hard-wear.nl/nlBeoordelingen

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

4.78/5.00

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Heb van tevoren gebeld omdat ik niet zeker wist welke maat ik moest bestellen. Via de telefoon heb ik allemaal tips binnen gekregen om mijn maat vast te stellen. Levering was binnen 3 dagen in huis en de producten zien er qualitatief top uit. Zeer tevereden 3
Verder lezen

Meer duidelijk post afgeven na ondertekening !Hebt gewoon aan bezoek mijn pakket afgegeven .Zonder handtekening .Geluk dar huh grapje En persoonlijk eigenaar laten tekenen
 Antwoord van hard-wear.nl/nl
Beste, We begrijpen niet precies wat je bedoelt. mocht je meer duidelijkheid willen hebben kun je nog even contact opnemen met Stan@hard-wear.nl

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hard-wear.nl/nl

Sorteren relevantie
De ausie's zijn geweldig mooi. Zitten heerlijk :-) ook de broek 100% hardcore zit perfect bij mijn vriend ! Wij zijn helemaal happy ;-) en bedankt voor de onderzetters en de frisbee! Top gedaan en de waaiers whooo kei mooi.
Nette communicatie, altijd snel geleverd en top service m.b.t. omruilen of retouren
Aangeven wanneer eea verstuurd wordt, of wat de verwachting is. Verder alles perfect
Snelle levering. Duidelijke website
Snel geleverd, goeie prijs
Uitmuntende service en levering. Ook supersnelle reacties op mijn vragen. Dikke TIEN. Èn de prachtige schoenen ziiten/lopen fantastisch. Kortom: ik ben een tevreden mens!
Mooi goed verpakt .. toffe sticker en catalogus boekje toegevoegd. Bedankt
Alles Top, der Versand nach Deutschland könnte etwas schneller sein.
Goede kwaliteit product en ook de levering conform afspraak.
Snelle levering en een fijne website.
Alles uitstekend
 Antwoord van hard-wear.nl/nl
Reageren redelijk snel.op vragen via contact formulier Snelle levering