Geachte medewerker,
Ik wil graag mededelen wat mij in het bijzonder beviel. Wat mij beviel was de vriendelijke reactie op mijn ziek-zijn. Op het snelle reageren. En dat meerdere malen. Daarnaast de vriendelijkheid van Wilma!
Wat mij betreft per direct salarisverhoging want haar adequaat en snel handelen zorgt ervoor dat ik als klant blijf. En de dag daarna nog een grotere bestelling heb geplaatst. Vanwege het vertrouwen.
Helaas geen achternaam van Wilma, maar dat kunnen jullie vast achterhalen.
En het hoeft niet bij een compliment of een taart te blijven.
Goed personeel mag worden gewaardeerd!
Hartelijke groet,
Moon Bear Snijder
De kleding die niet in actie gekocht worden komen steeds slechter bij de klant aan. Verscheurde zakje, haar aan de kleding. Op de vorige bestelling zat veel rode haar en katten haar. Ik heb geen rode haar:( Als je iets van fabrikaat koopt in de actie komt wel netjes. Voor dezelfde prijs in de winkel ziet er armoedig uit. Het is triest. Je kan heel pakket naar leger des hels brengen. Al hoewel daar stuur ik ook de kleding gewassen en netjes.
Zo was het nooit eerder geweest. Het is geleidelijk verslechtert.
Punt 2: Kleding voor gedeelte verzekeren is ook zo iets. Ik heb ook een sieraden winkel. Als ik iets stuur en dat komt niet aan, dan is mijn verantwoordelijk.That geldt voor hun ook.
Ik denk dat deze bedrijf leuk begonnen was maar is zijn eigen visie kwijt geraakt. Ze moeten bij mensen niet doen wat ze zelf ook niet leuk vinden. Vinden ze leuk als ze 69 euro voor een broek betalen en deze gepild en half gescheurd uit de zakje bij ze aankomt? Heel erg teleurgesteld in deze bedrijf. Ik denk eigelijk hebben ze 1 ster verdient.
tot nu toe alles goed ontvangen .
soms is de levertijd best wat lang .
Stel dat een artikel niet past bv schoenen te krap omdat je het merk niet kent wat moet je dan doen om het artikel te ruilen? hwt zou bv makkelijk zijn om erbij te zetten maat g ,h, enz dan weet de klant of je juist wel kan bestellen of juist dat merk niet.
Fijne site goede prijzen. Echter de retour kosten zijn5,70€ hoog en de verzendkosten heb je ook, 3,95€ dus als je het artikel retour stuurt of je hebt 2 maten omdat je niet weet welke goed is ben je al 9,65€ kwijt. Denk dat dit wel goedkoper kan
Het pakket is niet door DHL bezorgd maar alleen afgeleverd bij het pakstation. Zonder bericht! 🤔 Hiervan werd ik vervolgens per e-mail op de hoogte gebracht vanuit limango. Ik wist niet dat het pakket op me wachtte. Top Limango, flop DHL!
Wanneer je prijsbewust bent, zie je dat sommige aanbiedingen niet perse veel goedkoper zijn. Met name kledingmerken schelen wel echt veel geld. De retour service, waarbij je twee x verzendkosten betaald, zou klantvriendelijker kunnen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Producten netjes geleverd.
Duidelijk wat je moet doen als er iets retour Moet.
Klantenservice reageerde binnen een dag op mijn vraag.
Prima.
Nadeel is dat er ruim 7 euro retour kosten gerekend word.
Daarom 4 sterren.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
11 mrt. 2023
Limango heeft goede aanbiedingen van bekende en minder bekende merken. Het is leuk om telkens verrast te worden. De bezorging en en eventuele retour gaan soepel. Het is een betrouwbare webshop.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
28 feb. 2023
De jas is warm en van goede kwaliteit. Wel een maat groter besteld als anders. Ik heb normaal M, alleen die zat te strak. Vond het wel jammer dat de kosten voor terugsturen zo hoog zijn.
ik vind de retour kosten te hoog .
Het is je gekozen product meteen betalen maar de verzending duurt wel 14 dagen. Zelfs een keer duurde de verzending 3 weken !
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.