De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.869 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.091 beoordelingen in totaal

Meedenken met de klant. Ik heb flame heaters besteld en per heater een gasdrukregelaarset erbij besteld, Echter deze zitten er standaard bij. Na melding heeft De Boer gezegd dat het jammer is dat het niet geconstateerd is. De sets komen retour. Verder had ik bij de bestelling gevraagd of er ook hoezen bij te verkrijgen zijn. Ik kon ze niet vinden op de site, maar daar geen antwoord op gekregen. Ik ben wel blij met de snelle aanmelding als klant om te betalen per factuur achteraf en de snelle levering.

na betaling staat er geen de boer op bankafschrift en is onherkenbaar voor inlezen boekhoud programma spullen worden laat geleverd wat pas duidelijk word na dat je hebt besteld vervolgens incompleet en na dat je gebeld en gemaild hebt moet er ook nog een foto worden ge upload van het incomplete artikel waarom ? om te zien dat het ontbrekende onderdeel ontbreekt?? gaat allemaal tijd in zitten die ik weinig heb nee vroeger een heel goed3e zaak maar nu...neem maar eens kennis van de service bij schippers in bladel!

Beoordelingen voor De Boer Drachten

2 jul 2024

Cliëntbehandeling vriendelijk en positief.

In eerste instantie gebeurde er helemaal niets, totdat ik 6 dagen na mijn bankovermaking zélf telefonisch contact opnam. Door middel van een aan mij toegezonden e-Mail werd meegedeeld, e.e.a. te onderzoeken bij de afdeling inkoop. Wederom taal, noch teken. Na een 2e telefonische oproep door mij kwam er dan eindelijk duidelijkheid. Mijn bestelling ondervond een vertraging vanuit Duitsland. Pas vanaf dat moment verliep het hele verdere verloop mijns inziens correct. Via verschillende e-Mails werd ik stap voor stap goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken en het verdere verloop ervan. Uiteindelijk ben ik toch tevreden over het algehele verloop.
Graag deel ik onze positieve ervaringen met De Boer Drachten. Deze firma weet precies hoe het hoort: ze komen gewoon hun afspraken na. Van begin tot eind was de communicatie helder en transparant. Wat ze zeggen, doen ze, en wat ze doen, zeggen ze. Geen loze beloftes of verrassingen achteraf. De bestelde materialen worden netjes en op tijd afgeleverd. Wij zijn enorm tevreden en kunnen De Boer Drachten dan ook van harte aanbevelen!
4 jul 2024
Goede eerlijke prijs , geen ik zeg dat het er morgen is maar stiekem redden we dat niet. Gewoon mailtje wanneer het verpakt en weggebracht is. En een dag later via post nl bezorgd. Geen DHL of red.mijn pakje praktijken maar gewoon eerlijk hoe het is. Helemaal top. De Boer heeft altijd degelijk spul voor een degelijke prijs. En de goede bezorgdienst Dus dikke duim omhoog.
CV
Corry v.
Goudswaard
Hele goede service en ons product bleek niet leverbaar, we hebben toen voor een ander type gekozen deze was een paar 10tjes duurder, maar dit verschil is niet in rekening gebracht. Helemaal top. Eerdere bestellingen zijn ook goed en snel geleverd. FIJN BEDRIJF KOMEN WIJ TERUG.
Er ging wat mis bij de verzending. Één mailtje was voldoende: de helpdesk nam onmiddellijk contact op en er werd meteen nageleverd wat aan de eerste zending ontbrak. Vriendelijk, zeer snel en naar volle tevredenheid. Hulde!
Snelle levering. Makkelijk bestellen alleen in het begin gaf de site gratis bezorging aan maar bij betalen bleek voor de heggenschaar toch verzendkosten te zitten maar goed bezorgd. Helemaal tevreden verder.
1 jul 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding. Punt van aandacht in de eerste mail, als je die nog niet geopend hebt, staat je bestelling is onderweg. Bij het openen staat je bestelling is ontvangen enz
BV
bertus v.
babylonienbroek
27 jun 2024
Alles correct volgens wat de website aangeeft. Ben benieuwd hoe het gaat, als er iets niet goed gaat maar ik hoop dat dat nog lang gaat duren. Hier kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

Duidelijke informatie en snelle levering

We waren op zoek naar een specifiek item, deze was gemakkelijk te vinden op de site met duidelijke informatie erbij. Super snelle levering. In de avond besteld en de dag erna in huis.
1 jul 2024

Correct ontvangen, echter 2 dagen later dan is toegezegd

De dag van definitief bezorgen (donderdag) is niet overeenkomstig de dag die bij het bestellen is toegezegd (dinsdag). Verder is alles correct uitgevoerd en keurig verpakt aangekomen.
Towerfan stond scheef op de sokkel. Ik kreeg de keuze voor geld terug of nieuw exemplaar. Koos voor een nieuwe. Dat werd meteen geregeld. Dezelfde week een de nieuwe ontvangen.
8 jul 2024
Het enige nadeel was dat bij de bestelling vermeld werd dat het in stock was maar na afrekening toch niet zo was. Maar alle materialen werden dan toch snel en correct geleverd.
MV
Marja v.
Oudkarspel
29 jun 2024
Super snelle levering en actie toen bleek dat er tijdens het vervoer iets beschadigd was. Dag later al het vervangende onderdeel binnen gekregen en super aardig geholpen.
9 jul 2024
Ondanks dat ik zelf en fout heb gemaakt heb met afleveradres hebben ze keurig op gehandeld en het object wat ik besteld heb opnieuw verzonden en is keurig aan gekomen
Antwoord van De Boer Drachten
11 jul 2024
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij vinden service erg belangrijk en proberen zo goed mogelijk met onze klanten mee te denken.
13 jul 2024
De boer doet wat ze beloofd. Prijzen zijn goed. Wel vind ik voor kleine bestellingen de verzendkosten hoog maar zodra je meer in bulk gaat valt dat wel weg.
8 jul 2024
Ik had problemen met bestellen in de webshop, gebeld met de winkel. Het is meteen goed en snel opgelost. Ik had de volgende dag mijn bestelling al in huis.
GA
Gerard A.
Sinderen
11 jul 2024

Ik heb hier meerdere keren besteld , erg goed

Ik heb hier meerdere keren besteld , en kan er alleen maar positief over zijn , heb nu 6 stuks greenworks machines op 40volt en ben er erg blij mee
10 jul 2024
De bestelling was snel in huis. Toen er nog wat aan ontbrak, contact gehad via de telefoon en de e-mail. En ook dat onderdeel werd snel bezorgd.
Antwoord van De Boer Drachten
11 jul 2024
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service.

Prima service bij bestelling

Snelle en complete levering na bestelling. Zorgvuldig ingepakt. Zelfs de complimenten van de dame van het postagentschap voor de verpakking.
30 jun 2024
Vandaag besteld en morgen in huis, check. Super nette en snelle service. Doen wat ze beloven en daar kun je als consument op bouwen