ZeemanReviews

Kamer van Koophandel 28034863
Caroline van Turennout

Beoordelingen voor Zeeman

6.668 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De bestelling was keurig verpakt en snel verzonden. Wat beter kan zijn de ondergoed maten. Sommige slipjes in maat L zijn te ruim, sommige in maat XL zijn te krap. En de BH maat is ook altijd een gok. Ik heb zelf verlengstukjes om de evt te kleine omvangmaat op te vangen, maar dat zou niet nodig moeten zijn. En als ze te groot blijken dan moet er weer geruild worden. Daarnaast heb ik bh's van zeeman in de cupmaten C tot en met E die elk evengoed passen (met dezelfde omvangmaten). Ook panty's, maillots en leggings wisselen nogal van pasvorm, de ene keer is maat 40 veel te groot, de andere keer is zelfs maat 46 te krap. Een juiste maattabel zou echt een behoorlijke verbetering zijn

Tot 2x toe het verkeerde ontvangen. Na de eerste bestelling al doorgegeven aan zeeman, toen moest ik alles inclusief screenshots op de mail zetten, zodat het opgelost kon worden. Dit gedaan, daarop kwam terug dat ze er niks mee deden en ik zelf terug moest naar winkel. Nog een keer het goede besteld, omdat dit volgens zeeman gewoon kon. Weer verkeerde ontvangen. Weer niet opgelost. Bij ene winkel kon ik de verzendkosten niet terugkrijgen. Voor 4de keer contact met klantenservice moest weer terug naar winkel. Andere winkel, daar kon het uiteindelijk wel. Paas nadat ik alles zelf opgelost had, werd er op de mail gestuurd dat het product tijdelijk van de website gehaald werd tot duidelijk was waar het fout ging. Daarna kon ik weer bestellen. Dat ga ik dus niet doen. 4 telefoontjes, 3 mails en 2 winkelbezoeken nodig gehad om iets terug te brengen.

Beoordelingen voor Zeeman

Nadeel is als er iets niet past of niet goed/kapot is bij levering en je het wil terugsturen dat je voor het terug sturen verzendkosten moet betalen en als je weer op nieuw besteld weer verzendkosten betaald. Aangezien hier geen zeeman in de buurt is kost dat best veel om te retouren. Verzendkosten bij terug zenden mag van mij er wel af om die reden heb ik het pyjama broekje zelf de naad van gemaakt. Dat was voordeliger dan retour en weer verzendkosten betalen
Fijn dat je online kunt bestellen, nog vanalles kunnen kopen wat in de winkel al op was. De beschrijving mag wel af en toe beter, zo had ik een legging besteld, bleek dit een rib legging te zijn stond niet beschreven en niet te zien op de foto. Helaas kreeg ik ook niet de sokken welke afgebeeld stonden. In de winkel gratis retour kunnen brengen. Verzending ging redelijk vlot.
Ik heb geen track en trace code ontvangen zo wist ik niet wanneer mijn pakketje zou komen en was ik niet thuis. Het pakketje ging naar een afhaal punt, daar ging het mis drie keer geweest en was er niet. Jullie gebeld en toen bleek get pakketje wel op het afhaalpunt te liggen? Hoe kan dat in eens? Wel bijna 2 weken op mijn pakje moeten wachten.
van C D.
Mooi product, jammer dat zelfs een maat te groot nog te klein uitviel. Ook is de levertijd best langer dan van de meeste winkels waar ikwat bestel. Uiteindelijk naar een winkel gegaan waar ik tochnog geslaagd ben. Jammer dat Zeeman in heel veel producten plastic stopt. Maar toch vind ik af en toe mooie spullen naar mn zin zo der plastic 😃
De bestelling en verzending zijn goed gegaan! Geen opmerkingen. Maar de 8 t-shirts die ik besteld heb zijn niet waar ik op had gehoopt. Het model is echt slecht. Te breed en vooral te kort. Voor retour moet je helaas terug naar een winkel. Ook niet handig. Dus laat ik het er maar bij....maar wel zonde van het geld.
Hoe het logistiek gezien geregeld is bij Zeeman weet ik niet. Mijn opmerking heeft betrekking op hoe snel het product in huis is. Als het mogelijk is zou dat sneller mogen. Dit heeft ook te maken omdat andere bedrijven snel leveren. Is meer een soort van gewenning geworden in deze tijd.
Hallo . Wat ik.eeg leuk vond is de lachende smil op de doos. Iets kleins het.doet veel. Brengd in deze moeilijke.wereld vreugde, wat ik.minder vond was de hele grote doos voor 4/5 paar.sokken doos had wel.iets kleiner gekent ... Vriendelijke groet veder zeer te vrede
Bestelling netjes ontvangen, helaas geen track en trace ontvangen en 1 dag later dan afgesproken. Dus de bezorger stond ineens een dag later voor mijn deur. Gelukkig was ik aanwezig op dat moment. Verder zal het mij niet weer houden om weer eens een bestelling te doen bij Zeeman.
van J J.
Bied de klant de mogelijkheid om de bestelling niet alleen thuis te laten bezorgen, maar ook om deze GRATIS in de winkel op te kunnen halen. Let op productiefoutjes... 2 ingeslagen metalen knopen aan een mouw van een spijkerjasje gaat niet werken als er maar 1 knoopsgat in zit.
Super goede prijs kwaliteit verhouding! Mijn dochter had een blouse nodig voor haar horeca baantje en deze is perfect geschikt. Stevige, licht elastische stof, draagt prettig. Enige minpuntje: levertijd (bijna een week) en gratis afhalen in de winkel is helaas niet mogelijk.
Bestelling geplaatst en snel geleverd. Wat beter kan: als een product niet op voorraad is kan je een mailadres invullen en krijg je automatisch bericht als het artikel weer op voorraad is. Helaas werkt dat niet. Gelukkig controleerde ik zelf regelmatig de webwinkel.
Online zijn de bh maten beschikbaar. In de winkel is het afwachten of ze mijn maat hebben. Tip: ik zou geen hangertjes toevoegen. Er was er een gebroken en het plastic was kapot gescheurd. Gelukkig niet het kant van 1 van de slips die los in de zak zaten.
Choose of clothes for children in general good, but sometimes quality of it is not good, it is very hard go get proper size for boys 116-128. On website half of interesting articles have no othe size than 92. And it is way too often like that.
Had 2x 2 Boxershorts besteld maat XXL, één van de broekjes was echter XL en bij het aantrekken ervan sprong meteen al een naad los. Aangezien het terugsturen meer kost dan de prijs van 2 broekjes heb ik het hier maar bij gelaten.
De bestelling is snel geleverd. Maar tweemaal een bestelling gedaan en beide keren klopte het aantal niet. 4 T-shirts besteld en 3 geleverd, 4 kousenvoeten besteld en 5 geleverd. Telefonisch gemeld en bedrag wordt geretourneerd.
De producten zijn van goede kwaliteit, alleen de manier hoe het in de verzendzak was gepropt, vind ik schandalig. Mijn bestelde kleding was aan alle kanten gekreukt. Duidelijk door een niet geïnteresseerd persoon gedaan. JAMMER!
Op website is product uit de winkel niet te vinden. Vaak benodigde maat niet aanwezig. Communicatie over bezorging matig. Pas wanneer Post.nl al gemeld heeft hoe laat ze op een dag komen, komt hierover een bericht van Zeeman
De grijze onderhemdemden zijn ok. De onderbroeken zijn voor spillebeen gemaakt, die passen van geen kant. De pijpopening van de medium en large voor heren zijn veel te smal. Zijn niet hoger op te trekken dan tot aan de knie!!!
Er zat bij de bestelling van 5 shirts 1 hele verkeerde maat bij. Ook jammer dat retourneren niet gratis is. Zou nu voor 1 shirt terug sturen dubbele verzendkosten moeten betalen. Is meer als het shirt kost.
Je zijn super klantvriendelijk in ons filiaal in Vlissingen, je mag altijd iets reserveren via de telefoon om er later dag om te komen. Verder hoop ik dat er meer keuze jongetjes komt tussen 74 en 92 🤗