Beoordelingen voor msmode.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.194 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.194 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Koop wel eens een jurkje oid maar vind laatste tijd het nu allemaal net niet. Soms beetje truttig. En als je stevige bovenarmen hebt wil je graag iets met een mouw ipv mouwloos of aangeknipt. En bezorgkosten vind ik aan de hoge kant. Verder tevreden, kijk regelmatig op de site
3.67

Doordat ze veel mode in grote maten hebben. Kan ik er goed slagen met mijn aankopen. En ze verkopen leuke vlotte kleding
4.67

goed prijs verhouding en leuke items altijd wel even om naar binnen te lopen en dan iets te passen en om dan iets te kopen :)
4.00

Ik kom altijd graag in de winkel in veenendaal daar is het personeel zo enthousiast en vriendelijk.....
4.33

Ik ben erg tevreden met uw bedrijf. Jammer dat alles ook op internet te koop is. Is volgens mij slecht voor de winkels.
5.00

mooie kleren snel in huis
4.67

zeer tevreden over levering en afhandeling van retouren.
5.00

erg tevreden. Ben ook erg geschrokken dat deze firma ophoudt te bestaan. Waar moeten wij vrouwen met vormen nu betaalbare leuke kleding kopen ??????????
5.00

Ik vind MS een geweldige winkel, jullie hebben vriendelijk personeel en een goed assortiment met betaalbare kleding in vooral de grotere maten. Ik koop bijna al mijn kleding bij jullie

Zeer te vreden
5.00

Altijd leuke artikelen, alleen de klantenkaart werkt bij mij niet zoals het zou moeten. Da's dan jammer.
4.00

ja ik ben zeer tevreden met mijn MS
5.00

Ik ben al jaren heel erg tevreden over MS mode. Leuke kleding voor een betaalbare prijs. En als er problemen zijn of je hebt een klacht wordt het altijd keurig netjes opgelost. Complimenten
5.00

MS has almost everything: quality products, different sizes, reasonable price, quick delivery, different ways of payment. But unfortunately the it does not offer any uniqueness. That something I miss in NL as a plus size purchaser.
5.00

Prettige bediening. Volop keuze en maten. Wat ik mis zijn de suede jasjes.
4.00

Ga alsjeblieft niet failliet Ik zou niet weten waar ik dan mijn broeken moet halen
5.00

Ik ben vooral heel tevreden over de basics: t shirts met lange en korte mouwen die mooi blijven. De jeans slijten bij mij erg snel tussen de dijen en er vallen gaten in op die plek. De zomerjurkjes zijn leuk, maar soms wel in een oma-print/

zeer tevreden
5.00

Ja helemaal prima en toch jammer dat t niet gewoon in de winkel ok verkrijgbaar is.......maar dit goede manier
Gr May
5.00

Ik was tevreden sinds een paar jaar is de mode niet meer wat het is,voorheen perfecte pasvorm nu lijkt het wel of het op de magere vrouw wat cm erbij is getekend om het zo te zeggen geen rekening gehouden met buik borsten en dat daardoor de lengte van BV een shirt korter door wordt voorheen hier nooit geen last van gehad en ook de lengte over algemeen is korter geworden.de mail zegt je bestelling
2.00
Matig

ja, ik ben tevreden. Leuke kleding voor een betaalbare prijs

4.33

Met de trui moet je heel goed uitkijken, haakt snel Levering en service zijn gewoon goed

ben altijd tevreden.

SNELLE LEVERING, LEUKE KLEDING, VEEL KEUZE

Fijne service e. Kwaliteit
4.00

Alles snel en netjes afgehandeld.
5.00

Ja ben altijd tevreden. Hetgeen wat ik bij jullie bestel zit goed, prijs kwaliteit goed in verhouding. Het enige minpunt is dat je niet naar wc mag in de winkel. Moest de laatste x heel nodig plassen tijdens het passen, en dat mag dan niet. Moet je als een idioot door de stad gaan rennen om ergens naar toilet te kunnen. Daardoor ook niet verder meer rond gekeken.
4.33

Ik Ben zeer tevreden, er is leuke kleding te koop en je wordt altijd goed geadviseerd en geholpen.
4.00

Ik ben erg blij met MS Mode. Superleuke kleding voor een maatje meer tegen redelijke prijzen en een prima service
5.00

enige minpuntje is dat het lang duurt voordat ik e-mailbevestiging krijg dat ik goederen terug heb gezonden.
4.67

De prijzen zijn wel aan de hoge kant geworden. Wat mij toch weerhoud van winkelen bij MS.
4.00

Ik ben erg tevreden over de producten en de levering daarvan. Ik wil graag een beoordeling van 8,5 geven voor alles.
4.33

Ik ben zeer tevreden, de producten zijn van goede kwaliteit.
Het zou zeer jammer wezen als msmode weg zou gaan.
met vriendelijke groet
w van der zwan
4.67

Groot voordeel is dat de kleding op een plus model wordt getoond SUPER Zo krijg je een veel betere indruk van wat je besteld waardoor je ook sneller besteld omdat je echt weet wat je krijgt Super leuke kleding voor een betaalbare prijs. Veel keus en alles is ook in grote en hele grote maten te verkrijgen waar je dan niet meer voor hoeft te betalen dan voor een kleine maat
5.00

Het werd snel en netjes geleverd

ja ik ben tevreden.
5.00

Ik ben altijd echt zeer tevreden over msmode. .. leuke mode, zit altijd wat leuks tussen voor maatje meer. Snelle levering en keurige afhandeling met retour sturen.
4.33

leuke winkel, prima kwaliteit/prijs verhouding, trendy producten, vriendelijke en behulpzaam personeel.
Mooie aanbiedingen.
5.00

Vind het echt erg dat de winkel uit Amstelveen weg is, gelukkig is er internet
Bestel regelmatig , en ben een tevreden klant
4.33

ik ben heel erg tevreden over de kleding van m&s.snelle levering en prima kwaliteit

msmode.nl klantbeoordeling

MS Mode Nederland B.V.
Diemermere 1
1112 TA Diemen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met msmode.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen