Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 16.183 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 17.342 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mijn levering was er snel.
De producten zijn perfect, zit prima en ziet er mooi uit.
5.00

Snelle levering, netjes verpakt. Tip voor de volgende keer graag geen gesielde verpakking van de slip of bh zelf.
5.00

Levering is snel, mooie lingerie maar afwerking kan beter, service is te persoonsafhankelijk.
4.33

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Zal dus voortaan nog enkel in jullie winkels shoppen.
3.00
Redelijk

Zeer snelle levering, goede kwaliteit en was keurig verpakt
5.00

Snelle en correcte levering.
4.00

Snelle bezorging en goede producten
5.00

Snelle levering via winkel en nog vriendelijk geholpen door verkoopster.
4.00

Nadat mijn on line bestelling niet paste kon ik meteen in de winkel een passend exemplaar kopen en werd mijn bestelling geretourneerd
5.00

Levering: afhalen in de winkel is gratis (via PostNL), maar naar huis bezorgen betaal je verzendkosten voor.
Producten: kwalitatief sterk. Bij mijn levering waren de verschillen in BH's, ondanks de zelfde maat besteld te hebben, redelijk groot.
Service: ik heb via de hunkemoller app besteld. Als ik daar filter op een bepaalde maat, komen er alsnog BH's bij te staan die er niet in die maat zijn.
3.00
Redelijk

Makkelijk via online bestellen en dan in de winkel ophalen.erg fijn

Gewoon goed
5.00

Super leuke, klantvriendelijke, sfeervolle winkel
5.00

Leuke mooie lieve spulletjes en altijd leuke meide die in de winkels werken
Met online bestellen gaat het ook altijd prima.
5.00

Super service, snelle levering Alleen jammer dat het niet past, vond maat L nogal wat klein uitvallen
4.67

Levering later ,niet op de aangegeven tijd,1 dag later.
Verder alles prima Product goed en aangeboden service ook prima .
3.67

Kanten strings zijn heel fijn, maar laten na verloop van tijd wel draadjes los..
keuze voor DHL optie werkte bij mij niet.. duurde erg lang om te laden bij online bestelling daarom andere manier gekozen, levering zelf was prima.
4.00

Binnen dag geleverd in de winkel. Perfect

Top
5.00

Het was een goede en snelle levering
5.00

levering: zoals gezegd wordt.
Producten: altijd goed.
Service: Altijd vriendelijk in de winkel. een 8
5.00

De bestelde producten had ik supersnel in huis, heel erg mooi en netjes verpakt. Ze zien er niet helemaal uit als op de foto's, maar ik ben er toch heel tevreden over. Bedankt
4.67

Blij met mijn aankoop. Zit precies goed op naar de volgende aankoop.

Nvt

Nvt

Zeer fijn ervaren.
4.67

Voor mij niets anders dan Hunkemoller, goede kwaliteit en goede prijs
5.00

Snelle levering. Met mogelijkheid tot passen in de winkel. Mooie producten

Top personeel, snelle levering
5.00

Levering snel in de winkel. Top geholpen in de winkel met heel vriendelijk personeel. Fijne winkel.
5.00

Bij bestelling voor 8 uur kon ik het de volgende dag al ophalen in de winkel, super
Producten waren goed en afterpay is een fijne service.
5.00

Een echte aanrader super snel geleverd top
5.00

Snelle levering van goede producten. Mail naar klantenservice duurt wel wat lang, kan naar mijn idee sneller. Verder wel een nette en keurige mail terug gehad van de klantenservice.
4.00

ben zeer tevreden over de producten en over de verzending

Super mooie drinkbeker
5.00

Ik vind het altijd prettig winkelen bij hinkemoller, zowel online als in de winkels

Perfect
5.00

altijd goede kwaliteit en service

Duurt veelste lang
1.00
Slecht

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen