Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14-3-2019
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Sans-online.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Sans-online.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14-3-2019
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Sans-online.nl

3.609 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Een jeans van Vanguard besteld in maat 30/34. Dag later een mail gekregen dat de voorraad uitgeput was en er vertraging op de verzending zou zitten. Geen melding wanneer het artikel zou verzonden worden. Een 1ste mail gestuurd met de vraag, en antwoord gekregen wanneer de jeans op de post zou gaan. Wanneer eenmaal verzonden met Colisprivé Benelux, geen tracking gekregen van de webshop. Opnieuw gemaild, antwoord gekregen dat ook zij nog niks hadden ontvangen. Daarna werd door de vervoerdienst de jeans eenmaal aangeboden zonder bericht in de brievenbus. Opnieuw de webshop gemaild en antwoord gekregen. Ze beantwoorden wel steeds binnen de 24u de mailtjes. Dat is echt wel te vetrouwen. Maar Colisprive staat niet in hun systeem als vervoerdienst naar België. Maar wel DHL. Dat is wel spijtig. Al bij al bij de 2de afleverpoging de jeans in de brievenbus gevonden.

Ik heb 6 oktober 3 artikelen besteld, waarvan ik nu alle 3 retour wil doen. Maar dat ging niet, omdat mijn factuur niet bij Sans op hun site stond. Onder mijn bestellingen. Contact opgenomen met Sans en zij vermelden, dat ik onder mijn bestelling moest kijken. Maar dat had ik al gedaan. Ik zag nergens mijn factuur. Ik had dus een retourformulier nodig. Maar ik zag niks en kon niks. Ik heb het even met rust gelaten. Zieke man thuis etc...Had zoiets van, ze komen wel. De artikelen liggen nu nog in de kast met prijskaartje in de verpakking.. Tot mijn schrik kreeg ik gisteren een aanmaning van Billink met 2x. Sommatiekosten . Ik snapte er niks van. Zij hadden al 2x een aanmaning gestuurd. Maar ik had niks ontvangen. Na contact kwamen we erachter, dat het kwam door een verkeerd emailadres . Goed is polderhuis@msn.com. Verkeerd is polderhuis@msm.com. wie die fout gemaakt heeft weet ik niet, maar ik krijg de schuld. Op de site van Sans staat mijn emailadres goed. Ik kan nog steeds de artikelen niet retour doen en Sans wil, dat ik alles betaal, maar dat ga ik niet doen. Ik heb alleen een retour formulier nodig. Maar deze is niet op de site te vinden. Door alle toestanden ben ik te laat. De artikelen zijn niet gedragen , voorzien van prijskaartjes en verpakkingen. Ik stuur ze retour met een brief erbij en hopende dat het goedkomt. Heel jammer, dat ze je zo aan je lot overlaten. Ben zéér teleurgesteld!

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Tweede keer besteld en een mooie stuntprijs gevonden voor een vanguard jeans. Emailcontact met Sans-Online verloopt vlotjes. Track en trace code moet je wel naar vragen anders krijg je die niet. Naar Belgie versturen ze met Colis Privé Benelux ( slechte reviews op trustpilot, maar wel elke keer het pakket ontvangen) Mijn pakket zat bij de kranten en niet in mijn brievenbus ( effe stress) Al bij al, geleverd! Jeans in uitstekende staat!
Snelle levering alleen polo na 1x gedragen te hebben mouwen al wijd, nu mail gestuurd wacht nog op reactie. Dus niet tevreden over kwaliteit van polo s. Ga als ik groen licht krijg beide terugsturen ( van hetzelfde stof). Ik heb afgelopen maandag gebeld of mail binnen was en toen werd gezegd dat ik deze week hoor (week 29)
Overzichtelijke website met veel merken kleding. Snelle en goed verzorgde verzending. Fijn als er bij de filtermogelijkheden 'pasvorm' vermeld zou staan, ik zoek bijv. op 'regular'.
In tegenstelling tot veel webshops is Sans Online super snel! Niet alleen met leveren maar ook met de verwerking van retouren. Erg fijn! Ga zeker vaker bestellen.
Mijn eerste bestelling, en meteen in de roos. Weer een online site waar ik bestellingen kan doen. Kwaliteit en kwantiteit, zeer goed!
Producten goed verpakt. De snelheid van leveren kan beter. Wat is het ver schil van pakje op halen en pakje per koeriers.?
Goeie afhandeling en snelle levering en was het goedkoopste op dat moment met mij artikel. Geen klachten!
Fijne snelle afhandeling van een retourzending.. daar kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen..
Duidelijke communicatie over de bestelling, vlot verstuurd en producten zijn zoals beschreven.
Snelle verzending en dat het retourpakketje snel wordt opgehaald. De volgende dag zelfs
Leuk assortiment snelle levering en tegenwoordig worden ook de retouren vlot verwerkt
bij een probleempje, gebeld en uiterst vriendelijk te woord gestaan en geregeld !
Donderdags besteld, vrijdag in huis en 40% goedkoper dan op welke site dan ook!
Plezierige webwinkel met veel keus en goede service. Snelle levering
Keurig op tijd geleverd , en goede prijs kwaliteit verhouding , top
Goed afgeleverd Contact met Servicedesk prettig Goed bereikbaar
Snelle levering , mooie kwaliteit kleding voor een leuke prijs
Heldere site. Keuze beperkt door weinig broeken van in mijn maat
Altijd goede service en bij retournering snelle terugbetaling
Makkelijk bestellen. Levering was snel en volgens afspraak