annavantoor.nl
Reviews:

22.690 reviews in totaal   4.375 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de snelle en betrouwbare levering. Het personeel wordt als vriendelijk, behulpzaam en deskundig omschreven. De kwaliteit van de kleding krijgt veel lof, met extra waardering voor duurzaamheid en mooie materialen. Ook de klantenservice krijgt positieve feedback vanwege haar oplossingsgerichtheid en vlotte afhandeling van problemen. Het brede assortiment en de variatie aan merken en stijlen worden gewaardeerd, evenals de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. De prijs-kwaliteitverhouding wordt regelmatig genoemd: hoewel de prijzen soms als hoog worden ervaren, vinden klanten deze passend bij de geboden kwaliteit. Sommige klanten ervaren het retourproces als minder positief, met klachten over de kosten en de duur van terugbetalingen. Een enkeling vindt het personeel wat opdringerig. Daarnaast wordt het gemis aan bepaalde filteropties op de website genoemd.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsannavantoor.nl

(43)
(46)
(124)
(1036)
(3126)
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
De vriendelijke mensen door wie we geholpen worden en het geduld waarmee ze je willen bijstaan! We wonen niet in Gorinchem , maar kan me er altijd op verheugen om naar van Toor te gaan!De inrichting van de paskamer zou voor mij als oudere wat comfortabeler kunnen zijn door wat spulletjes op te kunnen leggen en een makkelijke stoel om op te zitten.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Mij had de prompte persoonlijke reactie op mijn email aanvraag goed bevallen. Een beetje verwarrend vind ik dat het nederlandse woord cadeaubon in de merkwaardige uitdrukking GIFTKAART is veranderd wat - als het werkelijk engels zou moeten zijn eigenlijk gift card zou heten. Het zou ook leuker zijn geweest als ik één cadeaubon bzw. giftkaart over een bedrag t.h.v. € 300,00 zou hebben mogen ontvangen in plaats van drie stuk. Zo krijg je de indruk dat ik het cadeau heb willen "opblasen".
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd

Anna van Toor heeft overzichtelijke…

Anna van Toor heeft overzichtelijke ruime winkels met veel andere merken naast het eigen merk. Ook winkel je makkelijk online door alle modellen- bij gebrek aan winkeltijd- en mocht je iets bestelt hebben dat niet voldoet, dan kan het bij een Anna van Toor winkel geretourneerd worden en krijg je een retourbon, waar na enige dagen het geld weer teruggestort word op je rekening. ook het feit dat je pakket (deels) verzekert is via "trusted webshops", maakt het betrouwbaar shoppen bij Anna....
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Er ging iets mis met de welkomstkorting en de klantenservice sprong hier zeer klantvriendelijk op in. De kleding is van uitstekende kwaliteit. Echter, ik was in de winkel en liet weten dat ik graag zelf wilde rondkijken. Eén van de verkoopsters bleef echter maar advies geven, ook tegen mijn opmerkingen in. ( Ik ben bv allergisch voor linnen en lichte kleuren staan mij niet, maar toch kreeg ik kleding met deze kenmerken gepresenteerd).
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle verzending, bij terugbrengen in de winkel in Breda werd ik nogal belaagd door de verkoopster. In mijn non-verbale en later verbale communicatie gaf ik m.i. aan niet verder te willen passen, omdat ik het gevoel kreeg kleding opgedrongen te krijgen. Ik kreeg nog een sneer na (als u niet past, weet u het ook niet). Ik wilde helemaal geen groene broek passen en ook geen lichtblauwe van dezelfde serie, maar de verkoopster ging dat toch allemaal halen voordat ik mijn geld retour kreeg. Dat vind ik jammer. Laat mensen rustig rondkijken en geef aan bij vragen beschikbaar te zijn. Ik heb mijn winkel bezoek ervaren als pushen en dat is niet hoe ik het prettig vind
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Een fijne zaak en of website om te winkelen

Website is goed en snel, veel keuze, uitgebreide informatie. Winkel in Zwijndrecht is kortgeleden verbouwd, licht interieur, prima indeling, voor elke leeftijd een uitgebreide collectie, verleidelijk. Ik vind de collectie van goede kwaliteit. Ook bijpassende accessoires zijn mooi en modern.
Community-lid 
9 Reviews
 Geverifieerd

Geen enkele kritiek maar wel een zwaar wegend aandachtspunt

Geen enkele kritiek, producten en klantenservice zijn uitmuntend. Wat ik wel jammer vind, is dat retourzendingen middels een derde partij plaatsvinden. Als ik bestel bij AvT doe ik ook zaken met AvT. Jullie leveren en ik betaal. Die derde partij ervaar ik als erg onwenselijk en zelfs als niet juist. Ik ken zo’n partij niet, waarom niet de lijntjes zo kort en vertrouwd mogelijk houden.
Community-lid 
8 Reviews
 Geverifieerd

Veel mooie kleding naar mijn smaak

Veel kleding naar mijn smaak. En online vaak nog andere kleding sannin de winkel. Fijn dat wat online besteld is het naar de winkel kan. Daar passen en als ik het niet wil of maat niet goed wordt er gelijk geregeld dat het terug kan en mijn geld heb ik ongeveer een dag later weer op de rekening. Personeel aardig, maar soms opdringerig. Niet iedereen. Wel aardig verschil vind ik wat verkoopsters betreft.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Online een mooie broek gekocht. Helaas ook kleren teruggebracht, omdat de katoenen stof van een witte broek te dik is voor de zomer, hoewel het een zomerbroek is. Misschien een tip voor de beschrijving voor online kopen om er bij te schrijven of het om dunne of was steviger stof gaat.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Kleding in diverse style

Kleding in diverse style, goede kwaliteit. In de winkel word je uitstekend en gezellig geholpen. De prijs vind ik een dingetje maar goed zoeken en afwegen dan lukt het meestal wel. De maat vind ik altijd moeilijk. Zelf zweef ik tussen 36 en 38 en ja bij een jurkje moet ik dan echt 38. Wat u mogelijk beter kunt doen is de retour toch wat makkelijker te maken zodat ik mijn pakket, als het eventueel terug zou moeten, niet helemaal naar de andere kant van Zwijndrecht moet brengen, omdat daar de DHL post zit. Geef ook de mogelijkheid voor een PostNL agengentschap.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Kleur wit.

Ik had een witte blouse besteld. Op de site leek het ook wit. Dat viel even tegen ((meer gele gloed, beige achtig) Tip. Geef het aan bij de tekst. . De afhandeling om het terug te sturen werkte perfect met de code en kreeg heel snel een bevestiging van ontvangst. Nu hopen op de verdere afhandeling. Vr groet Paula Sijtsema Broekhuijsen.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Fijne persoonlijke benadering Voelt als een hartelijk welkom iedere keer weer Christel helpt altijd erg fijn en heeft leuke styling tips voor mij Veel keuze met mooie kleding merken Goede service als er naden los gaan , dit gaat meteen naar het atelier. Heel fijn.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Zowel de winkels als de webshop zijn top! Ik ga altijd naar de modeshows en mijn advies daarvoor zou zijn om meer diversiteit in de mannequins aan te brengen qua leeftijd en figuur. Ze zijn allemaal beeldschoon, slank en jong , maar het publiek is dat niet . Het is fijn om je meer te herkennen in de mannequins.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Snelle bezorging, afhandeling retour traag.

Snelle bezorging, afhandeling van mail door klantenservice is professioneel. Minder is de afhandeling van retouren, althans de bevestiging hiervan. Mijn retour is binnen gekomen zie ik in de app. Maar de bevestiging heb ik na een week van Anna van Toor nog niet ontvangen, dit duurt lang. Hierdoor wordt de verrekening van mijn kortingsvoucher (gedeeltelijke retour) en het nieuwe te betalen bedrag onnodig vertraagd.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
De keuze die er is de veelzijdigheid en de prijzen variëren goed …En ook betaalbaar.heerlijke winkel! Jammer dat Werkendam weg is, maar nu naar Oosterhout.Bij de fijne medewerkers en in het bijzonder Willemijn en Valentine.☺️
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Fijne persoonlijke service en mooie merken

Anna Amersfoort, ik kom er graag. Fijne verkoopster die altijd precies dat uit de rekken pakt wat je zoekt en bij je past. Combinaties die ik zelf niet altijd zie, maar waar ik me lekker in voel en veel complimenten over krijg.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Levering

De bestelling wordt altijd keurig op tijd afgeleverd en zit keurig in hersluitbare verpakking. Wat fijn is dat het in de winkel teruggebracht kan worden en het bedrag direct op de rekening wordt overgemaakt.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Keurige verzending. Met aandacht en zorg waren items ingepakt. Mooi ook het verschil van de “normale “ collectie en die van de X versie met persoonlijk kaartje en pilkasot vloeipapier. Snelle verzending en vooral prachtige kwaliteit kleding
L B
Laetitia B.
5 Reviews
 Geverifieerd
Altijd prima compact en milieubewust verpakt. Makkelijk te retourneren. Snelle ontvangstbevestiging. Prettig om via Riverty achteraf te kunnen betalen, vooral als je 2 maten wilt hebben van 1 artikel omdat je zeker wilt zijn dat het past.
Community-lid 
9 Reviews
 Geverifieerd
Altijd snel bezorgd. Mooie kleding en goede retourservice Jullie zitten helaas niet bij mij in de buurt anders zou ik de fysieke winkels vaker bezoeken zodat ik kan passen

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.