ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 aug. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
ergowerken.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ergowerken.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 aug. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor ergowerken.nl

767 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 aug. 2022
Voorgaande ervaringen waren fijn, daarom toch 4 sterren. Nu echter een keyboard besteld nadat ik de melding kreeg dat hij weer op voorraad was... Op de website de bevestiging dat hij de volgende dag zou komen, maar toen ik vanuit de mail de status bekeek stond er weer wachten op voorraad. Blijkbaar was ik net te laat en heeft iemand anders net voor me de laatste besteld denk ik dan... Maar ik heb geen enkele melding van Ergowerken gehad dat het toch langer ging duren. Ook staat in de mail dat als ik op de link klik ik kan zien wanneer ze verwachten te kunnen versturen als het niet op voorraad was, maar dat is ook niet zo. Ondertussen een week later en geen idee wanneer het keyboard misschien nog komt. Ondertussen wel al een verzoek om deze review te schrijven... Dit proces heeft dus wel wat ruimte voor verbetering.

23 feb. 2022
Met goede zorgvuldigheid is het pakket ingepakt, persoonlijke kaart er ook bij. Helaas tijdens het monteren kwamen we erachter dat de zettingen van de onderdelen niet recht zijn, waardoor het kantelsysteem niet werkt. Om het kantelsysteem te laten werken moeten we alle schroeven losdraaien, zelfs diegene die in het bureau vast zitten. Prijs-kwaliteit vind ik hierdoor ook niet terecht. Echt te veel voor iets wat niet werkt volgens de omschrijving.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

14 sep. 2022
Snelle levering van het product. Het allermooiste en grappigste was de meegeleverde kaart met foto's van alle werknemers en het bericht van de medewerker welke de zending had klaargemaakt. Nu hetzelfde product ook door een vriend laten bestellen.
5 sep. 2022
Snel en perfect geleverd met extra advies om je gekochte item zo goed mogelijk te gebruiken en bewaren. Het persoonlijk en zelfgeschreven kaartje is echt tof.
7 sep. 2022
Snelle levering en hele goede klantenservice. Kabeltje ontbrak bij mijn toetsenbord maar werd meteen opgestuurd en afgehandeld.
31 aug. 2022
probleempje met aflevering (bij postNL), door jullie opgelost pakket nog op te halen, doch reactiviteit OK groet Ronny
Uitstekende service! Ik werd heel goed geholpen en het product kwam meteen een dag later. Toppers.
9 sep. 2022
Zeer snel geleverd, goed ingepakt en een geschreven kaartje erbij is altijd leuk :)
8 sep. 2022
Goed materiaal, klopt met de beschrijving, makkelijk te monteren en snelle levering
1 sep. 2022
snelle levering, goede omschrijving van het product en uitstekende kwaliteit
2 sep. 2022
Alles was goed maar er zat geen gebruiksaanwijzing van het gereedschap bij.
Heel fijne voetsteun. Snel verzonden en goed verpakt, ben tevreden.
30 aug. 2022
Snel geregeld en een leuke persoonlijk kaart met boodschap.
Goed geholpen, fijne klantenservice, netjes uitgelegd
15 sep. 2022
Duidelijke productbeschrijving en snelle levering
Gratis snel verzenden Goede prijs Mooi website
2 sep. 2022
overzichtelijke site, snelle levering
Snelle makkelijke bestelling
15 sep. 2022
Snel en persoonlijke touch!
9 sep. 2022
Snel en accuraat geleverd.
Snelle levering.