ga zo door!!!
10 nov. 2022
Alles ging perfect, van bestellen tot bezorgen. Bestelling was goed verpakt. Super verzorgd.
11 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het achterlaten van jouw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles perfect is gegaan. Daar doen wij het voor. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
Snelle levering. Mooie poster. Pakket was wat gedeukt toen het aankwam, maar de poster niet.
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Dit doet ons goed. Mocht er toch iets met de poster zijn, laat het mij weten. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
12 nov. 2022
Perfecte kwaliteit, ongeschonden levering door juiste type verpakking, top winkel! Thanks!!
16 nov. 2022
Goedemiddag Freddy, Wauw, hier worden wij stil van. Wat een mooie en positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat het allemaal super is gegaan. Ik zeg: Graag gedaan en tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
15 nov. 2022
Het produkt werd snel bezorgd. Was zeer goed verpakt. Was kwalitatief goed. Prima!!!
16 nov. 2022
Goedemiddag Jolande, Hartelijk dank voor deze supermooie woorden. Daar worden wij erg blij van. Heel veel plezier met het product. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
Snelheid van bezorging en kwaliteit van lijst en passe-partout!
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
12 nov. 2022
Snelle service en goed verpakt en echt kwaliteit
16 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw supermooie beoordeling. Dit doet het goed. Graag tot een volgende bestelling en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
11 nov. 2022
Snelle verzending en fantastisch goed ingepakt
11 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw supermooie beoordeling. Daar worden wij blij van. Goed om te lezen dat alles is goed gegaan en ik hoop dat je mag genieten van de bestelling. Tot een volgende keer en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
Super snelle levering, duidelijke website
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Wij stellen de vijf sterren erg op prijs. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
5 nov. 2022
Goede kwaliteit en snelle verzending.
9 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Dit doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
Netjes verpakt en snelle levering
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw supermooie beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
16 nov. 2022
Zoveel keuze, alle maten aanwezig
18 nov. 2022
Goedemiddag Reinette, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze supermooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de keuze reuze is. En sinds deze week kunnen wij ook maatwerk leveren. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
15 nov. 2022
snelle levering en netjes verpakt
16 nov. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze supermooie beoordeling. Dit doet het goed. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice yourdecoration.nl