Protest Sportswear NLBeoordelingen

Protest Sportswear NL- Logo - Beoordelingen
Protest Sportswear NL- Logo - Beoordelingen

Protest Sportswear NL - To get there.

Protest is opgericht door een groep snowboarders uit Nederland. Ja, dat lees je goed: Nederland. Een van de vlakste stukken land op aarde. Het land met precies vijf heuvels en 14 golven. Ja, we hebben persoonlijk alle heuvels en golven geteld. Toen wisten we het zeker: “To hell with logic, to hell with obstacles – Let’s do what we love.” Vanaf de eerste dag zijn wij bezig om de wereld een betere plaats voor boarders te maken. Zowel op de pistes als in het water. Dit doen we door het ontwerpen van trendy en functionele sportswear voor een betaalbare prijs. De wereld eraan te herinneren dat boarden draait om plezier. Mensen te helpen ieder mogelijk obstakel tussen hen en hun boards te overwinnen. Een nieuwe kijk voor alle boarders. Voor de beginners die nog niet precies weten wat ze te wachten staat. Voor de masters die het plezier van boarden bijna zijn vergeten. Voor de cynici die moe zijn van de miljoenen advertenties. Voor de work-a-holics met te veel verantwoordelijkheden én te weinig tijd. Wij willen boarders er aan herinneren waarom ze ooit begonnen zijn: to have fun! Wij willen alle niet-boarders inspireren met onze overtuiging: ‘Iedereen kan plezier hebben op de piste én in het water’. Onze kleding is ontworpen voor de core-boarders maar ook voor de boarder die plezier wil hebben en er tegelijkertijd goed uit wil zien. Het is ons doel kleding te maken die toegankelijk is voor alle boarders.
Dekker Olifanta B.V.
Veerpolder 7
2361 KX Warmond
Tom Luijten

Beoordelingen voor Protest Sportswear NL

4.55/5.00

1.259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Protest Sportswear NL

Jammer dat ik voor 2 artikelen terugsturen moest betalen!
De wanten zitten precies goed! Ik ben er erg blij mee
Ziet er allemaal mooi en goed uit. Hopelijk gaat dochterlief er veel plezier aan beleven.
Erg blij met de jas! Fijne stof en veel functionaliteiten ( is zowel Casual geschikt als voor Snowboarden/ Skiën)
Mooie jas, onze dochter is er super tevreden mee!
Super blij met mijn aankopen (broeken, jas, pullies en sokken) Aanrader!
Klantenservice heeft mij goed geholpen en aan mijn vraag voldaan. Tijdens het proces van levering ben ik goed geïnformeerd door Protest. Alleen heeft de bezorgdienst PostNL niet laten weten dat het pakket is aangekomen op de afhaallocatie, waardoor ik hier 2 dagen later achter ben gekomen.
De kleren waren net te laat geleverd dan wat doorgegeven was. Producten zijn exact hoe ze eruit zien en hele goeie maten. Heel spijtig dat een juiste factuur voor taxreturn niet kon voorzien worden
Snel geleverd, mooie kleding en goed verpakt
Goede kwaliteit en vooral de kleuren van de flecen vind ik tof!
De volgende dag al geleverd en kwaliteit van de kleding is altijd goed.
Een muts voor een muts. Een kleinigheid. Gewoon degelijk, goed, niets bijzonders.
Super fijn merk met mooie producten
Top
Snel en goed verpakt.
perfect service super blij mee
niet 100% tevreden van product en ze vragen een veel te hoge retour kost
Gegarandeerde kwaliteit.