MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS ModeReviews

Beoordelingen voor MS Mode

3.315 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 mrt. 2022
prachtige kleding voor een redelijk prijs ook vaak leuke artikelen voor meer dan de helft van de prijs bestel voor de zekerheid twee maten ze kunt het binnen een lang termijn terug sturen en je weet dat wat past en wat niet past ik ken ms mode al vanaf dat ze nog mantelspecialist heeteik ben nooit veranderd ik be heel tevreden ook over de bezorging geen lange wachttijden mits het erg druk is maar dan doen ze nog hun best de wachttijd te beperken zodat jij kunt genieten van de geleverde artikelen

11 okt. 2022
Helaas is de filiaal in onze stad een paar jaar geleden weg gegaan. Gelukkig is de webshop er nog en is versturen en retourneren gratis. Maar er is nog ruimte voor verbetering. In een winkel kun je de stoffen voelen en verschillende maten proberen, bij een webshop moet je uitgaan van de omschrijving. Dat kan duidelijker. Bijvoorbeeld bij de regenjassen. Ik ben op zoek naar een regenjas voor in de herfst en die moet warm genoeg zijn voor op de fiets. Nu staat er in de beschrijving dat de regenjassen van MS Mode gevoerd zijn. Maar hoe zijn ze gevoerd? Is het bijvoorbeeld een warme voering? Helaas word er ook geen foto van de binnenkant getoond. Voor mezelf en mijn dochter regenjassen besteld in twee maten (dus vier regenjassen in totaal) om er thuis achter te komen dat het geen warme voering is en deze regenjas dus niet geschikt is voor ons (te koud voor op de fiets). Sowieso mogen de foto's die getoond worden duidelijker. Zo wordt er van ieder artikel een paar foto's getoond. Maar als de modellen op iedere foto de trui/shirt in de broek stoppen is het voor de klant niet duidelijk hoelang het shirt valt. Toon foto's van beide opties. Weer terug naar de regenjassen. Ik heb dus vier regenjassen besteld, van iedere jas twee maten. Een service die ik mis is dat je als klant eerst thuis kan passen en dat je betaald voor wat je houdt. Nu moet de klant alles vooraf betalen. Zelf vind ik het een nadeel dat MS Mode via PostNL verstuurd. Over de pakketbezorgers van PostNL geen klachten. Maar als klant krijg je vaak kort van te voren een bericht in de PostNL app dat je pakket bezorgd word. Als je dan al kan kiezen voor een ander bezorgmoment is dit altijd één of twee dagen later. En als je al kan kiezen voor avondbezorging is dit tegen betaling. Als jullie PostNL blijven gebruiken zou het prettig zijn als de klant tijdens het bestellen zelf een dag van bezorging kan kiezen. En nog prettiger is als je ook kan kiezen voor avondbezorging. Zelf geef ik de voorkeur aan DHL omdat zij altijd op tijd via hun app aangeven wanneer en hoe laat zij komen. Als klant kun je de dag en tijd dan aanpassen, zelfs een paar dagen later en zelfs kosteloos op de avond. Ook zijn er andere bezorgdiensten die op de avond bezorgen, zoals Budbee. Als ik kleding van jullie bestel doe ik dit voornamelijk via Wehkamp omdat je via Wehkamp kan kiezen voor een dag en tijd van bezorgen via DHL. Ik bestel eigenlijk alleen bij jullie als een artikel bij jullie goedkoper is. Dan nog een puntje. Ik zie dat jullie regelmatig gebruik maken van influencers. Onlangs gebruikte jullie een influencer die naast jullie artikelen regelmatig artikelen van o.a. Shein promoot. Ook werden de Uggs die ze bij de H&M besteld had gepromoot in een story. Wat mij opvalt aan deze influencer is dat zij geen onderzoek doet naar de bedrijven die zij promoot. Als je kijkt naar Shein en Uggs dan zijn de arbeidsomstandigheden voor werknemers in de fabrieken van Shein schrijnend. En Uggs wordt door PETA ervan beschuldigd huiden te gebruiken van dieren die mishandeld zijn. Ik begrijp daarom niet dat deze influencer niet meer onderzoek doet naar welke merken zij promoot, maar ik begrijp van jullie niet dat jullie met dit soort influencers in zee gaan.

Beoordelingen voor MS Mode

16 jan. 2023

Leuke kleding voor maatje groter. En niet al te duur. Voor ieders portemonnee. Wellicht in alle winkels de zelfde korting . In Zoetermeer was de broek bv 50% afgeprijsd terwijl die in de Den Haag 30%. Bij toeval ontdekt omdat ze daar mn maat hadden. Wat wel jammer is dat dat ze niet iets van de ene winkel naar de ander kunnen sturen. Want om een bv een bloesje wat hier uitverkocht is of mt niet maar wel in bv Rotterdam te verkrijgen. Dan moet je helemaal naar Rotterdam met openbaar vervoer. Dan is bloesje nog duur. Want het kon niet gestuurd worden naar de winkel bij mij om de hoek.
19 jan. 2023
De broek is een mooie stof een yoging broek maar dan niet alleen thuis te dragen maar met alle gelegenheden.Zat prima maar ik heb een smallere taile de rest van mijn lichaam daarom ook in een kleinere maat besteld we zullen zien .
16 jan. 2023

Ik heb de bestelling bij de winkel laten bezorgen zodat ik ,eventueel, gelijk kon ruilen.dat was maar goed ook want dezelfde maat broek, zelfde type, waren heel verschillend kwa grootte.
11 jan. 2023
Ik had aantal kledingstukken besteld. Ben er erg blij mee. Ook communicatie per mail prima. Op tijd. Ook een retourlabel, retourbrief. heb 1 teruggestuurd. Te groot.
Snelle verzending en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De producten die ik besteld had voldeden aan mijn verwachtingen.
Ben al jaren fan. Helaas bij ons in Zutphen is de winkel weggegaan. Dus nu online bevalt ook prima ook al ben ik meer van het snuffen.
6 jan. 2023
Mooie kleding, goede passende maten, goede service en als het toch niet lekker zit, gemakkelijk terugsturen en snel geld terug.
20 jan. 2023
Jammer dat ik mijn vest niet gewoon kon omruilen per post, over gebeld maar dat ging niet, moest ik hem opnieuw bestellen.
Hele mooie broek van een prachtige stof.Ik ben er blij mee!! Wel een maatje kleiner genomen.
6 jan. 2023
Snelle levering met goed overzichtelijk papier voor retour sturen zeker aan te bevelen
21 jan. 2023

Kleding die niet afgeeft in de zomer aan je huid. Goed gevers dus. Goede kwaliteit.

van A. W.
Alles de maat was goed snel bezorgd geen verzend kosten en dat is echt heel fijn.
19 jan. 2023
Het bevalt mij prima goede kwalitijd de prijs goed alles goed perfect gr niesje

van Ria B.
Ik heb al vaker kleding bij MS besteld en is mij meestal zeer goed bevallen.
8 jan. 2023
Altijd correct. Goede prijs en goede Kwaliteit ! Maak er veel gebruik van!

levering is gelijk aan foto, goede maat ,snelle levering en goed verpakt.
17 jan. 2023

Leuke collectie, maar soms te prijzig in verhouding tot de kwaliteit
Bijna mijn hele kledingkast is MS mode! Dus ook hier weer blij mee
21 jan. 2023

Leuke site makkelijk bestellen en snel geleverd dank je wel weer
Goede kwaliteit en snelle levering vind ik top echt een aanrader