Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

3.138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.584 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

19 mrt. 2023
Bij retourneren ben je twee maal de verzendkosten kwijt. Bij mij was dat op een bedrag van 25 euro 8 euro. Dat is erg veel.
DD
Dorothea D.
Heemstede

Beoordelingen voor Sans-online.nl

2 feb. 2024

Prima afhandeling

Alles werd prima geregeld, ook de terug betaling. Ik geef echter geen 5 sterren, omdat je voor het retour sturen eerst een formulier moest downloaden en vervolgens € 3,95 voor het retour zenden moest betalen en dat was mij vooraf niet duidelijk. Maar de verdere afhandeling was perfect en snel.
6 feb. 2024
Hallo, Fijn om te horen dat het goed bij je geleverd is. Wij zullen je feedback meenemen voor in de toekomst. Graag tot ziens :) Team Sans-Online

PME poloshirt bestelling SANS.

Na bestellen vlotte en correcte levering. Duidelijke beschrijving van gebruik en klantenservice. Juiste en geen afwijkende maat of model. Ik ben tevreden.
MR
Margret R.
Oldebroek

De kwaliteit van de kleding ziet echt mooi uit. Prettig dat je achteraf kan betalen. Kom zeker nog een keer online winkelen want jullie aanbod is ruim.
Groot en goed aanbod kleding. In de sale interessante prijzen. Super snelle en vriendelijke bezorging 🥳
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
RB
Rick B.
Waspik

Zoals het hoort

Voorraad op site klopt altijd. Artikelen worden volgens afspraak geleverd en retourneren is makkelijk.
31 jan. 2024
Snelle verzending. Pakket werd afgeleverd aan deur door postbode. Goeie opvolging met tracking.
1 feb. 2024
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
28 jan. 2024
Snelle levering. Stuur email op moment orderpicking. Nu was eerste bericht hoe laat in de bus
3 feb. 2024
Mooie broek- mooier in het echt dan op foto- draagt heerlijk- snelle levering- helemaal top!
6 feb. 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
2 feb. 2024

Zeer tevreden

Makkelijk te bestellen. Snelle levering en na retour geld binnen 3 werkdagen teruggestort
6 feb. 2024
Goede duidelijke website, mooie producten voor scherpe prijs en snel bezorgd
3 feb. 2024
Een mooie trui voor een betaalbare prijs en een snelle levering
6 feb. 2024
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
JS
J .F.M. S.
Valkenswaard
Sterk afgeprijsde mode , en vooral mooie mode van een goede kwaliteit.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn om te horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
1 feb. 2024

Had een klacht direct opgelost

Had een klacht en die werd direct voor mij naar tevredenheid opgelost
5 feb. 2024
24 jan. 2024

service is prima

service is prima, geld stond ook weer snel terug op de rekening.
25 jan. 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
28 jan. 2024
Duidelijke beschrijving. Goede communicatie en snelle levering
6 feb. 2024
De bestelling op tijd geleverd door een vriendelijke bezorger.
6 feb. 2024
Hallo, Bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij worden hier erg blij van 😁 Graag tot een volgende bestelling. Team Sans-Online
GE
Gerrit E.
Monster
De opruiming met betaalbare prijzen en de lage verzendkosten!
7 feb. 2024
Alles ok alleen kwam bestelling paar dagen later dan beloofd
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 4 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
Leuke website en mooie kledingwinkel ik kan er goed slagen,
Antwoord van Sans-online.nl
Snelle verzending. Product precies zoals omschreven. Top!