ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nlReviews

ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

Details over ergowerken.nl

ergowerken.nl - Beschrijving

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.
7Day
Zinkstraat 53A
4823AC Breda
Tim Broere

Beoordelingen voor ergowerken.nl

930 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

I ordered a mechanical keyboard from Ergowerken and although it was stated that the keyboard can be delivered in between 4-6 weeks I misread that for days. Someone from the customer service reached out to thank me for the order and let me know about the delivery delay. I asked if it would be possible to switch to another keyboard which was immediately available and it was arranged within a day. The next day the keyboard was delivered at my home including a handwritten personalized card. What a lovely extra touch. I believe that mistakes or shipment issues can always happen. However, the way a company works with you to solve them, makes a great difference. Personally, I think that this type of customer service makes loyal customers and I am one of them after only my first order. Keep up the good work!

08-01-2022 Een toetsenbord besteld, 02-02-2022 nog steeds niet ontvangen omdat het pakketje kwijt is. Ik heb ook mijn geld nog steeds niet terug gehad, en het is best een groot bedrag dat ik kwijt ben. Ik moest twee keer vragen wanneer ik mijn geld terugkrijg, want de eerste keer kreeg ik geen antwoord. Ik heb überhaupt een vaag antwoord gekregen. Ik moet er zelf de hele tijd achteraan gaan, anders hoor ik niks van ze. Het is ontzettend vervelend dat ik hier zoveel tijd, moeite en stress aan kwijt ben. Het is toch niet mijn schuld dat de bezorger het pakketje hier niet heeft bezorgd. Waarom moet ik zoveel tijd kwijt zijn een afspraak die zij met PostNL hebben. (Moet ik ook nog eens per se een ontvangersverklaring uitprinten en tekenen, dus als je zoals ik geen printer hebt ben je lekker nog extra moeite (en eventueel geld) kwijt). Als je hun producten ergens anders kan bestellen, dan raad ik dat zeker aan. Dan krijg ten minste betere service als je pakketje kwijt is.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

Snelle bezorging van het toetsenbord; de bijgeleverde popcorn was lekker! Het toetsenbord werd netjes verpakt opgestuurd. het nieuwe toetsenbord was even wennen (ik ben een plat toetsenbord van een laptop gewend), maar typt erg prettig. Vooral 's avonds is het leuk typen met de verlichting achter de toetsen.
Een item wat niet meer voorradig was kon nog vervangen worden door iets anders en alsnog werd het de volgende dag bezorgd. Het enige wat nog beter zou kunnen is als al op de website had gestaan dat het niet beschikbaar was. Verder prima service en goede website met uitgebreide informatie.
Veel meer producten en opties dan andere sites. Ook veel meer belangrijke informatie, zoals welke afmetingen van je hand hoort bij welke muis. Bij het pakketje zat ook nog een persoonlijk briefje en een lijstje tips om ergo te werken! Goeie zaak.
Good bag, pretty high quality. Would be nice to have some place for the cable. Fortunately, you can put it under the "keyboard holder", but I don't think it was designed for that A little too big, could be shorter
Makkelijk bestellen, snelle levering en een handgeschreven kaartje bij de bestelling. Oh ja en een zakje lekkere popcorn. Erg attent. Het product voldoet aan de verwachtingen. Zeer tevreden. Bedankt medewerkers.
Tot nu toe heel tevreden met de unimouse. Geeft mijn hand veel verlichting (artrose. Bovendien werd ik helemaal blij van de verpakking. De persoonlijke noot en het lekkers. Dus heel tevreden
Mijn bestelling werd keurig geleverd binnen het tijdsbestek. Zakje popcorn hadden ze achterwege kunnen laten, maar mijn huisgenoot kon die wel waarderen.
Erg tevreden met de levering. De popcorn die we erbij kregen werd erg gewaardeerd. Super service, leuk kaartje bij het pakket.
Kabelgoot was op tijd geleverd + met nog een leuke attentie! Ook het bijgeleverde postkaartje vond ik super tof.
Duidelijke site, veel nuttige en goede informatie en een snel bestel- en bezorgproces
Snelle levering en het persoonlijke kaartje en de lekkernij in de doos.
Goed proces en heel leuk persoonlijke boodschap. Met aandacht verzonden
Great selection, quick delivery, many and flexible payment options.
goed advies, snelle levering en super blij met mijn producten... :D
Snel en als afgesproken geleverd met een persoonlijk briefje!!!
van Jan V.
Een snelle levering voor aantrekkelijke prijzen…!
Reuze enthousiast bedrijf met oog voor ergonomie!
Snel geleverd. product voldoet aan verwachting.
Snelle verzending. Goed product en goede prijs.
Prima snelle levering Leuke verpakking