devriesbedden.nl- Logo - Beoordelingen

devriesbedden.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden146 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mrt 2022
devriesbedden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De service goed, ze houden je goed op de hoogte over het proces van levering. Ik heb het alleen verkeerd begrepen over het dekbed met extra gevuld, dat ik een ouderwets dik gevulde dekbed zou ontvangen waarin ik kon wegdromen, helaas is het vrij dun en ik moet daar erg aanwennen, en merk dus dat het niet volgens mijn verwachting was. Je denkt een heel dik gevuld 'jas' te ontvangen wat veel warmte geeft maar de ervaring is van een 'vestje' om je heen. Na 10 maanden sparen is het niet waar ik van droomde. Kwaliteit waar het van gemaakt is en hoe het gemaakt is, is goed, alleen de vulling per cassette kwam niet duidelijk over op de website dat ik daardoor niet heb kunnen bestellen waar ik al jaren van droom.

7 nov 2023
Helaas bleek een hoeslaken een paar gaatjes te bevatten en de nieuwe die ik kreeg was vies.

Beoordelingen voor devriesbedden.nl

Snelle en fijne persoonlijke service

Ik ben blij met de persoonlijke service van De Vries. Niet alleen werd mijn bestelling (een heerlijk ondersteunend kussen) heel snel bevestigd, verzonden en ontvangen, ik ontving dankzij een actie ook een goed passende en fraaie molton kussensloop. Daarnaast zat er een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling. Heel erg leuk! Dat soort extra service zie je bijna nergens meer.

Goede communicatie

Product kon niet (zoals op website beschreven staat) dag na bestelling bezorgd worden. Er werd netjes contact opgenomen om dit terug te koppelen. Heel fijn!
Antwoord van devriesbedden.nl
Uw vriendelijke woorden zijn een motivatie voor ons om nog beter te worden. Hartelijk dank voor uw steun en vertrouwen in ons bedrijf! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort

goede kwaliteit, mooi en comfortabel

goede kwaliteit en dit is voor mij belangrijk, daarnaast is het beddengoed mooi en comfortabel
Antwoord van devriesbedden.nl
Wat geweldig om te horen dat u zo'n goede ervaring had! We waarderen uw positieve feedback enorm. Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
Gewoon eindelijk een goed artikel ,nu echt geen weg geschoven topper meer
Online een goede ervaring
Antwoord van devriesbedden.nl
Uw waardering betekent veel voor ons. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
Was er snel.
Antwoord van devriesbedden.nl
We zijn ontzettend dankbaar voor uw positieve feedback. Bedankt voor het delen van uw ervaring met anderen! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
Antwoord van devriesbedden.nl
Uw tevredenheid is ons doel, en we zijn blij dat we daarin geslaagd zijn. Dank u wel voor uw support! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
Antwoord van devriesbedden.nl
Uw positieve review maakt ons erg blij! Dank u wel voor uw steun en vertrouwen in ons. Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
7 apr 2024
Antwoord van devriesbedden.nl
Netjes verpakt en snel verstuurd. Leuk dat er een persoonlijk geschreven boodschap bij zat. Goede kwaliteit. Fijne klantenservice.

Goede service

Ondanks een fout bij de post , kregen we het bestelde onmiddellijk opnieuw toegestuurd .

Kussen perfect ...goede communicatie en…

Kussen perfect ...goede communicatie en levering zonder problemen
17 mrt 2024
Snelle levering keurig verpakt. Goede kwaliteit van beddengoed.
Beleefd, snelle service, uitstekend product, redelijk geprijsd.
24 mrt 2024
Snelle levering en prima in orde artikelen. Helemaal blij mee.
20 mrt 2024
Vriendelijke hulp bij aankoop, service gericht
Supersnelle levering, fijn bedrijf!
3 mrt 2024
Snel verzonden en goed verpakt.
19 mrt 2024

Goede prijs snelle levering

Goede prijs, snelle levering.