MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode

2.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.451 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

15 apr 2023
3 magic simplicity sculps broeken besteld , dit zijn de broeken die ik al jaren draag en mij perfect zitten/zaten Want wat blijkt nu ms mode laat zen broeken nu ergens anders maken blijkt aan de binnenkant van de labels te zien , Katoen was altijd 77% , en nu 65% waarvan 20% recycled cotton vandaar dat de broek nu zit ,aanvoeld en eruitziet als een goedkope zeemanbroek van 20 euro , plus slecht afgewerkt maat klopt niet meer , lengte klopt niet meer zijn ineens korter ,model klopt niet meer , en de stof al helemaal niet alles blijft erop zitten en dat heb ik het over spijkerbroeken . Ik heb mijn oude broeken ernaast gelegt dat is hele andere kwaliteit. Alles moet waarschijnlijk maar goedkoper geproduceerd worden de Nederlandse labels aan de binnenkant zijn vervangen door ik gok Pools oid Vind dit erg jammer heb jaren jullie broeken gedragen maar deze magic simplicity sculps jeans broeken koop ik niet weer.

Beoordelingen voor MS Mode

serieus nemen???

ik had een broek gekocht die na misschien 30x wassen bleef afgeven;ging naar filiaal zaandam, binnenste buiten wassen, eerste paar keer azijn toevoegen allemaal gedaan ja dan is het niet anders. ging naar filiaal veenendaal kreeg kosteloos een nieuwe, top en bedankt veenendaal
Comfortabele broeken. Met mijn maat 56 pas ik in een maat 54. Helemaal top! Wat ik wel zou willen bij MS mode....dat tunieken, blouses en T-shirt iets langer zijn....De collectie van ms is altijd mooi, kleurrijk en van een goede kwaliteit.
SS
Saskia S.
Doornspijk

Fan

Ik ben fan van de tops met 3 kwartmouw met v-hals en knoopjes 95 % viscose 5% elastane. Lengte 72 cm ...Zou ik graag meer motiefjes van willen... Verder is alles bij jullie vrij kort voor mij zowel de tops, blouses als de broeken
De kleding nabij MS mode zitten vele.mooie maar ook aparte kleding stukken. Alleen wel jammer dat de niet elke winkel.de.ruimte heeft voor alle kleding stukken die op de site staan.

Top personeel

Ik werd Super vriendelijk ontvangen en de dame die me hielp, dacht ontzettend mee en ging zelfs de nieuwe collectie halen, omdat ze dacht dat ik dat wel leuk vind. Echt fijn!!

Goede combinatie mogelijkheden

Bij elk kledingstuk stonden er onder meerdere combinatie opties waardoor ik een goed idee kreeg van de mogelijk heden met elk kledingstuk en zo meerdere setjes kon combineren
MH
M. G H.
Harkstede
Wat modernere motiefjes in de stoffen Het komt wat oudwijfig over en de materialen voor de blouses zijn soms ook niet alles. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.
DD
Dina D.
De westreen
had 2 broeken besteld maar waren mijn kleur niet dus weer terug gestuurd maar vlot weer het geld op mijn rekening netjes dus nu heb ik de goeie kleur besteld
AB
Anita B.
LEEUWARDEN
De kleding bevalt mij uitstekend. Helaas heb ik problemen met de lengte van de broeken. Jammer dat er niet kortere broeken zijn in de winter.
Het is overzichtelijk, je kunt gelijk zien welke maten er zijn. Meer vertellen over soort stof. Sommige stoffen rekken mee, zijde bv niet.
Bijzonder goed geholpen en ik kan de kleding thuis rustig passen en heb 30dg de tijd om het terug te brengen als het niet past.👍
KO
Karin O.
Nijmegen
Levering altijd supersnel. Als member veel voordeeltjes. Retour via winkel mogelijk, snel geregeld en geld teruggestort.

Uitstekende kwaliteit en prima pasvorm

Uitstekende kwaliteit en altijd mijn maat. Jammer dat jullie niet meer in Den Helder zitten daarom bestel ik online.
Gisteren blazer gekocht bij ms. Maat was niet aanwezig. Heb deze toen in de winkel besteld en was vandaag al in huis.
Altijd keurig netjes Een dag een retour volgende dag geld retour op de rekening Leuke betaalbare mode
9 mrt 2024

Perfect

Altijd op tijd bezorgd. Staan je vriendelijk te woord als er wat is. Goede kwaliteit. Ben tevreden.
MT
Magda T.
Drachten

M&S online of in de shop, altijd top 👍🏼

Het maakt niets uit of je online bij M&S shopt of in de winkel, altijd goede service en kwaliteit.

Mooie bedrijf

Mooie winkel. Overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Goede duidelijke gebruiksvriendelijke website
3 mrt 2024
MS is echt mijn favoriete kledingwinkel. De maat net als de kwaliteit is voor mij heel ideaal.
Goede webshop, meerdere mooie foto's van het produkt zodat je goed kunt zien hoe het valt.