De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer DrachtenReviews

Beoordelingen voor De Boer Drachten

3.177 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelheid van levering is toppie!! Om 17h besteld en volgende dag 12.30 afgeleverd, zeer fijn!! (artikelen waren wel op voorraad) De schop die ik bestelde was goed ingetaped, maar karton over snijvlak schup mag wel, er was lichte beschadiging. Alsook de letters van het merk Fiskars worden uitgekrast als ik nog maar licht met mijn nagel erover ga, (is dit zo bij alle Fiskars schoppen??) maar ergonomie van schop is goed&voorlopig geen klachten. Het totaal wormmiddel voor katten stelt iet teleur want houdbaarheidsdatum vervalt over halfjaar, en bij dit soort producten mag ook zeker een foto van achterkant doos, met de broodnodige info over dosering... Maar toppie site, vele kwaliteitsproducten, doe zo verder..!

Het aanbod en de klantenservice van De Boer zijn goed. Helaas is de levering via postnl een totale ramp. donderdag besteld=vrijdag geleverd. jammer genoeg hebben we het pas maandagavond laat gehad en dan door zelf op zoek te gaan. Verkeerd afgeleverd in een andere gemeente. na chat met postnl die ons niet verder kon helpen en ons doorverwees naar afzender hebben we heel veel geluk gehad en ons pakket aan een hek buiten 5km verder gevonden. Dit kan gewoonweg niet. Enkel als we het product nergens anders vinden, zullen we nog bestellen bij de Boer. Jammer dat de leveringen enkel door postnl verzorgd worden zouden we de Boer zeker aanbevelen bij concullega's landbouwers. Dit is reeds onze tweede bestelling en ook de eerste levering was helemaal niet in orde: te laat, geen communicatie, verpakking helemaal geschonden....

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Please pay attention at the interface between your system and the shipping provider (PostNL). In your system, my address got "33 A" as home number but only "33" has been transmitted to the shipping provider which caused delivery to be at neighbour. Its most likely the home number at your side allowing letters where at your shipping provider side, home number is just a number and therefore the "A" got dumped. Rest is perfect. Ontime and as expected.
Snelheid van leveren en de prijs was gunstig. Echter waren de 3 blikken verpakt in karton met veel ruimte. De blikken kwamen beschadigd en “lek” binnen. Geen groot probleem maar de mate van verpakken is voor mij het verschil met een ster meer.
Het juiste product ontvangen. Het zat wel in een erg groot doosje, volgens mij had het gewoon door de brievenbus gekund. Verder netjes en snel geleverd.
Het product was netjes verpakt en de verzending was ook volgens afspraak. Wat fijn dat deze webshop op zondag gesloten is en de zondagsrust in ere houdt!
Antwoord van De Boer Drachten
Wat fijn dat u tevreden bent over De Boer Drachten. Dat is goed om te horen.
van D S.
Mooie prijs voor de machine,.... kwam alleen niet binnen op de afgesproken datum....kwam op zaterdag had aangegeven maandag...gelukkig was ik nog thuis.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u thuis was.
De verwerking v bestelling ging snel. Gebracht op voorkeursdag. Kende bedrijf niet maar ben tevreden. Is altijd afwachten hoe betrouwbaar men is.
Antwoord van De Boer Drachten
Wat fijn dat u zo tevreden bent over De Boer Drachten. Dat is goed om te horen.
Enorm veel kennis., super aardig allemaal., ze zijn 100% voor de klant ., Wat beter kan, is goedkoper het is vaak schrikken bij de kassa .,
Men heeft mij keurig geïnformeerd dat de levering later zou plaatsvinden en wanneer dan wel. En dat klopte dan ook.
Snel geleverd (volgende werkdag) Gewoon goed! Artikel was ook het scherpst geprijsd bij de Boer in Drachten.
Snelle en goede service. Te kleine schoenen terug kunnen sturen en goed advies gekregen voor alternatief.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw mooie review!
keurig en snel geleverd, TIP: zeg dat bij de eclectische machine een snoer aangeschaft moet worden.
Vragen worden goed beantwoord, Goederen die je nodig hebt zijn ook kwalitatief goed
Vlotte verzending, je wordt goed op de hoogte gehouden. Kortom uitstekend 👍🏻
Goed telefonisch bereikbaar, goed advies. Gekocht via web en snel geleverd
Goede kwaliteit/prijs met snelle verzending Hebben ook mooi assortiment
Snelle levering. Avond besteld, volgende dag al binnen. Product prima.
Zeer snel geleverd, goed geprijsd. Volgende keer bestel ik hier weer.
Correcte en accurate afhandeling van het door mij bestelde product.
Goed geregeld en verpakt en op de voorspelde datum binnen gekomen
van M. E.
Ze maken waar wat ze beloven en ik zou zeggen "ga zo door".