hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

hoedshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 sep. 2013
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
hoedshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoedshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 sep. 2013
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor hoedshop.nl

1.575 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 feb. 2022
Bestel vaker in deze hoedshop, recent nog new boys pet van Mayser met kleppen. het wordt verstuurd vanuit Duitsland (Munster) Ik kreeg een volg code en daarna een 1 uur tijdsvlak van levering. Petten zijn goed in een ruime doos verpakt. Met papieren erin voor eventueel terugsturen. Maten in de shop zijn goed aangegeven (even eigen hoofd omvang meten) Scheelt weer terugsturen door te klein/groot. Dit was mijn 2e bestelling, ook heel leuk met een kortingscode via kortingen. Het enige nadeel wat ik zou kunnen verzinnen is dat je vooruit moet betalen maar het is wel een betrouwbaar bedrijf.

24 jul. 2022
Er was niemand thuis toen de pakketdienst de bestelling kwam aanbieden. Het pakket is daarop direct retour gezonden. Zodra we daar achter kwamen hebben we Hoedshop op de hoogte gesteld met de boodschap dat we nog geïnteresseerd waren om de bestelling spoedig te ontvangen. Een dag later hebben we zelf contact op moeten nemen om achter de status van de bestelling te komen. Het bleek dat bij het magazijn niemand op de hoogte was. Het retourgezonden pakket is uitgepakt en de artikelen zijn meteen terug op voorraad gezet. Het resultaat was dat enkele artikelen die we besteld hadden uitverkocht waren. Via de telefoon werd beloofd om de bestelling te annuleren maar daar is na meer dan een werkdag ook nog geen bevestiging van ontvangen. Dat de pakketbezorger een fout maakt kan gebeuren maar de aanpak van Hoedshop die daarop volgde is echt diep teleurstellend.

Beoordelingen voor hoedshop.nl

Het is een risico, een hoed kopen online. Past het wel, past het niet? Als niet, dan moet ik het terugsturen en hoe is dat dan geregeld hier? Het was er niet snel, maar daarover was goed gecommuniceerd. Ik kon de bestelling volgen. Het kwam goed verpakt binnen met papier voor eventueel terugzenden. Het paste, voldeed aan de verwachtingen. Prima geregeld.
Als ik geweten had hoe goed jullie zijn had ik veel eerder bij jullie gewinkeld. De keuze is fantastisch. De petten die ik heb gekocht zijn van uitstekende kwaliteit. De informatie omtrent de verzending is heel erg goed. Het product is zorgvuldig verpakt en de levering kon niet beter en sneller. Jullie hebben er een nieuwe klant bij.
15 jan. 2023
De Scandinavische kerstserie Hjem til Jul op Netflix was voor mij de reden om een blauwe muts met pompoen erop te bestellen. De hoofdrolspeelster in die serie droeg zo’n leuke muts. Mijn Duitse oma noemde zo’n muts altijd een Zipfelmütze. Het is een kwalitatief goed product. Ben er erg blij mee Snelle levering!
2 jan. 2023
Meermaals aankopen bij Hoedshop gedaan. Bij de aankoop telefonisch contact gehad over een product; behulpzaam en vriendelijk. De producten worden snel geleverd, goed verpakt en zijn van goede kwaliteit.
Eerst verkeerde maat besteld, maar het omruilen voor een andere maat geen probleem en binnen een week. Echt service en goede kwaliteit. Voor een volgende keer bestel ik zeker bij de hoekshop.
31 dec. 2022
van Ria D.
Ik weet of de bezorging wat sneller kan anders zou dit een verbeter punt kunnen zijn. Want extra betalen voor een snellere levering help ook niet voor in Nederland wel te verstaan.
Beste,. Onze bestelling was een maatje te groot. Heel goed uitgelegd hoe je retour kan zenden . correcte service met mail over je bestelling. Gewoon TOP. Dank u Fam Maes
Zag er perfect uit ik had alleen een te grote maat besteld, moet nog retour, we kunnen alleen het inleverpunt in winterswijk niet vinden om de 1e te retourneren Gr. Benny
11 jan. 2023
van L.W v.
Uitstekende communicatie! Mooi product met goede prijs. Heb hier 15 jaar geleden ook al 2 Borsalino's gekocht. Zeer betrouwbaar. Uitermate tevreden.
4 jan. 2023
Hoewel de zendingen wel wat lang onderweg zijn (rond een week) wel uitstekende producten en goed verpakt. Nu twee keer naar tevredenheid besteld
31 dec. 2022
Bedankt voor de snelle afhandeling van het omruilen van het product dat ik verkeerd had besteld Dank daarvoor mvg Sjaak Nijsse
2 jan. 2023
Super fijne persoonlijk telefonisch geholpen door Nederlands sprekende vrouw. Fijne webshop en een zeer goede muts.
15 jan. 2023
mooie hoed, mooie kleur verkeerde maat besteld binnen 5 dagen kleinere maat zonder extra kosten zeer goede service
Soms is het leven makkelijk.. Superconstante kwaliteit van producten, leveringen en afhandelingen.. zalig..
Goede kwaliteit hoed, goed verpakt en binnen paar dagen geleverd vanuit Duitsland tegen een prima prijs.
3 jan. 2023
Terechte kwaliteit/prijsverhouding. Heel mooie afwerking en zitcomfort. Correct bestelling en bezorging.
Mooie collectie- Goede communicatie mbt retouren en andere aankopen. Snelle levering. Klantvriendelijk
Fijne pet voor een heel schappelijk prijs! Snelle bezorging met duidelijke informatie over de status.
Zeer goede service en info bij producten. Heb nu 2 hoeden aangeschaft en geen problemen ondervonden.
Goede pasvorm, leuk petje (flat cape) prijs/kwaliteit is oké. Communicatie perfect.