Ana Alcazar Nederland- Logo - Beoordelingen

Ana Alcazar Nederland

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden635 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 dec 2021
Ana Alcazar Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 nov 2023
Ik ben een enorme fan van hun A-lijn jurkjes gebaseerd op de jaren ‘60 en heb er al verschillende in de kast hangen. Hele leuke ontwerpen tegen betaalbare prijzen en ook allemaal te krijgen in een grotere maat. Snelle levering ook, ik kan dit bedrijf echt aanbevelen 😀😍

Onaardige brief bij de bestelling met waarschuwingen en dont's als je kleding thuis past. Een X-large kattenbel aan de kleding om te voorkomen dat je deze alvast gaat dragen ZEER irritant. Geen fijne en speciale merkbeleving.

Beoordelingen voor Ana Alcazar Nederland

Top kleding

De kleding stukken zijn altijd bijzonder en fijn om te dragen.
16 mrt 2024
Snelle en accurate service
20 mrt 2024
Goede kwaliteit.

Klantonvriendelijk

wil het al een tijje terugsturen maar geraak aan geen retoersticker
Antwoord van Ana Alcazar Nederland
Dear customer, thank you very much for your feedback. You can obtain a returns label at any time and immediately via your customer account or via the link provided. If you have any difficulties with this, our customer service will be happy to help you at any time and immediately. Sincerely, Ana Alcazar
7 nov 2023

Geweldig!

29 jul 2023
Ik vind het heel erg goed dat er een bescherming, een belletje, aanhangt. Het idee dat de jurk al eerder is gedragen en door anderen is teruggestuurd vind ik afschuwelijk. Natuurlijk kan je het wassen, en dat doe ik ook.
6 sep 2023
De verpakking was zeer zorgvuldig. Het vloeipapier zat zorgvuldig om het kostbare jurkje. Uitstekende en duidelijke beschrijving van de bestelling. Kortom voor mij voor herhaling vatbaar.
mooie afwerking,spijtig geen zakken op kleedje. verder prima kunnen niet bestellen langs jullie door ons gebrek aan het soort betaling mogelijkheden. kleed spijtig besteld via zalando
21 nov 2023
keurig verpakt, duidelijke instructies, retourformulier erbij. geweldig mooie tuniek en broek: topkwaliteit en tijdloos
8 jul 2023
De kleding werd zeer snel geleverd, mooi verpakt in een doos. Absoluut tevreden.
15 jun 2023
Kleding van zeer goede kwaliteit. Perfecte service en super snelle levering.
25 aug 2023

goed verzorgd!

vanaf bestelling tot de bezorging is alles goed en netjes verlopen.
Prachtig jurkje goed verhouding prijs kwaliteit

De kwaliteit prima

De kwaliteit , pasvorm , bezorging