Stanno.com/nl- Logo - Beoordelingen

Stanno.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 mrt. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Stanno.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Stanno.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 mrt. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Stanno.com/nl

337 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

29 mei 2022

Duidelijke website, mooie artikelen van goede kwaliteit. Ik heb de waterzak gekocht van 8 liter, zeer stevig, robuust en mooi. Ik gebruik deze voor in de gym om mijn losse spullen bij elkaar te houden. Drinkfles houder is makkelijk, er zijn er 2, bv 1 voor bidon en 1 voor telefoon. En heeft handige en best grote voorzak. Ik zou nu geen verbeteringen weten.

13 dec. 2022
Een van de bestelde producten was niet geleverd. Geen mail, nada! Klantenservice gebeld en kreeg te horen dat 't product idd niet was verstuurd en dat ie dezelfde dag verstuurd zou worden met levering de volgende dag. Het was bijna 5pm de volgende dag en ik had mijn bestelling nog niet ontvangen dus belde ik weer de klantenservice vlak voor 5pm en kreeg tot mijn verbazing te horen dat 't product niet meer voorradig was. Als de communicatie vanuit Stanno beter was, had ik 't niet erg gevonden. Maar er was totaal geen communicatie vanuit Stanno/3PL. Eerste keer besteld bij Stanno en ook de laatste. Slechte service.

Beoordelingen voor Stanno.com/nl

15 jan. 2023
Er hoeft niets beter. De levering was zeer snel en ook nog zeer netjes verpakt. Zeer tevreden over Stank. Ik ga zeker weer bestellen mocht ik iets nodig hebben. Want het shirt wat ik bestelde zit heel lekker en voldoet zoals het omschrijven.
5 jan. 2023
Snelle levering, goed verpakt, ook onder de 100 euro is je bestelling verzekerd. En veel plezier van de sokken.
Antwoord van Stanno.com/nl
6 jan. 2023
Beste klant, Bedankt voor de mooie 5-sterren review en lovende woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het bestelde product. We wensen je nog veel plezier van de sokken en hopen je nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
Snel geleverd en kwalitatief erg goede producten!
netjes en snel geleverd. Shirt goede kwaliteit
Antwoord van Stanno.com/nl
Beste klant, Bedankt voor de mooie 5-sterren review en de lovende woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het bestelde product. We wensen je nog veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
ik vond het fijn dat alles snel geleverd was.
17 jan. 2023
Duidelijke webshop en snelle levering
Paste netjes in de brievenbus.
21 jan. 2023
Prijs en kwaliteit verhouding