Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.536 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

Not again

First order, bracelet broke, new bracelet broke again. The following year my second orde: bracelet again, a different one from last year. This one broke in the first week. Brandfield said, “ Dit defect komt vaker voor bij dit item helaas en kunnen we helaas niet repareren.” Unfortunately, The quality is not what I expect. I won’t be ordering again. To use my credit, I ordered another bracelet which qualified me for a free gift. I forgot to add the code. I wrote an email asking for the gift, but they can’t send it, because I forgot the code! So, I will have to return the item and re-order it. Also not a very environmentally conscious company 🙄
JB
janny b.
Staphorst
18 feb 2024
Het bestelde artikel kwam super snel en netjes geleverd Alleen de goodie bag ter waarde van €100 stelde niks voor ik weet dat je hem gratis kreeg maar er zaten alleen spullen in die jullie kwijt willen volgens mij en waar je met een beetje pech niks aan hebt En die waardebon van €30 kan je alleen inleveren als je voor €150 iets koopt dus ook niet zo,vrijgevig als het lijkt
ED
Ellivro D.
Amsterdam
Fijne winkel met een goede webshop en uitgebreid assortiment. Helaas werd de beloofde bezorgtijd van de bestelling niet waargemaakt, maar misschien kwam dat door grotere drukte tijdens vakentijnsdag. De meegeleverde goodiebox had leuke en bruikbare sieraden erin dus dat maakte het dagje extra wachten wel helemaal goed!
SD
Sylvia D.
Wolvega

Waardeloos verpakt

Vind als je hoor zo’n gedrag besteld, dat het ook wel netjes in een doosje verpakt mag worden, nu ligt er een armband van €80 gewoon los in een tasje en ik meende dat ik toch verpakking had aangegeven, 1 armband is wel verpakt en de andere niet, vind ik wel slordig en dat je er extra voor moet betalen, ook niet netjes
GS
Gerio S.
Amsterdam
Mooie site en foto's en artikelen. Helaas vielen de door mij gekochte armbanden klein uit. Genoemde maatvoering wijken af. Uitstekende bezorging en retourbeleid. Ondanks deceptie van te kleine armbanden zal ik zeker blijven bestellen. Hoge kwaliteit van artikelen
Betrouwbare shop Product was een mooie gouden ketting, snel geleverd , best wel goede kwaliteit, foto’s waren perfect en daardoor lichtelijk misleidend. We hebben het niet gehouden om de maat en zonder opgave van reden hadden we in 2 werkdagen het geld terug
Positief, service uitstekend. Wat wel fyner zou z'n. Ben niet zo handig met oneline en voorzichtig .als ik een product wil bestellen makkelyk de artikel met een foto via mail of whatsapp.door tekunnen sturen.
Kado voor valentijn kwam een dag na valentijn pas binnen. Zonder bericht dat het vertraging had opgelopen in het magazijn. Dit moest ik zelf achterhalen toen er op de dag zelf niks binnenkwam.
Ik ben blij met mijn Chesterfield tas, die was flink afgeprijsd en mijn mijn oorbellen. Levering was best snel en eea was hord verpakt.
Brandfield has a wide variety of choices when it comes to her/him. From not too expensive to the exclusive ones. I keep coming back.
MF
Maria F.
Maastricht
18 feb 2024
Ruim en mooi assortiment, mooie producten, fijne korting, gemakkelijk bestellen en betalen en super snelle levering. Top dus.
Net bedrijf en netjes alles op tijd binnen. Mooie armbanden die ik besteld had. Ga zo door echt super
3 mrt 2024
Besteld en volgende dag geleverd Mooi tasje met verschillende schouderbanden Ben er super blij mee😊👍
KV
Karin v.
Westervoort
Mooie oorbellen en snelle service. Plus er zaten nog twee leuke armbandjes bij, heel attent
Verzending super snel. Jammer dat de cadeau verpakking vaak gekreukt of gescheurd aankomen

Aanrader

Goede website, juiste informatie wat betreft te verwachten levering en snelle levering.
Dat het snel bezorgd werd..zo blijven doorgaan..was heel tevreden..dikke duim!!
Snelle levering. Mooie verpakking. Producten zijn zoals ze op de site staan.
18 feb 2024
Keurige en overzichtelijke site! Alles geleverd volgens afspraak, perfect!!

Leuke webshop

Goeie collectie, snelle levering. Fijn dat er achteraf betaald kan worden.