rijstextiles.com/nl- Logo - Beoordelingen

rijstextiles.com/nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2017
rijstextiles.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Vlak voor mijn vertrek richting Portugal bestelde ik een aantal fournituren en stoffen bij Rijs Textiel. De kans, dat de post op tijd zou aankomen was nihil. Ik stuurde hun in het weekend een bericthje, of ik het mocht komen ophalen op dinsdagochtend op weg naar het zuiden. Op maandagochtend hing ik meteen aan de lijn. Mijn bestelling lag al bovenop en ik kon met mijn spulletjes op weg. Superleuk gesprek gehad met de dame die me binnenliet en me begeleide richting mijn spulletjes. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

17 okt 2023
Goede spullen voor een betaalbare prijs maar een enorme lange levertijd...Je betaalt vooraf en moet maar wachten of je wat krijgt, nu ben ik er achter dat het bij hun wel goed komt maar ze moeten echt sneller gaan versturen na betaling. Service en klantvriendelijkheid valt mij tegen bij dit bedrijf
MV
Marjan V.
Den Haag

Beoordelingen voor rijstextiles.com/nl

AL
ann l.
Mortsel
Zeer tevreden van de stoffen, telkens opnieuw.
Kan niet beter.
AK
Snel en netjes
Mooie stof. Prima kwaliteit. Gave kleuren. Vlotte levering
TV
Tanja v.
Noordwijk

Mooie stoffen

mooie stoffen, mooie kleuren, goede prijs, snel bezorgd
Snelle en goede levering. Zeer tevreden
Goede kwaliteit fleece, snelle levering
snelle en correcte levering
ML
Marjan L.
Jabbeke
top kwaliteit!
14 jan 2024

Gebrekkige communicatie en terugbetaling

De communicatie en terugbetaling is slecht van Rijs. Ik heb meerdere malen gemaild maar kreeg geen antwoord, gebeld maar er werd niet opgenomen. Uiteindelijk mijn product retour gestuurd maar nog niet het bedrag euro 46,16 retour ontvangen. Dit had ik op 17/12/23 betaald.

Kwaliteit en goede prijs

De website is duidelijk, overzichtelijk en komt overeen met de stoffen en fournituren. Goede kwaliteit ook, top stoffen!
denken met je mee goede service
2 aug 2023

Vooraan in de rij!

9 mei 2023
Voor mij is alles goed verlopen, hartelijk dank. En het was leuk om bij jullie iets te kunnen kopen, waar ik al lang naar op zoek was :) lieve groeten, tot weerziens, Anne