visdealshop.nlReviews

Beoordelingen voor visdealshop.nl

4.359 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een complete jrc karperset besteld. De set (hengel jrc defensie en mitchell molen ) is oké, echter de bijgeleverde rodpod (ultimate) is van een bedenkelijke kwaliteit. Bij levering was de rodpod al stuk. De klemmetjes waarmee de pootjes vastgezet kunnen worden vielen er spontaan uit. Bij het 1e beste gebruik, het aandraaien van de buzzerbar knapte het metalen schroefdraad al kapot. Hierover mijn beklag gedaan en ik heb onder garantie 2 nieuwe rodpods toegestuurd gekregen, ook van ultimate maar wel een degelijker kwaliteit. Al met al wat gedoe maar na wat over en weer gemail keurig opgelost door visdealshop. Dus daarom geen 5 sterren maar 4 vanwege de service.

Op maandag avond heb ik een xxl retour aangemeld via de mail, en ik kreeg te horen dat ik het via de retour formulier moest doen, dus ik heb gelijk terug gemaild en gezegd dat dit een xxl pakket was maar ik kreeg geen antwoord. Ik heb toen klantenservice gebeld en een medewerker zei dat het ophaal afspraak was ingepland en ik zou gisteren een email ontvangen van XXLpakket maar dat is niet gebeurd en nu probeer ik de helpdesk te bellen en ik hoor dat ze op maandag t/m donderdag van 10-17uur bereikbaar zijn terwijl het 10:30 is??? Ik ben zeer ontevreden met de service van visdealshop eigenlijk, ik heb een artikel ontvangen in een gebruikte en beschadigd staat. Er was geen plastic verpakking om de kokers en de foudraal zat helemaal vol met stof. Ik mis ook een ptfe bus van een top kit en er zijn gebruikespooren en krassen overal. Ik wil dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen want ik heb bijna 300 euro uitgegeven aan iets waar ik niks mee kan. Ik heb alle retour instructies netjes gevolgen en mijn retour op tijd gemeld maar heb 4 dagen op rij contact met moeten opnemen met de helpdesk omdat ik de verkeerde informatie krijgt of mijn emails worden niet beantwoord, dit is toch niet de bedoeling.

Beoordelingen voor visdealshop.nl

Visdeal heeft de meest gemakkelijke website ! En dan nog eens een zeer snelle levering Als ik iets nodig heb voor het vissen is er maar 1 website ,visdeal!!
Op deze site heb ik dit seizoen bijna alles gekocht wat ik nodig had om te karper vissen, daarna mijn snoekgerief bij aangeschaft. Tot zelfs nu mijn meerval gerief. Top site! Bijna nooit problemen, en als er 1 is wat ik maar 1x heb voorgehad... Gewoon bellen en alles wordt relax opgelost. Top site, top klantendienst. Groetjes Remy de visser😎
ONGELOOFLIJK .ECHT ZEER TEVREDEN VAN KAN NIET BETER ZEER SNELLE LEVERING EN ECHT PRIJS KWALITEIT IK BESTEL VOORTAAN STEEDS BIJ JULLIE EEN ECHTE TOPPER .ZEER MOOI GERIEF MET ZEER OVERZICHTELIJKE UITLEG .VOOR MIJ DE VISDEAL SHOP BIJ UITSTEK ECHT DOE ZO VERDER PROFICIAT MET VR GRTN HUION ANDRE BELGIE
Het product was snel geleverd en in goede conditie aangekomen, goed verpakt en schade loos. Dit heb ik wel eens anders mee gemaakt bij andere zaken waar ik iets heb besteld. Voor jullie een dikke 10 en 5 sterren. Mvg. Iwan Nefkens
De levering is altijd zeer snel het enige jamere is dat er bepaalde producten niet altijd op voorraad zijn of dat ze gewoon verdwijnen van de webshop maar voor de rest is alles top en ik zal zeker blijven bestellen op visdealshop
De deals die ik hier vind zijn meestal mooie deals. Bovendien alleen maar goede ervaringen op gebied van verzenden, communicatie,…voor mij gewoon top! Nooit problemen ondervonden, dus verdient voor mij 5 sterren
Prettige web site en probleemloze levering. Geringe vertraging als die er is zit doorgaans bij PostNL. Een missertje bij het inpakken werd snel opgelost. Tot nu toe geen reden voor verbetering.
Altijd al een goede ervaring met visdealshop. Ik bestel ik al mijn vis materiaal daar en ook altijd leuk dat je een extra cadeautje kan kiezen. Snelle verzending en altijd top materiaal.
zeer vriendelijke mensen er was een foutje met een product verkeerd geleverd en dat is perfect opgelost, ook onmidelijk reactie op mail met mijn vraag hoe het kon opgelost geraken
Bijna alles naar wens behalve de Ultimate Lead Fish Pearl White/ Golden Roach (14gr) spinden niet maar daar ligt de prijs ook niet naar slechte afwerking van de spinners.
Eerste bestelling bij visdeal en deze liep gesmeerd. Communicatie over een prijsdetail werd supergoed beantwoord en levering was keurig en op tijd. 5 sterren verdiend.
Goededag, Service is in algemeen goed. Wat ik alleen kan bedenken dat het wat langer duurt voordat je bericht terug krijg via de mail. Met vriendelijke groet, Ruud
Heel grote keuze, meestal scherpe prijzen. Contactcenter mag iets bereikbaarder zijn of sneller reageren. Maar uiteindelijk werd alles tijdig opgelost.
Op zondag besteld en zelfs op zondag verpakt en afgeleverd bij het postnl punt. Maandag gelijk in huis. Vaak scherpe aanbiedingen en top producten.
Top service. Goed advies en ze helpen je met spullen samen stellen zodat je direct en goed kunt gaan vissen. Ook mooie spullen en de prijs is goed.
Meerdere bestellingen geplaatst en alles is even soepel verlopen. Groot assortiment en goede prijzen. Snelle verzending en heldere berichtgeving.
geweldig gewoon zeer tof dat je kan meedoen aan foto wedstrijden of aan quizen de bestellingen gaan vlot en zijn zeer goed verpakt en beschermd 😀
Ze hebben een uitgebreide keuze, beschikken over topmerken voor een goed prijs en persoonlijk het allerbelangrijkst, ze komen zijn afspraken na.
De verzendingskosten het is ambetand dat je boven de 50 euro moet bestellen voor dat je geen verzendingskosten hebt doet dat nar 20 euro ofzo