purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nlReviews

purdey.nl- Logo - Beoordelingen

Details over purdey.nl

purdey.nl - Beschrijving

Van smart casual tot sophisticated chic: al 40 jaar ontwerpt en ontwikkelt Purdey de allermooiste tijdloze collecties. Elk kledingstuk wordt met liefde en oog voor detail samengesteld. Of je nu op zoekt bent naar een jurkje of jas, een mooie tas of top: bij ons vind je altijd iets bijzonders. Voor elk moment van de dag, voor werk, weekend of een speciale gelegenheid. Purdey denkt in stijl in plaats van trends. Een goed ontwerp, mooie materialen, een perfecte pasvorm en kleding met precies de juiste balans tussen basic en fashion: kleding van kwaliteit, dat staat voorop. Altijd. Dat is al ruim 40 jaar de visie van Purdey: mooie kleding verkopen in mooie winkels aan klanten die daar blij van worden. De Purdey collectie is exclusief verkrijgbaar in de 27 winkels en online op purdey.nl
Purdey
Huygensweg 36
5480 AD Schijndel
Carlijne Sanders

Beoordelingen voor purdey.nl

781 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Vind de foto's en uitleg van product niet altijd even duidelijk. Maar heb in telefoongesprek met een fysieke winkel gevraagd naar maat en kleur van te bestellen product. Hulpvaardigheid van personeel was top! Vind het wel raar dat jullie aangeven dat je gratis retour mag zenden maar er vervolgens €4,95 afgehouden wordt!!!!! Hoezo gratis!!!

Zeer trage afhandeling! Pas na een week de melding dat een artikel niet leverbaar is. Koop wordt ongedaan gemaakt maar niet het volledig bedrag wordt geretourneerd. Geld zou overgemaakt zijn maar wordt niet bijgeschreven op rekening. Nog geen melding dat overige artikelen verzonden zijn maar wel de mail ontvangen waarin gevraagd wordt om een beoordeling te geven. Ik was lang met veel plezier klant bij Purdey, de afgelopen paar jaar is er weinig over van dat enthousiasme! Leveringen zijn super traag. Webshop werkt slordig. Kwaliteit van de kleding holt achteruit. Afhandelingen van klachten worden, zeker in de filialen, slecht opgepakt.

Beoordelingen voor purdey.nl

Prachtige winkel met gezellig personeel. Ik ben 100% tevreden en draag de kleding met veel plezier. Krijg er ook vaak positieve opmerkingen over. Ik hoop nog lang van deze mooie kleding te mogen genieten. Ga zo door !!!
Alles onkompliseert maar het shirt viel klein uit. Jammer, want ik woon in Duitsland en ben echt een Purdey-fan, nu zijn er 15€ aan verzendkosten samengekommen 😏
Snelle levering. Mooie kwaliteit. Contact gehad met klantenservice en snel antwoord gekregen van Marlies. Goede service en echt mooie laarzen en kleding.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw , Bedankt voor je review. Fijn te lezen dat het naar wens is verlopen. en ik geef het compliment graag door aan mijn collega van de klantenservice. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en/of winsten ;-) en wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey Grtz Purdey Webcare
In Maastricht bijzonder vriendelijk geholpen. Ook de bestelling via de webshop was na een dag al in huis. Mooi ingepakt! Ik ben tevreden.
Geweldig in gepakt jammer dat je de bestelling niet kunt volgen maar verder geen opmerking en de trui is geweldig
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor je review. Bij het plaatsen van een online bestelling ontvang je een trackingsnummer op je mailadres die je bij je bestelling hebt doorgegeven. Het kan wel eens voorkomen dat deze mail in een ongewenste mailbox/SPAM terecht komt. Gelukkig is je bestelling verder na tevredenheid geleverd. Heel veel plezier ermee! Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
van T. H.
Perfecte service, erg zorgzaam dat het goed komt en altijd weer mooie goede kwaliteit kleding. Van harte bedankt!
Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en vanuit ons graag gedaan :-) Heel veel plezier met je nieuwe aankoop en wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey Groetjes, Purdey Webcare
Prachtig kleren ! Ik koop al sinds jaren bij Purdy en ze zijn van goede kwaliteit! Chic ! Sportief!
van Ria S.
Zeer snel bezorgd,dat is wel eens anders geweest! Plus de extra giftcard. Dus erg tevreden.
Leuke collectie maar dit jaar iets braver dan vorig jaar. Mis spannende kleuren.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor je feedback met betrekking tot onze collectie. ik geef het intern graag door. Wellicht dat hier in de toekomst rekening mee gehouden kan worden. Groetjes, Purdey Webcare
Schitterende jas en van zeer goede kwaliteit zoals ik van Purdey ben gewend.
Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze kwaliteit. Veel plezier met je nieuwe items en hopelijk tot snel. Groet, Purdey Webcare
Heel vriendelijk in de winkels Heel vlot online bestellen Mooie collectie
Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Tot een volgend keer bij Purdey Groetjes, Purdey Webcare
Adres van bestelling kreeg ik niet goed, ze loste het prima op ,
Mooie kwaliteit en snelle verzending. Stijlvol ingepakt.
Prima vlot bezorgd Trui prachtig Purdeywaardig!!!
Alles keurig geregeld. Dus tevreden klant.;))
Correcte afhandeling, ietwat trage levering
De kleuren en combinaties van stoffen.
van T. H.
Altijd weer erg mooi en goede kwaliteit
Netjes verpakt, uitstekend product!
Purdey is geweldig. Goede service