purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
purdey.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij purdey.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor purdey.nl

1.156 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 jun. 2022
ik ben klant sinds 2007 en gaf jaarlijks veel ,veel geld uit bij purdey maar de laatste jaren kan ik mijn ei niet kwijt,sinds de overname is de inkoop rond uit pet ,en dat zien jullie ook van wat er overblijft in de winkels ,tevens de afwerking is rond uit slecht naadjes ,gaatjes wordt altijd wel goed verholpen door purdey den bosch maar ik vind het lastig ,de collectie is waardeloos al die wollen soeptruien,broeken die veels te lang zijn,en als het lijkt op het klassieke is het dat altijd net niet .Langzaam zie ik verbetering komen,maar toch het is een beetje surogaat.Heel ,heel jammer.Ik kon mij vroeger kleden voor een feestje of op kantoor of prive .Nu kan ik nook niet meer afstylen met een mantel

14 apr. 2022
Zeer trage afhandeling! Pas na een week de melding dat een artikel niet leverbaar is. Koop wordt ongedaan gemaakt maar niet het volledig bedrag wordt geretourneerd. Geld zou overgemaakt zijn maar wordt niet bijgeschreven op rekening. Nog geen melding dat overige artikelen verzonden zijn maar wel de mail ontvangen waarin gevraagd wordt om een beoordeling te geven. Ik was lang met veel plezier klant bij Purdey, de afgelopen paar jaar is er weinig over van dat enthousiasme! Leveringen zijn super traag. Webshop werkt slordig. Kwaliteit van de kleding holt achteruit. Afhandelingen van klachten worden, zeker in de filialen, slecht opgepakt.

Beoordelingen voor purdey.nl

14 sep. 2022
Snelle omruilservice van artikel via website besteld en in winkel teruggebracht. Artikelen hebben zeer wisselende grootte en info van maattabel klopt derhalve niet!!!
15 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor je review en feedback. Wij zullen dit meenemen intern. Wellicht dat hier iets mee gedaan kan worden. Wel fijn te vernemen dat je het item snel kon ruilen in 1 van onze winkels. Veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
van M V.
Ik denk dat ik vind niet achteraf betalen dat ik dat gewoon helemaal niet vind bij deze webshop. Soms is het leuke kleding en dan weer helemaal niet.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Wij werken niet met afterpay op onze webshop. Mocht je iets anders bedoelen en je wilt je review nader toelichten, dan mag je altijd een mail sturen naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle levering. Alleen maattabel klopt totaal niet met daadwerkelijke maat. Die laatste valt veel groter uit.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Fijn te lezen dat je je bestelling snel in ontvangst hebt mogen nemen :-) Graag kijken we even met je mee naar het item waarvan je aangeeft dat het maattabel niet klopt. Stuur je ons even een mail met je ordernummer of item waar het om gaat? Ons mailadres is: klantenservice@purdey.nl Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Vriendelijk en eerlijk geholpen, hoe je het kledingstuk ook kan dragen en wat je beter niet kunt doen. Echt fijn.
10 sep. 2022
De laatste zending werd snel geleverd in een stevige doos, dat beviel mij uitstekend !
12 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat uw bestelling snel is geleverd. Hierdoor kon u het sneller showen :-) Graag gedaan en tot een volgende keer bij Purdey Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
19 sep. 2022
van M. D.
Uiterst vriendelijke service en klassiek/sportieve modellen: daar houd ik van!!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Super bedankt voor je beoordeling! Mega leuk om te lezen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
De doos zag er perfect uit. Keurig opgevouwen. Zelfs een stukje zeep erbij.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Super om te horen dat je het een cadeautje vond om uit te pakken! En fijn dat we je op deze manier blij hebben kunnen maken. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
17 sep. 2022
Mooie betaalbare kleding En fijn snel antwoord op mijn vragen
19 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor je beoordeling, mega leuk om te lezen! Graag gedaan en wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey. Heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Alles in Ordnung, Schnell, wie bestellt, ich bin zufrieden.
Antwoord van purdey.nl
Sehr geehrte Frau Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wie schön zu hören, dass Sie so begeistert sind! Vielleicht bis zum nächsten Mal wieder. Mit freundlichen Grüßen, Purdey Webcare
7 sep. 2022
top geregeld! en snelle levering en supermooie kwaliteit.
8 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Super leuk dat je zo tevreden over ons bent! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Vriendelijke groet, Purdey Webcare
Online besteld ,snelle afhandeling!Keurig verpakt !Top !
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Mooie en betaalbare kleding helemaal mijn style.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Graag weer tot een volgende keer bij Purdey. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
5 sep. 2022
Vind het een mooie collectie, elk seizoen weer.
5 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Wat fijn te lezen dat je zo enthousiast bent over onze collectie. Graag tot een volgende keer weer bij Purdey Vriendelijke groet, Purdey Webcare
7 sep. 2022
Prachtige mode Mooi verzorgd bij levering
8 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Graag gedaan en heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
13 sep. 2022
Zeer vlotte levering en leuke prijsjes!
15 sep. 2022
Beste mevrouw, Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve beoordeling. Wellicht weer tot snel bij Purdey. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 sep. 2022
Goede service en een mooie collctie
5 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Wat fijn te lezen dat je zo enthousiast bent over onze collectie en over onze serviceverlening. Graag tot een volgende keer weer bij Purdey Vriendelijke groet, Purdey Webcare
7 sep. 2022
Snelle levering en goede kleding.
8 sep. 2022
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Wat fijn te lezen dat je zo enthousiast bent over onze collectie en dat je je nieuwe aankoop snel hebt mogen ontvangen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Goed geholpen en snel geld terug.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Wat fijn te vernemen dat het naar wens is verlopen. Wellicht weer tot een ander keer bij Purdey. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Altijd heel verzorgd en attent.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle levering Mooie kleding