Stanno.com/nlBeoordelingen

Stanno.com/nl - Sportkleding, accessoires en teamlijnen

Stanno is een allround sportmerk met een focus op teamsport. Naast een breed assortiment sportkleding biedt Stanno een complete collectie accessoires, sokken en keepershandschoenen. Vanuit de twee kernwaarden ‘Product is king’ en ‘Sport is our passion’, is Stanno een onderscheidende speler op de internationale markt.
Sport Direct B.V.
Bergweidedijk 52
7418AA Deventer
Ruben Dissel

Beoordelingen voor Stanno.com/nl

4.55/5.00

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over Stanno.com/nl

netjes op tijd geleverd
Alles PERFECT
3 paar Socken in een veeeeeel te groote doos
 Antwoord van Stanno.com/nl
Dank voor je nuttige beoordeling! We proberen onze verpakking altijd zo efficiënt mogelijk te kiezen, dus ik ga je opmerking zeker doorgeven. Desalniettemin: veel plezier gewenst met de sokken! Groeten van Sam - Stanno NL
Mooie sportkleding van Stanno. Ben tevreden van Stanno online shop.
Snelle levering ondank de drukte.
goede service goed product
2 dagen te laag bezorgd Voor de rest prima
We zijn echt al dagen verder en ik heb nog niks gehad. Het zou de volgende werkdag geleverd worden. 1 of 2 dagen later kan ik nog begrijpen maar nu duurt het wel heel lang. Ik snap dat het lang kan duren door black friday en sinterklaas maar laat dat dan even weten. Nu ook nog want nu hoor ik namelijk niks.
 Antwoord van Stanno.com/nl
Hi Dion, ik snap je frustratie volkomen, dit ligt helaas bij DHL. Daar is je pakketje kwijtgeraakt en daar hebben wij ook geen melding van ontvangen. We hebben vandaag meteen een nieuw pakketje verzonden, dat morgen zou moeten arriveren! Laat het weten als dat niet zo is, ok? Excuses! Groeten van Sam - Stanno NL
Prima afhandeling van mijn bestelling en snelle levering
Super snelle service
prima
Snelle levering, super sportsokken
De eerste bestelling was niet goed geretourneerd en bevestigd door DHL dat het op dinsdag ontvangen is. Echter nog steeds geen bevestiging of geld retour ontvangen.
 Antwoord van Stanno.com/nl
Beste Guus, vervelend te horen. Als ik het goed begrijp, is er iets misgegaan bij DHL waardoor je twijfelt of je je geld wel retour krijgt. Is dat inmiddels gelukt? Zo niet, laat het me weten, dan check ik hier even wat de status is! Mvg, Sam - Stanno NL
Pakket niet ontvangen. Ik moet er zelf achter vragen en pas een week later wordt dit nog eens onvolledig opgestuurd. Geen respect voor levertermijn en geen alternatief voor betere levering. Belofte bij herverzending niet nagekomen want zit weer vast in het depot
 Antwoord van Stanno.com/nl
Hi Christophe, ai, dit klinkt als een heel vervelende stapeling van dingen die zelden misgaan... Ik durf het bijna niet te vragen maar: is je pakketje inmiddels bezorgd? Zo niet, neem gerust contact op, dan proberen we het vandaag opnieuw! Excuses voor het ongemak, heel vervelend :| Groeten van Sam, Stanno NL
spullen waren snel geleverd
Snel geleverd zoals belooft.