brandfield.nl

Dé specialist in style items

Beschrijving
Brandfield is dé specialist in style items waarmee je je outfit compleet maakt: horloges, sieraden, zonnebrillen. tassen en portemonnees. In onze online shop bieden wij de grootste collectie style items aan van bekende merken en minder bekende opkomende merken. Niet alleen onze collectie is uniek; klanten kiezen voor Brandfield voor onze uitstekende service! Ons doel? "Jouw inspireren en helpen jezelf te uiten met style items en zo het beste van jezelf te laten zien!" Bij alles wat we doen is de best mogelijke service bieden het uitgangspunt!
Brandfield B.V.
Stoeldraaierstraat 70
9712 BXGroningen
Sebastian Monteban

Beoordelingen voor brandfield.nl

4.73 / 5.00

2.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over brandfield.nl

Heel mooi product, uitstekende levering en met afterpay betaling helemaal geen risico. Na kort contact met een van de winkels (Breda) meteen besteld.

1 dag geleden
Eerlijke prijs voor de producten zeker met leuk aanbiedingen In verleden ook wat dingen terug gestuurd die toch niet helemaal leuk stonden wat allemaal vlot en goed verliep. Goeie service top winkel

1 dag geleden
Ik ben zeer tevreden over de prijzen de artikelen zijn niet echt artikelen die ik vaak zou halen maar om de zo veel tijd is het wel handig en hebben jullie hele leuke producten.

het was erg makkelijk/fijn om dingen te vinden. mijn cijfer is een 8,5.

1 dag geleden
Zeer goed. Mooie korting. Mooie verpakking en snelle en goede service.

Het is een mooie en duidelijke website met allerlei kwalitatieve producten. Hiernaast is er een ruim assortiment en zijn er ook meerdere betaalmogelijkheden. Er is overal aan gedacht bij deze winkel.

Op de computer is het zo gepiept. duidelijke afbeeldingen en productomschrijvingen. Bij contact altijd behulpzaam en vriendelijk. Bezorging stipt en prachtig verpakt. Subliem

Alle producten zijn goed aangekomen. Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Helaas ging het armbandje wat ik erbij kreeg binnen een dag kapot. Ik zag dat je deze ook los kon bestellen, vandaar dat ik er een ster heb afgehaald bij producten.

Altijd goede service. 1x wat probleempjes gehad, maar dat is uiteindelijk goed opgelost. Ik kom eigenlijk altijd weer terecht bij Brandfield, mede door de service Je hoeft nergens achteraan te gaan

De producten zien er goed uit, de levering was snel en zoals gewenst.

Levering: volgende dag in huis is een groot pluspunt. Alleen had ik mijn levering graag in Zwolle gehad, wat niet lukte. Ik vermoed omdat het te ver van mijn woonadres is? Service: ik wilde de klanteservice bellen / chatten om te vragen of zij het afleveradres konden wijzigen naar een PostNL punt in Zwolle, alleen zijn jullie niet bereikbaar in de avonden.

Ik vind het een erg fijne site. Het is erg duidelijke en ze hebben ook altijd hele leuk acties Wanneer je hulp nodig hebt zijn ze erg klantvriendelijk. Ook kun je hier veel A-merken halen, dus ik zoek altijd gelijk bij Brandfield wanneer ik iets wil bestellen (dit doe ik vaak als cadeautje).

Julie website is gewoon superleuk om te zoeken naar leuke hebbedingen ontzettend blij mee, bedankt dat jullie bestaan

Goedemorgen, Ik heb net een horloge besteld en wilde deze kortings code toepassen (SOV-BFNLBBS9ZA3Z8FDV) van Sovendus wat jullie ook gebruiken. helaas werd deze kode niet geacepteerd, ik kon ook nergens vinden waarom niet. wel jammer wat het was toch 10 extra korting. Met vriendelijke groet, Mirjam

1 week geleden
Prima en makkelijk te bestellen items. Wel jammer dat ik geen kortingscode kon gebruiken, i.v.m. Artikel met korting. Zou toch leuk zijn als je als eerste bezoeker ook een code zou mogen gebruiken.

1 week geleden
Goede producten en snelle levering. Ben uitermate tevreden houden zo.

Product nog niet ontvangen, maar wel al eerder producten gekocht bij Brandfield. Goede kwaliteit en altijd tip en top sieraden.

1 week geleden
Mijn Blush 14 karaat Gouden ketting was stuk gegaan en zonder problemen stuurde Brandfield me een nieuw exemplaar. De levering was snel, ondanks de drukke decembermaand.

1 week geleden
overzichtelijke web-site, leuke aanbiedingen.Snelle levering als post NL tenminste meewerkt.Voor de rest heel tevreden over BrandField geeft ook goede service en achteraf betalen ,eerst kijken en passen dan pas betalen

Ik heb Brandfield als een zeer prettige organisatie ervaren. Mooie aanbiedingen van goede producten, er is veel keuze en de levering is snel.