hard-wear.nl/nl

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.854 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Zeker een fijne zaak. Zoals altijd goede service, kwaliteit producten en vriendelijk personeel. Enige wat ik toch wel jammer vind zijn de australian broeken die 99,95 kosten. Hierdoor val je 5 cent onder de grens van 100 euro voor gratis verzenden. Hierdoor moet je altijd een goedkope prul erbij nemen of 4 euro verzending betalen. Dit is toch wel erg jammer. Verhoog dan de prijs 5 cent of verlaag de grens met 5 cent want zo'n broek kost al genoeg natuurlijk

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

2 broeken besteld eentje was te klein dus terug gestuurd. Super fijne communicatie heel erg meedenkend. Een broek was niet optijd binnengekomen voor mijn feest omdat hij vanuit een ander magazijn moest komen. Hebben ze mij een andere broek opgestuurd dat ik wel een Australian broek had voor mijn feest!!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Lieke, dank je wel voor je review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, zelfs wanneer er een klein probleem ontstond met de maat en de levering. We doen altijd al het mogelijke om onze klanten te helpen in een dergelijke situatie en zijn blij te horen dat je onze communicatie en onze bereidheid om met je mee te denken waardeert. Het spijt ons dat een van de broeken niet op tijd bij je was voor het feest, maar we zijn blij dat we snel een oplossing konden vinden door je een andere broek op te sturen, zodat je daar toch kon genieten van je Australian broek ! 👌🙏 Tot de volgende !! 💪

TOP WINKEL

De fysieke winkel zelf is echt heel fijn, behulpzame en meedenkende verkopers, gooide sfeer ook. Via internet bestellen gaat ook super, webwinkel is overzichtelijk en de bestelling word ook gauw geleverd!
Snelle levering, goeie klantenservice, je wordt telefonisch goed geholpen en erg vriendelijk. De maten zijn wel lastig in de schatten maar dat is ons eigen probleem 😂
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Perijn, bedankt voor de review en het compliment met betrekking tot het niveau van service dat wij leveren. Als je voor een toekomstige bestelling advies nodig hebt voor de juiste maat of een maattabel wilt dan kun je onze klantenservice altijd een e-mail versturen via info@hard-wear.nl Dan helpen we je graag verder om de juiste maat te selecteren voordat je de bestelling plaatst. Tot de volgende! 👊

Top winkel

Altijd goed kwaliteit goed! Goed te bereiken en ik per ongeluk iets verkeerd ingevoerd voor de levering en ze hebben het meteen opgepakt en aangepast echt super
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Yoka, bedankt voor je mooie review en compliment wat onze dienstverlening betreft! Daar worden we hier altijd blij van! H4L 💪
goede behandeling en nette service en afhadeling van de bestelde spullen en continu op de hoogte houden van waneer en hoe laat de goederen afgeleverd woorden

Super klantgericht

Ik had een waaier met een productiefoutje. Makkelijk contact met de klantenservice en zonder problemen een nieuwe waaier toegestuurd gekregen. Echt super!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Anouk, bedankt voor je mooie review topper! 👊 Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent uiteraard 😉 H4L!!
Producten die uitverkocht zijn, mogelijke datum plaatsen wanneer terug verwacht in de shop. ...Of bepaalde verwachtte CD's (vb: ouwe stijl best of 2023)
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Daan, bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als producten uitverkocht zijn en dat je graag zou willen weten wanneer ze weer beschikbaar zijn. Helaas is het voor ons vaak onmogelijk om nauwkeurige verwachte leveringsdata te verstrekken, omdat verschillende factoren invloed hebben op onze voorraad en leveringen, waaronder productie- en verzendvertragingen. We willen je verzekeren dat we ons best doen om onze voorraad zo snel mogelijk aan te vullen en je via onze social media kanalen op de hoogte te houden van eventuele updates. We streven ernaar om een zo goed mogelijke service te bieden aan onze klanten en waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Als je nog verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen wanneer dat nodig is ! 👌👊
Mooiere stickers bijvoegen en eventueel een soort magazine met foto's van mensen die de artikelen dragen en artikelen in de aanbieding of posters....
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Stefan, bedankt voor je positieve review en suggestie! We zijn blij dat je geniet van onze producten en we waarderen je feedback. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze klanten blij te maken, en daarom sturen we graag extraatjes zoals stickers mee en magazines wanneer we deze beschikbaar hebben. Het is ons doel om niet alleen hoogwaardige producten te leveren, maar ook een leuke en inspirerende online shopping-ervaring te bieden. Je suggestie voor het toevoegen van een magazine met foto's van mensen die onze artikelen dragen, samen met aanbiedingen en posters, is een hele goede! We zullen zeker kijken naar de mogelijkheden om dit in de toekomst te realiseren. 💪👊
Super goede levering van mijn shirtje, netjes verpakt in plastic en doos. Leuke folders erbij en een duidelijke pakbon. Dankjewel
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Patricia, fijn om te horen dat je blij bent met de manier van verzenden en de extraatjes! We hopen dat je nog jarenlang plezier zal hebben van het neon T-shirt van Kim! 💪👌

Top winkel

Altijd snelle en goede service. Zeker ook een aanrader om eens de winkel te bezoeken. Leuk personeel en gewoon een top winkel!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Kevin, bedankt voor je fantastische review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent geweest met onze service. Ons team streeft er altijd naar om onze klanten snel dienst te zijn, en het doet ons goed te weten dat we aan die verwachtingen hebben voldaan. We zijn ook blij te horen dat je onze winkel de moeite waard vindt om te bezoeken! We zien je snel weer in onze shop in Enkhuizen!! 👊💪
Fantastische oorbellen voor feestjes! Super kwaliteit. 2x gedragen en super tevreden. Ook super snelle levering.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo, goed om te horen dat je tevreden met met de oorbellen en de snelle bezorging!! Tot de volgende! 🙏👌
Had eerst gebeld voor de maat . Zijn uitstekend geïnformeerd en hebben dus gelijk de goede broek gekocht
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Ronald, bedankt voor de mooie review en je compliment voor onze collega waarmee je gesproken hebt, dat stellen we altijd zeer op prijs! Veel plezier met de nieuwe broek! 👊
Gratis stickers er nog bij dus zeker pluspunten gekregen en gewoon een super goeie kwaliteit
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Bedankt voor je top review Hailey !! Veel plezier met je nieuwe pet van Australian ! 👊😉
Producten prima Snelle levering Prima prijzen Dochter erg blij met haar jas
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Grietje, geweldig om te horen dat de producten aan de verwachtingen voldoen en dat je dochter blij is met haar jas ! We streven er altijd naar om kwaliteitsproducten te leveren tegen betaalbare prijzen en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt voor de positieve review en je vertrouwen in ons bedrijf. We wensen je dochter veel plezier met de nieuwe 100% Hardcore Classic bomberjas en tot de volgende ! 💪👍
Top! (Alleen jammer van de hoge verzendkosten om iets te retouren)
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Demi, bedankt voor je review! Wat de retourkosten betreft is dit helaas de prijs die de vervoerders bij ons in rekening brengen ongeacht het formaat of gewicht van de zending. We zouden graag een goedkopere retouroptie aanbieden maar op de prijs hebben we geen invloed ben ik bang. 🙏
top kwaliteit en snelle bezorging, had m de volgende ochtend binne
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Tijn, bedankt voor de mooie review kerel! Goed om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen, daar doen we altijd ons uiterste best voor. 💪 Tot de volgende!

Super service en kwaliteit

Nooit problemen mee gehad. Altijd super service en kwaliteit!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Shania, bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat we consistent aan je verwachtingen voldoen. Tot de volgende!! 👊
Snelle en klantvriendelijk, altijd hoge kwaliteit producten
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Johannes, dank je wel voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Bij ons streven we er altijd naar om onze klanten snel en efficient van dienst te zijn, en het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We doen er alles aan om hoogwaardige producten aan te bieden die aan je behoeften voldoen, en het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van wat je hebt ontvangen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Dat waarderen we steun enorm !! 👍 💪
Snelle verzending, veel keuze voor betaal mogelijkheden.
Hallo Ricardo, bedankt voor je review topper en tot de volgende !! 💪
snelle en goede service! Ik weet waar ik aan toe ben.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Fenneken, bedankt voor de mooie woorden en je vertrouwen in ons bedrijf, daar doen we het voor !! 👍💪