hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.374 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

ophalen van de bestelling in een plastic doorzichtige tas en een gewone papierentas vragen ze 20 cent. Het is veel beter om de verpakking om deze reden dan niet doorzichtige te gebruiken. Lijkt me onsmakelijk om met de BH's door de stad te lopen.
8 nov. 2022
De levering was perfect, niets mis mee! het ruilen in de winkel kan beter. Als er "laag in voorrad" staat verwacht ik dat er minimaal 1 is. Beter is om te melden "niet op voorraad" als het product niet in de winkel is.
Superblij met advies van een van jullie ambassadrices, Precious Bostelaar, ze heeft mij de juiste en de leukste lingerie- setjes-4 setjes- geadviseerd die ik meteen heb gekocht ! Heel top van haar !
15 nov. 2022
Verzending duurt een aantal dagen langer dan wat wordt aangegeven. Dat is teleurstellend en was met de vorige bestelling ook al zo. Bestelling is er dus niet met 2-3 werkdagen, maar duurt 5 werkdagen.
17 nov. 2022
Het artikel is perfect snel geleverd Het grote min punt is het verpakkingsmateriaal Voor 3 kleine slips een zak vol plastic en zelfs hangertjes volslagen belachelijk Dat is echt niet nodig
8 nov. 2022
Ik heb via de website mijn nieuwe lingerie besteld. Er is meer keuze dan in de winkel. Werkt uitstekend en is ook nog eens goedkoper met allerlei kortingsbonnen en codes.
Online een corrigerende body besteld. Die bleek te klein. Hoefde hem niet terug te sturen maar ze hebben het in de winkel voor me opgelost. Super!
Mooie lingerie tegen betaalbare prijs en in winkels altijd dames met goed inzicht in cup en omvang maten. Ben tevreden over hun adviezen.
Goed op de hoogte gehouden van levering bestelling en moment van kunnen ophalen in de winkel. Snelle levering, vriendelijk personeel.
Als je het pakket ophaalt (online bestelling) dat ze het fatsoenlijk inpakken ipv het in de doorzochten plastic mee te geven.
14 nov. 2022
Snel geleverd. Heel mooi verpakt. Alles in de doos wat ik besteld had. Ook de losse artikelen mooi verpakt. Helemaal prima.
Snelle service , qua bezorgen / retourneren / geld terug. De badjas was prachtig, bh’s niet mijn pasvorm/ kwaliteit.
7 nov. 2022
Ik krijg bij retour mijn geld niet terug. Snap dat het niet kan bij lingerie… maar het gaat hier om een huispak!
4 nov. 2022
De snelle afhandeling van mijn bestelling, alleen jammer dat er om 1 bh te verzenden zoveel plastic gebruikt word
4 nov. 2022
Vriendelijke dames! Winkel is netjes en alles is makkelijk te vinden. Dames zijn behulpzaam en klantvriendelijk.
Goed en duidelijk omschreven. Combinaties bijelkaar zodat je niet hoeft te zoeken. Goed op maat omschreven.
16 nov. 2022
Ik ben heel blij dat jullie ook aantrekkelijke bh's hebben voor dames met een prothese en ook betaalbaar !!
17 nov. 2022
De bestelling plaatsen ging perfect, geen onduidelijkheden. Je werd uitstekend op de hoogte gehouden!
13 nov. 2022
Gebruiksvriendelijke website. Zeker bij het afrekenen duidelijk welke acties je kan aan of uitzetten.
Gewoon een hele fijne winkel en online om je lingerie en pyjama's te kopen. En leuke kadoos.