ZeemanReviews

Gecertificeerd sinds: 17 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Zeeman is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Zeeman kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Zeeman

6.841 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 nov. 2021
De bestelling was keurig verpakt en snel verzonden. Wat beter kan zijn de ondergoed maten. Sommige slipjes in maat L zijn te ruim, sommige in maat XL zijn te krap. En de BH maat is ook altijd een gok. Ik heb zelf verlengstukjes om de evt te kleine omvangmaat op te vangen, maar dat zou niet nodig moeten zijn. En als ze te groot blijken dan moet er weer geruild worden. Daarnaast heb ik bh's van zeeman in de cupmaten C tot en met E die elk evengoed passen (met dezelfde omvangmaten). Ook panty's, maillots en leggings wisselen nogal van pasvorm, de ene keer is maat 40 veel te groot, de andere keer is zelfs maat 46 te krap. Een juiste maattabel zou echt een behoorlijke verbetering zijn

12 mrt. 2022
Alles ging goed tot aan het terug brengen in de winkel, ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld en dit ontdekte ik 5 min na bestellen. Dus jammer dat er geen cancel functie was. Ik ging het terugbrengen bij filiaal Mijdrecht en het personeel was niet bepaald vriendelijk. Omdat alles handmatig moet ingevoerd worden snapte ik het niet helemaal, dus ik vroeg het aan hen. In plaats van normaal helpen werd er kinderachtig tegen mij gepraat en meerdere keren met de ogen gerold en zinnen zoals “als je nou luisterde” en “dat heb ik al gezegd”’ verteld. Terwijl het vaag werd uitgelegd hoe de situatie voor mij zou zijn tot betrekking met afterpay. Ik werd totaal niet hulpvol geholpen. Uiteindelijk werd er gezegd bel de klantenservices maar en daarna heb ik het laten gaan zonder de rest van mijn aankopen te doen. Na het gesprek was ik boos en teleurgestelde om de service in de winkel en de ontvriendelijke medewerkers.

Beoordelingen voor Zeeman

3 sep. 2022
Mooie katoenen babykleertjes, heel blij mee. Echt schattige patroontjes. En online besteld, kwamen goed binnen. Heb dus direct een paar van dezelfde spulletjes op de groei besteld. Blij mee. Zit wel wat verschil in grootte van een rompertje tussen de kleuren roze en oranje. Heb de oranje en de roze beiden in 2 verschillende maten besteld en van beide maten is de oranje net iets groter dan de roze. Maar dat maakt niet uit.
Retour in de winkel kan veel meer verbeterd worden. Caissière slaat verkeerde maten artikelen retour aan. Online bestelling kan niet retour gepind worden. En een Afterpay bestelling gaat retour mis. 7 artikelen retour via Afterpay krijg ik een melding van Afterpay zelf dat er maar 5 artikelen retour zijn gekomen. Kost mij weer een hoep moeite en tijd om zeeman klantenservice te berichten
Een jaar tot een jaar geleden vond ik de dienstverlening erg slecht en nu ik laatst 2x besteld heb en de hele bestelling geleverd compleet geleverd is moet ik zeggen dat jullie uitstekende service dienstverlening in de winkel aan de van damplein in Purmerend en online nu ook! Complimenten en blijf zo doorgaan! Schappelijke prijzen goede kwaliteit en een goede en fijne klantenservice!
4 sep. 2022
Zeer snelle levering (ik had kledingstuk online besteld), heel coulant met terugbetaling (ik had de verkeerde kledingmaat besteld), bijzonder aardig en kundig winkelpersoneel, filiaal Albert Cuypstraat in Amsterdam, waar ik het retourbedrag mocht ontvangen. Dit was de eerste keer dat ik online iets bij Zeeman kocht. En zeer zeker niet de laatste!
De artikelen waren prima. De verzending ook, maar omdat Zeeman er zo trots op is dat de prijzen laag zijn, vind ik het best lastig om voor 50 euro artikelen te moeten zoeken, eer het gratis bezorgd wordt. Ben ervan overtuigd dat er meer online bestellingen volgen bij een lager bedrag, zeker nu er steeds meer winkels verdwijnen.
15 sep. 2022
van JAN P.
De Zeeman-winkels hebben een breed aanbod waar het fijn shoppen en zoeken is. Het personeel helpt je altijd heel vriendelijk als je vragen hebt. Vaak zitten er verborgen pareltjes in de collectie die je toevallig tegenkomt bij het winkelen. Én in deze dure tijden een goede reden om Zeeman te bezoeken om goedkoop uit te zijn.
Jullie verkopen mijn favo bh's, tegen een fijne prijs. Verder kom ik er graag voor kinderkleren. Wat kan beter: voorraad is soms erg beperkt. Als iets op is, dan duurt het soms lang voor het weer op voorraad is. Als het een reclame-item is, dan komt het vaak zelfs helemaal niet meer. Soms jammer.
15 sep. 2022
De merchandise van 12,5 jubileum is geweldig. De slippers zijn echt underrated, lopen zo verschrikkelijk lekker dat het gewoon bijna crimineel/strafbaar is. Ik word er helemaal gelukkig van en ik zou echt een levenslange voorraad ervan willen hebben. Kan niet wachten op het volgende design
14 sep. 2022
De snelle afhandeling en verzending. Ook nu Items niet goed blijken te zijn word er snel, en goed geholpen. 1 opmerking is dat de artikelnummers op de site niet overeen komen met die op de pakbon. Hierdoor is het een behootlijk zoekwerkje geweest om te checken of de bestelling klopte.
De verzending was prima. Heel snel zelfs. Maar de kwaliteit is echt achteruit gegaan. De shirts zijn 2 keer dunner dan vorig jaar en dat terwijl ze vorig jaar goedkoper waren. Vorig jaar had ik ze in de winkel gekocht en nu online, omdat ze zo goed bevielen. Tegenvaller dus.
Alles prima geleverd, zoals verwacht. Duidelijk aangegeven wanneer levering zou plaatsvinden. Alleen een wide leg spijkerbroekje in maat 98 was echt veel te klein. Ging ruim niet dicht, terwijl mijn dochter normaal ook 98 draagt. Dus dat model vind ik geen aanrader.
10 sep. 2022
Als er spullen worden georderpickt te kijken wat je pakt ik had theedoeken besteld kreeg ik er theedoeken tussen vol met halen ben ik niet gewend bij zeeman en terug gaan is geen optie omdat ik niet mobiel ben om naar een winkel te gaan daarom bestel ik via internet
Antwoord van Zeeman
12 sep. 2022
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
5 sep. 2022
Ik had een aantal tshirts besteld, maar er waren er 3 verkeerd geleverd. Wel heel fijn dat je ze dan in de winkel kan ruilen. (ik had n.l. ook wat spullen besteld die niet in de winkel te krijgen zijn) Al met al iets meer moeite maar ik heb alles wat ik wil.
Dat de promebollen wol overal te koop zijn. Ik brei of haak zo graag maar de wil is best duur. En het is niet eerlijk dat iedereen het heeft over de promobollen. Ik heb 3 Zeeman winkels om me heen maar geen 1 verkoopt het😔🙏🏻Please of online te koop.
14 sep. 2022
Online besteld, kleding viel erg groot uit dus moest retour. Helaas kon de zeeman in mijn dorp de kleding niet aannemen, en moest ik alsnog een pakket regelen met kosten. Ondertussen een week geleden en nog niet gehoord of retour aangekomen is
Leuke items, tof ontwerp. Helaas was een van de bestelde producten beschadigd (gaatje in trui). Voor het bestellen van een nieuw product moesten we opnieuw verzendkosten betalen en zelf achterhalen of en hoe we deze terug konden krijgen.
Makkelijk te bestellen en te retourneren. Foto's komen niet helemaal overeen met het product. Of product is niet duidelijk genoeg op de foto (is niet op een persoon te zien). Hierdoor is het moeilijker te beoordelen.
13 sep. 2022
Meer assortiment in webshop, bestellingen correct versturen (vaker verkeerde artikelen of maat gekregen). Minimaal bedrag verlagen voor gratis verzenden. Folder en webshop synchroniseren. Minder polyester kleding.
Snel geleverd en niet gehouden artikel gratis terug gebracht in de winkel. Alleen jammer dat de levering niet kon worden retour gepind, kostte de kassa veel kleingeld en voor mij veel kleingeld in de portemonnee.
Mijn bestelling was verzonden en erna kreeg ik een mail dat 1 item niet leverbaar was en het geld teruggestort zou worden. Misschien handiger om dit de klant door te geven voordat de bestelling wordt verzonden.