wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

597 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.829 beoordelingen in totaal

11 mrt 2024
Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

4 dec 2023
Leuk en aardig dat telefoniste begrijpend reageert als je een probleem met je aankoop hebt, maar dat je nieuwe broeken vrijwel geheel moet aanpassen om ze passend te krijgen voor iemand met een normaal postuur is een beetje gek. Bied in ieder geval een ander model aan, of een kleinere maat? En komen passen in de winkel is natuurlijk niet zomaar een optie vanuit Breda.

Beoordelingen voor wear2work.nl

Eerst hadden ze de zwarte kleur dat ik had besteld niet meer in voorraad. Daarna hebben ze contact met mij opgenomen in te vragen als ik liever een andere soort of hetzelfde in een andere kleur zou willen hebben, of wachten tot dat het weer in voorraad was. Ik heb gekozen voor de navy blauw van hetzelfde soort. Ben hartstikke tevreden, zeer mooie schoenen en super comfortabel! En nogmaals bedankt voor de uitstekende service!
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de schoenen. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
4 jul 2024
Erg net bedrijf. Toen de voorraad niet bleek te kloppen belde ze netjes. dit heb ik nog niet vaak mee gemaakt. Erg tevreden ook met product Tot de volgende bestelling
Antwoord van wear2work.nl
Heel fijn om te horen! We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
24 jun 2024
de bestellingen gaan vlot en je kan de maat perfect opzoeken via een tool en het materiaal is van goeie kwaliteit ik ben zeer tevreden.
27 jun 2024
Wat fijn om te lezen, dat de werkbroek naar wens is! Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
4 jul 2024
Zeer tevreden met werkschoen, S3. Duidelijke site. Twee dagen levertijd, ook geweldig!!!
4 jul 2024
Heel fijn om te horen! Veel plezier van de werkschoenen. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
RV
R v.
Spaarndam
2 jul 2024

Top

Goede kwaliteit snelle service duidelijke website. Ga hier zeker meer bestellen
2 jul 2024
Dank je wel voor je review! We zien je graag terug. Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
MB
23 jun 2024
Snelle levering. Schoenen zien er net zo uit als op de site. Maat is goed
24 jun 2024
Goed om te lezen! Veel plezier met de werkschoenen. Met vriendelijke groet, Team Wear2work
18 jun 2024
Het is de eerste keer dat ik iets bij jullie heb besteld daarom 4 sterren
19 jun 2024
Bedankt voor je review! We zien je heel graag een volgende keer weer terug! :) Met vriendelijke groet, Team Wear2work
26 jun 2024
Prettige site in gebruik. Snelle levering en zeer mooie kwaliteit!
27 jun 2024
Fijn om te horen! Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
4 jul 2024
Makkelijk bestellen, de maat klopt en reuze snel geleverd
Top om te lezen, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Duidelijke en heldere communicatie en vlotte bezorging
Fijn om te lezen, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Bestellingen snel geleverd , goede spullen mooie prijs
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
27 jun 2024
ik graag en ik besteld heb snel en makkelijk verstuurd
28 jun 2024
Fijn om te horen! Veel plezier met shirts! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
19 jun 2024
Goede prijs, makkelijk besteld, snel geleverd.
20 jun 2024
Fijn om te horen! Veel plezier met de werklaarzen! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
TV
Toon v.
Veldhoven
Goede maten, prima kwaliteit, leuke prijzen.
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review. Veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Altijd goed , behulpzaam en snelle shipment
Antwoord van wear2work.nl
Super te lezen, bedankt! Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
20 jun 2024
Snelle levering en wat beter kan geen idee
21 jun 2024
Bedankt voor je review! Veel plezier met je werkschoenen! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
Top !! Snelle levering ben heeel tevreden
Antwoord van wear2work.nl
Super te lezen dat je tevreden bent! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
HH
Hans H.
Valthe
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Snel en betrouwbaar. Eerlijke prijs
Dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
1 jul 2024
Maatvoering klopt en snelle levering
1 jul 2024
Top om te lezen, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work