hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.014 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit en snelle levering. In de winkel waren wat problemen met het vinden van het pakketje en ik kwam een keer tevergeefs nadat ik bericht had gekregen van aankomst van het pakketje omdat de zaak wegens ziekte om 16.00 u. gesloten was. Over het algemeen gaat het goed en ik wil dit incident daarom niet meenemen in mijn beoordeling. Misschien is het een idee om niet alleen op de winkeldeur een briefje te bevestigen als er een verandering van de sluitingstijd is, maar dit ook per mail/app aan uw klanten te laten weten. Een vast plaats van af te halen pakketjes, maar dat is vast nu ook al regel in de winkel.

Onlangs bestelde ik de Voorgevormde beugel bh Maya, kleur groen. De bijpassende Brazilian kon ik op de website niet vinden, dus ik ging ervan uit dat deze in die kleur niet bestond. Tot mijn verbazing zag ik de Brazilian wel bij de slips in de Sale, dus ik besloot deze direct te bestellen. Online niet beschikbaar, maar volgens de website wel op voorraad in de winkels in Heerlen en Sittard, dus meteen 2x gereserveerd. Helaas tot mijn teleurstelling kreeg ik een bericht dat de slip niet meer voorradig was. Maar op de website stond nog steeds dit in de winkels in Heerlen en Sittard wel zo was. Tevens heb ik met de kerst een mail gestuurd naar de klantenservice, omdat de beha Maya Groen een paar dagen nadat ik deze online had gekocht nog maar de helft kostte in de Sale. Mijn vraag was of Hunkemöller hiervoor een regeling kent. Helaas geen antwoord gekregen. Dus 2 teleurstellingen op 1 week tijd en daarom voor nu een redelijke beoordeling.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Hunkenmöller heeft veel diverse producten. Wat ervoor zorgt dat ik er graag blijf kopen. Ze hebben velen maten en bevoorraden snel, waardoor ook mijn maat vaak beschikbaar is. Het personeel dat voor hunkemöller werkt is met name uit mijn ervaring vriendelijk en vaardig. Ze geven mij altijd het beste advies. De Klantenservice is ook top. Het duurt misschien wat langer voordat je iemand aan de telefoon hebt, maar ze luisteren wel naar je ongeacht welk probleem je hebt en weten daarbij de juiste oplossing te vinden. Vriendelijke groert Jadey Smit
Aanvankelijk was ik naar een winkel (Middelburg) gegaan, maar daar hadden de dames het te druk met elkaar en kletsen over de nieuwste netflix series, om klanten te helpen. Via de post besteld, dan ligt mijn pakketje opengepeutert bij de buren. Op vragen over de verzendwijze komt geen reactie. Het is dat de produten goed zijn, qua service valt er nog wel iets te winnen.
Bestellen ging op zich prima, maar bestelde boven de 65€ maar kon het niet gratis thuis laten bezorgen. Contact met klantenservice heeft tnt geen reactie opgeleverd. Jammer. Artikel was niet aanwezig in de winkel. Maar gelukkig wel via internet.
Super snelle levering, producten die online beschikbaar waren, waren ook echt op voorraad. In in tegenstelling tot Livera waar ik na langer dan een week wachten, een mail kreeg dat ze niet meer geleverd kunnen worden.
de bestelde kledingstukken zijn goed, maar het bestellen en het afleveren is shiith . zoals bij ervaring bestelde en betaalde Groene beugel BH die nog steeds niet geleverd is. dit slaat nergens op . Mevr. vd Endt
Snelle levering naar het filiaal. Alleen gaat mijn persoonlijke voorkeur gaat naar thuisbezorging, wat helaas niet gratis is. Verder zeer tevreden. De ‘Oh my Squat’ sportleggings zijn mijn favorieten!
Super service ( super tevreden ). Een nadeel is dat als je online besteld wordt het product binnen 1/2 dagen geleverd dat is helaas nooit het geval. Het duurt meestal 1 week.
Ondergoed is sensueel, vrouwelijk, sexy en perfect passend. Het is comfortabel en je voelt je als een tweede huid. Gemak in elke maat. Ik hou van winkelen in deze winkel.
Jammer genoeg moet ik mijn laatste bestelling terug brengen, XL is dus veel te groot. Ik bestel al jaren mijn bh's bij jullie en niets dan lof hiervoor!!
2e poging met bestellen. Krijg ee melding er is voorraad, ik bestel en 3 dagen later sorry het is er niet. Wel snel geld retour gekregen.
Geweldige verkoopster in de zaak in Assen. Echt plezier mee gehad. En mijn vrouw heel blij met de aankopen. Ik ook trouwens.....
Er werd goed meegedacht. Ik kon maar niet de juiste bh vinden. Eindelijk geslaagd na een paar x te hebben geruild.
Maattabel op internetsite klopt niet en daardoor paste de bh’s niet. Gelukkig daarna in winkel prettig geholpen.
Snelle nette levering. Wel was het jammer dat de doos kapot van, maar bij openen gelukkig mijn producten niet.
het materiaal bevalt mij prima , maar niet de levering en het bestellen is heel omslachtig . Mevr . vd Endt
Bestelling goed gegaan. Precies wat er op de foto staat.Mooie pasvorm. Zou niet weten om het beter te doen.
Netjes de volgende dag bezorgd. Retouren kunnen gewoon makkelijk via de winkel teruggestuurd worden.
van Nel v.
Goede bh prettige pasvorm Nu wit gekocht andere kleuren niet leverbaar dat vind ik wel jammer
altijd op tijd leveren, hoef voor mij tot nu toe niets beter te doen. ik ben tevreden