Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.586 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

2 jul 2024

Blij met mij nieuwe kleding!

Hartstikke mooie kleding, heel blij mee! Pak van Zuss en fijne shirts van Pieces. Jammer dat op de site de bestellingen niet volledig terug te vinden zijn met de status hiervan. Dit ook telefonisch doorgegeven, fijn dat ze gewoon bereikbaar!! Top
9 jul 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
13 jul 2024
Gemakkelijk besteld en snel bezorgd. 1 artikel was toch niet leverbaar ondanks dat dit gewoon betaald was en ook op de bon stond. Hier kreeg ik al voor ontvangst bericht per email van. Geld van dit artikel kreeg ik binnen paar dagen teruggestort.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
Polo 's die ik besteld had waren mooi,2 stuks waren geen goede maat , retour gestuurd en verder prima afgehandeld had het geld vlot terug gekregen. Heb toch nog 2 polo 's besteld ,gr Co

Fijne website, mooie producten

Fijne website, snelle verzending, mooie producten. Alleen jammer dat je zelf een retourlabel moet printen en verzendkosten betaald voor de retourzending.
11 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling:) Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
Snelle levering! Wat tegenviel was dat er geen extra bescherming om het bestelde kledingstuk zat. Het zat alleen maar in de buitenverpakking.
7 jul 2024
Eerste twee broeken snel binnen, op de laatste wachten wij nog. Opzich tevreden, maar nog wel in afwachting van het laatste artikel..
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat je nog een artikel mist in je bestelling. Zou je hiervoor even contact op willen nemen met onze klantenservice? Ze kijken graag even met je mee! Team Sans-Online
6 jul 2024
Na bestelling keurig bevestiging en mail voor het moment van afhalen in de winkel. In winkel pakje opgehaald. Geen klachten.
9 jul 2024
Hallo, Wat fijn te horen dat je tevreden bent over je bestelling! 😆 Wens je een fijne dag! Team Sans-Online

Top service

Snelle levering, lage retourkosten en retour ook dag later al aan huis opgehaald. Top service!!
AV
Anoniem V.
Wageningen
8 jul 2024
Een paar keer besteld snelle levering en bij een retourzending wordt het netjes afgehandeld
10 jul 2024
Correcte levering. Mooie & goede kleding ( voor mij PME ).
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
1 jul 2024
Perfecte service. Terugzenden vanuit België zou makkelijker moeten kunnen gaan.
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je 5 schitterende sterren. Wat fijn dat je tevreden bent over onze service✨ We zullen je feedback meenemen voor in de toekomst. Team Sans-Online
5 jul 2024
Leuke kleding gekocht, net even wat anders dan anders en voor een goede prijs.
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend fijn dat je tevreden bent over je aankoop. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe kleren. Tot ziens! Sans-Online
Precies kleur zoals afbeelding, ook juiste materiaal en maat Top levering.
Bevalt goed! Eerste x besteld. Snelle levering, product als verwacht
3 jul 2024
Alles verliep prima, bestelling retourneren ook makkelijk en snel.
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je lieve beoordeling😊 We hopen dat je nog veel plezier hebt van je aankoop. Fijne dag! Team Sans-Online
AR
Angelique R.
Berkel en Rodenrijs
6 jul 2024
Truitje werd snel geleverd. Informatievoorziening was ook goed.
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je 5 sterren. Wat fijn dat je tevreden bent over je aankoop en onze site. Dat vinden wij altijd leuk om te lezen😊 Tot ziens! Team Sans-Online

Top

Overzichtelijke, veel betaal mogelijkheden en snelle levering
9 jul 2024
Ik kom al heel lang bij jullie winkrl en dat bevalt heel goed
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn dat je vaak in onze winkel te vinden bent. Daar zijn wij ontzettend blij mee! We hopen je nog heel vaak te zien. Tot snel! Team Sans-Online
9 jul 2024
Hele fijne webshop en goede service en hele snelle levering!!
10 jul 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en website. Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
3 jul 2024
Snelle verzending, en precies geleverd voor een prima prijs
9 jul 2024
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online