Linnenshop.nl- Logo - Beoordelingen

Linnenshop.nl

505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.040 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2020
Linnenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Online twee teddy hoodies besteld op zaterdagmiddag maar had toch nog een vraag. De telefoon werd in no time opgenomen door een heel vriendelijke dame, die ook nog eens gelijk wist wie ik was en wat ik had besteld. Wat een service!! Binnen een paar dagen werden de hoodies bezorgd. Prachtige kwaliteit, lekker oversized om in weg te kruipen. Gelijk gewassen zoals aangeraden. Toen waren ze niet meer pluizig, maar krullig en zo zacht. Heel blij met de service van Linnenshop én de hoodies.

29 sep 2023
Zou barcode verzonden willen die bij retour bij post.nl gescand kan worden of een retouretiket bij de bestelling. Meer info over bedrag en termijn wat teruggestort gaat worden als iets teruggestuurd wordt. Wel snel en verzorgd verzonden. Probleem zit dus in het deel wat terug ging.

Beoordelingen voor Linnenshop.nl

Fijne webshop met assortiment van goede kwaliteit bedden- en linnengoed. Wij hebben matrassen met de afmeting 210x90 cm. Linnenshop heeft voor deze afmeting de juiste hoeslakens van Essenza die perfect en strak om de matrassen passen. Andere webshop bieden vaak hoeslakens aan die variëren tot een bepaalde maat, waardoor ze te los om het matras zitten en je allemaal rimpels krijgt.

Heerlijke kwaliteit badjas

Overzichtelijke site. Klantenservice vriendelijk, pro actief en behulpzaam. Heerlijke biaritz badjas gekocht van wafelstof. Let op 30 graden en niet in droger. Naar welness geweest met deze badjas. Dan zie je dat dit kwaliteit is vergeleken met andere badjassen.
AD
Agnes d.
Nijeveen
Een prima site, alles is goed te vinden alleen kan het inloggen of als eenmalig bestellen niet helemaal duidelijk, ik bleef nl “hangen”. s’middags besteld en de volgende dag stond aan het begin van de middag Postnl voor de deur.

Top service!

De Linnenshop-medewerkers, mn. van de klantenservice, zijn uiterst meedenkend en bereidwillig aan mijn verzoek tegemoet te komen. Ze leveren wat ze beloven en informeren de klant uitgebreid.

Fijn contact met goede info.

Telefonisch fijn contact met gerichte info over, in ons geval, badjassen. Passing en kleur kwamen overeen met de telefonische beschrijving. Eerdere bestellingen uitstekend verlopen.
Indien jullie hieraan iets kunnen doen: de aflevering was rampzalig, na dagen van wijzigingen moest ik het afhalen op een afhaalpunt…. Over het product ben ik heel tevreden ( lakens) .
Antwoord van Linnenshop.nl
Beste klant, fijn om te horen dat de artikelen goed zijn. Wat betreft de levering: zodra het pakket wordt opgehaald door PostNL hebben wij hier geen invloed meer op helaas. Over het algemeen zijn we heel tevreden over PostNL, maar soms gaat er wel eens iets mis door een verkeerde scan of personeelstekorten in bepaalde regio’s.
23 mrt 2024
Erg mooi dekbedovertrek! Heel tevreden, ook met de service. Heel leuk dat er een briefje bijzat met de naam van degene die de bestelling had verwerkt

Prima. Makkelijk contact te krijgen met de klantenservice via verschillende kanalen. (Besteld: vt wonen dekbedovertrekken. Instagram: kris.en.co)
Antwoord van Linnenshop.nl
Leuk, dat je mooie foto’s had geplaatst op Instagram! Veel plezier ermee!
Super mooie dekbedovertrekken van Pip voor de helft van het geld daar worden wij blij van en super snelle verzending top
Na jaren zoeken, eindelijk het juiste kussen. Snel geleverd, keurig verpakt met een vriendelijk kaartje erbij.
Goede en snelle service en verzending Blij met mijn Pip Studio dekbedovertrek
CP
Corry P.
Nieuwegein
Mijn bestelling is correct en snel geleverd. Ik ben er heel blij mee.
Producten van goede kwaliteit! Snelle levering en netjes verpakt!
AV
Astrid V.
Utrecht
Kwalitatief goede spullen, snelle levering, prijs kwaliteit top!

Winkelen zoals je het wilt.

Product is van goede kwaliteit. Afhandeling en levering prima.

Loveli deodorant.

Snelle levering, goed verpakt. Mooie prijs. Goed product.
Snel en netjes bezorgd, briefje erbij voor wasvoorschrift
Mooie kwaliteit van mijn badjas, helemaal hoe ik hoopte

Super goed

Goede prijs, snelle correcte service, snelle verzending
Supersnelle verzending en prima prijs. Zeer tevreden!