Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.917 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.684 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

19 mrt 2023
Bij retourneren ben je twee maal de verzendkosten kwijt. Bij mij was dat op een bedrag van 25 euro 8 euro. Dat is erg veel.
DD
Dorothea D.
Heemstede

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Volgens gaat het heel goed. De aanvraag voor de retour was ook heel duidelijk . Als klant is het wel lastig om een label te printen dat kan plakken. Ik heb geen stickers voor in de printer thuis dus moet ik klooien met plakband. De administratieve afhandeling was verder prima.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor deze lieve woorden. We nemen de feedback graag mee! We zien je graag bij de volgende order. Team Sans-Online
ik denk dat je bespaard wanneer je slechts 1 pakket verstuurd ipv meerdere. Ik denk dat Sans contact heeft met hun magazijnen? Waarom dan niet de goederen in één doos plaatsen en verzenden? Goedkoper, milieubewuster en dus beter voor iedereen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Bedankt voor je beoordeling! Deze artikelen zijn afkomstig vanuit onze leverancier, deze worden ook vanuit hen verstuurd. Wij kiezen ervoor dit vanuit de leverancier te laten versturen, indien wij eerst de artikelen moeten ontvangen om ze daarna nogmaals te versturen zal dit minder milieubewust zijn als dat wij het direct laten versturen naar de klant. Ik hoop hierin op je begrip. Team Sans-Online

Top bedrijf

Ik had een pme jas voor echt de mooiste prijs die ik kon vinden, snel geleverd en kreeg laatst een mail dat ik daar nog punten mee had gespaard waarmee ik nog eens 16 euro korting kreeg op mijn volgende aankoop. Helemaal top.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 5 sterren beoordeling. Dat waarderen we enorm! We zien je graag bij je volgende bestelling. Team Sans-Online
Ik vond de kwaliteit van de broeken niet goed De site op zich is ok en het retour beleid ook Ondanks de 4 euro die je moet betalen om te retourneren Geld was snel terug gestort
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online

PME poloshirt bestelling SANS.

Na bestellen vlotte en correcte levering. Duidelijke beschrijving van gebruik en klantenservice. Juiste en geen afwijkende maat of model. Ik ben tevreden.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent met het artikel. Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
MR
Margret R.
Oldebroek

Prima

De kwaliteit van de kleding ziet echt mooi uit. Prettig dat je achteraf kan betalen. Kom zeker nog een keer online winkelen want jullie aanbod is ruim.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn om te horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
Super snelle en goedkope verzending Retour sturen gaat ook super snel Klein puntje van aandacht is dat het retourformulier geprint moet worden
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie review. We nemen de feedback graag mee! We zien je graag bij de volgende. Team Sans-Online
Leuke aanbieding en vooral snelle levering. Al meerdere keren iets besteld en alles naar tevredenheid geleverd.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
RB
Rick B.
Waspik

Zoals het hoort

Voorraad op site klopt altijd. Artikelen worden volgens afspraak geleverd en retourneren is makkelijk.
RV
Robert v.
Rotterdam
Snelle levering en bij klachten een snelle en goede oplossing geboden.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.
JD
Jac d.
Uithoorn
Snelheid van behandeling en afhandeling, ook financieel. Helemaal top.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
KD
Kitty d.
Bergambacht

Prima webshop

Mooie producten, makkelijk te bestellen en netjes thuis geleverd.
Antwoord van Sans-online.nl
De keuze is reuze en mooi overzichtelijke site en snelle levering.

Filteren op materiaal

Webshop blijft vaak hangen en je kan niet op materiaal filteren.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen. Dit zullen we zeker intern meenemen. Team Sans-online
Leveringstermijn zoals beloofd, artikel voldoet aan verwachting
Antwoord van Sans-online.nl
Snelle afhandeling! Ook het retourbedrag snel terug ontvangen!
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden. Dat kunnen wij enorm waarderen. We zien je graag bij je volgende bestelling. Team Sans-Online
GE
Gerrit E.
Monster
De opruiming met betaalbare prijzen en de lage verzendkosten!
IK
Ineke K.
HAAKSBERGEN
Heel aardig en behulpzaam aan de telefoon. Snelle levering.
Antwoord van Sans-online.nl
Snelle service, goede verpakking, goede kwaliteit kleding
Antwoord van Sans-online.nl
Snelle levering! Maar geld retour geven mag wel sneller😔
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online