chespsport.nl- Logo - Beoordelingen

chespsport.nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
chespsport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle verzending. De broek die ik kreeg was echter vies. Het leek wel gedragen. Ik heb direct een bericht hierover gestuurd met foto's en gevraagd om een ander exemplaar. In eerste instantie kreeg ik geen reactie. N.a.v. mijn review hebben we alsnog contact gehad en werd een zeer nette oplossing aangeboden. Chespsport reageerde snel op mijn mailtjes.

Artikel werd op de website als voorradig aangegeven, bleek helaas niet zo te zijn. Zou ook niet meer te leveren zijn, wat dus wel het geval was bij een andere aanbieder.

Beoordelingen voor chespsport.nl

Goede communicatie

Antwoord van chespsport.nl
Super dat we elkaar uiteindelijk bereikt hebben. Volgende keer gaat zeker beter.

Erima broek met doorlopende rits: Uitkomst !!

Erima broek met doorlopende rits : perfect ook voor mensen met een gipsvoet/brace. Maat L voldoet prima. Zit warmer dan hij er uit ziet. Dus ook in de lente en zomer prima voor buiten.
Antwoord van chespsport.nl
De reden voor de aankoop is minder. Beterschap en bedankt voor dit mooie bericht.

Prima verlopen met de bestelling van badmintonrackets

Prima verlopen met de bestelling
Goede service en info!
14 apr 2024
7 apr 2024
9 mrt 2024
Snelle levering. Omdat het een heel kleine bestelling was, kreeg ik een presentje. Top
Goede snelle service en nette verpakking die eventueel door de brievenbus kan.
Goed contact, behulpzaam, snelle levering, mooi product. Geen minpunten!

Uitstekend!

Mooi, overzichtelijke website! Goede service en snelle levering ;)

Nog niets ontvangen

Na een foute start door postNL inmiddels mijn pakketje ontvangen. Man lief is blij met zijn dartwallet en de kwaliteit is ook zeer goed
11 feb 2024
Super dat je nog een keer erop terugkomt. Bedankt voor de heldere communicatie...

Topservice!

Met een fijne korting een mooi racket aangeschaft. Goeie service met levering op locatie naar keuze. Dank weer Bart-Jan!
11 feb 2024
Veel plezier met de Astrox. Tot de volgende keer...
Een fijne en zeer goede service. Nog een leuk cadeautje aan de bestelling was toegevoegd. Bedankt!
24 feb 2024
Uitstekend advies over welke basisgrip we nodig hebben voor het badmintonracket.