MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS ModeReviews

Beoordelingen voor MS Mode

4.229 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 mrt. 2022
prachtige kleding voor een redelijk prijs ook vaak leuke artikelen voor meer dan de helft van de prijs bestel voor de zekerheid twee maten ze kunt het binnen een lang termijn terug sturen en je weet dat wat past en wat niet past ik ken ms mode al vanaf dat ze nog mantelspecialist heeteik ben nooit veranderd ik be heel tevreden ook over de bezorging geen lange wachttijden mits het erg druk is maar dan doen ze nog hun best de wachttijd te beperken zodat jij kunt genieten van de geleverde artikelen

16 jan. 2022
Beste klantenservice, ZEER TELEURGESTELD HEB IK EEN JAS BESTELD DIE IK AL MAANDEN PROBEER TE KOPEN. ZE WAREN OPNIEUW OP VOORRAAD EN DIRECT DE BESTELLING JAS MAAT 50 BESTELD. IK ONTVANG MAAT 40 TUSSENTIJDS IS MIJN MAAT UIT VERKOCHT. HET FILIAAL CITY PLAZA NIEUWEGEIN HEEFT UIT NOOD TOEN MAAT 52 BESTELD. IK MOET DEZE NOG ONTVANGEN. ONDANKS DIT WIL IK VAN MS MODE EEN CORRECTIE DOOR MAAT 50 OOK NAAR MIJ TE STUREN MOCHT HET GELUK ER ZIJN DAT ER EEN RETOURZENDING VAN DEZE MAAT IS. IK BEN BANG DAT MAAT 52 NIET PAST. GEZIEN DE TOEZENDING FOUT IS GEDAAN KAN IK HIER NIETS AAN DOEN MAAT MIS TOCH MIJN JUISTE MAAT. MIJN VERZOEK IS OF U EEN OPLOSSING VOOR DEZE KLACHT HEEFT. IK ZOU HET HEEL ERG OP PRIJS STELLEN ALS IK HIERIN TEGEMOET KAN KOMEN. MET VRIENELIJKE GROET, Verzonden vanaf mijn Galaxy

Beoordelingen voor MS Mode

Onvriendelijk, dit maal geen vriendelijke medewerkers getroffen. Korte antwoorden, bestellen in juiste maat niet mogelijk. Al jaaaaren niet meer! Advies krijgen om maar een maat groter te nemen omdat 1 kleur broek niet beschikbaar is in de juiste maat. Dit bij een actie 2e broek 30% korting om de korting wel te kunnen krijgen, en dan???.. Broek terugbrengen die ik online had gekocht en klagen dat het retour gaat. Het is toch een mooie prijs, prima materiaal! Dat hij niet past, lekker zit of niet staat maakt blijkbaar niet uit! Geen advies krijgen terwijl er een verkoopster in de pasruimte staat. Zit mij alleen uiig aan te kijken. Nee zeer onvriendelijk en ongepaste adviezen ontvangen.
7 sep. 2022
wat mij goed beviel is dat je meerdere items en maten kunt bestellen en wat niet past terug stuurt en dan achteraf betalen, nu kan dat ineens niet omdat er blijkbaar teveel retour word gestuurd erg jammer ik vind het niet prettig om een groot bedrag voor te schieten terwijl ik altijd netjes op tijd betaal voor de gehouden kleding. MS mode zegt hier geen invloed op te hebben. ik merk dat ik hierdoor minder bestel.
van S W.
Ik had 2 truien met vleermuismouwen besteld in lila en lichtblauw. Waarvan 1 voor mijn zus haar verjaardag! Wij beide zijn het erover eens dat ze heerlijk zitten en het een zachte trui is waardoor het lekker zit. Mooie kleuren ook! En voor mij oersoonlijk als vrouw van 1,85 super blij dat het een langere trui is. Zo ook de mouwen. Bedankt en ga zo door!
1 sep. 2022
Geweldig fijn om online te shoppen. Altijd leuke aanbiedingen, af te halen in een Filiaal of per post. Echt super. Wat ook fijn is dat tijdens het kijken er meteen weer nieuwe artikelen toegevoegd worden, dus je bent bijna altijd de eerste. Ik ben helemaal overgehaald voor online winkelen, maar ik ga ook zeker graag naar het filiaal in Veenendaal.
9 sep. 2022
Dat ze in de winkel ook kunnen zien dat je genoeg punten hebt voor korting. Nu moet je een uitdraai maken thuis en meenemen, wat als je geen iphoon hebt en geen printer. ( eigen ervaring in shop Veenendaal) Dus artikel gepast in de winkel en via internet thuis besteld
Het achteraf betalen gratis maken zou fijn zijn. Wil je iets meer bestellen dan één of twee items, is het veel om in één keer te betalen. Helaas komen er dan meer kosten bij, dat is jammer. Er zullen vast mensen verder kijken omdat ze dat niet willen/kunnen.
29 aug. 2022
Altijd een leuke sortering in grote maten, laatst wat terug gebracht in de winkel en binnen 3 dagen stond het geld alweer op mijn rekening, verder word ik altijd heel vriendelijk geholpen in de winkel waar ik altijd kom in Lisse
1 sep. 2022
naar mijn smaak leuke kleding. vindt wel dat het per 'merk' verschilt in maat, daar moet je wel op letten als je niet wilt passen. ondertussen weet ik nu wel wat ik in welke maat/merk moet kopen
2 sep. 2022
Ik vind het een fijne winkel. Ga normaal altijd na Uden. Pas waren we op vakantie ma Leeuwarden ook daar werd ik super vriendelijk geholpen. Dus dat geeft een fijn gevoel. Dat je er mag zijn .
Snelle levering, mijn blouse was te groot, snel een nieuwe besteld en de dag daarna had ik de goede maat binnen, vooral de snelle levering is fijn, en over het algemeen mooie kleding
5 sep. 2022
Ms verkoopt ontzettend fijne jeans voor vrouwen met een maatje meer. Voor advies kun je altijd in de winkel terecht. Personeel is vriendelijk en neemt de tijd om je te helpen.
10 sep. 2022
snelle service, goed te volgen via track and trace, goed kwaliteit produkten. Members en 10% korting etc. niet heel duidelijk, net zoals aanmelden nieuwsbroef en korting...
2 sep. 2022
2 de zelfde broeken besteld zelfde maat alleen andere kleur..maar de ene valt veel ruimer uit dan de andere helaas...dus gaat de ruim vallende broek retour
12 sep. 2022
Snelle service, Goede prijs-kwaliteit verhouding, Goede website, makkelijk in gebruik. Snelle verzending en retour ook makkelijk te regelen.
Een nadeel dat is jullie verpakking, bij meerdere artikelen zou ik liever een wat stevigere doos willen. Daarom geen 5 maar 4 sterren
1 sep. 2022
Snel geleverd . alle maten dezelfde prijs.binne een paar dagen al bericht dat de retouren binnen zijn .makkelijk achteraf betalen .
Snelle levering, iets retour gestuurd en snelle reactie en het geld van het retour gestuurde was ook weer snel terug gestort 👍🏻
9 sep. 2022
Hi, ben altijd tevreden met jullie kleding. Soms stuur ik wat terug dan is de maat verkeerd besteld of zit het niet goed.
8 sep. 2022
Mij beviel het dat jullie uiteindelijk toch gezorgt hebben dat ik weer iets kon bestellen.terwijl ik retouren heb gemeld.
De snelle levering. Beviel uitstekend en netjes ontvangen .dit was de eerste keer dat ik online bestelde en bevalt goed