hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JSHilversum
Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.30 / 5.00

26.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

1 dag geleden
Ik vond het heel fijn om de track en trace te hebben. Ze hadden de tijd goed aangegeven wanneer het was gekomen. En het product die ik had zat heerlijk. Het was wel langer dan ik verwachte, maar het was ook zachter dan ik verwachte.

1 dag geleden
Netjes op tijd het goede product geleverd

Prima service.

Top

Geen

Dit is de vierde keer dat ik iets bij honkemoller bestelde, en weer kunnen ze de beloofde levertijd niet nakomen. Ging deze keer maar om een dag maar zeg dan niet dat je binnen een dag kunt leveren als je dat toch niet kunt waarmaken.

Dds

Heel fijn personeel. Erg goed geholpen. Goede bij verkoop maar niet opdringerig. Ik ging gelukkig naar huis.. dikke 10

1 dag geleden
Super tevreden goede en snelle levering

1 dag geleden
Al 6 mails van DHL over bezorgmomenten maar niet bezorgen. 1 kaartje in bus dat ik niet thuis was in mail en op kaartje verschillende datum en tijd voor volgende poging. 1e afspraak omgezet naar avond niemand geweest. Inmiddels 8 dagen verder, wat een service DHL

Fijn bedrijf Zeker een fan

1 dag geleden
Ik vond ze bij het retourneren in de winkel niet heel vriendelijk.

1 dag geleden
Service is prima een bestelling is snel en keurig geregeld

1 dag geleden
Nu al de tweede keer in korte tijd dat een deel van mijn bestelling werd geannuleerd omdat het niet meer op voorraad was.

Altijd goede service

Geweldig mooi bedrijf super service

1 dag geleden
Snelle levering, mooie producten. Erg tevreden met mijn aankoop.

Erg goed

1 dag geleden
Snelle levering, netjes verpakt. Retour kan via de winkel en dezelfde dag nog geld teruggestort. Mooie kwaliteit