Tacklexl.nl

1.403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.694 beoordelingen in totaal

22 jun. 2023
4 sterren dit omdat er niet is gereageerd op een opmerking die ik via messenger naar hun heb gestuurd. Tackle xl is een serieuze onderneming die haar zaken goed voor elkaar heeft. Echter werken ze met postnl en deze heeft zeggen en spreken 7 dagen nodig gehad om een pakketje 600 gr te bezorgen. 5 keer is de bezorg dag en tijd gewijzigd. Verpakking was ook nog eens beschadihgd
AS
Angelo S.
Wijnandsrade

10 jun. 2023
Bestelling geplaatst op 27/05/2023. Op 10/06/2023 nog steeds NIETS ontvangen, ook geen bericht dat de bestelde artikelen niet voorradig waren. Dan zelf maar een mail gedaan, omdat ik mijn account de verzending nog steeds niet als verzonden staat, terwijl verder er wel staat dat alles verzonden in. Bij postNL weet men dat er pakje zou moeten aankomen, maar dat er nog steeds NIETS ontvangen werd. Op mijn mail een antwoord gekregen, dat mijn bestelling zeker verzonden is, maar dat er problemen zijn bij postNL. Bijgevolg kan ik GEEN POSITIEVE feedback geven. Ik kan zeker geen foto toevoegen want ik heb nog NIETS ontvangen.
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

Top service

Nadat het artikel verloren was gegaan bij post.nl heeft men bij tackleXL alsnog het product opnieuw verstuurd. Dus top service. De rodpod voldoet volledig aan de verwachtingen.
29 jan. 2024
Ik heb ook in die tijd dat het nog visdealchop hete een aantal die besteld en dat is mij uitstekend bevallen een goede en snelle levering ga zo door
28 jan. 2024

Baitcaster reel set

Het doet wat het moet doen. Een hengel zonder poespas. Levering zoals verwacht. Geen klachten over ze, dus in orde. Zou er weer bestellen.
Bestelling gedaan en was niet in orde. Klantenservice heeft mij direct geholpen en opgelost.
26 jan. 2024
Ik bestel best wel veel producten bij jullie en alles woord altijd heel goed verzorgd. 👍👍
Traject van bestellen en afleveren verliep soepel. Je werd netjes op de hoogte gehouden.
Netjes verpakt. Alleen deze keer wat langere levertijd. Maar dat had een reden.
Snel geleverd goed verpakt terwijl een hengel lastig is om te versturen
8 feb. 2024
Bezorging was een beetje laat ivm hun verhuizing verders perfect.
RS
7 feb. 2024
Mooie prijzen en levering zoals afgesproken. Dus tevreden klant!
Besteld, en ruim op tijd alles netjes binnen. Perfect geregeld!
31 jan. 2024
Snelle en goede service. Altijd netjes verpakt en verzonden.
Nette en goede levering. X traatje wordt ook gewaardeerd!

Altijd optijd je visspullen.

Altijd optijd je visspullen ,goed verpakt ruim tevreden.
Snelle levering. Spullen van uitstekende kwaliteit.
tijdige en correcte levering, leuk extraatje
11 feb. 2024
Heel goede prijs kwaliteit. Snel geleverd.
Bestelling wordt altijd netjes geleverd
Al jaren klant altijd snelle bezorging
5 feb. 2024
Goede kwaliteit, levering en producten