De Lappenkraam
Reviews:

183 reviews in totaal   183 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de snelle verzending en ontvangst van hun bestellingen. Veel klanten waarderen de persoonlijke benadering, zoals handgeschreven kaartjes of gerichte communicatie. De kwaliteit van de stoffen wordt regelmatig geprezen. De service wordt als uitstekend ervaren, zowel bij problemen als bij reguliere bestellingen. Het personeel wordt als erg vriendelijk en behulpzaam omschreven. Klanten vinden het prettig dat ze snel en deskundig advies krijgen via verschillende kanalen. Klanten ervaren een goede balans tussen prijs en kwaliteit, waarbij de prijzen vaak als aantrekkelijk worden genoemd.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsDe Lappenkraam

(2)
(2)
(4)
(26)
(149)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
As het kan as julie elke verpaking van de stofen wat julie inpak de mamen van stofen bij vorbeld winter en zomer stofen en zomer stofen dat zal goed idees zijn want as bestel je weet niet as de stfen zijn voor zomer of voor winter want nu zijn de zomer manden dit nu kom alvast bedankt voor de goed service heel goed stofen goed kwaliteit ik zo altijd bij julie besteling doen en anders mens raden
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Heel erg tevreden ben ik(78) met het uitgebreide assortiment, de kwaliteit én niet te vergeten de hulpvaardigheid van de dames in de winkel. Ik kom hier al zolang ik me kan heugen. Ook soms op de 1e zaterdag van de maand, want ik maak nog steeds mijn eigen T-shirts en kan altijd goed slagen. Mijn garderobe vul ik regelmatig aan en ik krijg altijd complimenten. Er ligt alweer een stapeltje stofjes klaar en ga me nu wagen aan een 'flodderbroek' met elastiek in de taille; 2 jasjes niet al te moeilijk en shirtjes die matchen. Nou, als dat niet genoeg veren zijn!

Antwoord van De Lappenkraam

Oooo wat ontzettend lief! Dankjewel en tot snel ziens weer.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
De verzending was heel snel maar helaas was er iets niet goed gegaan met 1 stofje; ik ontving een andere variant. Maar een paar appjes en een foto uitgewisseld en ik kreeg al de melding dat de juiste stof opgestuurd zou worden; die had ik 1 dag later al in huis. Super service!!
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
App contact gehad met iemand die me op een goede manier verder kon helpen. Stalen van bepaalde stoffen opgestuurd gekregen. Mijn keus bepaald. Besteld en betaald en inmiddels heb ik alles op een snelle en en niet dure manier binnen. Op een schaal van 1 tot 10 geven wij deze winkel een 11
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooi en zeer verzorgd verpakt met handgeschreven kaartje en een leuke attentie. Een zeer aangename verassing in deze tijden. Hier ga ik vast en zeker nogmaals bestellen. Dank jullie wel!!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Fantastisch!

De persoonlijke berichtjes waarmee de pakketjes worden verstuurd. Mooie kwaliteit stoffen regelmatige updates van nieuwe stoffen via de digitale nieuwsbrief.
Community-lid 
11 Reviews
 Geverifieerd
Super blij. Heel goed geholpen via de app en de stoffen zijn nog mooier dan ik dacht. Ik ben er echt heel blij mee. Nu zorgen dat ik er iets moois van maak 😃
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Leuke stoffen en Brabantse gezelligheid

In de loop der jaren is de collectie sterk verbeterd en dat mag wat mij betreft verder worden ontwikkeld. Een fijne zaak waar je zelf lekker kunt rondsnuffelen en zo nodig hulp kunt inroepen van een verkoopster. En ook niet verkeerd: het is er altijd gezellig

Antwoord van De Lappenkraam

Dankjewel voor je lieve woorden, we waarderen het!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Super adviserend en behulpzaam via de telefoon geholpen. Bij bezorging zat er een lief briefje van de verkoopster bij. Heel attent!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Persoonlijke aandacht, snelle service wat betreft verzending, leuke nieuwsbrieven en niet te vergeten...af en toe een online veiling. Dat is echt gaf, want dan vertellen ze wat over de stoffen en dat maakt online bestellen zo veel gemakkelijker.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Super service

Hele fijne communicatie hielpen me met stof bestellen wat niet genoeg op voorraad hadden en via mail contact hielden ze me op de hoogte super service kom zeker weten terug ontzettend bedankt ♡
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Goede service, prachtige stof en precies de goede kleuren, Ben er blij mee, nu alleen nog de tijd om te gaan knippen en naaien,
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Een zeer tevreden klant

De bestelde stof was erg snel geleverd. Netjes ingepakt. Ik had nog een vraag over een patroon die ik bij hun wilde bestellen. Kreeg erg snel en een goed antwoord. Ze zijn erg behulpzaam Ga er zeker meer bestellen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

prima service en adviezen

Al een aantal keren stoffen en patronen besteld, steeds snel geleverd. Via de website gechat, goede adviezen ontvangen. Ook een keer iets misgegaan bij het bestellen, dat wordt dan weer uitstekend opgelost.

Antwoord van De Lappenkraam

Bedankt voor je waardevolle feedback, hier doen we het voor!
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
De stof is fabelachtig mooi en jullie service is geweldig. De mogelijkheid om garen bij te bestellen en niet te hoeven kijken naar kleuren. Chapeau!!!!
S R
ST R.
2 Reviews
 Geverifieerd

Goede service

Goede service. Ook de mogelijkheid om stoffen die online besteld zijn op de markt af te halen.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Altijd vriendelijk en er word actief meegedacht. Veel inspiratie filmpjes en goede kwaliteit/ prijs
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Reageerde direct op mijn mailtje Hebben direct de website aangepast na mijn melding Kreeg een persoonlijk briefje bij mijn bestelling ❤️
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Stoffen van goede kwaliteit en snel afgeleverd. Hartstikke blij mee.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Kwaliteit stof is goed maar voor het kledingstuk wat ik wil maken te dun.

Dat de kleur van de staaltjes toch net iets anders van kleur zijn dan op de site. Dat de kwaliteit stof goed is qua elastaan maar te dun voor het kledingstuk wat ik wilde maken.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.