De Boer DrachtenBeoordelingen

A. Th. de Boer & Zonen B.V.
Jade 34

4.70/5.00

5.750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over De Boer Drachten

scherpe prijs , vlotte levering
Het retourneren is een beetje omslachtig
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het retourneren als omslachtig ervaart! Mocht u vragen hebben, dan zijn wij altijd telefonisch en via de mail bereikbaar om u hier mee te helpen!
duidelijke webshop en levering gaat prima!
Prima levering van producten van goede kwaliteit
Snelle levering, goed product en perfecte service!
Geweldige service! Snel en perfect verlopen top!
Levering bij de buren, maar geen nummer doorgegeven, dus heel de straat door voor het pakketje... dat ligt natuurlijk aan de bezorger, maar wilde dit toch delen
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Dit is inderdaad erg vervelend! Wij zullen het doorgeven aan de vervoerder. Hopelijk bent u toch tevreden met uw aankopen!
Prima bedrijf, alleen maar kwaliteit en ze komen hun afspraken netjes na. Daarnaast geven ze prima info over de bestelling.
prima gegaan allemaal.
Donderdags gebeld of product op voorraad was, besteld en maandag al afgeleverd. Toppie !!
Snel verzending.
1 zak was beschadigd en open en dat is niet handig met zout tabletten , graag volgende keer opletten
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw pakket op deze manier bij u is afgeleverd. Wij hebben u een email gestuurd om dit probleem met u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
goede servis
Het pakket was er maandag al terwijl het zaterdagavond besteld was. perfect in deze tijd zeker! het geheel was prima ingepakt.
Snelle nette levering!
Aansluiting voor op zwembad van aangekochte intec kranen zijn niet bijgeleverd en vind ik niet terug op jullie site. Mvg Alain Audoor
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. U heeft een afvloerklep bij ons gekocht, hier worden inderdaad geen kranen bijgeleverd. Helaas hebben wij dit product op dit moment ook niet op voorraad, aangezien het niet het zwembad seizoen is. Wij hopen deze in het volgende jaar rond mei weer binnen te krijgen.
goede kwaliteit, vlotte leverting
het geleverde voldeed prima aan de verwachting en werd zeer zorgvuldig verpakt door mij ontvangen. Dat de zending wat laat door mij werd ontvangen, lag niet uw bedrijf, maar de trage overboeking via de derdengeld rekening. H.Hooites
Snelle levering en goede afhandeling