Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Sans-online.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Sans-online.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Sans-online.nl

3.150 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 apr. 2022
Een jeans van Vanguard besteld in maat 30/34. Dag later een mail gekregen dat de voorraad uitgeput was en er vertraging op de verzending zou zitten. Geen melding wanneer het artikel zou verzonden worden. Een 1ste mail gestuurd met de vraag, en antwoord gekregen wanneer de jeans op de post zou gaan. Wanneer eenmaal verzonden met Colisprivé Benelux, geen tracking gekregen van de webshop. Opnieuw gemaild, antwoord gekregen dat ook zij nog niks hadden ontvangen. Daarna werd door de vervoerdienst de jeans eenmaal aangeboden zonder bericht in de brievenbus. Opnieuw de webshop gemaild en antwoord gekregen. Ze beantwoorden wel steeds binnen de 24u de mailtjes. Dat is echt wel te vetrouwen. Maar Colisprive staat niet in hun systeem als vervoerdienst naar België. Maar wel DHL. Dat is wel spijtig. Al bij al bij de 2de afleverpoging de jeans in de brievenbus gevonden.

13 jul. 2022
Bij het retourneren van een gedeelte van de order heb ik zelf na 1 maand moeten bellen dat ik nog niets gehoord heb en mijn geld nog niet terug had. Ik had eerder van afterpay al bericht ontvangen dat de retour niet verwerkt was en of ik wilde betalen. Dat heb ik gedaan omdat ik al bij het retourlabel aanmaken zag dat ze veel achterstand hadden met retouren en ik dacht dat het later wel goed zou komen. Ik baalde wel enorm want ht ging over een bedrag van ruim 500 euro wat ik dan moest betalen terwijl dit alang retour was gegaan. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat dit niet verwerkt was. Ze ging het nakijken. Ze gaf later per mail aan dat er 1 broek was die bij hen niet retour gekomen was en dat niet terug betaald wordt. Na weer bellen en weer nakijken weer een mail dat deze niet retour is gekomen. Ik weet heel zeker van wel! Ik heb deze niet thuis en kijk alles heel goed na voordat ik iets retour stuur. Daar ben ik heel secuur in. Ik ben hierover ZO boos! Belachelijk dat ik dat ook nog na 1 maand te horen moet krijgen terwijl ik heel zeker weet dat het retour is gegaan. Ik zal daar NOOIT meer iets bestellen als dit niet opgelost wordt.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Snelle levering dat wel maar de blouse kwam als één grote kreuk uit het plastic zakje en moest eerst gestreken worden om een goed beeld van de blouse te krijgen. Als hij niet zo goedkoop was geweest had ik hem gegarandeerd retour gestuurd, zo wil ik artikelen niet toegezonden krijgen.
Ik had een jas besteld, maar door een fout bij DHL is deze retour gezonden aan Sans-online. Direct contact opgenomen en Sans-online hebben de jas, zonder extra kosten bij ontvangst op het adres van Sans-online per omgaande opnieuw aan ons verstuurd. Super service!
Ik bestelde een broek waarvan ik dacht dat hij beschadigd was maar het bleek in het design te zitten. Maar om die reden vond ik de broek niet mooi. Toen werd mijn verzoek om gratis te mogen retouren toch gehonoreerd.
Sans verkoopt mooie artikelen tegen schappelijke prijzen. Een vlotte levering en mocht je toch iets moeten retourneren dan wordt het betaalde bedrag heel snel weer teruggestort.
6 nov. 2022
We hadden een klacht over het gekochte shirt en dat is heel netjes zonder gedoe opgelost. Iets verkopen is 1 maar service is veel belangrijker. En de service is top!
Snelle service. Jas bleek een scheur in de zak te hebben. Met een telefoontje was alles gelijk en netjes opgelost. Nieuwe jas was weer snel geleverd.
5 nov. 2022
Goede merken kleding, regelmatig aanbiedingen. Zowel Dames als Heren. Goede telefonisch bereikbaar. (en niet via chat zoals anders winkels doen).
16 nov. 2022
Supersnelle terugbetaling van niet geleverde en/of retourgoederen. Zeer snelle reacties van klantenservice op mails. Echt top en ongekend!
Service is goed, communicatie goed en product goed verpakt en gelijk aan wat je besteld. Leuk ook dat je loyale punten spaart
10 nov. 2022
Vriendelijk en probleempje snel en netjes opgelost! Geeft vertrouwen! Eigen koerier is luxe en keurig volgens afspraak!
Ruime keuze, handige website en vlotte verzending. Scherpe prijs voor de (pre)sale artikelen. Leuk winkelen!
Fijne winkel met uitgebreid assortiment. Wel vind ik de verzendkosten bij retourneren erg hoog. Te hoog.
9 nov. 2022
Snelle levering en super service! Zowel bij de juiste producten als met een product klacht. Zeer netjes
Iets teruggestuurd en binnen een dag al geld terug op mijn rekening. Geen gezeur. Vlotte afhandeling.
2 nov. 2022
Retourkosten jammer, dat houdt mij de volgende keer tegen om weer iets te bestellen als ik twijfel
12 nov. 2022
Snel geleverd, jammer genoeg het artikel teruggestuurd en kreeg heel vlot mijn geld weer terug.
Ik had een teddyjas besteld en hij werd keurig bezorgd ben er heel blij mee hij zit heerlijk
Snelle levering, makkelijk retourneren. Jammer genoeg nog geen passende broek gevonden.
Vlot geleverd, alles wat het moet zijn en altijd een aardigheidje bij de bestelling
7 nov. 2022
Snelle levering en mocht het artikel niet goed zijn, ook heel snel geld terug.