hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.951 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
makkelijk en snel te bestellen Een badjas die na een paar jaar wat dunner begint te worden. Geen idee meer waar ik deze gekocht heb maar ik moest n nieuwe hebben. Lange leve de Hunkemöller. Wat vind ik leuk mooi alles naar m'n verlanglijstje/whishlist gezet. En vanuit daar prijzen en reviews vergeleken. Uiteindelijk m'n badjas 1 maatje groter gekocht dan wat ik voor ogen had. Nu valt hij misschien wat lager over m'n benen en ik kan deze in de koudere wintermaanden ook over m'n pyjama/huispak/ chill kleding dragen
LL
lotta l.
geldrop

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

De verzending verloopt goed, de hunkemöller is betrouwbaar en ze hebben altijd leuke dingen. Alleen had ik een cadeaubon van €25,- die ik niet heb kunnen gebruiken, omdat de site bij afrekening aangaf dat de bon al gebruikt was. Het lukte me ook niet om te bellen, waardoor de cadeaubon nu verlopen is, wel verspilling in de geval.
IP
Ilonka P.
Wierden
8 jun 2024

Prachtige sexy private collectie

Duidelijke website, mooie collectie ook in grote maten, de private collectie vindt ik toch echt super gaaf en voel me daar ook erg sexy in, de prijzen zijn ook oké. Al met al echt top, hier kan bijvoorbeeld Livera totaal niet aan tippen.

Goed geholpen on winkel

Waarom bij ruiling in de winkel geen geld retour. Soms is de ene bh goedkoper dan de andere. Ik heb nu twee mooie passende bh’s gescoord en dat is voor Hunkermoller toch het belangrijkste en dan kom je weer terug. Vr.gr. Heilke

Prachtige bh

Eindelijk een voor mij prachtige en prima zittende bh in veel mooie kleuren. Nu nog deze bh’s voorzien van afneembare andere bandjes (bijv bloemen) @hunkemoller dat zou top zijn
Besteld via website omdat er geen voorraad in de winkel was. Wel opgehaald in de winkel in Ridderkerk en zeer vriendelijk geholpen door de medewerkster.
9 jun 2024
Ik vind het vervelend als je iets terug brengt, dat je dan een tegoedbon krijgt i.p.v.je geld terug en dan kun je de bon ook niet online krijgen.
Ik vind het product bij hunkermoler erg fijn en de levering zowel in. De winkel als per post erg prettig je wordt zo erg gewadeerd als klant
9 jun 2024
Ondanks dat de maat online niet beschikbaar waren, ontving snel e-mail, dat de maat weer beschikbaar is. Meteen besteld en snel geleverd. Top.
9 jun 2024
Online was een product niet meer beschikbaar - klantenservice erg behulpzaam. Uiteindelijk naar 1 van de winkels gegaan in Amsterdam .
3 jun 2024
Ik had een bestelling geplaats kon ik ophalen in Purmerend en toen ik daar kwam wisten ze van niks. maar verder goed geregeld
Bh's geretourneerd na aanmelding retour bij Hunckemoller. Tot op heden nog geen ontvangsbevestiging ontvangen.
Makkelijk bestellen, afhalen en retouren. Bij retouren gelijk de volgende dag het bedrag terug op je rekening
LV
Linda V.
Harderwijk
Eenvoudig bestellen via de website. Jammergenoeg moet je naar de winkel terugbrengen ipv retour verzenden
MM

Hunkemöller is Geweldig!

Fijne winkel, veel keuze in lingerie, ook online duidelijk te bestellen, super tevreden klant.
30 mei 2024
Het pakketje werd snel gebracht. En het product bevalt mij zeer. Dus, ben ik heel tevreden.
IZ
Inna Z.
Amersfoort
27 mei 2024
Online heb je altijd wat meer keus dan in de winkel. Dus ik ben blij om te bestellen
Alles netjes verzonden! Retour was geen probleem, netjes op rekening teruggestort.!
Betrouwbaar , mooi verpakt, en het assortiment ik koop er al vele jaren .
SP
Maat klopte echt niet! Had een B maar wat ik kreeg was nog niet eens aan a
30 mei 2024
Online besteld en kreeg snel een mail dat het klaar lag in de winkel.