limango.nl

Top aanbiedingen voor de hele familie

Beschrijving
Limango is de online-shop voor de hele familie en inspireert dagelijks met een bijzondere selectie top-merken – altijd met bijzondere prijsvoordelen! Het limango-aanbod met meer dan 2600 verschillende merken bevat mode, accessoires, schoenen, kinderkleding, kinderschoenen, speelgoed en baby benodigdheden. De aanbiedingen zijn altijd maar voor korte tijd en in beperkte hoeveelheden beschikbaar. Limango behoort to the otto group en het hoofdkantoor is gelegen in München
limango GmbH

Beoordelingen voor limango.nl

4.37 / 5.00

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over limango.nl

Snelle levering en snelle reactie van de klantenservice

Leuke producten, nette levering, en ook de klantenservice is behulpzaam

Wat eeen geweldige service, door een fout van mijzelf keurig opgelost. Zal hier in de toekomst zeker vaker kopen. Heel hartelijk dank

Het zou heel helpend zijn als er een 'wenslijst' op de Limango site/app kan komen. Ik ben niet altijd in de gelegenheid om gelijk af te rekenen en kom dan bij een volgende aanmelding erachter dat mijn hele mandje leeg is. Dit weerhoudt mij van aankopen. Het zou handig zijn als je de items als favoriet kan opslaan in een lijst.

2 opmerkingen: kan er een zoekfunctie komen op jullie site, wanneer ik nu een spiegel zoek, moet ik de gehele site doorspitten. Dan heb ik gen zin meer ga vooral zo door met mooie merken, prijzen en acties

Handelen alles correct af dus ook als iets retour gaat. Duidelijk over alles Leuke artikelen

Levering is zoals is aangegeven: dit is langer dan we tegenwoordig gewend zijn maar ze komen hun woord na. Product is er dan ook. Producten zijn uitstekende kwaliteit, en merken die ik verder niet in NL tegenkom. Service heb ik nog niet veel mee te maken gehad, omdat het eigenlijk altijd goed gaat :-)

Regelmatig bestellingen gedaan .Over het algemeen zeer tevreden. Een paar keer gereclameerd over een product. Een niet goed afgesloten fles shampoo en een vest waar het nodige aan mankeerde. Vandaar niet alle sterren aangevinkt.

Duidelijk over levering en goede service. Ik ben er super blij mee en vaste klant.

Jullie hebben leuke en betaalbare artikelen maar wat betreft de technische kant van de website, is er nog wel wat te verbeteren. Als je bepaalde maten wilt hebben, dan kan je niks opslaan, en moet je iedere maat apart opslaan, en door alles heen scrollen, kost veel tijd en dan heb ik soms geen zin om zoveel moeite te doen,

23710487 Deze bestelling is nog steeds niet geleverd Duurt wel erg lang

Prima levering en retour prima geregeld

Minimale bestelwaarde vind ik wel minder. Voor de rest alles prima.

Heeft zich als zeer betrouwbaar bewezen, leuke, mooie, geweldige goederen, heel leuke aanbiedingen, zeer tevreden, al jaren lang

Mooi product en netjes verpakt. Levering volgens afspraak.

Het zou mooi zijn als de bestellingen sneller opgestuurd worden.

De laatste levering was niet helemaal oke, jammer maar meestal is de levering wel goed.

Goed website en goede kwaliteit van de producten altijd op tijd

Louter goede ervaringen

Levering vind plaats, duurt wel erg lang tov vergelijkbare bedrijven. Het aanbod is niet echt afwisselend, veel van hetzelfde. Service is redelijk, antwoord kan sneller.