Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.187 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
XX Heavy feeder van DAM. Zeer fijn winkelen bij Tackle XL. ik ben iemand die veel vergelijkt online, reviews leest en filmpjes kijk alvorens ik wat koop. Vaak kom ik dan met wat ik wil, voordelig uit bij Tackle XL. Naast de vlotte levering een ruime keus en goede garantievoorwaarden. Tot de volgende keer maar weer.

12 jun 2024
Ik heb een solar powerbank 30,000 mAh gekocht. Ik kreeg geen orderbevestiging alleen een mail dat deze verzonden was ( dus ook geen ordernummer) Na helemaal opladen ging ik de powerbank testen, na 1x en 1/3 mijn telefoon op te laden was de powerbank leeg terwijl ze adverteerde dat je tot wel 12x je telefoon op kon laden. Ik wilde de powerbank dus retouren. Ik heb op de site gekeken hoe ja dat kon doen. Je kon een retourlabel aan maken, prima. Ze vroegen om een order nummer... die ik dus niet had. Toen heb ik hun 2x gemailt maar nu bijna 2 weken verder nog niets gehoord en nu zijn bijna de 30 dagen bedenk tijd om en dan?? Dus ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf, service en product waardeloos. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven. Mocht dit alsnog opgepakt worden en netjes opgelost worden dan pas ik dit natuurlijk aan. Maar voor nu echt 0 sterren.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

Goeie ervaring met deze webshop. Ze zijn snel met versturen. Jammer dat ze gestopt zijn met extra kado bij je bestelling.
13 jul 2024
Goedemiddag Tackle XL ,de service is perfect ,is het mogelijk om winkel te openen in de toekomst ,Grt peter
7 jul 2024

Aanbevolen

Zoals steeds, erg snelle service. Dit zowel wat betreft vragen om informatie als verzending. Aanbevolen website.
JV
Johan V.
Markelo
1 jul 2024
alles is prima verlopen. Iedereen die er aan meegeholpen heeft . Hebben goed hun Best gedaan. groeten Johan.
Twee stalk karper hengels gekocht die ik meteen uitgeprobeerd heb...super kwaliteit en zeker niet duur.
11 jul 2024

Goed en snel geholpen

Toen t product niet naar wens bleek, werd ik goed en snel geholpen. En mijn geld teruggestort gekregen.
YT
Yvan T.
Brugge
Top service, snelle levering én mooie acties voor de allround sportvissers
27 jun 2024
Steeds efficiënte service en snelle levering. Webshop van vertrouwen.
3 jul 2024
Bijzonder duidelijke site,snelle levering en goede service
AD
Alfons D.
Zoutleeuw
1 jul 2024
Alles in orde, levering optijd Producten zoals omschreven
MS
Marcel S.
Gelderland
9 jul 2024
zeer snelle levering mooie producten en een prima prijs
Snel verzonden en goede kwaliteit voor een mooie prijs.
Goed materiaal, snelle levering en goede service.
28 jun 2024
Alles prima geregeld Ook de mail is super geregeld
BG
Bart G.
Maaseik

Zeer tevreden

Items zeer vlot geleverd in onberispelijke staat
Ik vind de service top altijd op tijd geleverd
4 jul 2024
Wery fast delivery to Ireland 3 working days
6 jul 2024
Veel keuze, goede prijs en snelle levering
Zeergoede producten en snelle levering. 👍
3 jul 2024
vriendelijke medewerkers, en goede service