wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

900 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.259 beoordelingen in totaal

Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

26 jul 2024
Betere info op website geven. Heb bestelling geplaatst n.a.v. info op website, zou op voorraad zijn, levering volgende dag . Bestelling gedaan en betaald, pas toen kreeg ik info dat het toch niet op voorraad was, en binnen 3-4 dagen van leverancier binnen zou komen. Maar nu week verder en nog niets ontvangen, wel allerlei excuses, maar daar heb ik geen bestelde goederen mee . Achteraf beter bij andere site kunnen bestellen want die had het wel op voorraad en levering binnen 24 uur

Beoordelingen voor wear2work.nl

23 sep 2024

Goed meedenken

De bestelling is snel verzonden en had ik de volgende dag al binnen. De schoenen pasten me niet goed, dus heb een maat groter besteld. Ik werd gebeld dat het exacte type dat ik besteld had niet direct beschikbaar was, maar een ouder type wel, die ik dan de volgende dag binnen kon hebben. Goed meegedacht en ze hebben we de keuze gegeven (oud en snel, of nieuw type en wat langer wachten).
23 sep 2024
Dank je wel voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Prachtige werkoveral ontvangen. De bezorging zou iets langer gaan duren en werd direct gebeld of dit een probleem was en of ik eventueel iets anders wilde. Ik heb gewacht en het werd toch sneller geleverd als we hebben afgesproken. In het verleden ook al shirts en truien besteld. Perfect en goede prijs. Maar de service en klantvriendelijkheid is TOP!
Antwoord van wear2work.nl
Fijn dat je zo tevreden bent met onze service en producten! We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Wear2work

Groot assortiment

Wear2work heeft een zeer grote assortiment, maar ik heb wat ik wilde bestellen snel gevonden dankzij de uitgebreide filter opties. Mijn bestelling heb ik binnen de beloofde bezorgtijd ontvangen. Kreeg ook nog eens één paar sokken gratis. Ik ben weer zeer tevreden met wear2work.
26 sep 2024
Super om te horen! Hopelijk zien we je snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
RV
Ruud v.
Almere
7 okt 2024
Duidelijke webshop, makkelijk besteld en snel geleverd. 1 klein dingetje, de gratis sokken die op de website bij het artikel vermeld stonden heb ik niet ontvangen. Na contact via chat zouden deze worden nagestuurd, echter helaas tot op dit moment nog niet ontvangen.
8 okt 2024
Bedankt voor je review! Ik ga direct achter de sokken voor je. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Artikelen worden snel geleverd. Aandachtspunt: Enige nadeel is de retourkosten, zeker omdat de schoenen klein of groot uit kunnen vallen waardoor dit een probleem kan zijn.
Dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work

Snel en goed. Top

Snelle levering en het beste is dat ze op hun artikelen schrijven of ze groot uitvallen of niet, wat zeer waardevol is aangezien je niet onmiddellijk kan passen.
Antwoord van wear2work.nl
Fijn om te horen! Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
25 sep 2024

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering. Goed product tegen scherpe prijzen. Product ziet er degelijk uit en past goed. Het gaat hierbij om de snijvaste handschoenen voor grote handen.
26 sep 2024
Bedankt voor review! Fijn dat de werkhandschoenen naar wens zijn! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
Uistekende klantenservice. Shirt was niet op vooraad en in plaats van er om heen te draaien werd er direct contact met mij gezocht. Zeer tevreden.
Antwoord van wear2work.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice! Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
EV
E.M. v.
DEN HOORN ZH

Werkbroeken gekocht

Fijne site om kleding te bestellen en alles verliep soepel. Is de bestelling vertraagd (zoals bij mij) dan wordt dit uitstekend gecommuniceerd!!
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je fijne review! Goed om te horen dat alles soepel verliep en dat je tevreden bent met de communicatie. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
De jas besteld voor mijn man zijn werk, verzending verliep goed. Maat van de jas is goed, voldoet aan de verwachting
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work

Top service

Fijn werkkleding shoppen op een overzichtelijke site. Erg goed geholpen met het bedrukken van de kleding!
Antwoord van wear2work.nl
Super om te horen! We helpen je graag weer bij je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
30 sep 2024
Volgens de site heb ik maat 50 Was ruim te groot Ik stuur de 2 broeken terug en wil maat 48 proberen
1 okt 2024
Dank je wel voor je review. We zien je retour graag tegemoet om de gewenste omruiling voor je te verwerken! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
Werkkleding wat je ook in je vrije tijd kunt dragen. Bijvoorbeeld de beanies/mutsen van Carhartt.
2 okt 2024
Vroeg op een vrijdag besteld, de volgende dag binnen. Zeer aangename snelheid en goede kwaliteit.
2 okt 2024
3 okt 2024
Snelle levering. Snelle antwoorden na telefonisch contact op mijn vraag over maatvoering.
3 okt 2024
Heel fijn om te horen! Hopelijk veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
AK
Anetta K.
Avenhorn
Prachtige stoere werkbroek, goede kwaliteit en pasvorm, valt op maat! Scherpe prijs!
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je mooie review! Geweldig om te horen dat de werkbroek goed bevalt en perfect past. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
24 sep 2024
Puma werkschoenen gekocht.. zeer tevreden. Prima kwaliteit en goede levertijd.
Top om te horen! Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
7 okt 2024
Super vriendelijke medewerker gesproken die echt een hele goede service gaf!
8 okt 2024
Dank je wel voor je fijne review! Veel plezier van de broeken. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
5 okt 2024
Zonder rompslomp en overbodige mailtjes snel in huis (regenkleding). Prima!
7 okt 2024
Mijn bestelling online was echt simpel en de service daarna was geweldig
8 okt 2024
Dank je wel voor je review! Veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work