durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

926 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍

13 apr 2024
In een filiaal werd op paasmaandag niet verteld dat er enkele dagen later 20 procent korting zou zijn op alle schoenen . Gelukkig had ik de schoenen niet gekocht , maar een paar dagen online wel .

Beoordelingen voor durlinger.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters