durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.comReviews

Gecertificeerd sinds: 1 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
durlinger.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij durlinger.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor durlinger.com

1.765 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 nov. 2022
We zijn uiteindelijk weltevreden, maar er was iets mis gegaan , op een of andere manier , was mijn naam ook vermeld bij bezorg adres van de cóóp , dus mijn naam stond op factuur , en ook boven afhaalpunt punt adres van de coop , daar stond mijn naam ook boven het adres van coop ipv dat er coop boven stond , die hebben toen het pakket geweigerd en terug gestuurd , en na wat telefoontjes is het uiteindelijk toch goed gekomen , en inmiddels meer dan een week verder ,dus probeer te voorkomen dat factuur naam boven het afhaalpunt adres komt

2 okt. 2022
De communicatie met hun laat te wensen over. Als ineens één merk schoenen, van alle merken die ze hebben, van de ene op de andere dag uit de website is gehaald, waarvan ik er één paar kocht de dag ervoor, waarvan er nog vele exemplaren en ook VELE andere modellen waren... dan stel ik de vraag hoe dit kan, en het antwoord was dan zullen ze wel uitverkocht zijn. Onmogelijk, net zoals het antwoord, en in de nieuwe collectie is het merk ook niet meer toegevoegd. Dus mij wordt iets verzwegen, van wat de werkelijke reden is. Daarom kan ik nu geen tweede paar meer kopen. De reden is geen geldige reden, dat weet ik ook wel en zij ook. Daar hou ik niet van dus koop ik volgende exemplaren elders. En dat schreef ik hen ook, ...geen antwoord meer terug gehad ...natuurlijk.

Beoordelingen voor durlinger.com

9 jan. 2023
Goede foto's van schoenen op de website. Fijn als er ook foto's bij staan als iemand de schoen aanheeft. Goede prijs/kwaliteit. Snelle verzending. Kan ook retour bij afprijzing, geld snel retour. Helaas zaten de enkellaarzen van Gabor niet goed voor mij daarom retour.
eerste ervaring op aanbeveling van een kennis. Super prijzen Snelle levering, helaas heb ik toch te klein besteld, is onmiddellijk vervangen geweest! Zeer snelle klantendienst. Kwaliteit is echt super. Ik kan het maar aanbevelen
Snel ontvangen. Schoenen zijn goed. Dus kan het niet beter of slechter maken. Maarja ik heb ze net. Moet wel zeggen ik heb pme schoenen, waren 89 bij durlinger en 149 bij wehkamp en heelveel winkels er tussenin.
2 jan. 2023
Altijd snelle service, vriendelijk en behulpzaam. Ik koop nergens anders schoenen dan bij Durlinger. Lekker dichtbij en je loopt nooit tegen problemen op, altijd wordt alles netjes opgelost.
4 jan. 2023
Wandelschoen moet ik normaal 1 maat groter maar bij skechers is dit niet het geval Zelfde maat aanhouden Binnen 4 dgn had ik de goede maat in huis
De maat was niet goed kon het in de winkel in Goirle regelen vriendelijk personeel, en andere maat was zo geregeld en opgestuurd. Top
Snelle levering en netjes ingepakt.
De mededeling dat je bestelling ontvangen is en men er aan werkt, geeft een gerustgesteld gevoel.
5 jan. 2023
Leuke acties/kortingen. Het pakketje werd snel geleverd en de schoenen waren netjes ingepakt.
De snelheid van de levering en contact met klantenservice en de passende opties die ze boden
11 jan. 2023
Top snelle verzending leuke producten goede prijs netjes verpakt helemaal tevreden . Bedankt
6 jan. 2023
Bij Durlingen is de bestelling goed gegaan alleen de aflevering van de bezorger was minder.
10 jan. 2023
goed geleverd .ben zeer te vrede totaal geen aanmerken.zeker een hele goede aanrader .
7 jan. 2023
Laarzen zijn helemaal geweldig en snelle verzending in de drukste tijd van het jaar!
Snelle verzending ... Alleen jammer dat de schoenen al vaak gepast leken te zijn
7 jan. 2023
Snelle en correcte levering en ook snelle terugbetaling ivm maatvoering schoenen
Vlotte bezorging en nette afhandeling van de retourverwerking
Keurig verpakt goed afgeleverd en een mooie goed passende schoen
Snelle levering precies volgens afspraak en kosteloos verzenden
Goede snelle en betrouwbare communicatie en prachtige schoenen.