chilla.nlBeoordelingen

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over chilla.nl

Beoordeling
Snelle levering en het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!
Bestelling is snel geleverd, geweldig. Het mooie weer komt eraan dus ik kan de zon in. De maat is goed, alleen op de site lijkt het broekje hoger te zijn maar ik houd hem ondanks dat. Misschien dat het erbij vermeld kan worden. De beschrijving iets beter mag.
zeer snelle levering, mooie bikini !
Snelle levering. Correcte en klantvriendelijke service nadat ik de foutieve bikini had ontvangen dat snel verholpen is geworden. De bikini is in het echt zoals afgebeeld in webshop. Top!
Echt super! Service ook geweldig
Snelle verzending
Na een kleine vergissing met het inpakken in cadeauverpakking super weten op te lossen uitzichzelf.. chapeau
Heel blij met mijn bikini
Snel geleverd, heel mooi ingepakt
alles perfect ontvangen en na een vraag direct antwoord gehad ook fijn email van post nl wanneer t kwam
Al jaren klant en altijd goede service
Ga zo door
Super attente hulp aan de telefoon, jammer dat je zelf moet betalen voor de post met terugsturen/ ruilen . Wel alles netjes verpakt en kwaliteit is goed , vind wél de uni-gekleurde mix&match bikini’s aan de dure kant waardoor je minder ervan bestelt ... service en levering is echter niets op aan te merken
Zeer snelle levering,maten perfect mooi kwaliteit
Wauw, wat een goede service bij Chilla.nl Ontzettend veel keuze uit mooie bikini's en het persoonlijke contact met Anoushka was heel fijn, ze is echt heel klantvriendelijk en reageert heel snel. Tip voor BE klanten: retour sturen met PostNL is vele malen goedkoper dan Bpost. Ik ben blij met mijn nieuwe bikini en ik kom zeker terug
Super zaak,snelle levering,ik ben zeer tevreden
Wederom superblij met de bikini's. Ik had er wat meer besteld om vervolgens te kunnen kiezen, maar ik heb besloten ze allemaal te houden. Geweldige pasvorm en van de merken Phax en Luli Fama Ook weer super service en flexibiliteit van Anoushka, ik krijg telkens heel snel reactie.
Super leuke Top van Hot Lava en zoals altijd perfect en snel geleverd door Chilla
Uitstekende website, snel en netjes verstuurd. Mooie kwaliteit producten.
prima kwaliteit en snel geleverd