www.atlasformen.nl
Reviews:

57.710 reviews in totaal   

4,38

Goed

57.710 beoordelingen sinds 10 jul 2026

5
55 %
4
35 %
3
6 %
2
2 %
1
2 %

Review Overzicht

De prijs-kwaliteitverhouding van de kleding wordt vaak als uitstekend ervaren, wat veel klanten motiveert om opnieuw te bestellen. De klantenservice wordt doorgaans gewaardeerd vanwege de vriendelijkheid en behulpzaamheid. Ook de pasvorm van de kleding en de algehele kwaliteit worden positief genoemd. Retourneren en omruilen verlopen meestal soepel. Toch zijn er regelmatig klachten over langere of inconsistente levertijden, niet leverbare artikelen die wel beschikbaar lijken, en trage terugbetalingen bij retouren. Klanten merken op dat de informatievoorziening rondom levering en retouren soms te wensen overlaat, wat tot onzekerheid kan leiden. Daarnaast zijn er opmerkingen over inconsistentie in maten en beperkte opties voor dames, evenals variatie in productkwaliteit. Enkele klanten geven aan dat de bereikbaarheid van de klantenservice beter kan.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewswww.atlasformen.nl

(32)
(33)
(98)
(539)
(842)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Zeer goede klanteservice

De producten die ik besteld heb/ had waren bij DHL verdwenen, de tracking code gaf aan dat de bestelling niet in het kluisje paste van de dropoff-point en er zou een nieuwe afhaal mail gestuurd worden door DHL waar dat zou zijn. Na een paar dagen ben ik maar eens gaan kijken waar mijn pakketje was en of er al nieuws was omtrend de aflevering. Pakket was niet meer te traceren via DHL, het bestond niet meer. Gebeld met Atlas for Men, ze hebben mee gekeken en kwamen tot de zelfde conclusie, het was verdwenen. Zonder enige aarzeling van de persoon aan de telefoon heb ik dezelfde bestelling aangeboden gekregen zonder extra kosten en is het afleveradres direct gewijzigd om verder vertraging te voorkomen. Bedankt Atlas for Men!
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

aldoende leert men

ik koop al jaren regelmatig kleding bij AFM om dat het goed materiaal is en mooi van prijs. Maar met telefonisch bestellen loopt het niet altijd even soepeltjes en zeker niet als er een korting moet worden berekend. De laatste bestelling liep helemaal mis, zeker de rekening die incompleet was meegestuurd .Natuurlijk is het wel weer rechtgezet maar ik vindt het slordig. Des al niet te min , toch een 8

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en voor het feit dat u al jarenlang regelmatig bij Atlas for Men winkelt. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding en onze prijzen. Tegelijkertijd vinden we het jammer om te lezen dat het telefonisch bestellen niet altijd soepel verloopt, met name wanneer er een korting moet worden toegepast. Ook begrijpen we dat de onvolledige rekening bij uw laatste bestelling slordig op u is overgekomen. Onze excuses hiervoor. Gelukkig hebben we dit inmiddels voor u kunnen rechtzetten. Wij nemen uw feedback serieus en gebruiken deze om onze dienstverlening verder te verbeteren. Ondanks deze ervaring waarderen we het enorm dat u ons toch een mooie 8 geeft. Bedankt voor uw jarenlange vertrouwen in Atlas for Men! Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
T V
Ton v.
4 Reviews
 Geverifieerd

Aangeboden kleding moet beschikbaar zijn

Kleding is goed. Er zijn echter kledingstukken die speciaal aangeboden worden en als je die wilt bestellen dan is het niet beschikbaar. Dat vind ik zeer vervelend . Als kleding niet beschikbaar is dan ook niet in de catalogus opnemen.

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kleding. We begrijpen dat het erg vervelend is wanneer een artikel speciaal wordt aangeboden, maar vervolgens niet meer beschikbaar blijkt te zijn. Wij waarderen uw opmerking en nemen uw feedback mee, zodat wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Chaos met pakket zonder huisnummer

Het pakket was verstuurd en retour gegaan, bleek dat het huisnummer niet op het verzend bewijs stond. Helaas geen enkel bericht ontvangen , totdat je een mail verstuurd naar de klantenservice. Ik kreeg de vraag geld terug, of alsnog het pakket ontvangen. Stuur het pakket maar op gaf ik aan. Eerst kreeg ik het geld terug, toen het eerste pakket waar ze het huisnummer met pen hadden toegevoegd. 1 dag later 2 pakketjes met dezelfde bestelling. De laatste pakketten retour willen sturen met het retour etiket, werkt de code niet, of ik hem dan met een ander bezorgdienst wilde retourneren, ik gaf aan dat deze winkel hier niet voor werkte, of ik het dan voor wilde schieten, dan zou ik de verzendkosten betaald krijgen. Best veel moeite voor wel goede kleding.

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Wat u beschrijft is uiteraard niet de service die u van ons mag verwachten. Het spijt ons oprecht dat het oorspronkelijke pakket zonder huisnummer is verzonden, dat u hierover niet proactief bent geïnformeerd en dat het verdere verloop, inclusief de dubbele levering en problemen met het retourlabel, voor zoveel ongemak heeft gezorgd. Wij begrijpen dat dit voor u veel extra moeite heeft betekend, zeker omdat u zelf achter de oplossing aan moest gaan. Onze excuses hiervoor. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kleding – wij doen ons best om ook de service weer op het niveau te brengen dat u mag verwachten. Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Grote betaalbare keuze! Kleding wordt keurig bezorgd en voldoet altijd aan de verwachtingen en kwaliteit. Al jaren fan van Atlasformen!
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

Prima webshop!

Prima, zeer toegankelijke webshop met uitstekende herenmode! Ik slaag er altijd bij het doen van aankopen! 👍!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Goedkope herenkleding en redelijke kwaliteit Wat beter kan bij het artikel melden hoe goed de kwaliteit is tussen 1 en 5 bijvoorbeeld 3 is gemiddeld en 5 is zeer goede kwaliteit want ik heb eens een sweater gekocht en die gingen al snel pluizen die verdiend een 2
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Soms duurt het 3 weken voordat je een bestelling (gedeeltelijk) binnen krijg. En van bestellingen die niet meer leverbaar zijn (maar die je wel voiruit betaald heb), krijg je helemaal niks meer te horen. Pas als je telefonisch dan vraagt, hoe zit het ? Krijg je te horen dat je je geld terug krijg. En dat duurt ook weer heeeel lang. Ook online bestellen gaat erggggg moeizaam, klantnummer pakt niet, dus maar weer bellen

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte meneer, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat u meerdere teleurstellende ervaringen heeft gehad met uw bestellingen. Wij begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer een levering langer duurt dan verwacht, u geen bericht ontvangt over niet-leverbare artikelen en u zelf contact moet opnemen om duidelijkheid te krijgen. Ook begrijpen wij dat een vertraagde terugbetaling en problemen met het online bestellen voor extra ongemak zorgen. Dit is niet de service die wij onze klanten willen bieden. Uw opmerkingen over de communicatie, de verwerking van terugbetalingen en de technische problemen met het online bestellen nemen wij dan ook zeer serieus. Wij zullen uw feedback intern doorgeven, zodat wij onze processen en dienstverlening verder kunnen verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Wij waarderen het dat u uw ervaringen met ons heeft gedeeld en hopen u in de toekomst een betere service te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Kleuren zijn zoals op website, maten kloppen,mooie stof, goede afwerking, geen losse naden of knopen. Prima kwaliteit voor een hele redelijke prijs. Tussen de bestelling en levering zit meestal anderhalf tot 2 weken.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Vlotte bezorging. Heb alleen 2 broeken retour gedaan,maar niets meer gehoord. Heb het bij DHL ingeleverd bij de Lidl in Steenwijk. 3

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de vlotte bezorging. Wat betreft uw retourzending: voor vragen over een specifieke retourzending vragen wij u vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen uw retour dan direct voor u controleren en u hierover informeren. Nogmaals bedankt voor uw feedback en vertrouwen! Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
D A
Donald A.
6 Reviews
 Geverifieerd

Voorrraadbeheer onvoldoende op orde, bestellingen te lang onderweg.

De site moet de actuele voorraad weergeven, en niet nadat de artikelen betaald zijn een melding krijgen dat deze er niet meer zijn, teruggave van het bestelde bedrag moet ook onmiddelijk plaatsvinden. Daarnaast zijn de bestellingen regelmatig veel te lang onderweg, geef dat dan vooraf aan dat de levering een x aantal dagen duurt, zodat je alsnog kan besluiten om het product ja/nee te bestellen.

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte meneer, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij begrijpen dat het erg teleurstellend is wanneer na het plaatsen en betalen van een bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Ook begrijpen wij dat een langere levertijd, zonder dat dit vooraf duidelijk is, voor frustratie kan zorgen. Wij doen ons uiterste best om de informatie over voorraad en levertijden zo actueel mogelijk te houden. De leverinformatie die wij communiceren is gebaseerd op de planning en informatie die op dat moment binnen ons bedrijf beschikbaar is. Wanneer zich daarna logistieke vertragingen voordoen, zijn deze helaas niet altijd vooraf te voorzien. Desondanks begrijpen wij dat dit voor u geen prettige ervaring is. Uw opmerkingen over de voorraadweergave, de snelheid van terugbetalingen en de communicatie rondom levertijden nemen wij serieus mee. Feedback zoals die van u helpt ons om onze processen en dienstverlening verder te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik heb heel wat parka's gekocht waar snot op zat, en ook nog krasjes, beschadiging ! ! ! Dit moet uit de wereld verholpen worden, want het is echt smerig om mee te maken. De retourneer periode moet terug van 90 dagen naar maximaal 29 dagen.

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Het spijt ons te horen dat u meerdere parka's heeft ontvangen met vlekken, beschadigingen en krasjes. Wij begrijpen dat dit erg vervelend en teleurstellend voor u is. Wij verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij uw situatie persoonlijk kunnen bekijken en samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken. Uw feedback over de retourtermijn nemen wij daarnaast uiteraard mee. Alvast bedankt voor uw medewerking. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

Teveel impulsgericht aanbod.

Het assortiment bestaat voornamelijk uit doorlopende herhaling met een ander detail als aanvulling. Het komt over als impulsaankopen stimuleren. (Veel voor weinig),maar als ik al vier vesten heb, moet ik goede vesten weg gaan doen om aan de impuls gevolg te geven. Er is bijna geen ander aanbod dan deze wekelijkse/dagelijkse herhaling. Waardoor ik voor alle overige wensen toch weer naar de winkel of naar andere sites moet gaan. Wat niet mijn voorkeur heeft. De kwaliteit van de kleding is prima! De service is prettig. Redenen genoeg om als tevreden klant bij Atlas te blijven.

Antwoord van www.atlasformen.nl

Beste meneer Doeve, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en eerlijke feedback. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding en onze service. Tegelijkertijd begrijpen we uw punt over het aanbod en de doorlopende herhaling in ons assortiment. Wij proberen een breed scala aan producten aan te bieden, maar snappen dat dit soms kan aanvoelen als impulsaankopen en dat het lastig kan zijn als u al meerdere items heeft. Uw opmerkingen nemen we mee bij het verder ontwikkelen van ons assortiment. We hopen u in de toekomst een nog betere balans tussen nieuwe producten en uw wensen te kunnen bieden, zodat u zoveel mogelijk in één keer bij ons terecht kunt. Nogmaals dank voor uw loyaliteit en vertrouwen in Atlas. Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
1 artikel van het bestelde , kon zonder problemen worden teruggestuurd. Voldeed niet aan de omschrijving in de uitgebreide folder. Verder nog nooit problemen gehad met de vele bestellingen, die in het verleden zijn gedaan.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Oei verkeerde maat wat nu!

Verdorie de broeken zijn toch te groot en 1 verkeerde maat verzonden nog nooit gebeurd verdorie wat nu . Gauw het telefoon nummer van Atlas gebeld een aardige dame vertelde me hoe te handelen en regelde gelijk dat ik de goede maat zou krijgen. Top geregeld geen gezeur met afrekenen na afloop helemaal goed.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Betrouwbare webshop voor herenkleding. Scherpe prijzen en redelijke kwaliteit. Leuke aanbiedingen. Snel verzonden en ontvangen na bestellingen. Kado's bij bestellingen zijn erg leuk.
P V
Peter V.
2 Reviews
 Geverifieerd

Oké

Redelijke prijzen, producten van goede kwaliteit en een snelle en uitstekende bezorging. Ga zo door !
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Jullie hebben een hele goede service, als je een probleem hebt wordt het vaak opgelist. Jullie zouden de t-shirts langer moeten maken, grote maten hebben ook vaak een lange rug, overhemden zijn prima maar t-shirt te kort.

Antwoord van www.atlasformen.nl

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat u onze ondersteuning als prettig ervaart. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw waardevolle feedback over de lengte van onze T-shirts. Wij begrijpen uw opmerking en nemen deze zeker mee bij de verdere ontwikkeling en verbetering van ons assortiment. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Tialda@AFM
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
De correct heid de kwaliteit de ruime keuze en de bezorging van de bestelling behoorlijk op tijd Als klant zijnde hebben wij niets te klagen op dit moment ,als er iets verkeerd gaat word het correct op gelost.
Community-lid 
12 Reviews
 Geverifieerd
Er zijn bepaalde artikelen niet geleverd die wel besteld zijn. Tijdens de bestelling plaatsen was het artikel in die bep. Maar VOORRADIG ! Bestelling komt binnen en 3 artikelen zitten er niet bij ?!? Totaal geen communicatie mail of wat dan ook. Staat er ergens onderin een pakbon Niet voorradig korps letter 2mm totaal onleesbaar voor normale mensen. Dat is wel een aandacht puntje

Antwoord van www.atlasformen.nl

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te vernemen dat u geen bericht heeft ontvangen over de niet-geleverde artikelen. Wij begrijpen dat dit teleurstellend is, zeker wanneer de artikelen tijdens het plaatsen van de bestelling als voorradig werden weergegeven. De betreffende artikelen zijn momenteel tijdelijk niet op voorraad. Volgens onze huidige planning verwachten wij deze eind juni weer binnen te krijgen. Zodra de artikelen eerder beschikbaar zijn, zullen wij deze uiteraard zo snel mogelijk naar u verzenden. Daarnaast nemen wij uw opmerking over de vermelding op de pakbon serieus. Wij begrijpen dat deze informatie duidelijker gecommuniceerd had kunnen worden en nemen dit mee als verbeterpunt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u ons hierop attent maakt. Met vriendelijke groet, Mara@AFM

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Parka’s, fleecekleding, jeans, T-shirts, vesten... Atlas For Men is hét merk voor natuurliefhebbers, buitengenieters en reizigers, dichtbij huis of ver weg. Vanaf 1999 is Atlas For Men dé specialist i...

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien