brandfield.nl- Logo - Beoordelingen

brandfield.nlReviews

Beoordelingen voor brandfield.nl

3.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 dec. 2022
Op zoek naar een mooie Sieradendoos ontdekte ik de, mij allang bekende, Pandorra serie. Er was bij Brandfield een uitgebreide keus met mooie aanbiedingen. Het was een lang gekoesterde droom om een sieraad van Pandorra te bezitten. Ik moet (helaas) ieder jaar mijn eigen kerst cadeau kopen omdat mijn man daar erg tegenop ziet, altijd bang om iets voor me te kopen wat ik het niet leuk vind. Nu dus een keus gemaakt en aangekocht. Met de betaling kan je uit veel opties kiezen en de bezorging is al snel. Al met al een prachtig verzorgde website met mooie aanbiedingen. Ik ben blij, nog blijer als mijn cadeau maandag bezorgd zal worden.

30 nov. 2022
Levering is puinhoop. Pakketje (dat door de brievenbus kon) wordt niet afgeleverd terwijl we er op zitten te wachten. Daarna wordt het naar afleverpunt gestuurd waar het niet aangekomen blijkt te zijn als ik daar kom. Daarna wordt het naar aflever punt gestuurd waar mij na lang afwachten te horen wordt dat het retour is gegaan. Telefoniste zegt dat zij alleen bij post nl kan informeren maar dat die helaas enorm druk zijn.😳 Intussen heb ik mijn kado niet kunnen geven, heb ik 2x bij afgifte punten in de rij gestaan terwijl ik ivm gezondheid alles thuis laat bezorgen. En Brandfield kan absoluut het kadootje niet nogmaals opsturen want dan zou ik er wel eens 2 kunnen krijgen. Wat een trieste ervaring en extreem slechte klantenservice. Het enige dat telefoniste kon zeggen was dat er een “Kees” werd aangemaakt waarna ik bericht kreeg dat de case gesloten was. Ongelofelijk. Ik ga dit aanhangig maken bij de Geschillencommissie.

Beoordelingen voor brandfield.nl

19 jan. 2023
Wat ik persoonlijk erg fijn vindt aan de website is dat het erg overzichtelijk is. Als iets is uitverkocht dan wordt dat meteen aangegeven, bij heel veel websites moet je nog eerst op het product klikken en dan pas kom je erachter dat het is uitverkocht. Fijn dat de maten er ook meteen bij staan. Wat mij een beetje in de war bracht zijn de balkjes tussen de producten met de informatie van de website, verzending en winkels. Ik dacht namelijk dat ik alle producten al had gezien. Maar als je dan door scrolled zie je dat er nog meer is. Vindt het slim gemaakt want je wordt er wel telkens op gewezen maar raakte ervan in de war. P.S kan het bestand niet toevoegen. Groetjes, Danique
16 jan. 2023
De website is erg overzichtelijk en duidelijk ingedeeld. Hierdoor is het zoeken naar de juiste producten erg makkelijk. Daarnaast beschikt Brandfield over veel verschillende merken, waardoor er veel keus is. De service is naar mijn ervaring ook erg goed. Producten zijn altijd snel in huis en als er iets niet goed gaat, is de klantenservice erg goed bereikbaar. Ooit een kapot horlogebandje gehad en na contact via Whatsapp werd een nieuw bandje opgestuurd. Al met al dus erg tevreden over Brandfield.
16 jan. 2023
Veel korting en het was gemakkelijk te sorteren naar smaak. Goed en ruim aan bod van tassen en sieraden. De bestelling en betaling af werken ging ook zeer gemakkelijk. Misschien iets meer winkels in het echt in plaats van online en meer reclame want het was moeilijk jullie site te vinden. Ook zijn korting codes makkelijk in te voeren. In het algemeen een goede, mooie en veilige site om te shoppen.
Ik heb de horloge gekocht voor mijn man voor de verjaardag . Hij is er heel blij mee . De verpakking is ook goed . Maar wij moesten ff nadenken hoe de horloge in elkaar werd gezet . Want we konden de pinnetjes van het horloge niet vinden . Ik wilde het bijna retour zenden . Dus misschien een tip om dat naar voren te halen en niet onder . Voor de usb kabel begrijp ik .
Wanneer sieraden niet passen of niet goed zijn is het gemakkelijk te retouren. Goede service, wordt altijd vriendelijk te woord gestaan wanneer ik de klantenservice spreek. Daarnaast levert Brandfield goede kwaliteit spullen. De prijs/kwaliteit verhoudingen zijn prima. Het is fijn dat er zowel duurdere merken als goedkopere dingen te koop zijn. Zo is er voor iedereen wat.
Ik vind het allemaal super goed opgesteld en de website opties zijn echt top. Ik kan super makkelijk vinden wat ik zoek en hoef daarom niet uren te scrollen. Verder ziet alles er mooi uit en hebben jullie een goed uitgebreide selectie. Het enige wat ik heb als verbeter punt, is dat de website best traag reageert. Wellicht kunnen jullie hier iets aan doen.
Mooie site en snelle levering. Helaas was het armbandje kapot en niet meer op voorraad. Jammer dat ze niet met een alternatief/oplossing komen. Het was lastig om het retour te sturen. Moet blijkbaar goedgekeurd worden, wat erg lang duurde. Via de Klantenservice uiteindelijk om mijn retourlabel moeten vragen. Jammer
12 jan. 2023
Makkelijk te navigeren site, het is erg makkelijk om te zoeken op verschillende materialen. Toen ik per ongeluk iets uit mn winkelwagen had verwijderd was het ook erg makkelijk deze weer terug te vinden en plaatsen. Ik had wel wat problemen met mijn nieuwsbrief korting code toevoegen.
Heb voor het eerst BtoB armband gekocht. Helaas moet ik deze terug sturen , omdat deze te groot is. Telefonisch contact gehad helaas is deze maar in 2 maten te bestellen. Ondanks dat wel zeer tevreden over de site van Branfield & klantenservice. Ga zeker kijken voor 'n ander.
Ruim aanbod Ik vind het fijn dat er een ruime keuze is aan sierraden, tassen etc. Ook is het fijn dat er de optie bestaat om een mail te ontvangen wanneer een bepaald product weer op voorraad is. Hierdoor heb ik toch nog mijn horloge dat ik wilde, kunnen bestellen.
Overzichtelijke, moderne en professionele website waarin je makkelijk kan vinden waar je naar opzoek bent. Door de duidelijke foto's en omschrijving makkelijk mijn partner kunnen overtuigen dat dit écht is waar ik naar op zoek ben voor mijn verjaardag :)
Website is fijn en overzichtelijk, maar werkt niet altijd op mijn telefoon. Direct naar het winkelmandje gaan om af te rekenen lukt niet, dan moet ik eerst een ander product aanklikken en in mijn winkelmandje doen. Goede producten tegen een goede prijs.
9 jan. 2023
Ik bestel vrijwel alle sieraden voor mijn vriendin bij Brandfield. Overzichtelijke site, mooie selectie aan sieraden van diverse merken en prijsklasse. Tevens ben ik erg te spreken over hoe snel en netjes het pakket geleverd wordt.

Fijne makkelijke overzichtelijke site .Al eerder iets besteld en nu voor mijn Valentijn en voor mij zelf . Prima prijs kwaliteit en netjes en mooi verzorgd geleverd . Helemaal top en hopelijk vindt mijn Valentijn dat ook .
Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon. Hoe hang je een bedel aan je armbandje. De schroefdraad methode werkte. Misschien kan dat bij een meest gestelde vraag gezet worden, er bleken meer telefoontjes over te zijn.
De manier van online shoppen vind ik erg fijn en overzichtelijk. Brandfield heeft leuke aanbiedingen en legt daar ook de focus op. Mooi assortiment en een makkelijke, fijne en veilige manier van online winkelen :-)
De snelle manier van bestellen met uitstekende aanwijzingen en de levering van het artikel. Voor zover ik kan beoordelen geen verbeter punten. Ik ervaar de klantcontacten en servicegerichtheid als zeer prettig.
Goede communicatie, goede prijs en snelle verzending, al was het pakketje een dag later geleverd dan ik op de website gekozen had. Kan komen door NL--> BE verzending. Anders dan dat, prima website.
Makkelijke website en erg overzichtelijk door zoekfuncties. Nu nog even afwachten of ik het ook echt morgen ontvang. Want we hebben een verjaardag morgen. Als dat zo is gaat hij naar de 5 sterren.
Nou, ik vind en vele met mij dat u als juwelier de service uitstekend is. Trouwens ik heb op internet nog nergens gezien, waar je een maand de tijd hebt om het product terug kunt sturen. CHAPAU.