Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 10.920 Trusted Shops beoordelingen sinds 22-04-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 10.920 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering, zeer goede kwaliteit, perfecte service
5.00

Zeer blij mee mooi ingepakt helemaal top
5.00

deze bestelling was niet binnen de beloofde tijd bezorgd .
ik zat lekker thuis te wachten....voor niks.
bleek bij de buren bezorgd (terwijl ik wel thuis was....)maar zonder dat bij miij een briefje in de bus was gedaan.
dus zinloos zoekactie bij dhl gestart.toen,2 dg later , kwam buurman met 't pakje aan.eind goed al goed...............
kortom ga gewoon naar de winkel en regel alles daar.
2.00
Matig

hunkemoller.nl antwoordt: 25-02-2017
.Beste klant, dat vinden wij erg vervelend. De klantenservice neemt contact met je op. Liefs, HunkemöllerGepubliceerd

Prima geregeld. Alleen beetje raar dat er in mijn bevestigingsmail stond dat ik het kon ruilen bij het dichtbijzijnste filiaal. Dat was Utrecht volgens de mail, terwijl ik in het zuiden woon.
5.00

Levering online altijd goed, bestel liever online dan dat ik iets in de winkel koop, omdat je in de winkel als je t product toch niet wilt hebben je een tegoed bon krijgt. Vind t vaak fijner om lingerie thuis te passen dan in de winkel. Wel altijd aardig personeel Soms valt een artikel tegen als je het in t echt ziet dat op een foto via sociaal media, kwaliteit is dan minder goed
4.00

Snel geleverd. Bandje was een beetje uitgerekt maar niet storend
4.67

De levering ging snel product ook super goed passend.

Goede service
5.00

Bestellen en versturen ging super
De dames en meiden in de Hunkemöller Purmerend kunnen nog veel leren Erg asociaal en chagerijnig. Jammer van zo'n leuk merk
2.33
Matig

hunkemoller.nl antwoordt: 25-02-2017

Snel behandeld en op de hoogte gehouden van de pakketjes
5.00

Prima. Alleen vreemd dat er ook een dag later wordt gemeld via email; we hebben u al een tijdje gemist met shoppen. U heeft nog een tegoed van 5 euro shoptegoed.

Ben 100 tevreden over de gang van zaken

Tevreden. 8

Graag sneller verzenden
3.67

Nvt
4.00

Helaas was de bikini niet leuk genoeg maar de retourneerservice tot zo ver uitstekend. Alleen nog even wachten op het geld
4.33

Ik heb geen mail ontvangen dat mijn producten er waren
3.00
Redelijk

Zeer snelle levering. Mooie pasvorm

Super goede producten

5.00

Wat mij in uw contacten met mij wel stoorde, dat ik steeds met je werd aangesproken.en er in de bevestigingsmail stond: Hi Yvonne.
Ik heb dit bij nog geen van de webwinkels zo gezien.

Héél tevreden

service is prima

Goed advies en klantvriendelijk 4
4.00

Helaas kan ik nog geen mening geven over het product. Deze is een week na bestellen nog niet bezorgd. Er zijn wel 2 pogingen gedaan door DHL. De mogelijkheid die wordt aangeboden om via een code een ander bestelmoment te kiezen werkt niet, het volgende bestelmoment is dteeds al vastgezet. Reactie van DHL op mijn email blijft tot op heden uit. Misschien een andere bezorgservice in de arm nemen?
1.00
Slecht

Top
5.00

Snel vriendelijk in de winkel en goed
5.00

Op 'uitstekend' hoeft geen toelichting gegeven te worden
5.00

Alles was goed en op tijd

Alles prima
5.00

Keurig verpakt in een mooie doos, netjes op tijd. Mooie producten en fantastische service als je per ongeluk de verkeerde maat hebt besteld.

4.00

super service en mijn bikini is prachtig
5.00

Goede service en goed kwaliteit zeker meer bestellen
5.00

De hele bestelling liep voorspoedig geen op of aan merkingen. We zullen zeker in de toekomst hier weer gebruik van maken
5.00

Ik wacht nog op een reactie van de klantenservice over mijn retournering

Top service
5.00

Look and feel komt goed overeen. Levering mag van mij iets sneller. Andere internetshops leveren vaak voor 23.00 besteld, volgende dag in huis.

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen