Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

2.261 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.710 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Kreeg als vaderdagcadeau een ‘platte pet’ van mijn kids. Helemaal goed, mooi en kwalitatief top! Omdat ie zo lekker op m’n bol zat en goed paste en ook nog eens goed stond, besloten om een tweede zelf te bestellen bij Hoedshop. Die was al na drie dagen binnen! Helaas maakte ik de verkeerde keuze en besloot ‘m terug te sturen maar maakte wel een keuze voor een nieuw en juist model. Het enige minpuntje was dat als je voor het retour sturen kiest voor een ‘vervangend product’ dat je niet goed kunt zien of die keuze (inclusief keuze vior een ander model) wel gied is overgekomen. Daarom even achteraan gebeld! Korte wachttijd en vriendelijke dame aan de helpdesk! Alles was goed binnen gekomen en zodra mij retour zending binnen js wordt mijn nieuwe keuze meteen verzonden en verrekend met mijn retour gezonden ‘foute keuze’. Allemaal helder, duidelijk en effectief. Dus voor een goede shop voor je kop ga je naar Hoedshop!

11 jul 2024
Mijn eerste bestelling is goed geleverd, hoed naar wens. De tweede bestelling werd volgens het systeem van de bezorger wel geleverd, maar niet ontvangen. Pakket kwijt. Als ik over een paar weken weer thuis ben (en de hoeden voor het druilweer niet nodig heb:-) ga ik bij alle buren navragen. Heel armoedig. Klantenservice reageert eerst laat en vervolgens tot twee keer toe verwijtend naar mij. Dat vond ik echt vervelend. Hopelijk heb ik het gewoon slecht getroffen en ben ik de uitzondering.

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

RB
René B.
Schiedam
29 jun 2024
Uitstekende zorg en levering. Doet wat men beloofd, een uitstekende en stevige verpakking en snel geleverd. Vond het jammer dat de maatvoering niet geheel correct is en daardoor een persoonlijk knelpunt is. Daar de juiste hoofdomvang afwijkt van opgegeven maat aanduiding, waardoor de hoed telkenmale iets te groot is, maar kon/kan worden opgevangen door de meegeleverde kurk strips te gebruiken. Een uitstekende methode om hoofdomvang aan te passen, vooral als je hoofdomtrek valt tussen de maat S en M.
12 jul 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, en excuses voor het ongemak. We volgen de maatvoering van de producent en dit kan tot kleine afwijkingen leiden. Bovendien heeft zelden iemand een preciese cm-maat, vandaar de kurkstrookjes. Ook omdat sommige artikelen alleen in 2 cm-maten verkrijgbaar zijn. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
De verpakking van de laatste bestelling had in een envelop gestuurd kunnen worden. Betrof 3 pakjes met kurkdtrips. Nu was het pakket, wederom, behoorlijk stuk en waren de strips er bijna uitgevallen. Ook de hoedverpakking van de bestelling daarvoor was behoorlijk kapot en het bevreemde mij dat de hoed toch ongeschonden tevoorschijn kwam. Ik twijfel of ik in het vervolg nog wel bestel bij hoedshop omdat dit nu 2x achter elkaar is gebeurd, ook na de eerdere melding aan hoedshop.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Over de verpakking nemen we met u nog even contact op per mail. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
6 jul 2024

Top

Snelle levering, artikel van goede kwaliteit, rekening houdend dat we heel wat websites hadden afgeschuimd en uiteindelijk vonden wat we wensten, zit u met een tevreden Belgje opgeschoteld. Wat hadden we gekocht? Een strohoed voor mijn schoonvader van 93 jaar die nog steeds zijn land bewerkt. Zijn ouwe was versleten, en je kent dat wel... het moet zo ene zijn zoals zijn ouwe, of gewoonweg geen. Hij is nou zo fier met het hoedje, dat ie dit voor 'zondags' gebruik houdt. :))))
12 jul 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. :-) Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
JS
John S.
Deventer

Goede kwaliteit uit groot assortiment

Goede keuze uit producten en prima zoekmogelijkheden. Het bestelproces en de communicatie waren ook prima. Een klein minpuntje vond ik de verpakking: mijn twee petten zaten in een dun kartonnen doosje zonder verdere bescherming. Er was veel regen op de bezorgdag, en dankzij de bezorger werd het pakket nauwelijks nat. Maar daarom 4 sterren en niet 5.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Uw aanbeveling over de verpakking geven we door aan de betreffende afdeling. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
AH
Annemieke H.
Vinkeveen
28 jun 2024
Heel veel keus in petten, daar waar je in de winkel vaak maar uit een paar kan kiezen en dat is dan meestal ook niet wat we zoeken. Super leuke, kleurige petten kunnen kopen (kiezen was nog moeilijk zoveel als we mooi vonden) Ook nog afgeprijsd (altijd leuk) en een super snelle levering. We komen vast nog eens terug!
12 jul 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
8 jul 2024

Heel tevreden

Twee petten besteld, één teruggestuurd omdat deze niet fijn op het hoofd paste, voor de andere daarna een grotere maat besteld om toch even te checken welke maat ik moet hebben. De laatst bestelde bleek te groot. Terugsturen en geld teruggestort krijgen bleek allemaal soepel en naar volle tevredenheid te verlopen.
3 jul 2024

kwaliteit van product en verzending

Wederom een hoed besteld en wederom is alles zeer professioneel afgehandeld en is de kwaliteit van het geleverde product uitstekend. Het zijn de kleine details, zoals de factuur in een enveloppe, in de verzenddoos, waardoor het geheel een gevoel van kwaliteit ademt. Volgende hoed zeker weer hier bestellen.

Top winkel

Eindelijk een hoeden leverancier gevonden die hoeden verkoopt die mij ook echt passen. Vaak een hoed gekocht waar mijn maat opstaat, maar als ze dan binnen kwamen, waren ze toch altijd te klein. Nu eindelijk de maat besteld en ook gekregen wat omschreven wordt. Snelle levering en betrouwbaar.
12 jul 2024
Mijn zending was zoek, maar ik ben goed geholpen om die weer terug te vinden. Anders was er een nieuw pakket gestuurd of had ik mijn geld terug gekregen. Geeft een goed gevoel over toekomstige bestellingen. En de bestelde flexfit baseball petten van het huismerk zitten trouwens als gegoten.
28 jun 2024

ruilen vanwege verkeerde maat

Ik had mijn hoed een maat te groot besteld. Het was heel gemakkelijk om deze retour te sturen en de hoed in de juiste maat te bestellen. Gedurende het proces heel goed op de hoogte gehouden wat de status was.
AH
Annemieke H.
Vinkeveen
8 jul 2024
Heel veel keus in kwaliteit petten. Eindelijk hier gevonden wat we al lang zochten, en toen konden we zelfs kiezen. Leuk dat er ook wat aanbiedingen tussen zaten. Snelle verzending, alles prima dus.
TM
Theo M.
Spijkenisse
29 jun 2024
Mooie hoed super blij mee. Er zaten zelfs kurken strips bij. Om hem iets te verkleinen indien nodig. Omdat ze met 2 maten werken. Top mooie kwaliteit. En snel en goed geleverd in stevige doos.
13 jul 2024
Mooie hoeden voor een goede prijs, prima communicatie en levering. Ik zoek met name een XL hoed (vanaf 61 cm). Hier hebben ze ook keurig keuze in. Ik zou er volgende keer weer bestellen!
Antwoord van Hoedshop.nl
Pet en hoed vandaag binnen gekregen Na wat strubbelingen met het overmaken via iDeal geld handmatig overgemaakt En is de bestelling perfect verlopen
MV
1 jul 2024
Goede producten, mooi gemaakt en prima verzending. Ik raad dit bedrijf extra aan vanwege de overduidelijke zorg die besteed wordt aan de bestelling
EV
Eddy V.
Affligem
Prachtige hoed, super service. Het zal zeker niet mijn laatste hoed zijn welke ik bij jullie bestel. Thanks en nog veel succes het Hoedshop
2 jul 2024
Pracht hoed precies wat nodig was tegen zon Mooi model en mijn maat fijn! Jammer dat iemand doos had open gemaakt en weer dicht had getapt
12 jul 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Misschien was er tijdens het transport een aanleiding de doos extra dicht te tapen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
JL
jan l.
leerdam
27 jun 2024
Krante jongenpet gekocht , prachtpet mooie kwaliteit en vorm ben ererg tevreden mee. ik zal zeker de Hoedshop op de ere lijst plaatsen

Meer dan genoeg keus.

Al vaker, zeg maar gerust vaak, iets besteld bij Hoedshop en na de bestelling altijd keurig op de hoogte gehouden waar het pakket was.
7 jul 2024
Hoogwaardige kwaliteit voor een goede prijs, perfect volgens de afgesproken informatie afgeleverd in een dito verpakking.