Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.157 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
XX Heavy feeder van DAM. Zeer fijn winkelen bij Tackle XL. ik ben iemand die veel vergelijkt online, reviews leest en filmpjes kijk alvorens ik wat koop. Vaak kom ik dan met wat ik wil, voordelig uit bij Tackle XL. Naast de vlotte levering een ruime keus en goede garantievoorwaarden. Tot de volgende keer maar weer.

19 jul 2023
Mijn negatieve ervaring met de klantenservice omdat het pakketje niet is afgeleverd. Heb wel 3 of 4x aangegeven dat het pakket niet binnen was gekomen, een medewerker van de klantenservice trok middels de mail dat in twijfel. Dus vrij vertaald ben ik een leugenaar. Heb in die zelfde week 3 karperstoelen bij u gekocht met een waarde van ruim 300 euro, gelukkig is dat wel goed gegaan en ben er dik tevreden over. Het vermiste pakketje had een waarde van ruim 14 euro, denken jullie nu echt dat ik de zaak zou bedonderen voor zo een relatief laag bedrag? Ik ben bijna 70 jaar en vind het triest dat ik op deze wijze ben behandeld. M.vr.gr. JL de Wit.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

21 jun 2024

Daiwa Exeler met een defect.

Had een prachtige Daiwa Exeler gekocht. Helaas was de slipinstelling defect. Retour gestuurd en via Klarna keurig opgelost.
Goeie ervaring met deze webshop. Ze zijn snel met versturen. Jammer dat ze gestopt zijn met extra kado bij je bestelling.
Goedemiddag Tackle XL ,de service is perfect ,is het mogelijk om winkel te openen in de toekomst ,Grt peter

Aanbevolen

Zoals steeds, erg snelle service. Dit zowel wat betreft vragen om informatie als verzending. Aanbevolen website.
JV
Johan V.
Markelo
1 jul 2024
alles is prima verlopen. Iedereen die er aan meegeholpen heeft . Hebben goed hun Best gedaan. groeten Johan.

Goed en snel geholpen

Toen t product niet naar wens bleek, werd ik goed en snel geholpen. En mijn geld teruggestort gekregen.
24 jun 2024
snel en overzichtelijk. Alleen jammer,dat producten niet afgehaald kunnen worden.
27 jun 2024
Steeds efficiënte service en snelle levering. Webshop van vertrouwen.
26 jun 2024
perfect afgeleverd de spullen zijn netjes en de juiste uitvoering
3 jul 2024
Bijzonder duidelijke site,snelle levering en goede service
25 jun 2024
Because You distribute larger orders into separate packages
AD
Alfons D.
Zoutleeuw
1 jul 2024
Alles in orde, levering optijd Producten zoals omschreven
MS
Marcel S.
Gelderland
zeer snelle levering mooie producten en een prima prijs
Snel verzonden en goede kwaliteit voor een mooie prijs.
28 jun 2024
Alles prima geregeld Ook de mail is super geregeld
25 jun 2024
Zeer snelle levering met product zoals beschreven.
4 jul 2024
Wery fast delivery to Ireland 3 working days
Veel keuze, goede prijs en snelle levering
3 jul 2024
vriendelijke medewerkers, en goede service
Netjes alles geleverd conform afspraak.