Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32.212 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
Ed S.
Den Helder

De kleding is prima, o.a. merkkleding. Maar als je iets wilt omruilen dan moet je 3,95 betalen en een compleet nieuwe bestelling doen, datzelfde idem voor retourneren. Als je bestelling incompleet wordt geleverd, dan is het maar afwachten wanneer je deze ontvangt, je moet zelf telkens bellen voor info. Achteraf betalen is de beste optie want anders zul je waarschijnlijk ook achter je geld aanmoeten. Overigens moet je Billink ook bellen als iets is geretourneerd anders moet je de volledige factuur eerst betalen en dan weer op een creditering wachten., idem bij incomplete levering. Andere webshops zijn coulanter vwb bovenstaande en zal een reden zijn om elders te bestellen.
JS
Janny S.
Zaltbommel Niederlanden

Beoordelingen voor Sans-online.nl

AK
A K.
Ruinen
25 sep 2024

Super broek en die prijs ....Wow !

Artikel snel geleverd , terugzenden makkelijk. Geleverde artikel was prima en dan de "prijs ", daar wordt ik blij van . 2 broeken voor mijn zoon voor minder dan de prijs van 1 in de winkel !!! Ra Ra Hoe kan dit ? Geen idee ! Zoon blij ...Ik blij en zeker mijn bankrekening !!!
26 sep 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
Ed S.
Den Helder
4 okt 2024
Goed bedrijf. Ze hebben alle merken op 1 site. Als ik bestel is er voorraad, zo niet wird het na bezorgd en dat is al heel snel. Het is kijken, klikken en kopen. Goede kwaliteit.
7 okt 2024
Hey, Wat fijn om te lezen dat je ons kledingaanbod mooi vindt! Dit maakt ons erg blij 😊 Graag tot ziens! Team Sans-online
27 sep 2024

De bezorging door een partner verloopt niet vlot

De bezorging door Sans gaat altijd vlot. Maar nu wacht ik al meer dan een week op een bezorging door een partner. Dat vind ik minder leuk. 27-04 kwam het pakketje alsnog binnen.
Altijd op tijd met uitlevering van de bestelling. Indien iets niet op voorraad is meer flexibiliteit wenselijk bij het verzenden van ontbrekende producten.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Dank voor je feedback! 😊 Fijn dat je de leveringen op tijd ontvangt. We waarderen je suggestie voor meer flexibiliteit en gaan hier zeker mee aan de slag. Laat het ons weten als we je verder kunnen helpen! Team Sans-Online
Els S.
Ugchelen
3 okt 2024
De broek was super, alleen zie ik dat jullie vanavond 20% korting Geven , jammer dat het niet online is. Het is te ver voor een avond Om er heen te rijden
4 okt 2024
Hi, Wat fijn dat je de broek zo mooi vond:) Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
8 okt 2024
Snelle levering, moest retourneren, ook dat was duidelijk en alles is binnen een week afgehandeld, geld staat ook weer op mijn rekening. Top geregeld!
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Daar worden we ontzettend blij van. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
ED
Els d.
Berlicum
Snelle levering, al werd het pakket niet bij mij thuis afgeleverd ( wel mijn huisadres als bezorgadres opgegeven), maar bij een afhaalpunt.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! Fijn dat de levering snel was, maar het spijt ons te horen dat je pakket niet thuis is afgeleverd. We nemen je opmerking mee en hopen dat je de volgende keer een betere ervaring hebt. Tot snel! 😊 Team Sans-Online
RD
Ria D.
Oosthuizen
22 sep 2024
Ik ben zeer tevreden over sans, mooie kleding voor een mooie prijs als ik bestel heb ik het de volgende dag mijn dank daarvoor!
23 sep 2024
Goede communicatie over de verzending, wanneer ik het pakket kan verwachten, en overzichtelijke website, leuke kleding
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te horen! 😊 We zijn blij dat je onze communicatie en website waardeert. Veel plezier met de leuke kleding! 🎉 Team Sans-Online
6 okt 2024
Snel geleverd, goede communicatie! Gewoon heel goed! De broek was weliswaar te klein maar daar gaat het niet om.

Altijd keurig op tijd !

Altijd keurig op tijd en goede prijzen. Fijn dat je middels verkregen punten bv de verzendkosten kan betalen.
27 sep 2024
Mijn ervaring was helemaal top, bestellen ging makkelijk, snel geleverd en de bestelde producten perfect!
30 sep 2024
Hallo, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en artikelen. Dat vinden wij echt heel leuk om te horen. We zien je graag bij de volgende bestelling😃 Team Sans-Online
8 okt 2024

Gewoon bestellen en thuis passen

Gewoon bestellen, thuis passen. Snel alles weer op orde. En alles verliep snel. Super.
Antwoord van Sans-online.nl
Prima communicatie, doen wat ze beloven en zeer concurrerende prijs voor PME broeken!
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons😁 Dat waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Team Sans-Online

Fijne website en mooie kwaliteit

Fijne website, mooie producten tegen een goede prijs. Snelle en korreltje levering.
27 sep 2024

Eerlijke en duidelijke site, snelle levering

Eerlijke en duidelijke site. Snelle levering en bij bijzonderheden goede service.
5 okt 2024
Altijd dezelfde dag nog je outfit in huis. Leuke kleding en vriendelijke bezorger.
7 okt 2024
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
28 sep 2024
Fijne webshop, veel keus niet te prijzig, en het wordt snel en netjes geleverd
30 sep 2024
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent over onze webshop. We hopen je vaker te zien! Veel plezier met je aankoop😁 Team Sans-Online
3 okt 2024
de makkelijke en heledere website, ook qua betalen. de zeer vlotte aflevering
7 okt 2024
Komt afspraken na, snel geleverd indien nodig gemakkelijke retour procedure