brandfield.nl- Logo - Beoordelingen

brandfield.nlReviews

brandfield.nl- Logo - Beoordelingen

Details over brandfield.nl

brandfield.nl - Beschrijving

Brandfield is dé specialist in style items waarmee je je outfit compleet maakt: horloges, sieraden, zonnebrillen. tassen en portemonnees. In onze online shop bieden wij de grootste collectie style items aan van bekende merken en minder bekende opkomende merken. Niet alleen onze collectie is uniek; klanten kiezen voor Brandfield voor onze uitstekende service! Ons doel? "Jouw inspireren en helpen jezelf te uiten met style items en zo het beste van jezelf te laten zien!" Bij alles wat we doen is de best mogelijke service bieden het uitgangspunt!
Brandfield B.V.
Stoeldraaierstraat 70
9712 BX Groningen
Sebastian Monteban

Beoordelingen voor brandfield.nl

3.704 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn ervaring met brandfield. Als aller eerste wil ik gezegd hebben dat de voorraad op de site super uitgebreid is, voor de man en voor de vrouw. De keuze is voor ieder wat wils. Bij de laatste bestelling had ik een goodiebox gekregen waarin een armbandje voor een vrouw en man in zou zitten, ik kreeg hier toen twee bandjes voor de man in. ( ik ben zelf een vrouw). Ik had een mailtje gestuurd dat ik ervan uit ging dat het niet helemaal klopte, en na een uur kreeg ik bericht terug dat er iets nieuws zou worden gestuurd, de service van jullie is ontzettend snel en geheel klantvriendelijk, hier ben ik erg enthousiast over! Ik winkel graag bij jullie op de site en ik zou dat ook altijd blijven doen:) Liefs Michelle Doek

Mail gestuurd met klacht word niet op gereageerd, WhatsApp gestuurd met klacht word niet op gereageerd! Vreselijk bedrijf, slechte service, geen tegemoetkoming, ik koop hier nooit meer. Zie hier onder het bericht wat ik geappt had!! : 29-07-2021 Hallo, Sinds eergistere  meerdere malen aan de telefoon gezeten met meerdere mensen. Over dat ik zondag een bestelling had gedaan, en daar maandag een track en trace van kreeg die niet werkte. Aan de hand daar van meerdere keren gebeld. En mijn pakketje was nu dus ook spoorloos verdwenen. Ene celine die ik gisteren gesprokeb heb gaf aan dat ze mij een ander pakket wouden toe sturen om dat die andere nergens te bekennen was maar dat het product dus uit verkocht was en ze me daarom store krediet wouden geven op mijn brandfield account. Waarop ik vroeg hoe dat werkte waarop zei antwoorden dat gezien ik betaald heb zij dat bedrag terug boeken op mijn account . Maar ik heb niks betaald ik heb gekozen voor afterpay dus weet niet waar zij zich in had verdiept maar niet in mijn order in iedergeval. Maar goed, vervolgens zegt zij dat jullie mij opties voor schotelen als tegemoetkoming. Maar de is helemaal niks voor geschotelt als tegemoetkoming. Ja wat mevrouw mij aanraden was om de afterpay te betalen om vervolgens shoptegoed te krijgen van mij EIGEN centen. Ik weet niet wat voor bedrijf jullie zijn en hoe jullie met klanten om gaan maar dit slaat echt alles. Mijn vriend en ik zijn altijd bij jullie klant geweest in nijmegen en hebben ook verschillende dingen gekocht en altijd goede service maar dit slaat echt nergens op!!! Graag de afterpay annuleren voor dat ik zo ook nog een aanmalinh krijg Ik koop hier in iedergeval NOOIT MEER!  Lola Hilhorst

Beoordelingen voor brandfield.nl

Wat mij zo beviel is dat jullie werkelijk waar een goede service hebben. Dat komt uit in de zeer snelle bezorging, het snel beantwoorden van de vragen aan de klanten, ook geweldige producten voor weinig geld... Nu 3 mooie clutches voor dames besteld. Jullie hebben mooie producten en van goede kwaliteit. Hartelijk dank dat ik op jullie site zo geslaagd ben, nu ik op zoek was naar een dames clutch (tasje). Geen verbeterpunten. Tot de volgende keer!
Ik vind Brandfield echt een fijne webwinkel. Er staan veel mooie producten op, levert snel. Maar heel erg irritant als je op de telefoon aan het zoeken/scrollen bent om de haverklap in beeld popt of ik me wil abonneren op de nieuwsbrief... Waarop ik al geabonneerd ben. Prima dat je zo'n pop up krijgt wanneer je voor het eerst op de site komt, niet als je aan het scrollen bent. Hierdoor was ik echt geneigd om weg te gaan.
Beste heer, mevrouw, De kortingscode beviel, das toch 10% korting. Wat ik wel vreemd vond is dat ik deze tot 3 x opnieuw moest invullen (plakken), totdat deze verwerkt werd. Kan me voorstellen dat veel klanten hun bestelling annuleren omdat deze korting niet direct verwerkt wordt en een andere webshop zoeken. Hierdoor loopt Brandfield misschien een hoop kanten mis.
Er was bij mijn bestelling iets misgegaan waardoor deze was geannuleerd. Omdat ik een winkelkrediet had toegevoegd heb ik telefonisch contact opgenomen. Super goed geholpen door medewerker waardoor ik de bestelling alsnog heb kunnen maken. Klein minpuntje was de nieuwe code voor de goodiebag die ik had ontvangen, vd medewerker werkte niet.
De site is erg overzichtelijk en de filters zijn zeer geschikt om je ideale item te kunnen zoeken. Daarnaast zeer snelle levering. Mogelijke verbetering: het eerste berichtje dat je terug krijgt wanneer een bestelling niet compleet is komt vrij afstandelijk over. Dit bericht kan wellicht wat vriendelijker.
Voor een persoonlijke verrassing heel goed geslaagd. Met de juiste adviezen qua maten en stijlen gelijk een goede keuze kunnen maken. Tip om een gemiddelde mannen/vrouwen maat bij armbanden te noteren om qua maat een schatting te kunnen maken mocht een meetlint de verrassing verklappen.
Heb al een aantal jaren dit horloge in de kleur bruin en ben er super tevreden over. Helaas ging het bandje (na jaren) stuk en dacht bij mezelf: ik ga nu voor het zelfde model maar in een andere kleur! Heb gelijk op de site gekeken en het model is ook nog op voorraad! Ben super blij!!!!!
Een overzichtelijke site Door de overzichtelijke site is het makkelijk en ook zeer prettig om te zoeken naar een bepaald product. Alle categorieën zijn goed ingedeeld. Eventueel een verbeter punt is het scherm bij betalingen overzichtelijker maken door overbodige info weg te laten.
Ik vind het heel voordelig en de bezorg termijnen heel fijn, het wordt altijd mooi op tijd aangeleverd. Ik vind het ook fijn om alle producten te vinden en ook de informatie wat ik kan vinden bij klantenservice vindt ik ontzettend goed! Wat tof dat jullie Goodiebox hebben!
Als ik op zoek ben naar een nieuw sieraad of tas, al dan niet voor mezelf, is Brandfield de eerste site waar ik op kijk. Brandfield heeft altijd leuke aanbiedingen en een ruim assortiment, ik slaag altijd bij hen. Ook wordt je bestelling altijd netjes ingepakt.
Ik heb vaak bij jullie besteld en telkens was de eerste maat die ik bestelde niet goed. Mijn ervaring die ik heb met retourneren is daarom ook goed. En dat als ik dan de goede maat opnieuw besteld heb, het sierraad binnen 1 dag weer binnen is.
Erg overzichtelijke site. Bestellen en betalen gaat makkelijk. Persoonlijk zou ik graag meer Guess heren horloge op de site zien, en iets minder Pop-ups, van bijvoorbeeld de nieuwsbrief die ik al ontvang of van de goodiebag etc.
De website werkt perfect en het bestellen met betalen ging goed. Voor het filteren vond ik goed werken. Die zijn ingedeeld in logische kopjes en wist ik precies waar ik moest zijn om mijn gewenste filter aan te klikken.
Brandfield is een stijlvolle en trendy site waar ik altijd score voor mooie cadeaus voor andere en af en toe ook voor mijzelf! Zeker aan te raden voor fantastische sieraden en goede merken met mooie kwaliteit spullen!
duidelijke website, alleen de informatie over dat een artikel niet leverbaar is vind ik onduidelijk. Het lichtgrijs valt niet goed op, misschien een rood kruis door het artikel is gelijk zichtbaar is.
Geweldige klantenservice die een goed en duidelijke uitleg gaf bij de aankoop van een armband. Ook de wachttijd was te overzien. Nu maar afwachten of de armband werkelijk aan de verwachtingen voldoet.
Een geweldige mooie site met zeer prachtige artikelen,met betaalbare prijzen, ik kan het u zeker aanbevelen, het assortiment is groot voor iedereen wel wat te vinden, en Moederdag, staat voor de deur.
De website is duidelijk en uitnodigend, bestellen gaat makkelijk en goede service! Bestelling wordt snel geleverd en altijd netjes en mooi ingepakt! Bestel hier altijd sieraden als ik het nodig heb!
Er is keuze voor mij en voor mijn dochters van 22 en 13 jaar. dus een prachtig aanbod. Ook is de prijs kwaliteit verhouding, zeker in de sale erg goed. Dus ik ben een tevreden terugkerende klant.