hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.400 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul. 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt. 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

NM
Natasja M.
Den Haag

Goede informatie

Informatie was netjes en up-to-date. Alles via website prima Personeel in winkel (bij ophalen) mag wel wat vriendelijker - zodra besef is dat het een online bestelling is (en misschien ook wel omdat het niet een heel grote bestelling was) slaat het humeur volledig om tot bijna onvriendelijk. Jammer

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat en toch verschillend qua maat.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat. Het is haast onmogelijk om je bestellingen online te doen. Nu terug geweest naar de winkel en daar aan het passen geweest. En ja het zelfde model maar toch verschillende maten nodig. Er is geen consistentie in de maten.
De website is makkelijk en overzichtelijk. Verder was het ophalen van mijn bestelling in de winkel ook een feestje. De medewerker in Veldhoven was ontzettend vriendelijk en haar enthousiasme is aanstekelijk.
30 jan. 2024
Als je van alles de juiste maten hebt, is de site ok. Niet goedkoop, maar kwaliteit van de goederen is redelijk/goed. Ophalen in winkel in Huizen. Kijk, die Lisa, die is goed! Prettig en snel geholpen.
26 jan. 2024
Er stond een onervaren dame in de winkel en dat ben ik niet gewend, dat zorgde voor wat onwetendheid. Uiteindelijk prima verlopen, maar normaal verloopt het wat soepeler.
29 jan. 2024

Alles was op tijd, goede service.

Alles was op tijd, mail communicatie is goed. Service van Lisa in filiaal Huizen was errug goed.
22 jan. 2024
Mooie bh goede snelle levering . Gewoon wat je verwacht van Hunkemöller
23 jan. 2024

Prima!

Snelle en correcte levering. Fijne bh’s, heb er al meerdere van (gehad).
28 jan. 2024
Zeer goede en vriendelijke klantenservice en top personeel in de winkel
Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status.
26 jan. 2024
Snel verstuurd. Fijne doos om uit te pakken en her te gebruiken.
29 jan. 2024
veel waardebonnen maar mag deze niet in combinatie gebruiken
Mooie spulletjes waarin je je goed en aantrekkelijk voelt.
28 jan. 2024
Mooie spullen voor prima prijs en super snel geleverd
LO
NR
Natasja R.
Heukelum
22 jan. 2024
Snelle levering, precies volgens de afbeelding.
Ik heb een erg leuk setje mogen ontvangen
prettig personeel en hele fijne webshop.

Snelle service

De snelle service en leuke aanbiedingen
24 jan. 2024
Prachtige bh en zit ook nog eens lekker!