hard-wear.nl/nl

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.170 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

28 mei 2024

Producten in uitstekende staat precies zoals gehoopt

28 mei 2024
Hallo Giuliano, bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en de uitstekende staat van de producten. Ook fijn dat de retourzending vlot is afgehandeld en je snel je geld terug hebt gekregen. We begrijpen dat de €7,50 retourkosten vervelend kunnen zijn. Dit is de prijs die de vervoerders aan ons rekenen, ongeacht het formaat of gewicht van de zending, en helaas hebben we hier geen verdere invloed op. We wensen je in ieder geval veel plezier met de 100% Hardcore Beanie! 👌 👊
25 mei 2024
ik krijg om de 3 dagen de vraag ‘hardwear’ te beoordelen. Blijf erbij dat dit echt een top winkel is
27 mei 2024
Hallo Koen, bedankt weer voor je review! We zijn superblij om te horen dat je ons een top winkel vindt. Sorry voor de vele verzoeken om een review – bij regelmatig bestellen wordt er automatisch altijd een verzoek verstuurd. We zijn natuurlijk enorm dankbaar dat je steeds de tijd neemt om een review te plaatsen! Nogmaals bedankt en als je iets nodig hebt, weet je ons te vinden. 😉 HC4L!! 💪

Bestellingen bij hard-wear

Ik had gebeld omdat ik het verkeerde adres had doorgegeven en dik werd geholpen door een hele aardige gozer, het bestellen op de website gaat gemakkelijk en snel. Ik ga hier zeker vaker bestellen👍
31 mei 2024
Hallo Lyndon, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat je goed door onze collega bent geholpen met het corrigeren van het adres en dat het bestellen op onze website gemakkelijk en snel is gegaan voor jou. Tot de volgende en veel plezier met de nieuwe Australian broek met de gouden bies!! 👊💪
Altijd top, kwaliteit is goed levering is snel en als er wat is lossen ze dat graag samen op gewoon de beste webshop en winkel voor je gabber kleding
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Collin, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze kwaliteit, snelle levering en service. We doen altijd ons uiterste best om eventuele problemen snel en goed op te lossen en jouw complimenten motiveren ons enorm om vooral zo door te gaan. 🙏 Veel plezier met de grijze Australian uni broek en tot de volgende!! 👊💪

Beste online winkel van Nederland

Perfecte kwaliteit kleding en echt een zeer goede service zoals je zelde ziet en dit is echt een TOP winkel online en ze score bij mij een 10
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Gino, Wow, wat een wederom fantastische review! Super om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit van onze kleding en onze service. En echt top dat je ons een 10 geeft, dat betekent heel veel voor ons. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is met de bij ons gekochte gabber kleding, en het is geweldig om te zien dat dat bij jou weer goed gelukt is. Nogmaals bedankt Gino en we zien je graag weer eens in onze winkel in Enkhuizen! 👊💪 Hardcore4Life!!
26 mei 2024

Top Store!

Verscheidene malen producten besteld. Altijd netjes geleverd en top kwaliteit. Een top scène verdient top merchandise winkels zoals deze!
27 mei 2024
Hallo H.C., bedankt voor je fantastische review! Het is geweldig om te horen dat je al meerdere keren bij ons besteld hebt en tevreden bent met de levering en kwaliteit. We zijn er trots op om de gruwelijkste merchandise te leveren aan deze oerhollandse scène! Geniet van de nieuwe complete 3.0 Aus in de kleur antraciet! 🙏👊
27 mei 2024
Je word goed geholpen om een outfitje te scooren en aardig personeel je krijgt wat te drinken en heerlijke muziek natuurlijk
28 mei 2024
Hallo Hans, dank voor je top review en goed om te horen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad in onze winkel in Enkhuizen. 👍 We hopen je snel weer eens te zien kerel!! 💪👊
28 mei 2024
Het was er snel, stonden me netjes te woord. Ben zelf ook in de winkel geweest en daar hebben ze ons ook netjes behandeld.
28 mei 2024
Hallo Erykah, bedankt voor je fijne review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en dat je zowel telefonisch als in de winkel netjes geholpen bent! We hopen je hier snel weer eens te zien!! 👍😉
Altijd blij met de verzendwijze en snelheid dat het geleverd is. Nooit problemen met bestellingen gehad
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Mark, bedankt voor je geweldige review en het vertrouwen in ons bedrijf! We zijn blij om te horen dat je altijd tevreden bent met onze verzendwijze en snelheid, en dat je nooit problemen hebt gehad met je bestellingen. Wij gaan er alles aan doen om in de toekomst op dezelfde voet door te gaan! We wensen je veel plezier met de bestelde korte broek van Cavello en tot de volgende!! 💪 👊
25 mei 2024
Heel goede kwaliteit/prijs verhouding en een veilige site met goede service.
27 mei 2024
Hallo Ankie, bedankt voor je review topper!! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de geleverde producten en de geboden service natuurlijk! Veel plezier met de nieuwe bordeaux rode Australian broek en tot de volgende! 👌👍

Mijn beoordeling xx shane de witt

De snelle bezorging waren ook goed te bereiken en lieten altijd weten als het pakket vertraagd was
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Shane, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle bezorging en communicatie. We vinden het belangrijk om onze klanten goed op de hoogte te houden, vooral als er vertragingen zijn bij de vervoerders. Veel plezier met de nieuwe 3.0 Australian broeken! 👌 👊
Goede service,snelle verzending. Producten in uitstekende staat. Top👍
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Olivia, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service, de snelle verzending en de uitstekende staat van de geleverde producten. Veel plezier met de 3 T-shirts en pet en tot de volgende!! 💪👊
Snelle levering, goed verpakt ga er zeker nog eens bestellen 👍
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hoi Micha, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede verpakking. We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen voor een volgende bestelling. Veel plezier met het nieuwe Australian print jasje uit de Storia collectie!! 👊😇
Alles top, snel binnen !! Goed ingepakt, gewoon geen klachten🥰
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Linda, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat alles snel en goed ingepakt bij je is aangekomen. We zijn blij dat je tevreden bent en geen klachten hebt. Veel plezier met de nieuwe Australian slippers!! 💪
9 jun 2024
Bestelling snel verwerkt en geleverd. Prima kwaliteit
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Mark, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je bestelling snel is verwerkt en geleverd. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en waarderen je vertrouwen in ons bedrijf! Veel plezier met het nieuwe Australian Archive jasje en tot de volgende!! 👌 👊
4 jun 2024

Erg snelle levering en product is net als omschreven.
4 jun 2024
Hallo Nina, bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product precies is zoals omschreven. Veel plezier met de vlag en hopelijk tot gauw bij Hardwear!
Snelle afhandeling, goed opvoeding hoogte gehouden.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Youri, Bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle afhandeling en de manier waarop we je hebben geïnformeerd over het verloop van het bestel- en bezorgproces! We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!! 💪👌
27 mei 2024
Goede communicatie, zeer behulpzaam.fijne stoffen.
27 mei 2024
Hallo Jamie, bedankt voor je geweldige review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en behulpzaamheid. Ook top dat je de stoffen fijn vindt, we doen altijd ons uiterste best om in samenspraak met de leveranciers consistent de beste kwaliteit te leveren! Veel plezier met je nieuwe Gossamer Green Australian broek!! 💪👊
31 mei 2024
goed verzorgde kwaliteit en snel bezorgd
3 jun 2024
Hallo Koen, hartelijk dank voor je review en veel plezier met jouw aankoop!
5 jun 2024
Altijd perfecte kwaliteit en service!
5 jun 2024
Hallo Kyara, bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je altijd tevreden bent met onze kwaliteit en service. Veel plezier met je Australian broek en hopelijk tot gauw bij Hardwear!