shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.411 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.387 beoordelingen in totaal

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

We keken enorm uit naar onze sportshirtjes voor een padeltoernooi. Helaas toen ze binnen kwamen waren de letters te strak op het shirt geplaatst. En bij het uitpakken moest ik de achterkant van het shirt lostrekken van de voorkant omdat de letters van de achterkant vast zaten aan de voorkant. Bij het passen van de shirts bleek al snel dat de letters niet goed geplaatst waren, waardoor we onze armen niet konden bewegen zonder dat de letters gingen scheuren. Enorm jammer want normaal positieve ervaringen met shirt discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

7 okt 2024

Echt een aanrader! Vlotte levering.

Het was vrij gemakkelijk om een ontwerp op het tshirt te krijgen. Nu was het ontwerp niet super ingewikkeld. We hadden tekst achter en voorop, maar het voelde nog wel vrij duur, ik had de prijs lager verwacht vanwege de naam. Het resultaat is wel erg mooi geworden en het tshirt zit heerlijk!! De emails kwamen in ongewenste mail, dus het was een verrassing dat het pakket na een paar dagen al bezorgd werd. Al met al heel blij mee, zeker een aanrader!
9 okt 2024
De shirts zijn makkelijk te maken, je word online makkelijk geleid om alles in orde te krijgen. Misschien zou ik we een optie willen voor een shirt met een iets dikkere stof maar dat is persoonlijk. Je krijgt later nog een mail over hoe je het shirt en opdruk het langste mooi houd, dat vind ik een slimme zet. Helaas kan ik nog niet zoveel zeggen over de duurzaamheid van het shirt of de opdruk maar vooralsnog heb ik er vertrouwen in
4 okt 2024

Mijn persoonlijke ervaring

- Heel zachte truien - truien zijn wel vrij lang, maar zal aan het model liggen - goede communicatie, maar had iets in de opmerkingen gezet waar geen rekening mee gehouden is (uiteindelijk zijn de truien nog altijd mooi) - had de truien 2-4 werkdagen na mijn bestelling verwacht en heb pas 2 dagen later een bericht gekregen dat mijn bestelling nog niet was begonnen omdat ze de truien niet in voorraad hadden dus wel spijtig
30 sep 2024
Ik had een vest besteld met opdruk, maar de maat was niet correct (een fout in het labelen van de fabriek) na een mail reageerde ze direct met excuses en werd er direct een shirt met de goede.maat gestuurd, het was een verjaardag kado en door de snelle service was hij op tijd. Het vest is erg mooi! De opdruk is SUPER! Als ik weer een shirt of vest met opdruk wil maken ga ik weer naar Shirt-Discounter
Twee bestellingen van hoge kwaliteit. Vooral bij de tweede bestellingen hadden we wat wensen die niet 'standaard' op de site te kiezen waren maar toch door de opmerkingen die we erbij gegeven hadden een geweldig resultaat ontvangen! Topservice door Shirtdiscounter.nl!
De kwaliteit van de shirts en de bedrukking zijn goed. Ik heb er nu twee keer besteld 1 keer was de levering 1 dag later en is er ook een weekend over gegaan, dat was balen. Tweede keer was ie perfect op tijd. Je moet mazzel hebben.

Mooi shirt met mooi logo

Ik heb een xxl besteld maar is net iets te klein. De hals is iets aan te hoge kant. Verder ziet het er heel netjes uit. Ook mijn logo zit perfect. Het fijne is dat ze dit jaren bewaren, dus ik had mijn bestelling zo gedaan.

Twee bestellingen

Twee keer besteld, E150, E190 voor dames en heren en kinderen. Bezorging duurde lang. Kwaliteit van beide bestellingen prima. Pasvorm dames E190 valt klein uit en groter dan XXL is er niet. Grote E150 valt ruimer.
Snelle levering, goede kwaliteit van de truien (zacht, warm en mooie heldere kleuren), de opdrukken zien eruit alsof het langere tijd mee zal gaan. Én voor een gepersonaliseerd product vind ik het goed betaalbaar
Wat een geweldige samenwerking en kwaliteit! De shirts waren top en het drukwerk eveneens en het paste allemaal perfect bij elkaar waardoor er 9 verschillende top design shirts zijn gerealiseerd!
7 okt 2024
Contact via de mail, na niet bezorging, heel prettig. Shirt niet duidelijk keuze maten, dacht XL te hebben besteld, maar was helaas 5xXL. Maten op site niet echt duidelijk vermeld
IV
Ilse v.
Tilburg
7 okt 2024
Hele goede ervaring, toen het bleek dat ik te laat besteld had en mijn shirt niet optijd kon zijn voor het evenement waren ze heel flexibel en konden we de order nog annuleren.
5 okt 2024
Hele leuke shirts, netjes gedrukt precies zoals we het wilden! Na 1x wassen nog steeds netjes, hopelijk blijft het zo ☺️ Voor nu heel tevreden en ik zou zeker opnieuw bestellen!
Het geheel is prachtig geworden! Mijn complimenten. Persoonlijk mis ik nog mogelijkheid om versiering toe te voegen rondom de foto. Dat zou de kers op de taart zijn.

Snelle verzending en mooie bedrukking

Snelle verzending, mooie bedrukking, kleuren volgens wedstrijd. Alleen jammer dat de mannen sportshirts alleen in de kleur "coral"roze beschikbaar zijn ipv felroze 😁
30 sep 2024

Fijne communicatie

Snelle service en duidelijke communicatie. Kreeg een mail van de klantenservice dat mijn maat was uitverkocht en dat ik andere opties heb, fijn en netjes opgelost
Mooie kleding en goede opdruk. Er zat een klein foutje in met de bestelling, wat heel begrijpelijk was, maar dat is heel snel en goed opgelost. Bedankt!
Heb kookschorten besteld met ons logo. Ze zijn van uitstekende kwaliteit, logo is mooi bedrukt en een snelle levering. Raad Shirt_Discounter zeker aan!
Heel mooi bedrukt. Ziet er uit als goeie kwaliteit. Veel personaliserings die je kunt toepassen. Was er na een week, besteld op donderdagavond.
4 okt 2024
Mogelijkheid om achtergrond van te bedrukken plaatjes weg te laten halen werkt fantastisch. En dan ook nog snelle levering voor weinig geld!