hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Mooie badjas besteld , geheel naar wens. Bij controle bleek echter dat het kaartje wat aan de jas zat een lagere prijs aangaf dan wij betaald hadden. Contact opgenomen met Hunkemöller en het prijsverschil werd per omgaande teruggestort. Prima service van de vriendelijke mevrouw van de klantenservice.
24 feb 2024
Order geplaatst en is netjes afgeleverd met de juiste bestelde artikelen. De artikelen zijn van mooie kwaliteit. Dus daarom prima tevreden.
Bestel een witte diva bh krijg een chsmpagnekleur naar de winkel geweest wit is er helemaal niet in dit model. Gek toch?
TE
24 feb 2024

Bijzonder mooie en kwalitatief goed.

Bijzonder mooie en kwalitatief goede artikelen. Makkelijk te vinden en snelle levering
Goede service, meedenken naar mogelijkheden. Gezellig, voelde me gezien
FW
Fien W.
Utrecht
Heel goed geholpen en geadviseerd door medewerkster Zoë.
De dag na bestelling al op halen in filiaal. Top

Geweldig

Het hele traject verliep snel en gemakkelijk!
Supersnelle bezorging en de maat is prima
Het is goed gegaan geen gedoe met retour.👍
HD
H d.
Leiden
correcte en snelle levering in winkel.
AK
Annemie K.
Apeldoorn
24 feb 2024
Snelle levering en goede kwaliteit....
JS
Jankie s.
Veenoord

top

alles was goed niks meer aan doen
DR
Snelle levering mooie producten
Goede service en snelle levering
Goede service en bezorging
Snelle goede service.