hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen
hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.42/5.00

11.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Door systeemfout voor de 3de keer naar oud adres gestuurd. Telefonisch werd ik eerder niet geholpen. Toen zelf via T&T naar een pick up point in de buurt omgezet en laten ophalen door familie. Nu tijdens een lockdown kwam de wijziging te laat door en heeft de bezorger het ergens in het flatgebouw achtergelaten. Uiteindelijk dankzij eerlijke huismeester en nieuwe bewoner via ex-verhuurder geregeld.
De producten zijn van goede kwaliteit en zijn mooi om te zien. Levering van de producten keurig op tijd.
Top
Eerste bestelling was verkeerd geleverd maar was fijn opgelost. Blij met mijn nieuwe bestelling
goede en stevige bh, alleen full cup, niet helemaal
Vlotte service!
levering was snel en goed producten waren zoals ik verwacht had
Nog steeds niks binnen... Duurt erg lang. En weinig artikelen waren voldoende op voorraad. Niet erg prettig allemaal
Snel en prima bestelling. Ook makkelijk wat niet past retour.
Thuispak besteld broek niet meer te leveren wat heb je dan aan de sweater
Levering lekker snel. Producten vallen goed op maat.
Alles prima geregeld
Snelle service alleen jammer dat sommige gelijke artikelen verschillende prijzen had. Er waren bijvoorbeeld 11 kleuren en 1 soort was 10 euro hetzelfde product was 22 euro. Ik begreep het niet. Voor de rest is de retour goed in ontvangst genomen en heb het geld terug gekregen.
top
Besteld en snel geleverd.
Ben zeer tevreden . Mijn bestelling vlug en in goede orde mogen ontvangen. Hiervoor het cijfer 8
2 producten die ik besteld had en afgerekend konden achteraf toch niet geleverd worden. Deze producten niet ontvangen. Wel binnen enkele dagen geld terug gekregen van deze producten
prima 1 artikel te groot rest paste
De lingerie paste helemaal niet. Ik heb het teruggestuurd.