Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 12.257 Trusted Shops beoordelingen sinds 22-04-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 12.257 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik ben erg tevreden over mijn bestelde artikelen
4.00

Zeer vriendelijk en behulpzaam en ervaren personeel in de winkel, kwaliteit/prijs verhouding is goed bij Hunkemöller, dus.....ik koop er graag..
Beoordeling 8 met een kleine opmerking: misschien iets meer keuze aanbieden voor de oudere vollere vrouw Het aanbod van voorgevormd is enorm, het niet voorgevormde is vrij klein..... Ik geef een 8
3.67

top
5.00

Makkelijk ophalen in een filiaal en werd ook nog eens eerder geleverd dan geschat.

Altijd de beste setjes
5.00

Van lingerie tot giftbox tot klantenservice, gewoonweg perfect
5.00

Love my new bikini. Kan niet wachten tot het zonnetje weer gaat schijnen
5.00

Het duurde erg lang voordat mijn pakketje bezorgd werd. Fout van de bezorgdienst. Verder een erg tevreden klant.

Duidelijk genoeg toch?
5.00

Miste betrokkenheid, service en begrip naar klant.
Klep beker sluit niet goed/klikt niet dicht.
3.33
Redelijk

Zeer overzichtelijke site en goede product omschrijving. Met name de ervaringen van anderen zijn zeer bruikbaar in het keuzeproces. De artikelen zijn heel snel geleverd en de betaling is eenvoudig wanneer je gebruik maakt van Afterpay.
4.33

Prettig geholpen, ging slechts om 2 stuks ondergoed. Snel geleverd.....
Cijfer:9
4.67

Dezelfde dag nog het pakketje op kunnen halen, echt top

prima service voor mij een 10
5.00

product was niet op voorrraad in de winkel,maar werd heel vriendelijk meteen besteld met gratis levering. Levering aan huis zeer vlot en keurig verpakt.

Prima service

Levering top.
Kwaliteit bestelde goederen, wederom top.
Het zit als gegoten en "what you see is definitely what you get @Hunkemoller.
5.00

ben erg tevreden heb is alleen jammer dat als je na zo'n bedrag geen gratis verzending krijgt
4.00

Snelle levering en evt gratis af te halen in de winkel. Goede producten, en heel goede service. Ik had een bikinitop vorig seizoen, waarvan het plastic clipje op mn rug was afgebroken na 1 of 2 keer gedragen te hebben, kan altijd gebeuren natuurlijk. Ik ben ermee terug gegaan en heb meteen vervanging gekregen dus top
4.33

Echt alles was goed, ik heb verder geen op- of aanmerkingen.
5.00

In general the products were nice but in many cases the colors presented on the website are not really reflecting the reality and that was a bit dissapointing. Also the slips sizes differ a LOT from model to model. I ordered 10 pairs of slips in size M and some of them are too small and some of them are too big. Still kept most of the products as they are very nice.

Fijne winkel..goede service

Ben gewoon heel tevreden
5.00

Goede service. Niet alle producten passen mooi zoals op de afbeeldingen, maar ben erg tevreden. De levering duurt nooit zo lang dus bestellen via internet is zeker een goede optie.

Super in alle opzichten

Levering sneller als aangegeven
5.00

Jammer dat het niet bij een DHL punt afgeleverd kan worden. Verder helemaal tevreden
4.33

Mooie bh's, goede kwaliteit, fijne klantenservice

4.67

Valt kleiner dan normaal maat groter besteld

Levering kan sneller
4.67

Levering liet even op zich wachten
4.00

Nog steeds mijn favorite winkel
5.00

In de winkel goed geholpen en besteld, thuis gratis afgeleverd
4.67

Super makkelijk en snel.. alleen in de winkel waar ik de bikini ging ophalen zei de dame dat het voor mij wel handig is, maar voor hen alleen rompslomp? Komt heel onprofessioneel over
4.00

Duidelijke site, snelle levering, en makkelijk retourneren in de winkel

prima
5.00

behulpzaam en aardig. goede advies
5.00

Goede producten, kwaliteit en service.

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen