yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

yourdecoration.nl

639 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.670 beoordelingen in totaal

23 mei 2024
Op viel dat er bij het bestellen veel mogelijkheden zijn, bij ons was dit betreffende het fotvliesbehang. Jammer was dat er op de site stond op voorraad en het in werkelijkheid besteld moest worden. De kwaliteit van het fotovliesbehang is goed hou er rekening mee dat als je een donkere kleur foto uitzoekt dit wel wat lastiger te plakken is. Hiermee bedoel ik de banen die tegen elkaar geplakt worden dit heel precies gedaan moet worden. Verder moet het vliesbehang aangedrukt worden ivm lucht/lijm, beste dit met de hand te doen ipv met een spatel. Met een spatel bestaat de kans op een beschadiging van de foto. Verder is de kwaliteit van het vliesbehang prima te noemen.

27 apr 2024
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.

Beoordelingen voor yourdecoration.nl

1 jul 2024
De zoveelste perfecte fotolijst ontvangen van dit bedrijf en ik kan alleen maar zeggen dat de kwaliteit hoog blijft en de verpakking perfect is. Ik heb nu meerdere lijsten ontvangen waarvan ook één op maat en alleen maar complimenten. Mijn adres is en blijft YD
2 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Wij gaan hier graag mee door. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Alles is goed. Bezorging, goed ingepakt, en duidelijke handleiding mbt de folie. Alleen de omschrijving van alle verschillende soorten lijsten mag beter. Er lijkt zo weinig onderscheid te zijn (behalve de prijs). Ik heb echt moeten gokken voor de juiste!
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
20 jun 2024
U moet voortaan maar niet meer met DPD versturen. Je krijgt per mail een tijdvak op dat ze komen. Je bent thuis. DPD komt niet en stuurt een mail dat ze ons gemist hebben. Flauwekul!! Ze zijn niet eens geweest. En dat tot twee keer toe.
2 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Ik ga dat punt van DPD opnemen met DPD, zodat zij hier actie op kunnen nemen. Namens Your Decoration bied ik mijn excuses aan dat dit gebeurd is. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Snelle en goede Service

Een van de fotolijsten was helaas beschadigd uit de verpakking gekomen. Na een mailtje met foto's van de beschadigde lijst naar de klantenservice werd mij gelijk een nieuwe fotolijst toegestuurd. Top service!
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Wat geweldig dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
3 jul 2024
Onlangs posterlijst besteld die helaas bij ontvangst beschadigd was. Na een mailtje met foto van de schade werd meteen een nieuwe lijst verstuurd en snel weer in huis. Geweldige service!
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Mooie lijsten

Zoals eerder gemeld, deze lijsten zijn mooi. Goed verpakt, en bij een vraagje via mail krijg je snel een reactie. Ik vind se nog steeds erg mooi.
2 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Niet veel de uitleg is goed en duidelijk op de website dus bestellen was een koud kunstje en de levering snel en netjes top gedaan ga zo door
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
24 jun 2024

Snelle levering en snelle reactie

Snelle levering en een foutje in de levering zeer snel en kosteloos hersteld. Snelle en accurate reactie van contactpersoon.
2 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Wat fijn om te lezen dat wij jou snel en goed konden helpen. Ik zal het doorgeven aan mijn collega, die jou heeft geholpen. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
4 jul 2024
Alles perfect! Contact Snelheid Perfect product. Dit was alweer mijn derde lijst, zo mooi en gebruiksvriendelijker
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
20 jun 2024
De lijsten die ik besteld heb zijn erg mooi. De passe-partouts iets minder omdat er te ver in de hoeken gesneden is.
21 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Wat zonde om te lezen van de passe-partouts. Je kan hier ons altijd een mail over sturen. Graag tot de volgende bestelling en alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Yourdecoration.nl
30 jun 2024
Hele snelle levering en hele mooie posters van goede kwaliteit. Mijn zoon is er erg blij mee.
AV
Alexander v.
Rotterdam

Mooie poster in de juiste maat

Mooie poster. Veel keuze in groot of klein. Friends poster gekocht 91 x 61,5.
29 jun 2024
Bestelling wordt altijd vlot behandeld en ook snel geleverd ben zeer tevreden

snel en goed

Duidelijke omschrijving..prima kwaliteit snel geleverd..goed verpakt
CV
Coyke v.
Landgraaf
Goede service via de chat. Makkelijk te bestellen. Snelle levering
24 jun 2024
Onze bestelling is keurig op de afgesproken tijd binnen gekomen.
20 jun 2024
Vlugge correcte service, goede kwaliteit VS prijs, groot aanbod
21 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot de volgende bestelling en alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Yourdecoration.nl
Goede service; levering duurde evenwel iets langer dan eerste.
4 jul 2024

Mooie posters!

Mooie kwaliteit van de posters, helder van kleur erg blij mee!
Antwoord van yourdecoration.nl
Zeer snelle verzending. Pakket is in goede orde ontvangen.