Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.893 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.826 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Hoedshop is TOP, DPD is minder

Snel verstuurd maar door een fout bij DPD zijn we zelf moeten gaan zoeken waar de chauffeur het pakje afgezet had. Na bij de buren navraag te doen zijn we de dichtste afhaalshops in de buurt gaan bezoeken hebben we onze bestelling gevonden in een afvalshop, DPD was vergeten ons te verwittigen waar ze die geleverd hadden. Wij geven HOEDSHOP 5 sterren want we hadden de bestelling binnen de twee dagen moeten ontvangen, DPD bleef in gebreke en krijgt daarvoor slechts 1 ster. De muts voor Pasen was nog net op tijd en ze is is prachtig!
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Het spijt ons, dat het met het vervoer zo slecht is gegaan. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Wat een fijne hoed. En wat een fijne service. Eerder een hoed besteld die, helaas, te ruim was. Gemaakt van nogal stug hard leer. Ondanks de kurkstroken niet op maat te krijgen. Retourservice door Hoedshop prima. Lang gezocht en de keus gemaakt voor de Henbury traveller hoed. Fijn zacht leer, prettige pasvorm, zit lekker en staat leuk. Klein minpuntje: het meegeleverde koord is niet helemaal van gelijke dikte waardoor de stormsluiting niet vast blijft zitten.
SB
Shanti B.
Amsterdam

Super!

Ik heb al een paar keer een hoed bij Hoedshop gekocht en ben heel tevreden met mijn aankopen. Deze keer kocht ik de schipperspet. Ik koos maat XL omdat ik dreadlocks heb en hij past perfect en staat leuk. Ik heb er wel een elastieken bandje in genaaid zodat hij niet kan afwaaien bij sterke wind.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Wel beetje jammer dat je bij een order van € 600,- € 5,95 verzendkosten en leges moet betalen. En 0,0 korting of een bonusje. Verder prima site, top merken, veel keuze en alle maten. Heb van de order de helft gehouden. Trouwe klanten mort je af en toe belonen.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. De normale verzendkosten zijn €4,95, u betaalde €0,99 op eigen verzoek extra voor snellere verwerking binnen ons bedrijf. We weten niet of er artikelen er van een bestelling terugkomen, vaak niets, soms een enkel artikel en soms bestellen mensen voor een groot bedrag, maar komt ook het merendeel van de hoofddeksels terug. We nemen hierover per mail nog even met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Boston Pork Pie

Had de Boston Pork Pie in een te grote maat besteld maar na 1 telefoontje kon ik in mijn eigen moedertaal uitleggen dat ik deze graag om wilde ruilen. Ben zeer correct geholpen en heb meteen deze hoed in 2 kleuren besteld. Top kwaliteit .
31 mrt 2024
Goede site, snelle levering. Goede verpakking. Maar in verdrukking geweest tijdens vervoer door leveeingsdienst, pakket ietwat verfromfraaid. Maar inhoud intact gebleven. Mooie baret, prachtige fuchsia kleur, zoals afgebeeld.
Antwoord van Hoedshop.nl
mooie leren hoed, niet erg maatvast, beetje aan de grote kant voor een 58-59 nog een beetje stug, zal in de loop van de tijd wel beter gaan. levering had wel wat sneller gemogen, maar ja ook de Pasen zaten ertussen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met de meegeleverde kurkstrookjes zou u de maat iets kunnen verkleinen, schuif ze onder de open binnenrand van de hoed. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Ik heb enkel en alleen Stetson hoeden, zeker met caps, petten, cowboy 🤠, zomer,..nooit géén probleem gekend, altijd tevreden geweest! Deze is mijn eerste lederen hoed, maar prachtige kwaliteit!! Een echte aanrader!
EZ
Erika Z.
Zandvoort

Product is naar verwachting maar .nl en vestiging in DL. Jammer

Product is naar verwachting: goed. Maar vervelend dat een website .nl heeft en het dan in Duitsland is gevestigd waardoor de levering uiteraard langer duurt. Ik zou dat gewoon willen weten voordat ik bestel.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Doorgaan is uw bestelling er of de volgende dag (mits de dag ervoor voor 11.00 uur besteld) of een dag erna. We zijn gevestigd in Münster, niet ver van de Nederlandse grens, dus het transport gaat snel. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
AV

alles volgens afspraak

cap was te groot dus omgeruild dit ging snel en volgens afspraak we weten nu welke maat we moeten hebben dus verdere bestellingen zullen gelijk goed zijn na contact via mail snel antwoord op een vraag
Antwoord van Hoedshop.nl
Snel verzonden en besteld. Keurige mailing over het bezorgmoment: tot op een uur nauwkeurig. Het artikel, een Stetson hoed, opdoet volledig aan de verwachting. Chapeau voor de Hoedshop en DPD.
JM
Jos M.
Schoten

Uitstekende service

Hoed is precies zoals op de website aangekondigd. Levering snel. Heb reeds meerdere hoeden gekocht via deze website. Steeds uitstekende kwaliteit en service. Ook prima naverkoopdienst.
Antwoord van Hoedshop.nl

Hoed is top; conform beschrijving

Hoed is conform beschrijving, mooi en stevig, en dus van uitstekende kwaliteit. Verzending was snel en in een zeer goede en handige doos. Ik gebruik hem nog als instant hoedendoos!
AV

Top met aandacht geholpen

Vraag over hoe de cap schoon te houden duidelijk en snel beantwoord en later nog een tip gestuurd Echt een goed adres met nog ouderwets hart voor de zaak Was het overal maar zo
23 mrt 2024

nette klantenservice

Bij een probleem met de levering (de pakketdienst liet mij niet weten wanneer en waar mijn pakket geleverd was) werd ik door de klantendienst snel en vriendelijk geholpen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, we zijn blij, met uw extra beoordeling. Fijn dat het opgelost is, we hopen in de toekomst u als klant weer te mogen begroeten! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
vlotte levering van de bestelling, helaas de foute maat maar het retour programma is goed opgemaakt zodat je direct nieuw product voorgesteld krijgt in de juiste maat.
31 mrt 2024
Betere vervoerder bij dpd heb ik 2 pakketjes ontvangen alle 2 helemaal kapot aangekomen. Zeer slecht vind ik. Bij ptt of ups nog nooit meegemaakt
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met excuses voor de kapotte verpakking. Mocht dit een beschadigd product als gevolg hebben, gelieve s.v.p. dan meteen even met onze klantenservice contact op te nemen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
De pet bevalt heel goed. Volgens mij komen de beoordelingen Niet door, heb al twee x doorgestuurd. Met vriendelijke groet mevr. M.Springer
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. U krijgt meerdere mails, van verschillende adressen, met de vraag om beoordeling, sorry! Van ons, maar bijv. zoals deze, ook van onafhankelijke consumentenorganities waar we bij aangesloten zijn, zodat u er zeker van kunt zijn, bij een betrouwbare onlineshop te bestellen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
30 mrt 2024
De producten zijn goed Alleen de verzender is zeer slordig. 2 keer achter elkaar heel de verpakking kapot en met tape aan elkaar geplakt
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met excuses voor het samengeplakte karton door de vervoerder, misschien is er tijdens het transport iets gebeurd. Mocht zoiets beschadiging van een product als gevolg hebben, dan kunt u meteen met onze klantenservice contact opnemen hierover. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Mijn favoriet!

Altijd goed beschermd verpakt. 4e exemplaar. Mijn favoriet; waait zelfs bij harde wind niet af. Is de ietwat hogere prijs zeker waard.