durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.631 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb. 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug. 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep. 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

23 jan. 2024
Mijn ervaring is dat levering altijd snel volgt op bestelling, tot nu toe geen slechte ervaringen bij Durlinger
28 jan. 2024
Bij Durlinger is alles klantvriendeljk. Ik was al lang klant bij Shoetime.Bij het samen gaan heb ik de gok genomen om ook mee te gaan.Dat is tot op heden goed bevallen. M.vr.gr.Wiel Reijnen
30 jan. 2024
Mooie webshop,bestelling helaas na tien dagen nog niet ontvangen Mailtje gestuurd waarop ik direct antwoord gekregen heb Gingen het direct onderzoeken Hoop op snelle reactie J.M
22 jan. 2024
Ik vind er mijn schoenmaat 36, wat uitzonderlijk is. Ze hebben een goede en mooie collectie. Betaalbare prijzen. Makkelijk bestellen en betalen. Redelijk snelle levering.
25 jan. 2024
Online sneakers besteld. Omdat ik twijfelde over de maat toch even langs de winkel gegaan ermee voor advies. Goed en eerlijk advies gekregen waar ik iets mee kon!
1 feb. 2024
Op een nette website, die goed werkt eenvoudig uitzoeken wat je hebben wil, bestellen, betalen en laten bezorgen. Alles uitstekend verzorgd!
Zeer snelle levering. Helaas pasten de schoenen niet, maar de retourafhandeling was uitstekend
Correct product. Levertermijn mag korter, aangezien er toch verzendkosten betaald worden.
Snel bezorgd. Makkelijk Toen het teruggestuurd moest worden . Snel geld teruggestort! 👍
WV
W. v.
Roermond
4 feb. 2024
De verzendservice is prima , ze hebben het merk Ecco. Prima wandel en nette schoen.
Alles was netjes verzorgd en snel ter plaatse. Leuk kaartje in bij de schoenen.
7 feb. 2024
Snelle en duidelijke levering. Ook waren de artikelen met zorg verpakt.
CB
C. B.
Geldrop
30 jan. 2024
snelle reactie (dezelfde dag) op mijn mail over verwerking retourzending
29 jan. 2024

Leuke schoenen en laatsjes!

Leuke schoenen en laarsjes besteld, snel geleverd. En met korting!
26 jan. 2024
Snelle levering volgens afspraak. Klantenservice goed te bereiken.
23 jan. 2024
Ik kreeg online korting op mijn merkschoenen en in de winkel niet.
HR
Herma R.
Hoogeveen
Snelle bezorging en goede service. Makkelijk te retourneren

Snel en perfect geleverd...De cervice…

Snel en perfect geleverd...De cervice is prima..Dankjewel.
24 jan. 2024

Fijne winkel, ook online

Goede schoenen voor een mooie prijs en heel snel geleverd!
KM
K. M.
Workum
Snelle levering. Mooie schoenen voor een mooie prijs