Linnenshop.nl- Logo - Beoordelingen

Linnenshop.nl

568 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.214 beoordelingen in totaal

Online twee teddy hoodies besteld op zaterdagmiddag maar had toch nog een vraag. De telefoon werd in no time opgenomen door een heel vriendelijke dame, die ook nog eens gelijk wist wie ik was en wat ik had besteld. Wat een service!! Binnen een paar dagen werden de hoodies bezorgd. Prachtige kwaliteit, lekker oversized om in weg te kruipen. Gelijk gewassen zoals aangeraden. Toen waren ze niet meer pluizig, maar krullig en zo zacht. Heel blij met de service van Linnenshop én de hoodies.

29 sep 2023
Zou barcode verzonden willen die bij retour bij post.nl gescand kan worden of een retouretiket bij de bestelling. Meer info over bedrag en termijn wat teruggestort gaat worden als iets teruggestuurd wordt. Wel snel en verzorgd verzonden. Probleem zit dus in het deel wat terug ging.

Beoordelingen voor Linnenshop.nl

BA
12 jul 2024
Snelle verzending van 2 veren binnenkussentjes. Deze zijn lekker dik/stevig en van goede kwaliteit. Omdat de maat ervan (45x45 cm) niet overal verkrijgbaar is, deze dus bij linnenshop besteld. Geen spijt van. Aanrader!
6 jul 2024
Ik had een bestelling gedaan via achteraf betalen. Na telefonisch overleg werd dit teruggedraaid en kreeg ik ook gelijk een mail met jullie het banknummer en kon ik overschrijven. Werd prettig te woord gestaan.
Ik was niet tevreden over een dekbed. Na telefonisch contact opgelost en had de volgende dag al een nieuwe! Helemaal top.
6 jul 2024

Goede kwaliteit

Lakens blijven niet aan je lichaam plakken zou wel graag zien dat ze in meerdere kleuren komen dan alleen witb
12 jul 2024

Gewoon super !!

Zoals verwacht is deze bestelling perfect geleverd. Snel en goed verpakt. Het product was zoals verwacht.

Prachtige Pip dekbedovertrekken

Mooie aanbieding, snel geleverd, keurig verstuurd mét persoonlijk wasvoorschrift. Helemaal blij!
8 jul 2024

Bijzonder goed

Na lang zoeken eindelijk deze lakens gevonden, topkwaliteit voor deze prijs, prima levering
Volledig volgens verwachting, zowel de producten als de verzending goed geregeld
11 jul 2024
Connectie met post-nl. Post-nl levert niet op de dag dat juliie melden.
5 jul 2024
Kussens met veren gekocht. Ze werden snel geleverd en mooi verpakt.

Top service

Snelle levering, goede service, badjas is van goede kwaliteit
13 jul 2024
Artikel zoals beschreven en foto. Prima kwaliteit en levering
AC
Arri C.
Amsterdam

Keurig!

Vlotte levering, product zoals afgebeeld en goede kwaliteit
IB
Ineke B.
Aalsmeer

Keurig in 1 week geleverd.…

Keurig in 1 week geleverd en alles was zoals beschreven.
29 jun 2024

Lekker kussen ook qua stevigheid

Volgens degene voor wie het kussen was, lekker kussen
RD
Rene D.
Almere
28 jun 2024
Mooie badjas voor een prima prijs. Snel geleverd.
Product voldoet helemaal aan de verwachtingen
Helaas paste de kleur niet in onze badkamer.
3 jul 2024
Producten waren precies wat ik kon verwachten
30 jun 2024
Snelle levering , kwaliteit van materiaal