ZeemanReviews

Gecertificeerd sinds: 17 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Zeeman is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Zeeman kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Zeeman

6.700 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 mei 2022
Het was de eerste keer dat ik via internet bestelde bij Zeeman. Toen ik de bestelling binnen kreeg was er geen label aanwezig bij het vest wat ik had ik besteld. Ik wilde het vest retourneren en nam contact op met de klantenservice via mail. Wat me opviel? Er kwam allereerst vrij snel een antwoord van de klantenservice. Het was een prettige reactie, kort maar krachtig. Even opgeven in welk filiaal ik het wil retourneren en zij nemen dan contact met ze op. Meteen teruggemaild. De eerstvolgende werkdag heb ik het vest 's morgens vroeg teruggebracht. Voor alle zekerheid de mailwisseling meegenomen naar het filiaal. Was niet nodig geweest.........er was al contact hierover opgenomen door de klantenservice. Niets dan lof, geen gezeur. Vest werd ingeleverd, geld retour. Chapeau! Zo laten, kan niet beter!

4 jan. 2023
Waardelozen bezorgservice met Budbee. Ik lees online veel klachten hierover. Mijn bestelling heb ik nu met vertraging van een week ontvangen. Deze wordt continu verschoven. Je wordt ook slecht geüpdatet hierover. Daarnaast vragen ze je aanvullende gegevens over je adres in te vullen voor de bezorging dat op zich goed is. Echter, deze informatie wordt niet gelezen door de bezorgers. Ik heb nu laten bezorgen op een Budbee afhaalpunt. Daarop heb ik ook drie werkdagen moeten wachten voordat het bezorgd is. Het is echt waardeloos. Nooit meer Budbee! Daarnaast is de klantenservice van Zeeman ook slecht. Ze lezen de mail niet eens goed. Je stuurt een duidelijk mail met klacht over de bezorgservice. Enige antwoord dat ik krijg dat ik adres kan aanpassen? Dat is niet mijn vraag of boodschap. Na twee keer gemaild te hebben komen ze pas achter dat ze niet gelezen hebben wat de klant vraagt. Dit zorgt voor onnodige extra mails en als klant voel je niet geholpen. Je bestelt de producten online, omdat weinig voorraad was in de winkel. Je bent bijna twee weken verder voordat je alles in huis hebt. Dit heeft te maken dat Budbee niet de juiste service levert.

Beoordelingen voor Zeeman

Ik ben heel tevreden met assortiment en de kwaliteit van alle producten van Zeeman. Het enige wat ik ontzettend jammer vind, is dat een paar jaren terug de Zeeman uit Joure is verdwenen. We moeten nu speciaal naar Sneek of Heerenveen rijden. Natuurlijk kunnen we ook in de webshop bestellen, maar het is toch veel fijner om door de winkel zelf heen te lopen. Zeeman is zo populair, ik weet zeker dat als er weer een Zeeman in Joure komt, dat heel veel mensen hier ontzettend blij mee zullen zijn. Groetjes! A.
Verschillende maten in de webshop zijn razendsnel uitverkocht en in de winkel hebben ze de artikelen vaak helemaal niet. Het zou fijn zijn als de voorraad groter was en de winkels bij niet web only artikelen ze ook hadden. Ik hoor in de winkel dat ze vaak maar 4 van elke maat binnen krijgen... Tja dat werkt natuurlijk niet. Als ik een kleinere maat had kunnen krijgen had ik geruild ipv geretourneerd
15 jan. 2023
Fijne winkel om er allerhande dingen te halen. Goedkoop en makkelijk. Aardig, meedenkend personeel. Ik kom er minstens 1x per week om even te snuffelen voor mijn kleinkind, altijd wel iets leuks te vinden , kleding, speelgoed, of om te knutselen. heerlijk dat deze winkel zo dicht bij me in de buurt zit.
5 sterren omdat de kwaliteit-prijs verhouding goed is. Minpuntje: had de kleding liever in de winkel gekocht, maar daar hadden ze de maat van mijn dochter niet meer. Ook op internet was de keuze beperkt. Dus Zeeman: zorg dat jullie dit op orde krijgen! P.s. gaat om kinderondergoed maat 92-98.
14 jan. 2023
Ik had online een aantal shirts gekocht bij Zeeman. De maten bleken veel te groot te zijn. Ik kon het met de pakbon via een Zeemanswinkel weer retour geven en kreeg het geld teruggestort. Ter plekke kon ik wel de juiste maten vinden en heb ik ze uiteindelijk daar in de winkel gekocht
Inhoud. Een drama. Alles zat door elkaar. Laat ik het zo zeggen: zoek het zelf maar uit. Nee: dat is niet een beetje met wat aandacht/zorg ingepakt. Komt niet zo leuk over zo. Ook b.v. twee van dezelfde artikel en maat lagen/zaten niet bij elkaar. Een beetje jammer.
Voor ruilen moest ik een mail mee maar ik wiste alle mails al dus ik kon niet ruilen, beetje onhandig dat ik die niet op een website oid kon terug halen. Dacht kan ruilen, er zaten nl net zulke kaartjes aan als in de winkel. Maten bleken groter dan ik dacht
11 jan. 2023
Blij met de kleding maar vind t erg jammer dat je pas vanaf 50 euro gratis verzenden hebt en t bedrijf waarmee t bezorgd word vond ik niet fijn. Onbeleefd en bestelling kwam pas om half 10 in de avond. Kon alleen andere tijden kiezen als ik bij zou betalen.
Ik bestelde T-shirts. Die ontving ik los in een doos. Geen plastic verpakking om de T-shirts. En ook de doos brachten we graag terug naar de dichtstbijzijnde Zeeman-winkel. Een uitstekende manier om afval te beperken, Zeeman ❗️ Complimenten ❗️
Ik ontving een broek in de verkeerde maat kaartje was de juiste maat maar wat erin stond was te groot dus helaas dat moeten omruilen dit is de 2de keer al helaas!! En lijkt mij wel dat je 98 of 116 wel verschil in ziet als je dit inpakt!
artikel was precies zoals beschreven en voldeed qua maat en kleur en pasvorm aan alle maten. en lage prijs! nadeel is dat de verzendkosten zo duur zijn en dat er ook geen mogelijkheid is om het af te halen in een filiaal.
17 jan. 2023
Goed dat je kunt kiezen bij het bezorgen of je bijvoorbeeld voor de deur gelegd wilt hebben of bij de buren. Goede en snelle klantenservice (ik had een pakbon nodig om iets te kunnen retourneren bij een fysieke winkel.
8 jan. 2023
De handdoeken zijn zacht en een mooie kleur. Precies waar ik naar opzoek was. Alleen de afwerking had beter gemogen. Heel veel losse draden en draden die nog half vast zaten. Verder erg tevreden.
9 jan. 2023
Het zou prettig zijn een bestelling online in de winkel op te kunnen halen zodat verzendkosten vervallen en je het op kan halen als het uitkomt en niet thuis hoef te blijven voor pakket post
17 jan. 2023
Mijn zoontje oefent met zindelijk worden. Ik heb bij Zeeman een voorraadje slips ingeslagen. Het zijn fijne onderbroekjes voor een klein prijsje en ze werden snel en probleemloos geleverd.
10 jan. 2023
Ik vind het byzonder dat het retourneren zo vlot gaat Wat beter moet of zou kunnen dat het mogelijk is om betaalde bedrag van een retour inclusief verzendkosten samen word teruggestort
12 jan. 2023
Goed geholpen in de winkel zelf. Doordat het daar en in nabije winkels niet op voorraad was, samen gekeken in de webshop. Een paar dagen later alles thuis ontvangen. Super service.
Het winkelassortiment is veel uitgebreider dan online. De webshop moet echt aangepast worden en overzichtelijker worden. Neem een kijkje op de webshop bijv van H&M of Zara.
12 jan. 2023
Het bestellen ging best makkelijk en snel, maar ik vind de website soms een beetje rommelig en onduidelijk. De producten kunnen beter geordend worden vind ik persoonlijk.
snelle bezorging, netjes aan gegeven hoe laat het zou komen. netjes verpakt, en de kleding was schoon en zeer leuke kinder/baby kleding ga hier zeker vaker bestellen