Review Overzicht
Klanten zijn erg te spreken over de snelle en nette levering van producten, evenals de mooie, goede en hoge kwaliteit ervan. De vriendelijke, behulpzame en snelle klantenservice wordt vaak gewaardeerd, waarbij problemen doorgaans goed worden opgelost. Ook de pasvorm van de producten krijgt over het algemeen positieve feedback. Er zijn echter ook aandachtspunten: sommige klanten ervaren onduidelijkheid over de levertijd en zouden graag meer keuze willen in bezorgopties. Daarnaast wordt het retourproces regelmatig als lastig of duur ervaren. Verder vallen de maten vaak groter uit dan verwacht, wat tot teleurstelling kan leiden.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomtReviewsIbana.nl
(7)
(2)
(8)
(21)
(192)
Geverifieerd
Heel tevreden
Een super leuk jurkje, die ik al een tijdje in het vizier had maar niet meer in mijn maat te krijgen was. Was in de aanbieding, wel een maatje 34. Dus net zo blij als dat ik m voor mezelf had gekocht, nu voor mn dochter besteld. Kwaliteit is super. Een tevreden dochter en mama.
Ps de levering was heel snel.
Geverifieerd
Mooi kwaliteit jasje! Pasvorm ook top, wel een maat groter besteld maar deze zit perfect. Snelle levering. Zeer tevreden.
Geverifieerd
Snelle levering bij online bestelling. Enige jammere is retour zending zelf betalen.
Geverifieerd
Mooie artikelen van goede kwaliteit en een uitgebreid assortiment. Bestelling werd netjes verzorgd afgeleverd.
Geverifieerd
Ik had verkeerde maat besteld,juiste maat werd gereserveerd en met 3 dagen weer binnen.
Top service.
Geverifieerd
Retourproces is omslachtig maar nazorg is goed
Prachtige kleding, maar let op bij maat en retourproces
De kleding is echt prachtig, maar de maatvoering valt groot: maat 34 viel bij mij meer als een maat 38.
Het retourproces via de eigen website vraagt wat meer werk dan ik gewend ben en brengt kosten met zich mee, terwijl dat via andere verkoopkanalen niet het geval is.
Positief is wel de goede en snelle nazorg bij vragen.
Ik beveel het merk zeker aan, maar wel met deze aandachtspunten in het achterhoofd.
Geverifieerd
Beter doen;:
echt het artikel sturen dat afgebeeld staat op de website, blouse op de afbeelding heeft knoopjes op de manchetten bij levering is dit gesmokt , wat ik persoonlijk erg jammer vind.
Verder mooie soepele stof wat erg fijn draagt, levering prima en snel
Geverifieerd
Mooie kwaliteit
Heel snel bezorgd, waarbij alles mooi is ingepakt, in een stevige doos. Mooie kwaliteit artikelen!
Geverifieerd
Super snelle levering! Gratis retour aanbieden
Geverifieerd
Vlugge respons op vragen! Ik had een zachte leerkwaliteit gevraagd en heb die ook gekregen.
Geverifieerd
Heel erg prettig mailcontact gehad over een tegemoetkoming.
Wordt erg gewaardeerd
Geverifieerd
Alles is vlot verlopen en kon mijn bestelling goed volgen.
Geverifieerd
Te duur aan het worden.
Sorry voor een prachtige suede broek ga ik geen 400 euro neerleggen...en word ziek van de influencers die dit normale prijzen vinden
Geverifieerd
mooi zacht leder zoals gevraagd! Vlugge reactie ook bij vraag!
Geverifieerd
Top !
Geverifieerd
Keurig verpakt en snel geleverd
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd

