Tacklexl.nlReviews

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

3.808 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 aug. 2022
Ik had een complete jrc karperset besteld. De set (hengel jrc defensie en mitchell molen ) is oké, echter de bijgeleverde rodpod (ultimate) is van een bedenkelijke kwaliteit. Bij levering was de rodpod al stuk. De klemmetjes waarmee de pootjes vastgezet kunnen worden vielen er spontaan uit. Bij het 1e beste gebruik, het aandraaien van de buzzerbar knapte het metalen schroefdraad al kapot. Hierover mijn beklag gedaan en ik heb onder garantie 2 nieuwe rodpods toegestuurd gekregen, ook van ultimate maar wel een degelijker kwaliteit. Al met al wat gedoe maar na wat over en weer gemail keurig opgelost door visdealshop. Dus daarom geen 5 sterren maar 4 vanwege de service.

3 jun. 2022
Op maandag avond heb ik een xxl retour aangemeld via de mail, en ik kreeg te horen dat ik het via de retour formulier moest doen, dus ik heb gelijk terug gemaild en gezegd dat dit een xxl pakket was maar ik kreeg geen antwoord. Ik heb toen klantenservice gebeld en een medewerker zei dat het ophaal afspraak was ingepland en ik zou gisteren een email ontvangen van XXLpakket maar dat is niet gebeurd en nu probeer ik de helpdesk te bellen en ik hoor dat ze op maandag t/m donderdag van 10-17uur bereikbaar zijn terwijl het 10:30 is??? Ik ben zeer ontevreden met de service van visdealshop eigenlijk, ik heb een artikel ontvangen in een gebruikte en beschadigd staat. Er was geen plastic verpakking om de kokers en de foudraal zat helemaal vol met stof. Ik mis ook een ptfe bus van een top kit en er zijn gebruikespooren en krassen overal. Ik wil dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen want ik heb bijna 300 euro uitgegeven aan iets waar ik niks mee kan. Ik heb alle retour instructies netjes gevolgen en mijn retour op tijd gemeld maar heb 4 dagen op rij contact met moeten opnemen met de helpdesk omdat ik de verkeerde informatie krijgt of mijn emails worden niet beantwoord, dit is toch niet de bedoeling.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

11 nov. 2022
8 okt. 2022
Ik heb een aantal keren besteld via deze webshop. Makkelijk bestellen, snel in huis of bij een ophaalpunt. Goede producten en niet duur. Mocht er onverhoopt iets mis gaan met je bestelling lost de klantenservice het heel goed op. Top webshop dus, kan echt niks negatiefs verzinnen.
3 okt. 2022
De bestelling kwam vlug, jammer data deze eerste bestelling verkeerde maat was, maar je hebben het correct opgelost de volgende keer eerst goed kijken voor de bestelling verzonden word.
3 okt. 2022
Scherpe prijzen en correcte levering. Het waadpak ziet er goed uit en is licht om te dragen. Nog te kort in gebruik om een oordeel te geven over de duurzaamheid op langere termijn.
2 okt. 2022
van Ger v.
Wat ik bestel k.t netjes snel binnen,extraatje is altijd leuk. Geheel netjes ingepakt. Goede service. Tevre klant u. Ger van Houten Lmere
16 okt. 2022
Steeds duidelijke website en beschrijving. Vlotte communicatie en uitstekende service. Enorm ruim aanbod in alle visserij disciplines
10 okt. 2022
Het is wel een goede site alleen er stond dat het vandaag kwam en ik heb nog steeds geen mailtje dat de bezorger onderweg is
3 okt. 2022
Fijne winkel, snelle bezorging en goede prijzen. Ik vang nog weinig maar dat is zeker niet aan hen te verwijten!
4 okt. 2022
Bestellingen altijd op tijd verzonden. Alleen de terugkoppeling als er iets verkeerds gaat duurt wel lang.
4 okt. 2022
Altijd leuk om daar iets te kopen omdat het altijd in orde is en spullen worden snel verzonden
24 okt. 2022
Geweldige shop,Echter een kleine kanttekening.De optie achteraf betalen is er niet meer.
4 okt. 2022
Altijd goed aanbieding. Helpdesk super beleefd en behulpzaam. Levering zoals beloofd
1 okt. 2022
Goede service, mooi assortiment, duidelijke omschrijving van producten
17 okt. 2022
het bestelde netjes verpakt en op tijd valt weinig meer aan te doen
van h b.
De gratis product zelf laten kiezen normaal was het altijd keuze
17 okt. 2022
Snelle verzending - Artikel zoals omschreven - Alles dik Oke!
1 okt. 2022
De juiste merken en altijd snelle levering zeer tevreden over
10 okt. 2022
Zeer goed en snel aan het vervoers bedrijf mee gegeven
5 okt. 2022
Gute Preisleistung und schneller Versand Topp Qualität.
3 okt. 2022
materiaal goed en snelle bezorging en voordelig