limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
limango.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij limango.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor limango.nl

347 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 okt. 2022
Ik vond het bijzonder dat ,,Limango” accepteerd dat ik pakjes niet altijd binnen de gestelde termijn kan terug sturen daar ik in Frankrijk woon, en pakjes laat bezorgen bij mijn zwager in Terneuzen. Die pakjes liggen daar dan wel eens in het minst gunstige geval 3 weken. Ik pas dan gauw, als het niet ok is, mag ik het nog steeds terug sturen. DAT IS NOU MEEDENKEN MET JOUW KLANTEN! Echt een goede service!

10 okt. 2022
De kleding die niet in actie gekocht worden komen steeds slechter bij de klant aan. Verscheurde zakje, haar aan de kleding. Op de vorige bestelling zat veel rode haar en katten haar. Ik heb geen rode haar:( Als je iets van fabrikaat koopt in de actie komt wel netjes. Voor dezelfde prijs in de winkel ziet er armoedig uit. Het is triest. Je kan heel pakket naar leger des hels brengen. Al hoewel daar stuur ik ook de kleding gewassen en netjes. Zo was het nooit eerder geweest. Het is geleidelijk verslechtert. Punt 2: Kleding voor gedeelte verzekeren is ook zo iets. Ik heb ook een sieraden winkel. Als ik iets stuur en dat komt niet aan, dan is mijn verantwoordelijk.That geldt voor hun ook. Ik denk dat deze bedrijf leuk begonnen was maar is zijn eigen visie kwijt geraakt. Ze moeten bij mensen niet doen wat ze zelf ook niet leuk vinden. Vinden ze leuk als ze 69 euro voor een broek betalen en deze gepild en half gescheurd uit de zakje bij ze aankomt? Heel erg teleurgesteld in deze bedrijf. Ik denk eigelijk hebben ze 1 ster verdient.

Beoordelingen voor limango.nl

Limango heeft altijd mooie aanbiedingen. Ik kijk elke dag of er iets van mijn gading bij is. De prijzen zijn een stuk lager dan elders. Het is wel jammer dat je vaak lang moet wachten op je pakje. Levertijden van een paar weken zijn geen uitzondering.
7 nov. 2022
Jammer van de verzendkosten, ook bij een hoger bedrag worden deze berekend. Retourkosten zijn ook een minpunt. Pluspunten zijn ruim aanbod in merkkleding voor een mooie prijs. Verzending is ook altijd prima en alles zit keurig verpakt
11 nov. 2022
Ik vind Limango geweldig, koop al jaren bij hen. Super kwaliteit voor super prijzen!! Enige nadeel vind ik de retourkosten worden voor jouw rekening a 5.70 vind ik veel zeker als je binnen 14 dagen retourneren
12 nov. 2022
Leuk dat je iedere dag om 7 uur aanbiedingen krijgt. Veel verschillende items. Nadeel: op gegeven moment heb je alles wel gezien. Tip: kosten voor bezorgen en retourneren is bij collega’s gratis.
15 nov. 2022
Goede website met elke dag nieuwe aanbiedingen. Soms moet je even wachten maar er staat altijd de te verwachten levertijd bij. Leuke producten en altijd goed ontvangen.
2 nov. 2022
Als er een probleem is wordt het snel opgepakt en opgelost. Altijd netjes verstuurd. Iets retourneren kan makkelijk met de zak waarin het ook is gekomen.
van T.j W.
Mijn eerste bestelling bij limango, is me uitstekend bevallen, volgens aangegeven datum binnen, winterjas regatta mooi en lekker warm, was goed verpakt!
12 nov. 2022
Goede klantenservice, reageert altijd direct op mails en erg behulpzaam. Goeie koopjes. Wel jammer dat levertijd soms lang duurt.
4 nov. 2022
Super goed en fijn bedrijf. Goede service en reageren super snel en natuurlijk is de kwaliteit perfect en betaalbaar.
9 nov. 2022
Ik ben zeer tevreden over de Crocs alleen de verzending van post NL was minder maar daar ben ik wel aangewend
6 nov. 2022
Niets bijzonder opgevallen. Het bericht op welke dag het pakje bezorgd zou worden heeft mij niet bereikt.
stond dat het op 26 november geleverd zou zijn en dat is idd gebeurt. verder goede prijzen en kwaliteit
10 nov. 2022
Prima service alleen doorlooptijd van bestelling tot uiteindelijke bezorging duurt lang
16 nov. 2022
Maten kloppen nier altijd er staat XL en dan is het XXL dat maakt wel een verschil.
7 nov. 2022
Goede kwaliteit van de artikelen en wanneer er gratis verzending is nog fijner.
Als er iets is wordt het altijd goed opgelost en er goed over gecommuniceerd.
van GEA B.
De kleding die ik uitzocht voor mijn kleindochters, ziet er weer prima uit.
Het is tot zover altijd goed gegaan altijd netjes binnen de dagen bezorgt.
13 nov. 2022
Goed: variatie met merken Beter :Snellere levertijd. Minder verzendkosten
Product beantwoordt aan de kwaliteit en ik ben tevreden met mijn aankoop.