Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.764 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.327 beoordelingen in totaal

30 sep 2024
Het lijkt dat mijn zending is verdwenen. 25-9-2024, afgelopen woensdag, kreeg ik een melding dat mijn pakketje 26-9-2024 13:00 uur bezorgd zou gaan worden. Deze tijd veranderde steeds en werd later op de dag steeds later. Totdat de melding kwam dat het de volgende dag 27-9-2024 zou worden 10:00 uur. Ook deze tijd veranderde steeds. Nu krijg ik op de tracking-pagina de melding dat ik over de geschatte levertijd wordt geïnformeerd wanneer de artikelen zijn aangekomen in Utrecht. Klinkt vreemd, alsof het pakketje nog niet bij Budbee is. Toen zou het pakketje 28-9 om 15:00 uur komen, om vervolgens direct weer te vertragen naar maandag 30-9 17:30 uur!! Dan blijkt het pakketje plotseling weer op zaterdag aan te komen en wordt je op maandag eraan herinnerd dat je het niet moet vergeten op te halen!! Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

30 sep 2024

Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

30 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
7 okt 2024

Goed opgelost

Oké, in eerste instantie ging het bestelproces niet helemaal goed. Na invoeren van mijn nieuwe adres en bevestiging dat ik niet bij de dichtsbijzijnde winkel (bij mijn nieuwe adres dus) het pakket wilde afhalen, maar het thuisbezorgd wilde hebben, ging het mis. Ergens in het proces verving het systeem het adres, dus stond er opeens mijn oude adres in de bevestigingsmail. Na eerst mailen en daarna bellen met de klantenservice, werd er ingegrepen in het bestelproces (waarvan eerst werd gezegd dat dit niet kon) en werd het pakket alsnog naar mijn nieuwe adres gestuurd.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Fijn dat het uiteindelijk goed is opgelost voor je. Groeten, je Shopteam

Slecht afgewerkte gilet, verder goed.

De gilet was echt heel slordig afgewerkt, veel losse draadjes. Natuurlijk zijn mijn verwachtingen niet heel hoog voor deze prijs, maar persoonlijk vind ik dat je hem zo niet had mogen verkopen. Ik heb hem niet terug gestuurd en ben niet naar de winkel geweest hoor, maar wel iets om alert op te zijn. De pulli / coltrui was wel goed en netjes. Valt wel zeker een maat kleiner dan aangegeven.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
LP
Lydia P.
Bergschenhoek
2 okt 2024
Online bestellen gaat makkelijk en goed, alleen had ik de producten liever gewoon in een winkel willen kopen of willen afhalen. Paar kleine dingetjes besteld omdat het niet in de winkel beschikbaar was. Dus wel verzendkosten en hierdoor minder voordelig. Jammer dat bij Zeeman de winkel voorraad vaak niet op orde is een optie om dan in de winkel af te halen zou beter zijn. Zoals bij bv HEMA.
2 okt 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
5 okt 2024
Keurige afhandeling, redelijk snelle bezorging. Van een van de artikelen had ik er twee besteld, helaas bleek er toch maar 1 op voorraad. Dit kreeg te horen toen het pakket onderweg was. Dat was een beetje jammer anders had ik van een ander artikel nog bij kunnen bestellen. Misschien de mogelijkheid bieden aan de klant om voor dat de bestelling de deur uitgaat het aantal te veranderen
Graag zou ik op de hoogte willen worden gehouden van de voortgang van mijn bestelling bij Zeeman. Nu heb ik na het doen van mijn bestelling twee dagen niets vernomen, daarna kreeg ik het verzendbericht en geplande leverdatum. Wellicht is het mogelijk een verwachte levertijd/-datum te vermelden bij de bestelling?
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
30 sep 2024
Vlotte wijze van bestellen en bezorgen Een absoluut min punt is dat de folder niet correspondeert met wat er in de winkel ligt, artikelen moeten nog binnenkomen of zijn al uitverkocht Kijk naar Action; vast punt op de woensdag zodat men weet wanneer en wat er is en nog voldoende ook
6 okt 2024

3 pakketten vol

Nieuwe handdoek besteld en keuken en thee doeken. Super blij mee de zeeman winkel had niet alles. Dus online besteld. Behalve dat postNL mijn avondlevering niet heeft na geleeft voor € 1,99 ben ik superblij met mijn bestelling. Matching handdoeken washandjes gastendoekje en badkleed.
Erg jammer dat de maat bh die ik nodig heb bijna niet verkrijgbaar is. Zowel oneline als in de winkels. W s. Snel uitverkocht wegens gangbare maat Dit is al een paar jaar het geval. Misschien kan Zeeman dit wat beter in de gaten houden zodat men niet steeds misgrijpt
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
Levering duurde best lang. Ik had 3 hemdjes besteld bleken ze achteraf niet op voorraad dus moest ik ineens verzendkosten betalen voor mijn andere producten en hierna weer op de site gekeken bleken ze gewoon op voorraad. Raar dit.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Waarschijnlijk is er vervolgens weer nieuwe voorraad gekomen. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
2 okt 2024
Snelle levering, retourneren gaat gemakkelijk in de winkel en geld is snel terug gestort. Wat wel jammer is, is dat de maten nogal verschillen in kleding soorten . Het ene jurkje valt heel klein en een ander shirt veelste groot.
2 okt 2024
Snelle en keurige bezorging, echter niet op het door mij aangegeven afhaalpunt van Post.nl bij de Poiesz aan de Sav. Lohmanlaan, maar bij Shell de Weijert, maar dat zal niet aan jullie hebben gelegen
Mijn dochter wil alleen maar het ondergoed en sokken van de Zeeman. Dat zit het lekkerste. Wij zijn dus erg tevreden over de Zeeman, fijne basics, mooie kleurtjes en vaak plezierige materialen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we blij mee! Groeten, je Shopteam
soepele levering. Wist waar ik aan toe was, alles werd goed gecommuniceerd, en de opgegeven tijden klopt ook, heel tevreden. En de ontvangen artikelen zijn precies wat ik ervan verwacht had
Antwoord van Zeeman
Bestellen gaat gemakkelijk. Bevestigingsmail komt snel binnen. Juiste producten. Leveringstijd loopt wel op tot een dag of 5. Het kunnen retourneren in de winkel is fijn.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam

Fijne winkel.

Vriendelijke medewerkers. Schoon Opgeruimde bakken en rekken. Behulpzaam. Overzichtelijk. Beetje te klein. Zou wel een grotere winkel willen hebben in ons dorp.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review en je opmerking. roeten, je Shopteam
8 okt 2024

Uitstekende producten en service

Ben een groot fan van de producten van Zeeman. In de webshop zijn de meeste dingen goed op voorraad. Verzending gaat snel en ophalen uit een Budbee-locker is ideaal.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je enthousiaste review. Daar zijn we blij mee! Groeten, je Shopteam
27 sep 2024
Het duurde een paar dagen voordat de bestelling werd ingepakt. Ik begon me zorgen te maken dat deze was vergeten. Maar daarna kwam wel gewoon alles goed aan.
Fijne winkelbeleving. Makkelijk online te bestellen en Zeer aangenaame retournering/omruiling in de winkel zonder enige moeite en Vriendelijke medewerkters.
AE
Anke E.
Arnhem
25 sep 2024

Prima webshop!!

Gemakkelijk te bestellen, snel verzonden en vooral de t shirts zijn prima!! Kortom ik heb nu de shirts besteld met lange mouw en ben ook nu weer tevereden.