visdealshop.nlReviews

KvK 30192999
Willem Bontrup

Beoordelingen voor visdealshop.nl

4.343 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Heb er een foudraal en een carryall vistas gekocht terwijl ik in het buitenland was. Echter, beiden waren in de aanbieding toen het internet eruit vloog. Enige uren erna kon ik weer inloggen, maar waren de aanbiedingen afgelopen. Ik heb de klantenservice gemaild en de situatie uitgelegd. Ik kreeg snel een antwoord: ik kreeg alsnog de gewenste producten voor de prijs van de aanbieding. Het geld is direct terug gestort op mijn rekening. Klasse van de klantenservice, ik kan niet anders zeggen. Deze winkel is een aanrader.

Ik heb op 2 juni een hengel en andere spullen bij jullie besteld eerst he ik een dag voor niets zitten te wachten tussen 13.30 en 16.45 uur en de dag erna kreeg ik bericht dat het die dag geleverd zou worden dit is ook gebeurt. Toe ik de spullen uitpakte bleek het topje van de hengel gebroken te zijn .Ik heb toen meteen een aanvraag gedaan om te retourneren en heb na de richtlijnen gekregen te hebben precies gedaan wat er gevraagd werd. Op 10 juni kreeg ik bericht dat het pakket bij juli aan gekomen is intussen heb ik telefonisch contact gehad maar daar ben ik ook niets mee opgeschoten want het was druk en ik moest maar afwachten wat de afdeling die deze zaken behartigt ging doen. Het is nu 6 juni en ik heb nog steeds niets gehoord als ik er zeker van kon zijn dat ik mijn geld terug zou krijgen had ik meteen een nieuwe hengel besteld en hem waarschijnlijk al thuis gehad maar nu zit alleen maar af te wachten en dat terwijl ik net bij jullie besteld heb om dat er snel geleverd zou worden en jullie prat gaan op goede garantie als er iets mis zou zijn tot nu toe ben ik alleen maar teleurgesteld

Beoordelingen voor visdealshop.nl

Service top,telefonisch goed bereikbaar,denken mee,reageren snel op mails. Kleine verbeteringen : Persoonlijk liever korting of echt zelf een kado bij mijn bestelling kiezen. Bij advies geven zou ik graag info willen wat niet bij de specificaties staat. Mogelijk verbetering aan de site info icoontje bij de (moeilijke)begrippen. Wanneer je er dan op klikt een korte uitleg over het woord Verder heb ik mijn spullen goed verpakt ontvangen en kan niet wachten tot het snoekseizoen begint.
Had een karperset besteld. Netjes op tijd afgestuurd (koningsdag zat er tussen). Helaas tijdens transport de doos kapot gegaan waardoor beide hengeltoppen schade hadden opgelopen. Kan visdealshop natuurlijk niks aan doen, maar ze hebben meteen aangegeven dat het vervangen werd. Ik ben er zelf naartoe gereden. Netjes ontvangen en binnen een paar minuten had ik 2 nieuwe hengels. Echt top service!
Klantvriendelijk. goede duidelijke site Zeer snelle service en verzending. Nadat iets kapot was gegaan na ontvangst. contact gehad volgende dag gelijk artikel weer nieuw in huis. Wat een top service. is een Aanrader voor ieder andere sportvisser om bij Visdealshop hun materiaal te bestellen. Ken maat 5 sterren geven jammer ze verdienen er 10
Afspraken goed nagekomen en snelle levering. Achteraf bleek de zending niet geheel compleet en dit werd ook vlot opgepakt, echter zou de medewerker het doorgeven aan de leverancier en zou hij het terzijnertijd terug koppelen naar mij. Nog niet gebeurd dus, wel jammer, ging toch om een aankoop van € 1900.- /Voerboot
Very easy to order and fast delivery, problems when and if, rectified very quickly. Excellent service. Packaging could be smaller for small items (hooks etc) which would reduce postage cost. Very pleased with service and will use again for furture orders, thankyou.
Alles was elke keer naar wens. Snelle bezorging plus bij a alles is op voorraad. Aan de telefoon werd ik ook netjes geholpen en dat is altijd zeer gewenst. De informatie is duidelijk. Voor elk budget is er wel iets te vinden. Of te wel super
Prettig ervaring met de visdealshop! Ik heb tot nu toe 2 Feederhengels gekocht, en alles wat je nodig heb om er mee te vissen! Pas brak een topje van mijn hengel, en werd mij gratis een nieuw onderdeel toe gestuurd! Klantvriendelijkheid een 9!
Wat ik besteld had was goed verpakt en binnen 2 dagen binnen in huis De doos met loodjes hadden jullie wel beter dicht kunnen plakken die laggen los onder in de doos dat was wel jammer de rest was goed verpakt
Szybkość realizacji zamówień, zgodność towaru, krótki czas dostawy, dobrze zabezpieczonymi towar ale jest jeden minus przy tak częstych zamówieniach powinno się jakoś wynagradzać kupujących.
Het gemak en de snelle levering van mijn pakket. En de kosteloze garantie dat als de levering niet goed gaat ik ben verzekerd dat ik mijn betaalde geld terug gestort krijg.
levering was in orde , maar had wel graag op de hoogte geweest dat het pakket in 2 delen verstuurd werd , want ik dacht eerst dat er iets mis gelopen was
Fijne online shop. Voor 11uur besteld volgende dag in huis. Het gebeurt niet vaak meer bij bedrijven, maar Visdealshop flikt het gewoon wel.
dit is echt een top bedrijf had een paraplu gekocht en nog niet gebruikt en kon hem 5 maanden later gewoon omruilen voor en tent
Het artikel was helemaal niet goed. Echter kreeg het aankoopbedrag teruggestort. De klantvriendelijkheid is werkelijk top .
Een levering was mislopen en gebeld met de dienst. Als vergoeding een klein pakketje gekregen, super bedankt daarvoor!!
Bij vragen bel en je wordt direkt geholpen, mij een manco aan bestelling wordt firect geholpen. Pluim voor ddze shop.
Alles goed geregeld alleen sommige producten zijn minder fijn en gaan vaak snel kapot maar dat word netjes afgewerkt
Goed verpakt. Van de site halen vandaag besteld morgen bezorgt. Post.nl heeft het pakket 3 werkdagen later bezorgt.
1- alles mooi optijd 2- netjes ingepakt en geleverd Echt prima service Kan alleen maar zeggen : doe zo voort
snelle levering , onderdeel was defect goede Feedback gekregen en ze hebben kosteloos defect onderdeel vervangen