visdealshop.nlBeoordelingen

Willem Bontrup

Beoordelingen voor visdealshop.nl

4.70/5.00

1.041 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Verzending per Post NL ging niet zoals het zou moeten. De bezorger heeft alle pakketten voor de verschillende bewoners in een appartementencomplex op één adres achter gelaten. 1 telefoontje naar de Visdealshop en de medewerker ondernam direct actie zodat het pakje boven water kwam. Bedankt voor deze service. De Spro Line Counter werkt uitstekend om de lengte van een gesponnen woldraad te meten.
Verder lezen

Ik was altijd tevreden met Visdealshop. Alleen mijn laatste bestelling, die ik heb besteld op 10 mei, vandaag is 21 mei tot vandaag is de bestelling nog steeds niet binnen. Dit is helaas mijn laatste bestelling bij deze webwinkel, want de hengels die ik heb gekocht en een molen zijn op de site op voorraad en ze garanderen dat binnen 3 a 4 dagen het binnen is. Ik heb een bericht gekregen dat als ik wil kan ik het gaan annuleren (makkelijk om te zeggen), maar waar is de klantvriendelijkheid voor de vaste klanten? Als het tot maandag niet binnenkomt, 25 mei, moet ik de bestelling annuleren en het bij een andere winkel gaan kopen. Zij zeggen dat de vertraging door de vervoerder is, maar daar klopt niks van, omdat ik heel veel bestelling doe, op andere webwinkels voor mijn zaak. Ik snap dat het door de Corona iets langer kan duren, 2 a 3 dagen, alleen niet zo lang.
 Antwoord van visdealshop.nl
Goededag, GLS heeft op dit moment niet de capaciteit om lange pakketten bij ons af te halen. Wij hebben u hier ook een mail over gestuurd en aangeven of u wilt wachten en 10% van het aankoopbedrag retour ontvangt van ons of dat u de bestelling wilt annuleren. Neem a.u.b. even contact op met onze helpdesk. Wij gaan dit dan alsnog netjes voor u oplossen! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Antwoord van visdealshop.nl
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over visdealshop.nl

Sorteren relevantie
Dat de bestelling veel later binnen kwam was een logisch gevolg van de virus, Maar de berichtgeving over waar het zich bevond en wanneer de bestelling dan aangeboden zou worden leek nergens na. De telescoop hengel kwam redelijk beschadigd uit de doos en het gratis snoertje heeft al zo lang opgerold gezeten dat de bochten erin blijven springen. Ik heb er toch al een paar keer mee gevist maar hij gaat nu de prullenbak in.
Hoewel de levering van mij iets sneller mag (zit vaak een dag tussen aanmaken t&t en de aanname scan van PostNL waardoor je met minstens 2 dagen rekening moet houden) vind ik de spullen en service zeer goed, daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding prima in orde!
Producten keurig verpakt en geleverd. Levering iets vertraagd door Corona-virus (woensdagavond besteld, donderdag verwerkt, volgende maandag geleverd), maar als je daar rekening mee houdt, niks om te klagen.
De bezorger steekt het pakketje in de bus maar niemand kan bewijzen dat IK dit wel daadwerkelijk ontvangen heb .. Is ergens een zwakte dat misbruikt kan worden vind ik . Voor derest alles ok ;)
Het is een drukke tijd in Corona maar ik kreeg mijn producten in goede staat en als je een vraag hebt staat de klantenservice (via de website) gelijk voor je klaar. Ik kom hier zeker terug.
Duidelijke website met goede aanbiedingen. Ik had iets vergeten te bestellen en het betreffende artikel is mij zonder extra bezorgkosten geleverd! Dat noem ik goede service!!!
Snelle levering en bij de levering was er iets fout met een artikel. Visdael op de hoogte gebracht en vriendelijk en simpel opgelost. Doe zo voort Visdael team gr Ronny
Site is duidelijk en navigeert prettig. Informatie is prima en ook extra. Levertijd dikke voldoende. En prijzen zijn gunstig en ook regelmatig aanbiedingen.
Ik heb een bestelling gedaan bij visdealshop en bij raven. Die bij raven werd slecht afgehandeld en die bij visdealshop hadden we op de afgesproken datum.
Ondanks de moeilijke periode heeft Visdealshop al het mogelijke gedaan om de levering toch binnen een aanvaardbare tijd te doen. Een dikke proficiat
Ondanks de corona en de drukte bij de vervoerder toch mijn bestelling met vier dagen in huis, mijn complimenten voor de snelle afhandeling.
Hallo, ik ben erg blij met uw medewerking als klant van uw winkel. Ik denk dat je perfect bent. fijne dag, groeten K. Kuwałek
Alles ziet er uitstekend uit komende zaterdag ga ik het daadwerkelijk uittesten maar ik verwacht dat alles prima verloopt.
Zoals altijd top spullen , bij vragen altijd antwoordt. Ondanks de corona crisis de bestelling redelijk op tijd.
Prijs/kwaliteit is deze Rod Pod een knaller. Ook de uiterst snelle en correcte levering waren top! Bedankt
de visspullen zijn prima de bezorging duirde wat maar dit is snel vergeten na het gebruik helemaal prima
Al meerdere keren besteld bij Visdeal. Altijd vlotte afhandeling en uitstekende service!
Op tijd geleverd, goede service. Op de hoogte gehouden van je bestelling. Goede prijs.
Mijn ervaring is dat wat ik besteld had snel en goed verzorgd thuis af geleverd werd.
Top service!!!! Snelle levering!! Gewoon perfect allemaal en echt een aanrader