Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

22 okt 2023
Meestal echt heel blij met mijn bestellingen, maar deze keer had ik een best grote bestelling geplaatst en na lang wachten kreeg ik maar geen track en tracé code. Contact opgenomen met de klantenservice en vertelde ze me dat er een tas was die Eigenlijk niet meer te bestellen viel. Dat viel natuurlijk enorm hard tegen want dit was op de wenste niet vermeld. Moet wel zeggen dat ze me snel verder geholpen hebben en dan zo snel mogelijk mijn bestelling hebben verzonden. Nu wachten tot het aankomt maar zoals altijd zullen de producten wel enorm goed zijn van kwaliteit en dergelijke.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

22 okt 2023

Eenmalige klacht, normaal altijd heel fijne service

24 okt 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je recente bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn om te lezen dat een item dat je hebt besteld niet meer beschikbaar is, zeker als dit niet direct duidelijk was op de website. We zijn blij te lezen dat onze klantenservice je snel heeft kunnen helpen en dat je bestelling nu onderweg is. We hopen dat de resterende items volledig naar wens zijn en dat je er veel plezier van zult hebben. Als er nog andere vragen of zorgen zijn, laat het ons dan weten. We stellen je geduld en begrip op prijs. ^HJ

Not again

First order, bracelet broke, new bracelet broke again. The following year my second orde: bracelet again, a different one from last year. This one broke in the first week. Brandfield said, “ Dit defect komt vaker voor bij dit item helaas en kunnen we helaas niet repareren.” Unfortunately, The quality is not what I expect. I won’t be ordering again. To use my credit, I ordered another bracelet which qualified me for a free gift. I forgot to add the code. I wrote an email asking for the gift, but they can’t send it, because I forgot the code! So, I will have to return the item and re-order it. Also not a very environmentally conscious company 🙄

Een 5 sterren zaak.

Dinsdagmiddag een heel mooi polshorloge met grote kast uitgezocht gevonden en besteld. Dit ging allemaal zeer duidelijk en gemakkelijk, ik kon kiezen uit verschillende betaalopties. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik al snel een emailtje dat de bestelling goed was overgekomen. In dit emailtje stond ook dat ik een email zou krijgen als het horloge verzonden zou worden. De volgende dag kreeg ik al een emailtje met track en trace en donderdag werdt het bezorgt. Het horloge voldoet aan al mijn verwachtingen en is van goede kwaliteit. Ik kan deze zaak echt aan bevelen als u een horloge zoekt. Ik zeg 5 sterren.
AV
An v.
Maartensdijk
Beste, Wil u bij deze laten weten dat ben begonnen met mooie oorbellen te kopen daar ben ik zeer tevreden om. Telkens kijk ik nog even wat er nog meer aangeboden word. Om niets te missen houd ik dat bij . Ben gek op mooie sieraden vandaar maar ik vond toch nog andere oorbellen en heb die ook maar gekocht om dat ik weet vandaag bestellen en snel in je bezit wat heel fijn is. Service daar kan je ook op rekenen nij Brandfield ik spreek uit ervaring. Dus ik blijf Client bij Brandfield gewoon om dat ik het fijn vind om daar te kopen met plezier. mvg.Mw Ann van Muijden
Horloge besteld, mooi horloge helemaal nieuw met geen kras te bekennen. Hij kwam een dag later binnen dan gepland, maar had ook de schuld van PostNL kunnen zijn. 5 jaar geleden ook een horloge besteld bij Brandfield omdat die goedkoper was dan de rest. Alhoewel ik nooit zo intensief doe researchen naar goedkopere websites. Dat meegeleverde apparaat om je horloge mee te verstellen is een mooie extra service, net als 5 jaar terug! Blij om te zien dat dat nog steeds wordt meegeleverd.
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor je positieve feedback over het horloge dat je hebt besteld en je ervaring met onze service! We zijn blij om te lezen dat het horloge helemaal nieuw en zonder krassen was, en we waarderen je begrip voor een mogelijke vertraging in de levering, die soms buiten onze controle ligt. Het is ook geweldig om te lezen dat je al eerder een horloge bij ons hebt gekocht en dat je onze prijzen waardeert. We streven er altijd naar om concurrerende prijzen aan te bieden. Wat betreft het apparaat om het horloge aan te passen, we zijn blij dat je het waardeert. We proberen altijd extra services te bieden om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Als je in de toekomst meer horloges of andere producten nodig hebt, aarzel dan niet om bij ons terug te komen. We waarderen je loyaliteit en staan klaar om je te helpen. ^HJ
Meestal mooie produkten tegen een goede prijs. De levering komt wel later dan aangegeven. Ik heb al twee keer een beloofde gratis goodiebag niet ontvangen. Bij de laatste bestelling voldeed het artikel niet aan de verwachtingen. Op de foto zag ik een goudkleurige set (armband en kettinkje). In de realiteit was het een set waarvan de kleur leek afgegaan. Ik heb de bestelling dan ook retour gestuurd. Daarom kan ik geen foto meer toevoegen.
Bestellen en bezorgen..helemaal top.. Retourneren en geld terug krijgen duurt ontzettend lang..tot wel 4 weken..ze houden precies de maximale dagen aan..terwijl het product al heel snel in hun bezit is..ook vragen ze je een verzekering af te sluiten om het product te Retourneren..mocht er iets fouts gaan bij post nl.anders heb je pech..dat vind ik raar .heb dat niet gedaan..maar het is wel goedgekomen..
LD
Lynn d.
HEERLEN

G-Shock

Met de levering en verpakking alles top. Maar die horloge was niet ingesteld en dat instellingen is zo moeilijk, ik kon met de beschrijving niks aanvangen dus dan maar een youtube video gezocht om de instellingen te bekijken en na 2 uur verder te zijn eindelijk was de horloge ingesteld. Ondertussen had ik die horloge het liefste door de kamer gegooid, en een half uur lang godveruh .... Nee wat een
Antwoord van Brandfield
We waarderen je feedback over de levering en verpakking, en we zijn blij om te horen dat dit naar wens was. Het spijt ons echter zeer dat je problemen hebt ondervonden bij het instellen van het horloge en dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Als je nog andere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de email. We staan klaar om te assisteren en hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor je kunnen bieden. ^HJ
JB
janny b.
Staphorst
18 feb 2024
Het bestelde artikel kwam super snel en netjes geleverd Alleen de goodie bag ter waarde van €100 stelde niks voor ik weet dat je hem gratis kreeg maar er zaten alleen spullen in die jullie kwijt willen volgens mij en waar je met een beetje pech niks aan hebt En die waardebon van €30 kan je alleen inleveren als je voor €150 iets koopt dus ook niet zo,vrijgevig als het lijkt
Snelle levering in prachtige doosjes. De ringen die ik heb besteld zijn van zeer goede kwaliteit, mooi afgewerkt. Bij mij 2e bestelling ontving ik zelfs een cadeau (vanwege tijdelijke actie). Dit soort kleine dingetjes maken het gewoon af. Dus los van de sieraden die ik heb besteld ook zeer tevreden over de service. Ik ga zeker vaker bestellen.
7 nov 2023

Verzendkosten die niet nodig zijn

Heb een tas gekocht bij jullie en een cadeaubon. Cadeaubon zat in een doos waarvoor ik 3.95 verzendkosten moest betalen. Had net zo goed in een envelop gekund, dan hoefde ik alleen €1.01 voor een postzegel te betalen. Ik kreeg er gratis een cadeauverpakkking bij maar ik vond er weinig feestelijks aan. Tas beviel goed, was zoals op het plaatje.
9 nov 2023
Hartelijk dank voor je aankoop en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij te lezen dat de tas naar wens was en voldeed aan je verwachtingen. Wat betreft de verzendkosten voor de cadeaubon en de cadeauverpakking, onze excuses als deze niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om onze klanten een waardevolle en feestelijke ervaring te bieden, ook bij het ontvangen van cadeaubonnen. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Mocht je verdere suggesties of opmerkingen hebben, dan horen we graag van je. We waarderen je feedback en hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je nieuwe tas. ^HJ
De bestelling kwam met een gratis goodiebag. Was ik best tevreden mee, al vind ik het raar dat er ook een waardebon van €30 bij zit, waarvoor je eerst weer €150 moet uitgeven om hem te kunnen verzilveren. Maar ook zat er nog een kaartje bij waarop stond: this ring is your bonus gift etc. Er zat helaas geen ring in de doos. Jammer!

Uitstekende klantendienst

PostNL had mijn pakket kwijtgespeeld. Na dit te melden bij Brandfield werd er een onderzoek gestart. Uiteindelijk heb ik winkel tegoed gekregen ter compensatie van het verloren pakket. De klantendienst van Brandfield is uitstekend! Ondertussen heb ik het winkeltegoed gebruikt en deze items werden zonder problemen geleverd.
Antwoord van Brandfield
Het spijt me te horen dat je pakket kwijt was geraakt, maar ik ben blij te horen dat onze klantendienst je goed heeft geholpen en dat er een passende oplossing is gevonden door middel van winkeltegoed. Het is belangrijk dat klanten ondersteuning krijgen wanneer zich problemen voordoen, en het lijkt erop dat wij dat goed hebben afgehandeld. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor het delen van je ervaring! 😊🛒📦 ^HJ
ED
Ellivro D.
Amsterdam
Fijne winkel met een goede webshop en uitgebreid assortiment. Helaas werd de beloofde bezorgtijd van de bestelling niet waargemaakt, maar misschien kwam dat door grotere drukte tijdens vakentijnsdag. De meegeleverde goodiebox had leuke en bruikbare sieraden erin dus dat maakte het dagje extra wachten wel helemaal goed!
SD
Sylvia D.
Wolvega

Waardeloos verpakt

Vind als je hoor zo’n gedrag besteld, dat het ook wel netjes in een doosje verpakt mag worden, nu ligt er een armband van €80 gewoon los in een tasje en ik meende dat ik toch verpakking had aangegeven, 1 armband is wel verpakt en de andere niet, vind ik wel slordig en dat je er extra voor moet betalen, ook niet netjes
Zeer goede service. Kapotte horlogebandje is vervangen door goed alternatief. Verkoopster Lynn in filiaal Breda verdient een bonus daar kunnen de verkoopsters van afgelopen maart nog heel veel van leren! Een pushpin van Violet Hamden horloge is niet zomaar te vervangen maar coulance was toen ver te zoeken.
22 nov 2023
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de service en het vervangen horlogebandje bij het filiaal in Breda, en dat Lynn zo behulpzaam was. Het lijkt erop dat je de service die je in maart hebt ervaren als minder positief hebt ervaren, onze oprechte excuses hiervoor. We zijn blij dat nu alles naar wens is en we wensen je veel plezier toe met het nieuwe alternatief. ^HJ
Levering oké goodie bag slecht. Een grote teleurstelling mbt goodie bag. Een herenmuts, armbandje van stof met klein hartje, en 3 tubes huidverzorging die je niet gebruikt want je hebt je eigen merk. Mijn bestelde artikel was oké maar goodie bag erg teleurstellend en dat zou 130 euro waard zijn !!
Antwoord van Brandfield
Het spijt ons te horen dat de goodie bag niet voldeed aan je verwachtingen en als een teleurstelling werd ervaren. We begrijpen dat je andere verwachtingen had. Het is belangrijk voor ons om onze klanten tevreden te stellen, en we nemen je feedback serieus. We zullen dit doorgeven aan het desbetreffende team om te kijken of er verbeteringen kunnen worden aangebracht in de samenstelling van de goodiebag in de toekomst. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor het delen van je ervaring. ^HJ
Snelle bezorging, mooi sieraad, mooie verpakking. Het kado twv €100,00 valt tegen, €30,00 vd €100,00 is een kado-bon met die waarde te besteden vanaf €150,00. Dat is vlg mij geen kado, dat is een dooie mus. Een bedrijf wat betrouwbaar wil overkomen leent zich niet voor deze methoden pp
24 dec 2023
Aanrader! Op het laatste moment besteld en dag erna netjes optijd op de plek waar ik het pakketje zou ophalen. De uitgekozen horloge is echt wauw! En kreeg ook nog een cadeau er bij om hem kleiner te maken. Ik zou hier zeker mensen naar toe sturen. Mijn dank is groot.
26 dec 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met je bestelling! Het is goed om te weten dat je horloge op tijd werd geleverd en dat je blij bent met de kwaliteit. Het extraatje om het horloge aan te passen is een mooie bonus! We waarderen je aanbeveling en zijn blij dat je zo tevreden bent. Als je in de toekomst nog meer sieraden of andere producten nodig hebt, aarzel dan niet om terug te komen. Bedankt voor je steun en geniet van je nieuwe horloge! ^HJ

Beauty in a box.

Ik heb vandaag mijn nieuwe horloge ontvangen en was zo blij met de schoonheid van Fossil, elegant en de kleuren van de wijzerplaat en de leren band zijn prachtig! Verder is de verpakking elegant en is de buitendoos discreet, briljant bedacht. Liefde liefde liefde.
Antwoord van Brandfield
Wat geweldig om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe Fossil horloge! Het is geweldig dat je de elegantie van het horloge, de kleuren van de wijzerplaat en de leren band waardeert. Ook fijn om te lezen dat je onder de indruk bent van de elegante verpakking en de discrete buitendoos. We zijn blij dat je zo enthousiast bent over je aankoop. Als je in de toekomst meer horloges of andere producten wilt bestellen, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback en voor het delen van je liefde voor je nieuwe horloge! ^HJ