De Boer DrachtenBeoordelingen

Beoordelingen voor De Boer Drachten

4.65 / 5.00

4.919 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over De Boer Drachten

Levering was alleen op maandag mogelijk. Handtekening vereist. Daar moest ik dus vrij voor nemen. Levering was mogelijk tot 22:00 uur volgens de Post NL. Vervolgens komt het pakket (1000 kg) niet op maandag. Maar een dag later..... De Boer kan ik aanbevelen de bezorgdienst niet.

Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw reactie. Wij zien inderdaad dat uw bestelling helaas vertraging had opgelopen bij PostNL. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en zullen wij bij hen melden. Wij hopen dat u verder toch tevreden bent met uw aankopen en zien u graag terug bij De Boer Drachten
Super voor mekaar en super snel geleverd

Bestelde product was helaas niet leverbaar, maar dat bleek pas bij de bestelling. Vraag is waarom dit op de webshop dan toch wordt aangeboden het uiteindelijk product ziet er goed uit en werkt vooralsnog heel goed.

Kom woord na terugbellen wordt gedaan 8

Keurig geregeld allemaal

Supersnel geleverd

Het is een heel goed bedrijf snelle levering goede service

top bedrijf

Snel geleverd

Top

Goed bedrijf.

Zeer correct

1 dag geleden
Prima service Had product snel thuis

Helaas leveren ze niet de juiste producten uit. Weigeren ze juiste producten na te sturen of geld terug te betalen. Waardeloze service

Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. U heeft ondertussen een mail van ons ontvangen met een oplossing.
Wateronthardingszout snel thuisbezorgd voor een redelijke bezorgprijs.

Goede service en snel geregeld

Bestelling is vlot en netjes geleverd, echter ik miste het extra stukje behulpzaamheid van de 2 bezorgers van transmission. Zij waren met z'n tweeën, maar lieten mij alleen de zakken (25 kg) naar binnen sjouwen vanaf de pellet. Ben ik niet gewend van andere bezorgdiensten, zij vragen altijd even of ze het voor me in de gang moeten zetten en met z'n tweeën lukt dit zeker prima.

Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bezorgdienst u niet hielp de zakken naar binnen te tillen. We zullen de klacht aan hen doorgeven. Onze excuses voor het ongemak.
geen commentaar

Alles goed