ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 aug. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
ergowerken.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ergowerken.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 aug. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor ergowerken.nl

650 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 aug. 2022
Voorgaande ervaringen waren fijn, daarom toch 4 sterren. Nu echter een keyboard besteld nadat ik de melding kreeg dat hij weer op voorraad was... Op de website de bevestiging dat hij de volgende dag zou komen, maar toen ik vanuit de mail de status bekeek stond er weer wachten op voorraad. Blijkbaar was ik net te laat en heeft iemand anders net voor me de laatste besteld denk ik dan... Maar ik heb geen enkele melding van Ergowerken gehad dat het toch langer ging duren. Ook staat in de mail dat als ik op de link klik ik kan zien wanneer ze verwachten te kunnen versturen als het niet op voorraad was, maar dat is ook niet zo. Ondertussen een week later en geen idee wanneer het keyboard misschien nog komt. Ondertussen wel al een verzoek om deze review te schrijven... Dit proces heeft dus wel wat ruimte voor verbetering.

23 feb. 2022
Met goede zorgvuldigheid is het pakket ingepakt, persoonlijke kaart er ook bij. Helaas tijdens het monteren kwamen we erachter dat de zettingen van de onderdelen niet recht zijn, waardoor het kantelsysteem niet werkt. Om het kantelsysteem te laten werken moeten we alle schroeven losdraaien, zelfs diegene die in het bureau vast zitten. Prijs-kwaliteit vind ik hierdoor ook niet terecht. Echt te veel voor iets wat niet werkt volgens de omschrijving.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

21 jan. 2023
I like big butts an´ I can not lie. You otha brothas can´t deny. That when a girl walks in wit´ a itty bitty waist an´ A round thing in yo´ face. You get SPRUNG. Want to pull up tough, cuz you notice that butt was STUFFED. Deep in the jeans she has wearin´. I am hooked an´ I cannot stop starin´. Oh baby, I want to get wit´ ya, An´ take yo´ picta. My homeboys tried to warn me. But that butt you got makes me so horny.
13 jan. 2023
Functioneert super en keurige service. Tijdens installatie liepen we er allen tegenaan dat we dachten dat de stekkerdoos er ook bij in moest, wat natuurlijk niet zou passen. Na enig speurwerk tussen de foto's van reviews kwamen we er achter dat het de bedoeling was om die separaat aan je bureau te monteren. Gedaan en daarna perfect. Uitermate solide en tevreden constructie.
6 jan. 2023
Ik had een bt toetsenbord gekocht. Niet alleen zeer snel geleverd, maar met een kaart met kennismaking met alle medewerkers daar. Een van deze medewerkers hielp me later met het instellen van dat toetsenbord via de chat. Ik heb nog nooit support op een toetsenbord gehad en zit al meer dan 30 jaar in de IT. Geweldig!

goede service in de winkel! enorm fijn om mijn toetsenbord en alternatieven in de winkel te mogen uitproberen, advies te krijgen. goede service dat je een berichtje krijgt zodra het artikel weer beschikbaar is en je het de volgende dag al in huis hebt!
Superblij met mijn nieuwe linkshandige ergonomische muis, alsmede het online advies via de chat. En wat mij ook blij maakte was het persoonlijke handgeschreven kaartje wat bij de bestelling was toegevoegd! Fijne winkel en fijne mensen!
18 jan. 2023
Ik werd door mijn ergotherapeut getipt dat dit bedrijf goed persoonlijk advies gaf, en dat is zeker gebleken! Via de chat uitvoerig contact gehad, heel goed geadviseerd, snelle levering, goede producten. Topservice!

van Rob G.
Ten eerste de ontvangst met een geschreven bericht erg leuk! En bijzonder klantvriendelijk ten tweede een ontzettend goed product ik had een kabelgoot, stevig materiaal.
Veel handiger om zo lekker een boek op bed te lezen , hij zou nog wel iets steviger mogen zijn , maar ik ben er heel blij mee het is echt een aanrader.
10 jan. 2023
Super fijn geholpen bij het uitkiezen en samenstellen van een arm voor mijn beeldscherm waarvoor ik specifieke wensen had.
17 jan. 2023
De website kan wat mij betreft nog iets makkelijker navigeer baar gemaakt worden, maar de service en support is geweldig.
16 jan. 2023
goeie service, netjes op tijd, nog leuk bedankje erbij alleen was het product behoorlijk prijzig
11 jan. 2023
Product voldoet 100% aan beschrijving en verwachting. Correcte communicatie en service.
de aankoop ging perfect, de aankoop ging vergezeld van extra's zoals tips voor gebruik.
Vriendelijk geholpen bij de keuze en nette vriendelijke chauffeur met bezorgen.
Snelle bezorging en erg leuk was de persoonlijke kaart die bij het pakket zat.
12 jan. 2023
Heel fijn dat je als zakelijke klant gemakkelijk een bestelling kunt plaatsen
6 jan. 2023
Duidelijke website, heel makkelijk om te bestellen. Lekker snel geleverd!
20 jan. 2023
Snel geleverd en handgeschreven persoonlijke kaart in de verpakking.
17 jan. 2023
prettige mensen, makkelijk bestellen en uitproberen ook geen probleem
20 jan. 2023
Totaal goede verzorging van het product, en snelle levering.