Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 15.005 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 15.079 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Had gevraagd om levering op maandag, kreeg zaterdag ervoor bericht dat levering niet gelukt was aangezien ik toen niet thuis was.
3.33
Redelijk

De broekjes waren er heel snel

Snelle service

Top
5.00

Pakketje in de lift omhoog
3.00
Redelijk

Bikinis zijn snel uitverkocht.
Als je een item in je winkelmandje plaatst en verder shopt kan het zijn dat je item door iemand anders word afgerekend en als jij daarna wilt afrekenen is het item uitverkocht. Aantal keer mee gemaakt. Je moet bij jullie dus het item in de winkelmand plaatsten en meteen bestellen.. anders is de kans van misgrijpen zeer groot aanwezig. Heel jammer
3.67

net vanmiddag opgehaald in de winkel en gelijk naar het douchen aangedaan.
had niet verwacht dat hij zo lekker zit . Net nog 1 besteld om mee te nemen naar Zambia
5.00

Een zeer goed product en snel geleverd
5.00

Alles is altijd netjes en verzorgd

Altijd blij ermee
5.00

producten zijn super mooi maar gaan soms te snel kapot
4.67

prima alleen broekje te klein
3.67

dit was mijn eerste bestelling bij Hunkemoller tot nu toe goed ontvangen

Perfect
5.00

tijdig en retourzending goed behandeld
4.00

Sneller op te halen in de winkel dan aangegeven.

Ik ben tevreden.

Goede service en aflevering

Prima vlot gegaan

Top
5.00

goede service, altijd tevreden over de artikelen die ik bestel via de hunkemoller app.
5.00

gebruiksvriendelijke app. In de winkel erg klantvriendelijk
4.00

Altijd fijn bestellen en fijne levering.
5.00

Heb fashiontape gekocht, maar ben niet tevreden. Een kant plakt prima, maar de andere kant is nagenoeg niet van de strip te ontdoen, waardoor het product onbruikbaar is.

Super tevreden

Ging allemaal goed.

Goede snelle levering.

Zeer tevreden
5.00

Het gehele proces is zeer goed verlopen.
4.00

Verzending kwam snel, duidelijke mail en was goed verpakt
4.00

Leuke producten voor de zomer aangeschaft

Goed geholpen
4.00

uitstekende BH goed geholpen door het personeel in emmen top
5.00

Mijn dochter wilde graag een bikini, maar de top hadden ze niet meer in de winkel in haar maat. Was geen probleem, konden ze daar voor haar online bestellen,en werd 3 dagen later zonder verzendkosten thuis geleverd. En hij past super Nogmaals hartelijk dank voor deze service
5.00

Alles wat de dame in de winkel voor mij geregeld heeft is super verlopen.

Alles was oké
4.00

Super tevreden over de producten, de levering en het terug sturen als dit eventueel nodig is
4.33

Ik ben zeer tevreden

Gewoon alles prima

Goed maar niet supergoed

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen