Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.444 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep. 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun. 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

8 feb. 2024
snelle levering goede service alleen jammer dat de maat van de gekochte hoed niet goed was maat aanduiding klopt niet de maat is groter dan de opgave daardoor de hoed moeten terug sturen weet niet of ik hier een andere hoedmaat bestel ben bang dat het weer niet goed zal zijn Via DPD geleverd ben ik niet zo blij mee heeft het pakje gewoon over de schutting in mijn tuin gegooid afspraak was dat ik het opzou halen bij een aflever depot
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Het is bijna altijd zo, dat als een model van dezelfde hoed te groot is, de kleinere maat dan wel past. Wat de DPD betreft: dit had uiteraard zo niet gemogen. Maar we zouden u altijd een vervangend pakket sturen, mocht de inhoud zijn beschadigd. Of u de schade vergoeden. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
31 jan. 2024
Het aanbod aan producten is uitgebreid. De keuze van het weerhouden product is iets moeilijker, omdat de kleur op het scherm niet zeer duidelijk is (toch niet op mijn PC). Selectie is een klein gokje, maar de geleverde producten voldeden desondanks perfect. Na bestelling, goede opvolging door Hoedshop, en levering zoals voorzien.
2 feb. 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Een pet besteld voor de verjaardag van mijn man. Het pakketje was met zorg ingepakt. En een hele snelle service, en een hele mooie kwaliteit pet. Jammer dat de pet te klein was. Moest het terug sturen, maar gelijk een grotere maat pet besteld. Al met al een zeer tevreden klant.
RW
Rinie W.
Doetinchem
Bestelling en levering verliep redelijk vlotjes, toch jammer dat DNL naar parcel shop brengt terwijl ik gewoon thuis ben. En iemand moet vragen het voor me op te halen omdat ik zelf niet mobiel ben, bestel juist online in de hoop zaken thuis geleverd te krijgen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Wat de DPD betreft: dit had uiteraard zo niet gemogen. Pas als u er niet bent, zou het bij buren of naar een parcelshop mogen. We nemen nog per mail hierover met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
De Pork Pie en Lambskin cap zijn goed Alleen de doos bij levering zag er gehavend uit. Een zijde was open gescheurd en met veel plakband dicht geplakt. Dit kan overal gebeurt zijn. Zie foto van doos ER WAS GEEN SCHADE AAN DE PRODUCTEN
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, met dank voor uw beoordeling. Het spijt ons, dat het met het transport niet vlekkeloos is gelopen, had echt anders gemoeten. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Uitgebreide sortering en prima kwaliteit.

Overzichtelijke website. Zeer uitgebreide sortering met voor iedere leeftijdscategorie en prijsklasse een ruime keuze. Goede service. Levering verliep vlot. Prima kwaliteit en afwerking van de geleverde producten.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
ND
NCH D.
Wemeldinge
Bezorging: verkeerd bezorgd door DPD wat veel ergernis opriep. Artikel: mooie stof en kleuren zoals op de site. Prima website! Overzichtelijk. Ook de berichtgeving van de Hoedshop over verzending verliep prima.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We nemen nog met u contact op over het vervoer. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
4 feb. 2024

De beste pasvorm petten voor groot hoofd

Hier al vele petten gekocht voor mijn zoon die ze vaka en met veel plezier draagt en over de hele wereld laat liggen😅. Ik blijf terugkomen. Kwaliteit en prijsverhouding is hier het beste. En...fijn grote maten!
PG
Peter G.
Delden
1 feb. 2024
Goede website met de juiste informatie een voorbeelden. Zelf heb ik een wat afwijkende hoofdmaat (62 plus) en ook daar heeft hoedshop een passend assortiment voor. Snelle levering! Ik ben een happy klant.
30 jan. 2024
snelle bezorging en vlotte afhandeling van het ruilen voor een andere maat, nu nog even checken os de retourbetaling van mijn retour gezonden extra kurk strips heeft plaatsgevonden en dan is alles ok.

Goed geregeld bestelling

Het bestellen ging gemakkelijk en de levering was eerder dan verwacht. En het uitpakken van de bestelde pet is als een cadeautje voor je zelf. Mooi ingepakt met een cellofaan papier er om heen.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Snel geleverd mooi verzorgd ingepakt , maar helaas te groot stond meneer niet zo leuk dus ga proberen hem retour te doen kan ik hem indien mogelijk op een post punt persoonlijk afleveren ?
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, Wij danken u voor uw beoordeling en zijn blij dat u tevreden bent over de manier waarop het product verpakt en geleverd is. Wij hebben inmiddels per e-mail contact met u gehad over uw retourzending. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-Team
27 jan. 2024
misschien is het een idee om de klant die een hoed bij jullie koopt een mooie hoeden doos mee te geven want die hoeden kosten pittig duur, het zou een mooi zijn. groetjes Richard
2 feb. 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Als u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief krijgt u altijd bericht over voordelen en acties. Overigens zijn onze dozen zó ontworpen, dat ze ook geschikt zijn als bewaardoos voor hoofddeksels. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en de hoed was mooi en van zeer goede kwaliteit. Ik was vooral verrast door de mooie en zorgvuldige verpakking waarin de hoed werd geleverd.
Antwoord van Hoedshop.nl

De stentson pet is van hoge kwaliteit

De verpakking was zeer solide, doch niet overdreven. De keuze van stentson petten zijn niet geweldig gerebruceerd. Een filter op kleur zou ook fijn zijn.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We geven uw aanbeveling door aan de desbetreffende afdeling. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Trage verwerking van bestelling.

Op 4 februari j.l. heb ik een bestelling (en betaling) gedaan. Tot op heden heb ik geen bericht ontvangen over verzending van mijn bestelling.
Hoedshop heeft zonder problemen gezorgd voor een oplossing nadat een pakket door mijn fout op het verkeerde adres bezorgd was. Bedankt! :)
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling! We zijn verheugd dat we het leveringsprobleem in verband met uw bestelling hebben kunnen oplossen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
De flatcap die besteld is maar de levering was ronduit slecht de hele doos was aan alle kanten open, we zijn blij dat de cap er nog inzat
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat de levering niet naar tevredenheid is verlopen. Wij nemen hierover per e-mail contact met u op. Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop-team
22 jan. 2024
Steeds een snelle en correcte service ! Producten steeds van degelijke kwaliteit en beantwoorden volledig aan de beschrijving. Dank U !

Kwaliteitspet

Zeer goede kwaliteitspet "City Nappa Leren Pet by Lierys" voor een schappelijke prijs. Bovendien snel met nauwkeurige info geleverd.