Beoordelingen voor limango.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 313 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 313 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Het is wel goed kijken want de prijzen van de producten variëren (de ene dag is goedkoper dan de andere. Beetje zoals Amazon dus). Verder leuk aanbod van kwaliteitsproducten en vrij goede klantenservice die meestal heel adequaat reageert.

Top...alles op tijd gekregen en een goede retoropties GA ZO DOOR
5.00

Prima verzorgd goede verzending netjes retourgeld ontvangen als het artikel geretourneerd is.
4.33

Geen problemen, snelle levering.
4.67

Leuke items tegen prachtige kortingen
Wel ruikt kleding soms een beetje muf.

Goede ervaring , eindcijfer. 8
4.50

Levering duurt meestal even.maar geeft niks dat weet je.producten zijn een goede prijskwaliteit verhouding.
4.33

Het is in mijn ogen prima geregeld bij Limango
5.00

In deze tijd mag de levertijd wel wat sneller
4.33

Supermooie jas ontvangen in de juiste maat en zeer voordelig. Snelle levering.
Helemaal tevreden dus
5.00

bij LEVERING heb ik een laag cijfer gegeven, omdat ik al enige tijd op een bestelling wacht, die al vanaf 3/3/'17 naar Limango is gestuurd, en nog
steeds niet onderweg is naar mij.Vraag me dan ook af waarom dit zo lang moet
duren.
3.00
Redelijk

limango.nl antwoordt: 17-03-2017
De datum die je in je account ziet is de datum waarop wij de orders doorgegeven hebben aan de leverancier. Hij is op dit moment bezig om alles in orde te maken en levert het daarna aan ons aan. Wij maken de pakketten dan klaar voor verzending. Zodra het naar je op weg is zul je ook een Track&Trace code ontvangen. Met vriendelijke groet,

Prima producten en service, de levertijd is soms wat lang, maar dat wordt van tevoren goed aangegeven.
4.00

Deze keer pas na 2 weken, én net voor de verjaardag waarvoor t bestemd was, te horen gekregen dat t niet geleverd kan worden. Kan wel zijn dat dat aan de leverancier ligt, maar had wel wat vlotter gemeld kunnen worden.
1.67
Matig

limango.nl antwoordt: 16-03-2017
De leveranciers waarmee wij samenwerken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben. Helaas komen we er bij verzending pas achter dat we niet alle artikelen hebben ontvangen die door ons besteld zijn. Dit kan zijn omdat de leverancier zijn voorraad verkeerd heeft geteld. Daarom kon er in dit geval niet geleverd worden, onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet,

Prima webshop en veel aanbiedingen
4.33

Inmiddels heb ik al heel wat spullen besteld bij Limango en ik ben nog nooit ontevreden geweest.
5.00

Product engineer wooden altitude geleverd op aangegeven datum, some zelfs vroeger
4.00

Snelle service, goede kwaliteit producten.
5.00

Vind dat jullie een leuke webwinkel hebben steeds iets nieuws aanbieden en niet te duur.
5.00

Zeer goede en snelle levering . Zeer ruime keuze uit diverse producten, voor ieder wat wils. En de service is echt klant gericht. Mijn complimenten hiervoor
4.33

Het was nog mooier geweest als de verzendkosten zouden vervallen.
4.67

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de producten.
Service is vriendelijk en duidelijk.
5.00

Verliep vrij goed. Een bestelde jas bleek niet voorrradig, maar kreeg ik tijdig bericht van. Van een trui stond opstaande kraag, maar bleek een soort van bivakmuts te zijn; kan beter omschreven worden.
3.67

Perfect
4.67

Jullie service is heel goed, ik kan er van uitgaan dat de bestelling op tijd of zelfs
eerder wordt geleverd, ook het retourzenden verloopt gemakkelijk
4.33

Producten worden altijd geleverd binnen de aangegeven termijn.
4.00

Maten kleding kloppen soms niet.
4.00

Soms duurt het lang voor de bestelling er is. ook jammer dat er verzendkosten heen en terug op zitten......
3.67

Erg gemakkelijk en ze hebben leuke/ gevarieerde aanbiedingen
Hebben veel voor onze babyuitzet kunnen kopen op deze manier.
4.67

Leuke steeds wisselende producten. Voor een aangename prijs.
4.00

De levertijd is vaak een paar weken, dit is heel lang.
3.00
Redelijk

Ik heb, niet voor het eerst, een jas gekocht van Gil Bret. Ik ken het merk en weet welke modellen me bevallen en welke maat ik heb. Ik zou bij Limango niet zo snel een artikel bestellen als ik het merk niet al ken. Ik vind de informatie en de foto's op de site daarvoor te summier. Ben tevreden over service en leveringen door Limango, ook als ik een product retourneer, geen problemen.
5.00

Heel mooie producten voor een scherpe prijs en gevarieerd aanbod. Een echte aanrader om online te winkelen

Ben tevreden met limango
4.00

Vaak leuke producten. Levering altijd op tijd en fijn dat je dat kunt volgen.
Web site fijn en overzichtelijk.

Zeer tevredenGa zo door
Vriendelijke groet.

Altijd leuke aanbiedingen
Levering sneller dan verwacht.
Nog geen klachten gehad, dus service gelukkig niet bekend :-)
5.00

Snelle levering uit de Outlet, brede keuze aan merken en producten.
4.00

Soms wat lange tijd voordat het product geleverd kan worden
4.00

De leveringsdatum staat duidelijk aangegeven, maar vind ik persoonlijk wel vrij laat
Cijfer tussen de 1 en 5, geef ik een 4.8
4.67

De levering duurt soms iets langer maar is blijkbaar nodig voor een scherpe prijs. De producten vind ik van prima (merk)kwaliteit. De service is goed omdat bij retour zending het terug te ontvangen bedrag snel weer wordt teruggestort. Wel zou er ook gratis geretourneerd moeten worden en dan krijg je een uitstekende beoordeling bij jullie service.

limango.nl klantbeoordeling

limango.nl

Top aanbiedingen voor de hele familie

Limango is de online-shop voor de hele familie en inspireert dagelijks met een bijzondere selectie top-merken – altijd met bijzondere prijsvoordelen! Het limango-aanbod met meer dan 2600 verschillende merken bevat mode, accessoires, schoenen, kinderkleding, kinderschoenen, speelgoed en baby benodigdheden. De aanbiedingen zijn altijd maar voor korte tijd en in beperkte hoeveelheden beschikbaar. Limango behoort to the otto group en het hoofdkantoor is gelegen in München

Georg-Muche-Str. 1

Amtsgericht München HRB 138105
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sven van den Bergh, Frank Losem, Martin Oppenrieder, Marcel die Vries
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met limango.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen