brandfield.nl- Logo - Beoordelingen

brandfield.nlReviews

Beoordelingen voor brandfield.nl

3.601 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 dec. 2021
Ik heb deze bestelling nog niet binnen (eerder wel producten ontvangen) maar ik vind het ontzettend fijn dat er veel verzendopties zijn (thuis bezorgen, pakketpunt of ophalen in de winkel). En de verzending is gratis boven een beschaafd bedrag. Ook veel keuze uit betaalmethodes waaronder paypal. Zo kon ik mijn bestelling (cadeau) toch geheim houden voor mijn partner (via bankafschrift). 10 punte

26 dec. 2021
Ik vind het een prima site qua assortiment en opzet. Helaas kwam Mijn tas kwam gekreukeld aan (soort niet goed opgeslagen dubbel gevouwen vouw) 1- Gebeld, duurde 1 uur, aardige vrouw (wel wat lastig te verstaan aan de telefoon. Kortingscode gekregen voor de trouble. (Ik dacht toen nog, vooruit it happens) 2- Maar om te retourneren moet je een heel formulier invullen waarom en wachten op toestemming. (Lichte ergernis dat ik 48u wacht op een toestemming, heb andere dingen te doen) Daarna moest ik ineens weer aangeven, gewoon verzenden, verzekerd tot 100,-, verzekerd tot 300,- (OK nu ben ik geërgerd, ik wil me niet druk maken of een retour aankomt en bang worden gemaakt. Neem als bedrijf een verzekering hiervoor, als ik een verzetsbewijs heb zoals andere aanbieders) Ik vind dit het geen vertrouwen geven, durf amper te retourneren, bang straks gedoe te hebben, dat hij niet aankomt. Maar vind het belachelijk dat ik dan extra moet betalen. Ik had de tas namelijk met een kreukel ontvangen en dan moet ik gaan betalen??????

Beoordelingen voor brandfield.nl

5 sep. 2022
Voor de aantal keren dat ik nu bij brandfield heb besteld heb ik nooit problemen gehad. Altijd hele goede levering en ook spullen van goede kwaliteit!! echter had ik nu het probleem dat als ik mijn adres wou invoeren zonder account. Dat dat niet mogelijk was. Ik kreeg toen de melding dat "straatnaam" en "plaats" een vereisten kopje was, alleen die kopjes stonden nergens dus kon die ook niet invullen. Misschien handig om hier even naar te kijken. Ik heb dus uiteindelijk een account aan moeten maken en daar handmatig mijn adres moeten invullen om vervolgens mijn bestelling te kunnen plaatsen.
7 sep. 2022
Brandfield heeft een ruim en mooi aanbod waarvan altijd duidelijke foto's te zien zijn. Erg fijn om te zien hoe bijv. een tas of portemonnee er van binnen uitziet! En helemaal top is dat je kan zien hoe groot het is! Daar kunnen andere webshops nog van leren. :) Hierdoor vind ik Brandfield de fijnste webshop voor bijv. tassen. Je kan deze artikelen op meerdere websites kopen natuurlijk, maar door de fijne website en goede service koop ik het liefst bij Brandfield. Een 10 van mij! Niks op aan te merken!
9 sep. 2022
Veel keus, betrouwbare website en ik weet dat de kwaliteit van gouden sieraden goed is als ik hier bestel. De goodiebox vind ik een beetje wasteful. Ik ben zelf ook een keer verleid om er 1 bij me bestelling te nemen. Maar uiteindelijk heb ik geen van de items gedragen omdat het niet mijn stijl is (ook al is het twv 100 euro). Ook vind ik het fijn om bij een dure bestelling altijd een handtekening/Id te moeten geven zodat ik weet dat het goed wordt aangenomen en niet bij de buren wordt afgegeven.
31 aug. 2022
Ik vond de site erg duidelijk, ik vond het alleen minder dat kado ideeën een algemeen gedeelte van de site is en hier geen onderscheid gemaakt wordt tussen verschillende leeftijdsgroepen, nu kreeg ik gewoon 3000 artikelen en dat is nog steeds lastig zoeken, Verder vond ik dat de site (ondanks het slechte vakantie internet) heel soepel liep en ik daardoor heel simpel kon bestellen.
11 sep. 2022
286 / 5.000 Vertaalresultaten star_border Ik hou van hoe snel en goed de levering is. Alleen artikelen van super goede kwaliteit en alles komt in een mooie verpakking of boodschappentas. Misschien is het enige negatieve dat ik kan zeggen, dat ik meer items voor mannen wil. Meer afwisseling. Maar ik heb altijd iets geweldigs gevonden en wat ik zoek.
10 sep. 2022
Dochterlief had een mooie Isabel Bernard tas op haar verlanglijstje. Door de 10% welkomstkorting kon ik een mooi bedrag besparen! Wel jammer dat ik geen 2e code kon invoeren om de goodiebag t.w.v. € 100 te kunnen ontvangen 😉. Misschien lukt het om met deze beoordeling de goodiebag van € 400 te winnen. Niet geschoten is altijd mis 😀!
30 aug. 2022
Perfect! Er zijn veel mogelijkheden om te filteren, zodat je echt voor jou persoonlijk kan zoeken naar wat je wilt. Onwijs mooie producten op de site! De site is goed verzorgd en overzichtelijk. Fijn om op deze site rond te neuzen en op zoek te gaan naar het perfecte cadeau voor mijn liefste vriend!
5 sep. 2022
Ik heb zojuist voor het eerst bij Brandfield besteld. En als cadeau krijg ik een goodiebag t.w.v 100 euro. Wat een leuke verassing zeg! Ik zie vaak deze site voorbij komen op social media, en heb uiteindelijk toch toegegeven. Een zee goede keus! Ik ga hier zeker vaker een kijkje nemen.
Het proces van aankoop verliep heel soepel. Er zijn veel opties wat betreft het bezorgen of afhalen. Daarnaast zijn er ook vele opties omtrent betaling. Dit maakt het voor de klant erg gemakkelijk om een aankoop te doen bij Brandfield. Ik ben erg blij met mijn aankoop bij Brandfield.
Veel mooie producten van hige kwaliteit, met altijd een leuke actie. Voor ieder wat wils. Zowel man als vrouw, voor cadeau of jezelf ik slaag altijd bij een bezoekje aan brandfield. De giftbox is vaak hetzelfde en je kunt niet aangeven of het voor een man of een vrouw gewenst is.
10 sep. 2022
De website is overzichtelijk, de filters die je kunt toepassen zijn accuraat en helpen om het shoppen gemakkelijk te maken. Verbeteringen kunnen liggen bij de kortingscodes. Het is jammer dat het welkomstcadeau van 10% korting niet te combineren is met de goodiebag twv 100,-
Duidelijke site, overzichtelijk . Vaak kortingen. Snelle bezorging. Jammer dat er niet meer codes met kortingen toegepast kunnen worden. Nu mis ik de goodiebag t.w.v. 100,- En het was niet mogelijk om de afbeelding te vergroten zodat je de sieraad beter kan bekijken.
1 sep. 2022
Thuis bestellen is handig. Daar ik niet handig ben met het online gebeuren, vind ik dat er vele stappen nodig zijn. Als 1 stap niet lukt, begin ik opnieuw omdat ik het dan niet kan volgen. Met andere woorden: hoe korter de procedure van bestellen hoe beter!
5 sep. 2022
De site is netjes, overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden. Echter deed het betalen met de giftcard het pas na 4 keer. Hierdoor dacht ik dat er een probleem was met mijn giftcard, wat dus gelukkig niet zo was. Het wachten is nu op mijn bestelling.
5 sep. 2022
Zeer mooie artikelen voor een scherpe prijs. Bij het zoeken naar een nieuw artikel, kijk ik altijd op brandfield door de grote hoeveelheid van verschillende merken. Daarnaast heeft brandfield een zeer vriendelijke en hulpvaardige klantenservice.
Altijd in een prachtige verpakking bezorgd, zodat het geven van het cadeau een echt feestje is! Daarnaast biedt Brandfield een uitgebreid assortiment met veel nieuwe producten. Een extra pluspunt dat de producten snel bezorgd worden.
De website is heel duidelijk en fijn om te bezoeken. de service is heel fijn en de mensen zijn ontzettend behulpzaam, vriendelijk en meedenkend als je een vraag hebt. Ik vind het een hele fijne winkel en koop graag bij jullie!
3 sep. 2022
Elk jaar koop ik wat voor mijn liefste en jullie stellen nooit teleur ! Altijd erg blij mee en inmiddels kunnen we zelf een winkel beginnen ! Ik heb dus geen aanmerkingen of iets wat beter kan ! Gewoon niks veranderen!!!
4 sep. 2022
Ik was op zoek naar een leuke nieuwe school tas, ik was een klein beetje aan de late kant maar met de snelle service van Brandfield kan ik woensdag met een mooie nieuwe tas verschijnen. Hele fijne website met leuke merken!
1 sep. 2022
Fijne overzichtelijke website. Ik heb twee tassen besteld. Er staat een duidelijke beschrijving over de tas en de prijzen ervan zijn betaalbaar. Ook heeft de website vaak leuke kortingen en goodies. Zeker een aanrader!