shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
shirt-discounter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij shirt-discounter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

744 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 apr. 2022
Ik heb witte shirts (met V-hals) met een eigen opdruk laten maken. Dat was erg gemakkelijk op de website. Eerst twee stuks, om te kijken of het mooi was en of de maten goed waren. Dat zag er goed uit. Daarna heb ik er nog 19 besteld in verschillende maten, zowel heren als dames modellen. Binnen twee werkdagen kreeg ik een telefoontje van Shirt-discounter, dat de modellen met V-hals niet meer in alle maten op voorraad waren. Ze vroegen of shirts met een ronde hals ook goed waren. Dat vond ik geen probleem. Heel netjes dat ze zo snel reageren. Drie dagen later had ik alle shirts in huis. Alle maten correct en de opdrukken zaten er heel netjes op. Al met al, heel tevreden. Als ze de shirts met V-hals op voorraad gehad hadden, had ik 5 sterren gegeven.

8 jan. 2022
Waar de loos Op 1 januari 2022 heb ik mijn bestelling geplaatst en hij is pas vandaag 8 januari geleverd. Ik had mijn ontwerp voor iemand zijn verjaardag besteld die op 7 januari jarig was. Een week van te voren en googelen op ‘snelle levering’ leek mij ruimschoots. Afgelopen dinsdag werd ik gemaild of ik een witte outline wilde want anders was het niet te zien. Minder dan 25 minuten hierna heb ik hierop gereageerd dat dit prima was. Twee hele dagen later krijg ik pas een reactie met dat mijn mail goed was ontvangen. Nu krijg ik die trui binnen, maak de doos open, wat denk je? GEEN witte outline. Waarom heeft het in vredesnaam dan zo ontzettend lang geduurd. Dat cadeau heeft zijn waarde nu ook wel verloren. Echt wat een slechte communicatie.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

30 aug. 2022
Door het missen van een e-mail van mijzelf over de kwaliteit van het logo werd het leveren van de shirts erg krap. Na contact te hebben gehad met shirt discounter hebben zij de order op tijd kunnen klaarzetten. Uiterst vriendelijk hulp gekregen via de telefoon en een top service ontvangen. Veel bedrijven zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen! Het nodigt uit om meer zaken te doen met shirt discounter.
Mooi drukwerk. Hoop dat het ook goed blijft. De verpakking kan beter > niet zozeer de verzendverpakking (kan ook) maar meer een extra verpakking met wat meer uitstraling. Bijvoorbeeld een mooi papieren zakje en/of vloeipapier tussen het shirt. Of wellicht de klant een cadeauverpakking aanbieden. Een persoonlijke note erbij doet het ook altijd goed.
8 sep. 2022
Helaas heb ik een paar t-shirts die terug zijn gekomen omdat ze kapot zijn geschuurd met het uittrekken dit is bij 3 verschillende klanten gebeurt ik zal nog contact met jullie opnemen om te kijken of ik misschien een betere kwaliteit kan afnemen Met vriendelijke groet best regards Yoshua Hanna Dreaminbelgium
Snelle verbetering Nadat onze eerste bestelling na ongeveer twee weken binnen was en bleek dat een aantal shirts niet goed waren, pakte shirt-discounter het probleem snel op. Een paar dagen later werden de shirts met de goede bedrukking gratis thuisbezorgd. Goede service en prima kwaliteit voor de prijs!
11 sep. 2022
Damestop te groot, lijkt eerder een herentop dan een damestop. Heb normaal een maatje L dus deze besteld, maar kan er in zwemmen. Ook aangevinkt dat de foto zonder achtergrond moest worden, foto is met achtergrond gedrukt helaas. Verder wel veel keus en snelle service.
Ik heb schorten laten bedrukken en kwam er achter dat ik er 1 te weinig had besteld. Zonder problemen is dat snel opgepakt en in orde gemaakt. De bestelling werd binnen 4 dagen bezorgd! Alles zag er piekfijn uit! Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.
De t-shirts die ik heb besteld zijn geweldig. Bestellen op de website ging ook goed maar de communicatie onderling in het bedrijf en dan naar de klant toe liet nog wat te wensen over. Het duurde daardoor veel langer dan de beloofde levertijd
Als oma wil je iets leuks geven aan kleinkind. Goed idee maar als digibeet ben ik blij dat jullie medewerker Marcel hebben die mij met veel geduld door bestellingsproces heeft begeleid. Mede door zijn vakkennis heb ik nu een prachtig cadeau.
29 aug. 2022
Ik wilde graag een t-shirt met een eigen design voor Mysteryland, deze had ik op maandag nacht besteld. En ik heb hem op vrijdag binnengekregen en hij was perfect! Heel goede ervaring bij dit bedrijf dus!
8 sep. 2022
Uitstekende service. Ik had me vergist bij het plaatsen van de order maar de mensen van Shirtdiscounter.nl hebben dat uitstekend opgevangen en deden niet moeilijk. Heel plezierig.
Mooi afgewerkt en snelle levering Minpunt De T-shirts vallen heel klein uit Beter op de site afmetingen vermelden Nu stonden we wat dat etreft voor een ongenaam feit
1 sep. 2022
van JW O.
shirt was niet op voorraad, was al vies bij aankomst, zat een zwarte vlek op. en werd te laat bezorgd. wel goed meegedacht en verder netjes bedrukt.
Perfect. Goede service. Gevraagde maat was niet direct beschikbaar. Soepel tot zeer tevredenstellende oplossing gekomen. Volgende keer weer hier.0
Shirts besteld, zat een klein foutje in (kan gebeuren) is z.s.m opgelost en binnen 1dag zijn de nieuwe shirts opgestuurd! Aanrader!
29 aug. 2022
Contact prima en product ook goed, Ze hebben wel wat tijd nodig om het te maken/verzenden dus bestel minstens 5 dagen van te voren.
De print op de tas zag er mooi uit, alleen de kwaliteit van de tas vond ik matig.. erg dun en je kijkt er bijna doorheen.
31 aug. 2022
De vrijheid om zelf je eigen ontwerp te kunnen maken, al is dit maar voor 1 oplage. Top ! Goede printkwaliteit ook.
10 sep. 2022
Belettering blijft heel mooi en snelle levering. Al veel verschillende dingen laten maken en altijd erg tevreden.
6 sep. 2022
Snel, mooie producten. Ik heb nu best een aantal keren bij ze besteld. Kwaliteit is gewoonweg top!
29 aug. 2022
Net als de vorige keer alles netjes geregeld, keurig verpakt en de opdrukken zien er goed uit.