Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

622 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.618 beoordelingen in totaal

23 mei 2024
Op viel dat er bij het bestellen veel mogelijkheden zijn, bij ons was dit betreffende het fotvliesbehang. Jammer was dat er op de site stond op voorraad en het in werkelijkheid besteld moest worden. De kwaliteit van het fotovliesbehang is goed hou er rekening mee dat als je een donkere kleur foto uitzoekt dit wel wat lastiger te plakken is. Hiermee bedoel ik de banen die tegen elkaar geplakt worden dit heel precies gedaan moet worden. Verder moet het vliesbehang aangedrukt worden ivm lucht/lijm, beste dit met de hand te doen ipv met een spatel. Met een spatel bestaat de kans op een beschadiging van de foto. Verder is de kwaliteit van het vliesbehang prima te noemen.

27 apr 2024
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

23 mei 2024

Veel vliesbehang mogelijkheden, doe voorzichtig bij het plakken!

24 mei 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Goed dat je hier melding van maakt. Ik heb jouw melding doorgezet naar de desbetreffende afdeling om het verder op te pakken. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 mei 2024
Hoi Maurice. Ik was al n tydje op zoek naar n fotolijst. Maar de maat wat ik zocht was nergens te krijgen. Ik kon wel eentje laten maken (bij de goedkoopste bouwmarkt van Nederland,mag geen reclame maken toch😜) zelfs dan was ik 4x duurder uit. Totdat ik ging googlen en op jou site uitkwam. Ik heb nu n mooie goede lijst voor n leuke prijs voor mijn Max Verstappen schilderij. K zal in de toekomst zeker nog vaker gebruik maken van jullie diensten. Hartstikke bedankt voor de snelle levering. Groetjes Melanie
31 mei 2024
Hallo Melanie, Wat heb jij een ontzettend leuke review geschreven. Fijn dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. De review heb ik meteen doorgestuurd naar Maurice, zodat hij helemaal op de hoogte is. Ik zeg graag tot de volgende keer en alvast een supermooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Zwarte MDF lijst met passe partout 70x100

Zwarte MDF lijst (en kartonnen doos waar deze in verstuurd was) was beschadigd. Na contact met de klantenservice en opsturen foto's van de beschadiging kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. Inmiddels is de pastelkrijt tekening (70x100) ingelijst. Passe partout leek eerst wat te krap uitgesneden. Maar na vastplakken met fotolijm op de achterwand en nadat het een aantal dagen onder een stapel boeken heeft gelegen, paste het perfect. Staat erg mooi, bedankt.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel blij van. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Romee Klantenservice Your Decoration Nederland
U moet voortaan maar niet meer met DPD versturen. Je krijgt per mail een tijdvak op dat ze komen. Je bent thuis. DPD komt niet en stuurt een mail dat ze ons gemist hebben. Flauwekul!! Ze zijn niet eens geweest. En dat tot twee keer toe.
24 mei 2024
Ik ben erg tevreden. Mooie website, prachtige lijst. Zelfs een filmpje over hoe de lijsten worden gemaakt, wat ik erg leuk vond.
31 mei 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
De lijsten die ik besteld heb zijn erg mooi. De passe-partouts iets minder omdat er te ver in de hoeken gesneden is.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Wat zonde om te lezen van de passe-partouts. Je kan hier ons altijd een mail over sturen. Graag tot de volgende bestelling en alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Yourdecoration.nl
Ik.bestel regelmatig bij jullie. En altijd op tijd goed ingepakt, dus onbeschadigd aangeleverd
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot de volgende bestelling en nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Yourdecoration.nl
23 mei 2024
Snelle levering, netjes ingepakt en goede kwaliteit. Alles wat wij willen!
AK
30 mei 2024
Was goed en veilig verpakt, op tijd bezorgd en schilderij was naar wens
31 mei 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

snel en goed

Duidelijke omschrijving..prima kwaliteit snel geleverd..goed verpakt
Gewoon goed, snel en accuraat. Groot assortiment in heel veel maten.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit doen ons erg goed. Graag tot de volgende bestelling en nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Yourdecoration.nl
Vlugge correcte service, goede kwaliteit VS prijs, groot aanbod
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot de volgende bestelling en alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Yourdecoration.nl

Top lijsten

Lijsten zijn mooi en in veel (ook afwijkende) maten te krijgen.
JV
Jola v.
Rotterdam
6 jun 2024

Top bedrijf

Fijn bedrijf kan altijd de maat lijst vinden die ik nodig heb
7 jun 2024

Keurig en degelijk verpakt, mooi product

Keurig en degelijk verpakt. Snel geleverd en mooi product.
24 mei 2024
Prachtige lijsten. Goed verzorgd en verpakt. Complimenten!
30 mei 2024
Snel bezorgd, precies zoals op de foto, goede kwaliteit
snelle levering , goede producten , goede communicatie
27 mei 2024
Makkelijk bestellen, nette levering en goede producten
31 mei 2024
Zeer snelle levering en juiste stevige verpakking.