Dekzeilenstore.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden83 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
Dekzeilenstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Zeer tevreden over de diensten van dekzeilenstore.nl. Voor mijn aanhanger was ik opzoek naar een afdekzeil. Dekzeilenstore beschikt over een zeer handige webshop met uitleg, waardoor ik in 1x een zeil 'perfect' op maat binnen heb gekregen van zeer degelijke kwaliteit. Daarnaast heb ik nog steunbalken gehaald om het zeil watervrij te houden. De nette zaak en vriendelijke service is een aanrader voor iedereen die ook opzoek is naar een zeil.

18 apr 2024
Vanwege de presentatie op de website (foto's van twee producten Tear-Aid) verkeerde ik in de veronderstelling dat er twee producten werden aangeboden voor de gestelde prijs, vooral ook omdat de prijs aanzienlijk hoger lag dan elders. De vraag om een keuze te maken tussen beide was in een dusdanig onopvallend lettertype dat ik dit volledig over het hoofd zag. Ook ontging me daarbij ook dat de prijs was gekoppeld aan 'Type A', want het beeld van twee producten had zijn werk al gedaan. Hierdoor ontving ik slechts één product (Type A) terwijl ik twee wilde en kocht ik het bovendien voor een te hoge prijs. Andere adressen waren allemaal en vaak beduidend goedkoper als het ging om één product. Deze presenteerden bovendien allemaal de twee producten gescheiden. Enkele weken geleden deed Dekzeilenstore telefonisch de toezegging ernaar te kijken. Er blijkt niets te zijn aangepast. Vandaar via deze weg nog eens te prikkel de beide producten gescheiden te presenteren zoals anderen dit ook doen.

Beoordelingen voor Dekzeilenstore.nl

19 apr 2024
Correcte prijs voor maatwerk en perfecte pasvorm alsook snel geleverd. Topservice
alles netjes verlijmd
18 apr 2024

Presentatie op website misleidde mij

Wat je koopt krijg je ook maar dan beter. Netjes gemaakt op maat , perfect . Service ook goed. 1 klein puntje , bij aflevering stond t pakketje voor de deur , wel jammer tegen die kosten
Precies gekregen als besteld
16 mrt 2024
Mooi zeil met raamwerk
Snel geleverd
9 mrt 2024
9 mrt 2024
De levering was in orde. En het bestelde zeil voldeed aan alle criteria.
24 feb 2024
Het zeil voldoet aan al mijn verwachtingen.past als gegoten👌👌👌
Snelle levering, dik zeil. Juiste afmeting
24 feb 2024
Super tevreden , degelijk zeiltje
3 feb 2024
Prima
13 jan 2024
Product was van uitstekende kwaliteit. Heel blij mee. Ik dacht dat het geleverd zou worden met elastiek, misschien handig om dat duidelijk te maken op jullie website. Voor de rest, echt tevreden!
Goed maatwerk tegen correcte prijs. Levering binnen aangegeven termijn!