limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.023 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.440 beoordelingen in totaal

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

10 jul 2024
Meer duidelijkheid over de verzendkosten van de retouren. Dat deze niet gratis is maar bijna dubbel is als de ontvangstkosten.
4 jul 2024
Mooie producten voor mooie prijzen. Snelle verzending. Ik vind het vervelend dat je vanuit je winkelwagen de producten niet meer kunt oproepen en dat er verschillende prijzen gelden voor verschillende maten. En ik zou graag producten in een automaat / parcelshop kunnen laten leveren in de buurt met ruime openingstijden
13 jul 2024

Artikel was beschadigd, netjes en snel opgelost

Artikel beschadigd, werd snel en goed opgelost. Ik mis vaak de lengte van een artikel (jurk, rok e.d.) dat maakt het moeilijk kopen vanaf een foto. Ook duurt de verzending wel eens langer dan in eerste instantie wordt aangegeven.
BK
Bowie K.
Niederlande
4 jul 2024

Mooie jas gekocht maar rommelig ingepakt.

Mooie jas gekocht maar deze was helaas heel slordig ingepakt. Waarschijnlijk eerder door iemand gekocht en terug gestuurd. Dan mag je toch verwachten dat een nieuwe jas opnieuw netjes zoals bij een nieuwe jas hoort wordt ingepakt.
Wat goed bevalt zijn de aangeboden merkartikelen voor lage prijzen. Vooraf kan je zien hoelang de levering duurt. Dat is soms best lang. Ik hoef bijna nooit iets retour te zenden, maar indien nodig gaat dat ook goed.
BB
30 jun 2024

Super

Alles goed. Goede kwaliteit, precies zoals ik dacht, dat de jas moet zijn, goede kwaliteit van het merk..., en heeeeeel blij met de prijs !!!!
De bestelling eindigend op 4678, ga ik pas tussen eind juli en 9/8 ontvangen. Vind het veel te lang duren. Andere onderdeel ging wel goed.
Snel bezorgd goede kwaliteit en mocht iets niet bevallen retour je krijgt je geld terug ben blij mee
Iets snellere bezorging en ook achteraf betalen als mogelijkheid zouden fijn zijn.
28 jun 2024
Duidelijkheid bevalt me goed. Beter: blijf zo mooi als je bent, dus prima
snelle verzending en mooie merkkleding tegen betaalbare prijzen in de sale
30 jun 2024
Makkelijk toegankelijk en duurt niet lang voordat het afgeleverd wordt
prima site met goede aanbiedingen. Wel lange doorlooptijd van levering
HE
Huug E.
Andijk
Originele merkkleding voor een scherpe prijs en snel geleverd.
PG
Peter G.
Belfeld
6 jul 2024

Super

Snelle afhandeling ook nadat de spullen retour waren gestuurd
27 jun 2024
Alles gaat altijd goed. Bestellen retour sturen indien nodig.
1 jul 2024

TOP!

Snelle levering, goede verpakking. Ziet er gewoon top uit.
2 jul 2024
mooie kwaliteit en prijs en snelle zekere levering
TB
Tiny B.
STEIN LB
Ben erg tevreden over de producten en de service
IS
Irmgard S.
Groningen
Altijd leuke aanbiedingen, snelle levering top