shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.003 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.425 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2022
shirt-discounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

9 sep 2023
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

30 mrt 2024

Prima met enkele kanttekeningen

De maat een model zijn prima. Goede lengte ook. De levertijd vond ik aan de lange kant, namelijk tot voorbij het punt waarop ik me begon af te vragen waar de bestelling bleef. Duidelijkheid hierover had gescheeld. De foto was bedoeld om over de gehele breedte te passen. Bij het ontwerpen zag het er ook uit alsof dat het geval was. In werkelijkheid beslaat de foto ongeveer de helft van de breedte. Dat is jammer voor het effect. Verder is het resultaat naar wens.
10 mrt 2024

Artikel is prachtig, verzenden wat laat

Artikel is prachtig, kwaliteit mooi en werd netjes gebeld om onduidelijkheden op te lossen. Verzenden is 1 tot 3 dagen, werd op de 3de dag pas einde dag gebeld met de vraag en daarna de verzendcode aangemaakt waardoor mijn artikel pas 4dag later (dus totaal een week wachten) kwam. Dat was even spannend omdat ik het echt wel eerder nodig had. Maar al met al tevreden!
Alles makkelijk opgezet en mooi op tijd ontvangen. Helaas was het met Postnl verzonden en hadden zij bedacht het niet thuis af te leveren maar ergens aan de andere kant van de stad. Ik weet niet meer of er een keuze was in bezorgdienst, maar dan zou ik altijd voor een andere dan Postnl kiezen.
Supersnel en heel mooi gemaakt. Zijn er heel blij mee. Goed contact met de klantenservice, er was bijna iets misgegaan met levering ivm adres, maar is nog opgelost voor het opgestuurd is. Maat klopt precies. Gaan vast en zeker nog eens iets bestellen bij Shirt-Discounter

Recensie servies shirt discounter

Ik ben ontzettend tevreden over de service van dit bedrijf. Ze leveren precies hoe jij het zou willen hebben. Ook als er onduidelijkheden zijn mailen ze je en reageren ze ook snel terug. Verder zijn ze snel in het maken van je bestelling en verzenden ze het ook snel
CN
Claudia N.
Heerenveen
Op dit moment is mijn order even “kwijtgeraakt” bij het bedrijf, dus ik wacht op een oplossing zodat ik mijn bedrukte kleding alsnog zo vlot mogelijk ontvang. Jammer, want ik had ze aankomende woensdag nodig en dat gaat nu niet meer lukken….
Het zijn goede shirts. Kwaliteit prijs verhouding is goed en de maat klopt. Ik heb er weinig op aan te merken. Het programma om de shirts te ontwerpen zou makkelijker kunnen, maar als je er even wat tijd in stopt, krijg je een prima shirt.
Kwaliteit shirt en dat achtergrond mooi weggehaald was. Beter kan dat bij doorzichtbaarheid tekst/plaatje meer gelijk is op computer als aan het echte. Ik vond mijn muzieknootjes op achtergrond op shirt veel lichter nog dan op computer.
23 mrt 2024

Net iets te schuin..

Print op zich ziet er prima uit maar net iets te schuin zodat dit zichtbaar is. In verhouding met het lage bedrag geen zin om het weer retour te sturen :) Levering ook later dan aangegeven maar dat kan uiteraard door post NL komen.
Softshel jasje laten bedrukken, drukwerk ziet er zeer goed uit tekst is super scherp zie foto’s. Ook de kwaliteit van het materiaal is goed. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik ben heel tevreden en zeg ga zo door.
Super mooie t-shirts.. Ook de service is echt netjes.. ik had meerdere fouten gemaakt en dit werd gelukkig super snel opgepakt en gecorrigeerd.. Blij met de shirts voor de vierdaagse
Product prima(baseball caps). Ontwerpen en bestellen ook eenvoudig en goed. Informatie over voortgang order heeft ruimte voor verbetering. Sneller en meer. Levering verder prima.
20 mrt 2024

Kwaliteit is en blijft goed

Meerdere keren truien besteld. Kwaliteit is en blijft goed, evenals de pasvorm. De print is mooi en de trui is exact zoals op de website wordt getoond. Levertijd is prima.
Heel snel en precies afgedrukt hoe het moest zijn. Al 2x gebruikt en vind het super!! Heb de Schorts al 2 x gewassen op 30 graden en kwaliteit ziet er nog steeds top uit!!
Mooie kwaliteit hoodies, fijne stof en kleur is goed. Opdruk is ook prachtig! Goed bereikbaar en duidelijke communicatie tussendoor over de opdracht. Ik ben blij!
19 mrt 2024
Goed contact, telefonisch als mondeling. Prima uitleg. Materiaal was zeer goed. Verbeterpun, geef de maten in onze Hollandse afmetingen. Niet uit een ander land.
16 mrt 2024
Jammer genoeg kunnen we niet voor al onze leden een jas bestellen omdat de maat niet in de collectie zit maar ik ben wel zeer tevreden over jullie werk

Wij zijn blij

Ga gewoon zo door het shirt was top gemaakt door jullie en zou niet weten wat er veranderd moet worden. Levering en track en trace ook prima geregeld
Was een fout in de druk maar ze hebben dit perfect en heel snel opgelost. Mailcontact binnen een uur echt super. De bedrukking is heel mooi