hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.32/5.00

26.570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Top product!

Top

Heel goed

Het is een mooie plak beha, hij plakt alleen helemáál niet goed, ook na goed wassen niet. Buiten dat is hij echt helemaal top, dus echt heel jammer.

Snelle levering, product ziet er erg mooi uit en heeft een prima pasvorm. Zeer geschikt voor de grote maten. Ik heb deze bh in 5 kleuren en wil geen andere meer.

3 bh’s voor 2 , wat een mooie actie, bestelling was snel geleverd, en ben zeer tevreden met het kwaliteit.

Snel verzonden en mooi en netjes verpakt. Heel blij mee!

Ik had 2 bh's besteld, eentje is kapot zag ik vandaag. Maandag even bellen met Hunkemoller. Helaas geen bon meer. In de winkel is de service top, maar die is gesloten. Dus afwachten hoe de service via de telefoon gaat.

Mooie bh met goede pasvorm

Ivm de corona-crisis bestelde ik voor het eerst een BH online. Het product werd snel en goed geleverd, met duidelijke informatie over de bezorging. Fijn, bedankt! Met vriendelijke groet, Suzette Ronteltap

Alles was goed verzorgd en snel geleverd!

Pakket was netjes achtergelaten. Product is goed

Heerlijke sloffen! Ik koop ze al jaren.

Alles keurig ontvangen, kwaliteit is prima. Ik dacht alleen dat ik had gevraagd om levering op woensdag en de spullen kwamen all op dinsdag. Gelukkig was er iemand thuis.

Ben benieuwd hoe ik 3e gratis nu ga ontvangen. Heb nl. 3e retour moeten sturen ivm te klein. Heb direct een grotere besteld. Maar dat is een nieuwe levering. Wacht dus even af...

Ben heel blij met alles

Snelle levering, top!