Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Goede beantwoording door klantenservice. Via de website kon ik niet het juiste onderdeel vinden. Het type koelkast dat ik heb stond er niet op. Ik selecteerde een zelfde onderdeel van een ander vergelijkbaar type koelkast van hetzelfde merk Siemens en stuurde een vraag in, met uitleg wat ik zocht en foto's van mijn type plaatje. Daarop kreeg ik eerst de informatie van het andere type (beetje onhandig van Ruben, hij had de vraag niet zorgvuldig gelezen). Toen ik daar op reageerde kreeg ik later van Saskia een helder antwoord over het onderdeel van het juiste type koelkast met een heldere exploded view tekening
Ik geef niet vijf sterren, maar een ster minder omdat ik het onderdeel wel erg duur vindt. Ik had ongeveer 2x5 euro verwacht, maar het was 2x 20 euro.... Voelt een beetje duur voor 2 plastic dopjes. Maar goed, er was geen andere website waar ik deze onderdelen kon vinden.
8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden.
Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen!
Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch.
Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen.
Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-(
Ik zou er geen zaken mee doen.
Ik woon op curaco. Veel onderdelen zijn hier niet te verkrijgen of gemaakt voor noord amerikaanse markt. Ik kan bij jullie op 1 website alle benodigde onderdelen gewoon bestellen. Ik ben heel blij met hoe groot jullie collectie is.
Beoordeling melden
1 dag geleden
Geverifieerde beoordeling
Goed en snel
Benodigd artikel snel gevonden en geleverd
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een product gekoop de eerste keer was niet goed ,dus ik graagnde product retour maar jullienzeg dat niet mogelijk is,maar kregen nog een dat goed is ,maar is ook verkeerd dus ik besteld aan andere bedrijf dat goed gedaan in een keer ,mijn vraag is moet ik betalen voor iets dat niet goed is en il graag de producten kwijt hoe kan ik doen want ik doet niets mee met die . Hoop dat van jullie horen
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
12 uur geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Slecht. Levertijd veel te lang
Levertijd veel te lang. Bijna 2 mnd voor aafzuigkapfilters. En in tussentijd geen info of update. Als ik vooraf had geweten dat het een dropshopsite was, had ik zelf wel rechtstreeks via Amazon oid besteld. Eerste en laatste keer.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
12 uur geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
past en werkt.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Product beschadigd bij aankomst...
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
12 uur geleden
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
prima geregeld
nieuwe glasplaat voor inductie besteld, moest uit Frankrijk komen maar prime geregeld
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Er zijn problemen met het product.
Beter lezen van de berichten die ik gestuurd heb. En niet steeds opnieuw vragen naar dingen die ik al vermeld heb. Het komt op mij over alsof een stomme chatbot aan de andere kant zit.
Wat ook zou helpen als een probleem door één persoon wordt afgehandeld en niet steeds door een ander.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nog niks ontvangen
Lang wachten kan verder niks zeggen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Rampzalig
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen na 10 dagen terwijl er staat 2 werkdagen.
Antwoord ook niet
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
2 dagen geleden
Goedendag, Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Eerste en gelijk de laatste keer dat ik daar iets besteld heb. Ze moeten zich kapot schamen.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Motorfiets olie nog niet ontvangen…
7 mei. Besteld ik had gehoopt vandaag de motorolie te kunnen verversen 11 mei…
Om morgen 12mei mijn eerste ritje te kunnen doen in 2024…
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Indruk was eerst slecht door fout van PostNL
Bar slecht! Koelkastonderdeel snel nodig dus de duurdere variant besteld; zou met 1 a 2 werkdagen in huis zijn. We zijn nu ruim een week verder, heb het nog niet.
Update: De fout lag bij PostNL; ik heb ruim 1 week op de app de melding gehad dat de bezorgtijd nog niet bekend was maar achteraf blijkt mijn pakketje al die tijd bij het PostNL afleverpunt gelegen te hebben. Sorry, FixPart!
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De bestelling verliep vlot conform gemaakte afspraak
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.