Onlinealuminium.nl- Logo - Beoordelingen

Onlinealuminium.nl

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
Onlinealuminium.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt 2024
Mijn eerste bestelling. Binnen 2 dagen geleverd; bij de meeste aanbieders heb je het al snel over 5-10 werkdagen. Exact op maat gezaagd. Goed verpakt, in stevig karton en met kunststof beschermhoeken. Dit zou wel eens mijn vaste adres voor aluminium kunnen worden!
MN
Martin N.
Utrecht

29 mei 2023
Verzendkosten zijn te hoog bij een kleine bestelling

Beoordelingen voor Onlinealuminium.nl

MN
Martin N.
Utrecht
24 mrt 2024

Super snelle levering

Antwoord van Onlinealuminium.nl
Super dat we u niet alleen snel konden helpen, maar dat de kwaliteit en verpakking ook nog eens aan uw wensen voldeed. Ons productiepersoneel streeft er dagelijks naar om zo snel en nauwkeurig mogelijk te zagen. Ook onze expeditie medewerkers proberen alle orders zo snel mogelijk de deur uit te krijgen, zonder concessies te doen aan de kwaliteit van onze verpakkingen. Mocht u in de toekomst weer onze hulp nodig hebben, dan staan we graag weer voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!

Goed advies. Makkelijk bestellen. Snelle klaar. Zelf gehaald. Geen foto omdat het nog niet klaar is. Het wordt een waswafelpers watergekoeld.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Goed om te horen dat we u zo snel konden helpen. Veel succes met het maken van de watergekoelde waswafelpers en als we u ooit nog kunnen helpen, weet u ons te vinden.
Super eenvoudig bestellen extreem snelle afhandeling en verzending. Volgende dag was het er al.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Fijn dat u zo content bent met de snelheid en eenvoud van ons bestelproces! We streven er iedere dag naar om onze klanten een efficiënte en snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van uw ervaring!
JV
JCM V.
Waalre
Bestelling binnen twee dagen ontvangen. Materiaal schoon en goed verpakt. Helemaal top.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de snelheid en kwaliteit van onze service. We streven er iedere dag naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Bedankt voor uw reactie!
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor de positieve reactie en heel veel succes met uw project!
zeer snelle en correcte servicce
Antwoord van Onlinealuminium.nl
We streven er naar om elke order correct, goed ingepakt en dezelfde dag nog te versturen. Succes met uw project en bedankt voor uw positieve beoordeling!
Heel goed , prefect!
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw review en heel veel succes met uw project!
Bedankt voor de goede prijs kwaliteit verhouding!
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding! We streven er altijd naar om onze klanten de beste waarde te bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback!
Goede en snelle service
snelle levering
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Super dat u zo tevreden bent over de snelheid waarmee we uw order hebben afgehandeld! We streven er altijd naar om onze klanten een efficiënte en snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
30 mrt 2024
Top service en snelle levering. Ontvangen wat ik nodig had dankzij eenvoudige bestelprocedure.
Goede prijs, snelle levering, afmetingen van het product waren exact als besteld
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons! Bij Online Aluminium streven we er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren tegen een goede prijs, en het is fantastisch om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn blij dat de levering snel was en dat de afmetingen van het product precies overeenkwamen met wat u had besteld. Bedankt voor het delen van uw positieve feedback!
Snelle levering, zeer goede ervaring mee, voor de hobbyisten een must.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Goed om te horen dat u altijd op ons kan vertrouwen wanneer het op uw projecten aankomt. Heel veel succes met de bewerking en we helpen u de volgende keer graag weer!
Snel en zeer precies, goed verpakt.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over de snelheid en nauwkeurigheid van onze service. We streven er iedere dag naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Mocht je in de toekomst weer onze hulp nodig hebben, dan staan we graag weer voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in ons!
Het was gewoon goed en snel
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we je bestelling snel konden afhandelen. Bij Online Aluminium streven we er altijd naar om onze klanten een vlotte en efficiënte ervaring te bieden. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag weer verder!