shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.833 beoordelingen in totaal

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

9 sep 2023
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

Post.nl drama!!! Shirt Discounter helemaal super/ top.

Geen bezorging wel levering door toedoen van Post.nl 1 telefoontje met Casper van Shirt Discounter. Alle begrip, meedenkend oplossend en luisterend oor over de situatie en waarom we bij Shirt Discounter hebben besteld. Vervolgens geen gedoe en mail maar direct actie. Helemaal TOP Casper en Shirt Discounter mag blij zijn met zo'n medewerker. www.viore.org was helemaal blij toen opnieuw het pakket wel- en op tijd werd geleverd. Klasse!!
30 jun 2024

Goed bereikbaar en top oplossing

Nou, ik wacht eigenlijk nog op mijn bestelling. Ik had het wel al ontvangen maar er zat een foutje in. Ik had een mail gestuurd met foto en kreeg direct een reactie dat ze een nieuwe gingen toesturen. Jammer natuurlijk dat het mis is gegaan, maar supersnelle reactie en meteen voor een fijne oplossing gezorgd 👍🏼
25 jun 2024

Alles gaat via de website tegenwoordig…. Dus er valt verder niet veel over te zeggen. Ik heb de spullen opgehaald op locatie in zeewolde. Ik vond het wat jammer dat ik alles in een tas gepropt mee kreeg. En niet even tijd maken en laten zien. Het resultaat is goed.
2 jul 2024
Het ziet er heel goed uit . En de gekozen basis kleur is ook prachtig.. alleen ik koos een maat die ik altijd heb en die eigelijk beetje te ruim valt maar , helaas is de hoodie een beetje aan de krappe kant . Maar wel blij mee !
18 jun 2024

Goede kwaliteit en klantvriendelijke behandeling

Duidelijke site, kreeg na bestelling volgende dag gelijk een mail dat de kleur niet beschikbaar was, hoefde niet terug op de site maar andere kkeur doorgegeven en prima in orde bezorgd, netjes in een ruime doos en goede kwaliteit
23 jun 2024
Shirts zijn een super fijne kwaliteit Mooie pasvorm.. Was een oranje shirt voor man en vrouw met een opdruk achterop. Zag er netjes uit , echt mooi gedaan! We zijn er helemaal happy mee!

Heel goede kwaliteit !

Ik wist niet wat ik moest verwachten qua kwaliteit, maar ik moet zeggen, ik ben blij verrast ! De prints zijn mooi en zitten goed op de kleding. Ik ben super tevreden !!! Bedankt !
1 jul 2024

Aanrader

Goede prijs, snelle levering en kwalitatief niks op aan te merken. Achteraf was mijn opdruk wat aan de kleine kant voor een 3xl shirt maar hier had ik zelf beter op moeten letten
Na verwachting is het perfect, goede prijs en lettertype past bij ons. Alleen het label in shirt mag wel op een andere plek maar nog steeds 5 sterren!! Ga zo door en thanks!!!
30 jun 2024
Voor de eerste keer t-shirts laten bedrukken. Goede service ontvangen en de t-shirts zijn mooi en zitten fijn. En ook een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
1 jul 2024

Een aanrader

Duidelijke website, makkelijk om een ontwerp te maken. Keurig op tijd geleverd, kwaliteit van de shirts is goed en het ziet er ook nog eens heel mooi uit!

Goede kledij die mooi bedrukt wordt met je eigen logo.

Heel handige en duidelijke manier voor het doorgeven van je bestelling. Veel mogelijkheden van kledij om te laten bedrukken. Vlotte levering.
Ik had de levertijd niet gezien was bang dat niet op tijd kwam. Met ze gebeld en gelukkig hebben ze me shirtjes snel geleverd! Bedankt!
18 jun 2024
De shirts en bedrukking zijn van top kwaliteit. Eventuele communicatie is vlot en duidelijk. Meerdere keren t-shirts en hoodies besteld.
3 jul 2024
Even een probleem gehad met online betalen maar goed opgelost en direct feedback gekregen. Goede klantendienst. T-shirt mooi afgewerkt.

Prima kwaliteit maar ..........

Prima kwaliteit van de shirts en de bedrukking erop. Alleen erg jammer dat in de grote maten het aanbod van kleurtjes niet groter is.

Zeer tevreden

Mooi geprint en de perfecte kleur voor mijn komende cosplay!! Ook netjes in een dun doosje verstuurd. Ben er tevreden mee.

Gewoon goed

Kind is helemaal blij met zijn zelf ontworpen T shirt! Maar het was wel even worstelen met de print op de mouw te krijgen

Perfecte service en goede kwaliteit!

Ik had een last minute klus voor shirts en dit is perfect opgepakt!! Super fijn! Mooie kwaliteit en perfecte opdruk👌
23 jun 2024

Fijn dat shirt discounter het logo een klein beetje heeft aangepast naar onze wens. Levering was ook op tijd.