Beoordelingen voor limango.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 372 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 372 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Levering is minder snel dan bij sommige andere webwinkels, maar meestal redelijk vlot. Recent twee broeken besteld die er leuk uitzagen, maar binnen een dag losse naden hadden. Retourneren is makkelijk.
3.33
Redelijk

Echte leuke kortingen En vrij snel in huis

Alles naar wend

Beste Mevr / meneer.

Wij zijn zeer tevreden wat wij de afgelopen tijd hebben besteld.

Vriendelijke groet,
ina Eikenaar.
5.00

Snelle, correcte levering en prima product
4.00

Goede ervaring met de producten
4.33

levering: in ieder geval zoals voorspeld en verder redelijk snel
producten: goede merken, aantrekkelijke prijzen, af en toe (zeldzaam) een misser.
service: geen oordeel want nooit een beroep daarop hoeven te doen
4.50

Alles goed
5.00

Correct en een goede service.
5.00

Mooie aanbieding gen, correcte betalingen en producten keurig afgeleverd
5.00

Groot assortiment in verschillende prijsklassen.
Soms overdag een bestelling gedaan....s'avonds de verzendkosten cadeau.....daar zou ik graag een berichtje vooraf van ontvangen.
Gratis verzenden bij een bepaald bedrag zou beter aansluiten bij de meeste websites.
En betalen voor retour sturen is helemaal niet van deze tijd....gratis retourneren
4.00

De producten zijn prima,en de levering is ook prima.
5.00

Produkt is prima. Verpakking totaal beschadigd bij ontvangst. Hoge verzond- en retourkosten.
2.67

toppie
5.00

Die mails met de opmerking 'uw bestelling is onderweg' na 4 dagen is track&trace nog onvindbaar
2.00
Matig

limango.nl antwoordt: 25-07-2017
Beste limango klant, bedankt voor je beoordeling. Nadat je een Track & Trace van PostNL hebt ontvangen duurt het drie werkdagen voordat het pakket bij je bezorgd wordt. Wij hebben in jouw geval goed nieuws aangaande je pakket en hebben je via klantenservice@limango.nl hierover bericht. Met vriendelijke groet, je limango team.

Jullie doen wat je belooft, prima geregeld allemaal.

Alles prima in orde
5.00

Ondanks dat de leveringstermijn vermeld staan duurt het langer eer je de bestelling thuis hebt.
Prijs verzendkosten en retourzendingen in vergelijking met andere site erg hoog
4.33

Ik ben echt tevreden over de producten De levering en de service UITSTEKEND Wel done
5.00

Ruime keus, goede kwaliteit en uitstekende service
Een aanrader
5.00

Snelle levering alleen jammer dat de doos zo beschadigd is geeft niet zo leuk kado. Voor de rest TOP.
4.67

Altijd netjes geleverd en mooie kortingen :)
5.00

Verkeerde producten ontvangen. Daarna ook niet leverbaar. Wel korting op dit ontvangen product aangeboden na contact klantenservice. Een deel van de bestelling is wel goed maar ik moet alles retourneren. Daardoor gebruikte kortingsvoucher kwijt. Wel contact gehad met klantenservice en dit aangegeven.
Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar alleen via de mail.
1.33
Slecht

limango.nl antwoordt: 25-07-2017
Beste limango klant, bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses dat je een verkeerd artikel van ons ontvangen hebt. Omdat het artikel niet meer voorradig was en het onderdeel was van een set, konden we je helaas niets anders aanbieden dan een korting of gratis terugsturen. Bij vragen helpen je graag verder via klantenservice@limago.nl. Met vriendelijke groet, je limango team.

Leuke aanbiedingen. Duidelijke tijd van levering bij de aankoop. Product netjes verpakt en te volgen wanneer het verstuurd is. Gewoon prima Limango
5.00

Bestellen makkelijk en retourneren zonder problemen
5.00

Het artikel was top net zoals beschreven,de levering en de (nazorg) indien nodig is grandioos.
5.00

Ik heb nu voor de tweede keer een bestelling gedaan die moet ik nog ontvangen, de eerste keer is prima gegaan het zijn mooie producten.
5.00

Snelle levering, nette service en product voldoet helemaal aan de verwachtingen.
4.33

Leuke spullen, met correcte levering en goede service als er een keer iets mis gaat.
5.00

zoals altijd komt het product overeen met het aanbod
goede prijs- kwaliteit-verhouding
aflevering snel en correct
5.00

Duurt heeel lang voordat het bestelde artikel geleverd wordt.
3.00
Redelijk

pakketje teruggestuurd 1 week geleden, nog niks aan bericht of geld terug ontvangen
3.00

Negen

Snelle levering,materiaal prima kwaliteit, ik geef een 9
4.00

Snelle levering Goede merken met een goede kwaliteit en mooie prijs.
4.00

Na bestelling van twee artikelen, kreeg ik een bevestiging van Limango dat mijn bestelling gelukt is ... Na paar dagen, heb ik geen mijn bestelling gekregen en ik stuur een bericht naar Limango om te vragen wat met mijn bestelling is , waarom ik zo lang wacht ... Toen hoorde ik van klanteservice dat mijn betaling niet gelukt is en mijn bestelling geanuleerd is , maar zonder bericht ...
4.67

Prima artikelen en de service is prima.
Een verbeterpunt zou zijn...meer pas fotos van kleding en zonnebrillen etc.
Verder vind ik de dozen niet echt handig...zijn vaak stuk als je ze binnenkrijgt en lastig om retour te sturen.

Belangrijkste is wel dat ik de kosten voor verzending echt waardeloos vind.
En er is geen keuze ...bijvoorbeeld ik wil wel gratis ophalen ergens.

Tot zover,
Mathi
3.67

Mooie spullen voor mooie prijzen
Ben altijd heel erg tevreden
5.00

Levering was prima, jammer dat ik het moest herroepen, want wat leuk was op de foto, was niet leuk bijmij.
Ondanks de meer dan vriendelijke klantenservicemedewerkers vind ik het wel een probleem, dat je retouradres en adresbon moet printen,want ik heb geen printer en andere mensen daar mee lastig vallen vind ik een bezwaar.Uiteraard snap ik de psychologische achtergrond. Sluit voortaan bon in.
4.33

Ik vind het vervelend dat wanneer je in één week een aantal bestellingen doet, dat het ene product er binnen een week is, het volgende duurt drie weken en het derde product duurt nog veel langer.
3.33

limango.nl klantbeoordeling

limango.nl

Top aanbiedingen voor de hele familie

Limango is de online-shop voor de hele familie en inspireert dagelijks met een bijzondere selectie top-merken – altijd met bijzondere prijsvoordelen! Het limango-aanbod met meer dan 2600 verschillende merken bevat mode, accessoires, schoenen, kinderkleding, kinderschoenen, speelgoed en baby benodigdheden. De aanbiedingen zijn altijd maar voor korte tijd en in beperkte hoeveelheden beschikbaar. Limango behoort to the otto group en het hoofdkantoor is gelegen in München

Georg-Muche-Str. 1

Amtsgericht München HRB 138105
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sven van den Bergh, Frank Losem, Martin Oppenrieder, Marcel die Vries
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met limango.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen