FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.102 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

26 mei 2023
Retour gestuurd omdat het verkeerd bezorgd was, maar verwerking duurt blijkbaar heel lang
31 mei 2023
Goedendag, ik zie dat jouw bestelling retour is gekomen en terug is betaald. Mocht er toch nog iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
26 mei 2023
Telefonisch contact zou fijn zijn.
25 mei 2023

Delivery time is too much

It said 5 to 10 days for delivery and as if that wasnt bad enough, it took more time than that. I also recieced the track and trace the moment the item was actually delivered so it was useless.
31 mei 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. I see that there was indeed some delay because the product was out of stock. Our sincere apologies for that. I see that your order has now been delivered. If there is still something wrong, please let us know. Michèle, FixPart customer service
25 mei 2023
The product did not suit. Wrong size.
31 mei 2023
Good day, I am sorry to hear that the product does not fit your device. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Michèle, FixPart customer service
25 mei 2023
Pakket niet ontvangen en kan nergens een telefoonnummer vinden om contact op te nemen.
31 mei 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
25 mei 2023
Verkeerd product geleverd. Retourzenden en opnieuw bestellen , zou betekenen 3 x verzendkosten ( + 18 euro) op een product van 16 euro.
31 mei 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
25 mei 2023
Jullie hebben het verkeerde onderdeel verstuurd, foto 1, geen idee wat het is maar zeker niet dat gene wat ik besteld had ( afdichtingsset Bosch vaatwasser Het juiste onderdeel opsturen Alvast bedankt
31 mei 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
24 mei 2023

Aub vermelding telefoonnummer afdeling klantenservice?

Ik wens een direct telefoonnummer om te kunnen communiceren omtrent een levering in gebreke. Contact slechts per mail met de klantenservice is niet van deze tijd en een bestelling half afleveren is niet professioneel! Jammer in vele opzichten tav nieuwe klanten in spé. Graag uw reactie of plan van aanpak hiermee om te gaan in de toekomst.
31 mei 2023
Goedendag, omdat vragen vaak veel uitzoekwerk met zich meebrengen zijn wij niet telefonisch bereikbaar. We hebben contact met je opgenomen om je meer informatie te geven over jouw bestelling. Michèle, Klantenservice FixPart
24 mei 2023
Correspondenties met jullie: 2 keer verkeerde producten dat vind ik ontverantwoord en sleight!!! Ik heb de juste melkslang besteld. Dat was eigenlijk niet mijn fout. Ik heb hem besteld met fixpart gegevens/informatielijst en moest ik hem terugsturen op mijn eigen kosten en weer bestelen. Dus twee keer verzendkosten en bij weer bestellen nog een keer dus bijelkaar 3 keer. Trouwen, waarom verzenden van een klein buisje kost 7 euro. Dat vind ik belagelijk.  In ieder geval ben niet blij met jullie en dit is de laatste keer dat ik een artikel bestel bij de fixpart. Jullie service krijgt NUL van me, dus niks Hallo,  wat u me aangeraden heeft om te bestellen heb ik besteld maar deze past ook niet!! Wat moet ik does?? Hoor ik het Parsi Triest
31 mei 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat je tot 2 keer niet het juiste proudct hebt ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
23 mei 2023
Veel later bezorgt als verwacht!!
23 mei 2023
Uw website om artikelen te vinden is erg lastig.
23 mei 2023
Duurde best lang voor de bestelling kwam
22 mei 2023
Artikel nog niet ontvangen. Vaag gedoe bij post.nl
23 mei 2023
Goedendag, ik zie dat het pakket niet is opgehaald bij de automaat en het daarom geretourneerd zal worden. We hebben contact met je opgenomen om te zorgen dat je het pakket alsnog ontvangt. Michèle, Klantenservice FixPart
22 mei 2023
Een mail voortaan sturen als een product niet leverbaar is, nu moest ikzelf een mail sturen waarom het product niet was geleverd terwijl ik wel al betaald had
23 mei 2023
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Michèle, Klantenservice FixPart
22 mei 2023
Nummercontrole verbeteren. Een verstuurde link blijkt heel iets anders te zijn als wat gevraagd is.
23 mei 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Ik zie geen klacht over de bestelling zelf. Wanneer je iets niet juist hebt ontvangen, laat het ons dan weten. Dan kunnen we je verder helpen. Michèle, Klantenservice FixPart
21 mei 2023
We hebben nog steeds niks ontvangen
22 mei 2023
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Michèle, FixPart klantenservice
21 mei 2023

Ik heb 2 artikelen besteld, 1 wordt niet bezorgd.

Ik heb 2 artikelen besteld. 1 werd meteen bezorgd en de 2de werd niet geleverd. Het is inmiddels 2 weken verder en het artikel is er nog steeds niet. Een week geleden contact gehad met de helpdesk, maar ook dat heeft niet geholpen.
21 mei 2023
Een retour sticker bij de levering leveren, dat bespaart tijd . İk wacht nog steeds op een retour sticker wat ik heb aangevraagd
22 mei 2023
Goedendag, We hebben je de instructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam is beland, dus kijk daar ook even. Michèle, Klantenservice FixPart
21 mei 2023
Verstuur pakketjes met een fatsoenlijke bezorg dienst en niet met postNL, ik wacht nu al een week op een pakketje dat de volgende dag geleverd zou worden, weet niet wanneer en of ze nog gaan bezorgen. Klagen bij postNL heeft geen zin , krijg daar als antwoord wij zijn niet verantwoordelijk dat is de verzender en u bent niet onze klant.