Protest Sportswear NLBeoordelingen

Protest Sportswear NL- Logo - Beoordelingen
Protest Sportswear NL- Logo - Beoordelingen

Protest Sportswear NL - To get there.

Protest is opgericht door een groep snowboarders uit Nederland. Ja, dat lees je goed: Nederland. Een van de vlakste stukken land op aarde. Het land met precies vijf heuvels en 14 golven. Ja, we hebben persoonlijk alle heuvels en golven geteld. Toen wisten we het zeker: “To hell with logic, to hell with obstacles – Let’s do what we love.” Vanaf de eerste dag zijn wij bezig om de wereld een betere plaats voor boarders te maken. Zowel op de pistes als in het water. Dit doen we door het ontwerpen van trendy en functionele sportswear voor een betaalbare prijs. De wereld eraan te herinneren dat boarden draait om plezier. Mensen te helpen ieder mogelijk obstakel tussen hen en hun boards te overwinnen. Een nieuwe kijk voor alle boarders. Voor de beginners die nog niet precies weten wat ze te wachten staat. Voor de masters die het plezier van boarden bijna zijn vergeten. Voor de cynici die moe zijn van de miljoenen advertenties. Voor de work-a-holics met te veel verantwoordelijkheden én te weinig tijd. Wij willen boarders er aan herinneren waarom ze ooit begonnen zijn: to have fun! Wij willen alle niet-boarders inspireren met onze overtuiging: ‘Iedereen kan plezier hebben op de piste én in het water’. Onze kleding is ontworpen voor de core-boarders maar ook voor de boarder die plezier wil hebben en er tegelijkertijd goed uit wil zien. Het is ons doel kleding te maken die toegankelijk is voor alle boarders.
Dekker Olifanta B.V.

4.62/5.00

1.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Protest Sportswear NL

mooie trui!!
service is ook goed bij protest ze staan je snel te woord daar houd ik van.
Goede maat, goede service, is zoals verwacht
Prima levering, mooie producten. Ik kwam er helaas pas bij ontvangen van bestelling achter dat retourkosten voor eigen rekening waren. Wat handig zou zijn voor het invullen van het retourformulier is een overzicht van een foto van de artikelen en daarbij het nummer. Nu was het flink zoeken naar welk artikel wat was.
Perfect
Snelle levering, maten zijn goed, mooie bikini’s, zeker ook voor de jonge tiener meiden.
Top
Het bestellen ging prima, de bestelling werd binnen een paar dagen geleverd. En het product voldeed aan mijn verwachtingen.
Fijne producten en voelt ook aan als kwaliteit. Wel jammer dat retour voor eigen kosten is, dit wist ik niet.
snelle levering, goede chatmogelijkheid, gratis betalen achteraf
Gewoon top doe zo verder :)
Mooie jas, goede afwerking, lekker warm, leuke en handige details. Snel aangekregen. Correcte verzending.
Ik ben héél te vrede met protest sportwear hele goede producten
De service wat super. Nadat de eerste jas een mankement bleek te hebben heb ik een fijn contact gehad. Netjes opgelost met een andere jas. Welke helaas een maat groter moest, wel gedaan op advies. En inderdaad het kan goed, heel blij met de jas en de afhandeling.
Goed product en snelle levering
De kleinkinderen waren er superblij mee!
Goede prijs kwaliteit verhouding!
Nvt
Snelle levering en jas voldoet aan alle wensen
Echt een fijn merk met een top kwaliteit en een sportieve hippe uitstraling!!