rijstextiles.com/nl- Logo - Beoordelingen

rijstextiles.com/nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.595 beoordelingen in totaal

2 aug 2023
Vlak voor mijn vertrek richting Portugal bestelde ik een aantal fournituren en stoffen bij Rijs Textiel. De kans, dat de post op tijd zou aankomen was nihil. Ik stuurde hun in het weekend een bericthje, of ik het mocht komen ophalen op dinsdagochtend op weg naar het zuiden. Op maandagochtend hing ik meteen aan de lijn. Mijn bestelling lag al bovenop en ik kon met mijn spulletjes op weg. Superleuk gesprek gehad met de dame die me binnenliet en me begeleide richting mijn spulletjes. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

4 jun 2024
Geen flexibele service. Na vijf kleuren stoffen hebben aangeschaft, viel er 1 kleur tegen. Deze kleur wilde ik gewoon behouden, maar wilde een andere kleur bijbestellen. Ik dacht als ik de omruiling gedoe achterwege zou houden, dan kan Rijstextiles wel de verzendkosten voor haar rekening nemen voor die ene kleur. Helaas was men hier erg stug in en verschuilt zicht achter de standaard leveringsvoorwaarden. Dus gewoon verzendkosten betalen ongeacht de voorgeschiedenis. Deze negatieve ervaring vond ik heel jammer. vele andere webwinkels komen de klanten meer tegemoet. hier niet helaas.

Beoordelingen voor rijstextiles.com/nl

De website is duidelijk en overzichtelijk. Producten worden snel en netjes geleverd. Advies is duidelijk en ook zeker uitgebreid. Fijne webshop, raad het iedereen aan.
8 jul 2024
Fijne webshop met mooie tarieven.
kwaliteit en service zijn top
28 jun 2024
De service is top
30 jun 2024
6 jul 2024
Goed voor elkaar Wel jammer dat de factuur niet gewoon naar de e-mail wordt verstuurd Moet nu eerst weer inloggen voor de factuur Beetje omslachtig
11 jun 2024
Netjes geleverd