Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 12.455 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 12.455 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles op tijd. Goede producten

Goed als altijd
4.67

De zending prima snel ontvangen via de winkel.
Toen deze niet goed paste, in de winkel terug gebracht. Het betaalde bedrag had ik snel weer terug op mijn rekening.
5.00

Tevreden over de snelle afhandeling. Jammer dat het bij de buren afgeleverd werd.
4.00

Ik heb jarenlange ervaring met de goede kwaliteit van de producten en service van Hunkemoller. Ik heb nu voor het eerst via de website besteld en ik ben tevreden over de vlotte levering. Ik ga vaker online bestellen
5.00

Het juiste product, en snelle levering.
5.00

Op de website stond dat er binnen 3 werkdagen geleverd zou worden, dat zou precies voordat ik op vakantie ging zijn. Helaas is het pakje afgegeven bij de buren en ontving ik het dus pas bij terugkomst.
2.67
Redelijk

Snel en op tijd geleverd :)
5.00

Alles was na wens en werd netjes geleverd en was onbeschadigd. Bedankt en tot een volgende keer Een tevreden klant

Geef een 9
5.00

Mijn levering heeft er wel lang over gedaan. Bij de meeste webshops duurt het maximaal 1 á 2 dagen. Op mijn levering heb ik 4 werkdagen moeten wachten. Dat vindt ik wel erg jammer.
3.67

Snel afgeleverd

Alles is prima in orde

4.33

Mooi
5.00

Snelle levering en mogelijkheid tot teruggave in winkel. Hierna was de terugbetaling ook snel geregeld.
4.67

Alles zonder problemen verlopen. Snelle levering
5.00

Bestelling is uitstekend verlopen.
5.00

Goede kwaliteit, goed ingepakt en op afgesproken dag geleverd.
5.00

Hoewel alles niet te leveren was, is de verrekening goed gegaan met de CC gegevens. Voor herhaling vatbaar.

Zoals altijd zeer tevreden

Tevreden
4.00

Er was wat verwarring bij DHL over de verzending: ik had in de bestelling aangegeven dat ik die zou ophalen bij een filiaal. Uiteindelijk is alles verlopen zoals ik besteld heb.
3.67

Alles snel en goed geregeld
5.00

Zeer tevreden over alle service en kwaliteit produkt

Goede en snelle levering

Snel en goed geleverd

top
5.00

geweldige shop ga zeker nog een keer bestellen.

Keurig bezorgd zoals afgesproken
5.00

Ik heb alles snel en keurig ontvangen Geen enkel probleem gehad met deze bestelling.

prima
5.00

De bestelling is keurig op tijd afgeleverd,de artikelen zijn mooi en zitten lekker.
4.00

Snelle levering. Prima product.

Oké
5.00

Ik word altijd super goed geholpen. En ik kan altijd heel goed slagen voor mijn B.H.

alles goed gegaan
5.00

Prima klantenservice, vriendelijke medewerkers en goede producten
5.00

Gewoon goed, weinig over te melden.
4.33

prima

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen