Beoordelingen voor limango.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 30 Trusted Shops beoordelingen sinds 12-04-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 30 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ondanks de wat lange levertijd ben ik erg tevreden. De producten zelf zijn van goede kwaliteit
5.00

Één keer vorig jaar Sinterklaas echt opgelicht met een product. Had nooit zo verkocht mogen worden. Beetje suf aanbod. Maar voor kinderen wel veel fijns.
3.00
Redelijk

Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen, ook met retour zenden.

Ik ben tevreden met Limango
Mooie producten en goede levering.
5.00

had een jas besteld .echt 2 min later hadden ze de goede mt weer besteld 2 x bezorgkosten. Na een mail 1 x bezorgkosten terug .perfect toch echte service

zeer tevreden
4.33

Ja wij zijn heel tevreden
5.00

Altijd alles vlot en netjes afgewikkeld
4.33

Als je iets besteld is de levering zoals staat aangegeven. Iets retour sturen is geen probleem en terug betaling is ook altijd snel
5.00

De bezorgkosten staan soms niet in verhouding tot wat je bestelt. Is het voordeel meteen teniet gedaan

Nvt

Tevreden.
Wel wat langere leveringstermijn.
5.00

Ik heb bij mijn laatste bestelling een verkeerde maat geleverd gekregen, ik heb daarvoor contact met jullie opgenomen, en de maat die ik besteld had was er helaas niet meer. Dus kon ik mijn pakketje terugsturen met het verkeerd geleverde item. Ik zou een mail krijgen met daarin retourformulier zonder verzendkosten.... Tot op heden nog steeds niets van jullie gehoord Hele slechte service dus
2.00
Matig

limango.nl antwoordt: 20-10-2016
Beste Daisy, we vinden het ontzettend jammer dat je onze klantenservice slecht beoordeeld hebt. Bij ons staat de klant en haar belang absoluut op één en we doen er graag alles aan om je als klant het beste te geven. We nemen je klacht serieus en sturen dit uiteraard nogmaals door aan de klantenservice. Zij zullen hierop zo snel mogelijk bij je terugkomen. Met vriendelijke groet, je limango team.

producten redelijk, beetje te veel op kinderen gericht.

Heel tevreden
afspraken na komen, kwaliteit
5.00

Tot nu prima leveringen gehad. Alles zag er keurig uit. Wel nog geen ervaring met retourzending omdat het niet nodig was. De levering duurt wel wat langer, maar is vooraf bekend.
5.00

Deze site verkoopt kwaliteitsproducten. Soms vindt ik wel dat je lang moet wachten voor je het thuis hebt
4.33

Ik ben heel tevreden, acties mogen soms scherper
3.67

Mooie producten voor een voordelig prijsje.
Levering van de producten duurt soms wel lang
4.67

Gewoon een goede levering van goede producten
4.00

Heel tevreden, koop regelmatig iets voor de hele familie
4.67

Ja, ik ben tevreden. Mooie producten voor een goede prijs.
4.67

Geweldige merken en mooie kortingen. Ook zeer divers aanbod.
Levertijd soms wat lang maar dat staat wel altijd duidelijk aangegeven.
Heel gebruiksvriendelijke website, ook de mobiele site werkt top.
Zeer tevreden en kan het iedereen aanraden
4.33

Goede service en mooie producten.
4.33

Fijne producten tegen een mooie prijs. Levering is altijd prima.
5.00

Paar x iets besteld keurig optijd en goede producten
4.00

Ik vind jullie producten super en heel.divers. ook super fijn dat ik geen verzendkosten hoefde betalen, dit staat altijd een beetje tegen.
5.00

Ja prima levering en netjes
4.00

Levering, duurt soms wat lang
3.67

Product is van uitstekende kwaliteit. Levering duurt een beetje langer, maar dat zie je echt terug in de prijs

limango.nl

Amtsgericht München HRB 138105
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Kathrin Anselm, Martin Oppenrieder, Sven van den Bergh, Marcel de Vries
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met limango.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen