The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

Goede service Eerste keer kreeg ik al prachtige schoenen maar op een van de schoenen zaten kleine vlekjes, ik heb gemaild en kon het gelijk inruilen voor een ander paar. Ze lopen ook goed.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat je de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten! Onze excuses voor de kleine vlekken op een van de schoenen en we zijn blij dat je nu het perfecte paar gevonden hebt. Nogmaals bedankt voor je feedback - het wordt zeer gewaardeerd.
Snelle levering en blij met de hoepelrok die ik hier heb gekocht! Voor het bestellen heb ik ook nog even met de klantenservice gebeld en ben hier goed geholpen.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de hoepelrok die u bij ons hebt gekocht en dat onze klantenservice u behulpzaam heeft geholpen. Bij Beautiful Brideshop streven we ernaar om onze klanten een persoonlijke winkelervaring te bieden en we zijn gepassioneerd om hen te helpen bij het vinden van de perfecte bruidslook. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Prima service! Klantenservice reageert snel op berichten. Goed geregeld met retour en het verzenden van nieuw jurkje.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met onze klantenservice, het retourproces en de verzending van uw nieuwe jurk. Wij streven naar een prettige winkelervaring voor al onze klanten en stellen uw feedback op prijs. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
De maatvoering volgens de tabel kwam goed over een. Bestelling volgende dag al geleverd. Met zorg verpakt
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor uw beoordeling van beautifulbrideshop.nl. We zijn blij om te horen dat de maattabel klopte en dat uw bestelling de volgende dag met zorg is afgeleverd. Bij beautifulbrideshop.nl zijn we er trots op dat we een uitstekende klantenservice bieden en ervoor zorgen dat elke bestelling snel en in perfecte staat wordt afgeleverd. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen u als klant. Bedankt voor het winkelen bij ons!

contact

het vriendelijke telefooncontact en de nette en snelle service. het product was zeer naar tevredenheid!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u een prettig telefonisch contact had en dat onze service zowel netjes als snel was, en dat het product aan uw verwachtingen voldeed. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om al onze klanten een uitzonderlijke klantenservice en kwaliteitsproducten te bieden. We zijn blij dat we dit voor u konden doen.
Mijn rok was snel en netjes geleverd. Ook het omruilen naar een andere maat is netjes afgehandeld.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u uw jurk snel hebt ontvangen en dat het ruilen voor een andere maat correct is afgehandeld. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat het winkelen in bruidsaccessoires gemakkelijk en probleemloos verloopt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen!
Ons trouwfeest kan gaan beginnen Een leuk cadeautje als afscheid na het feest
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze diensten. We zijn zo blij dat we hebben kunnen helpen om uw trouwdag speciaal te maken! Bij BeautifulBrideShop.nl streven we ernaar om elk bruidspaar te voorzien van de beste trouwartikelen en cadeaus die er zijn. Bedankt dat u ons de kans hebt gegeven om deel uit te maken van uw speciale dag.
Snel geleverd en zo netjes verpakt! Ik ben er super blij mee!
30 mrt 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent met de levering en verpakking van uw product. Bij Beautiful Bride Shop streven we er altijd naar om kwaliteitsservice en -producten te leveren, dus het is geweldig om te horen dat u tevreden bent. Wij danken u voor uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Vriendelijke groeten, Beautiful Bride Shop Team
Snelle levering en goed product in
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor uw beoordeling van onze Beautifulbrideshop.nl. We zijn zo blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had, van onze snelle levering tot ons kwaliteitsproduct. Wij streven naar een positieve winkelervaring voor al onze klanten en we zijn blij dat u zo'n goede ervaring had. Hartelijk dank voor uw feedback!
Snelle levering, mooi product
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over de snelheid van onze levering en de schoonheid van ons product. Wij streven ernaar om onze klanten service en producten van hoge kwaliteit te bieden, en we zijn blij dat u tevreden was met uw ervaring. Uw mening wordt zeer op prijs gesteld en helpt ons om onze diensten te blijven verbeteren. Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.
Keurig netjes en mooi verpakt
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u uw bestelling in een nette en mooie verpakking hebt ontvangen. We zijn er trots op dat we prachtige bruidsproducten professioneel en op tijd kunnen leveren. Wij hopen dat u van onze diensten en producten blijft genieten!
Snelle en verzorgde levering🌸
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u uw bestelling snel en in perfecte staat heeft ontvangen. Bij Beautiful Bride Shop zijn we trots op het leveren van prachtige producten met een uitstekende service. We hopen u in de toekomst een uitstekende klantenservice te kunnen blijven bieden.
Goede persoonlijke service
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor het delen van uw positieve feedback! We zijn zo blij dat u een goede persoonlijke service hebt ervaren tijdens het winkelen bij ons. Het is altijd ons doel om onze klanten een onverslaanbare ervaring te bieden, dus we waarderen uw vriendelijke woorden en steun. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
Prima service!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had en waarderen uw feedback. Wij van Beautiful Bride Shop doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke service te bieden.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze winkel te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met 4 van de 5 sterren.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u een algehele positieve ervaring met onze winkel had. Wij streven ernaar om de best mogelijke service en selectie van producten te bieden aan al onze klanten, en we zijn blij dat deze ervaring tot uiting kwam in uw recensie. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd, omdat het ons helpt manieren te vinden om te verbeteren en uitstekende service te blijven bieden. Nogmaals hartelijk dank!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bij beautifulbrideshop.nl! Wij stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en zijn blij dat u over het algemeen een goede ervaring met ons heeft gehad. Wij begrijpen dat elke klant unieke behoeften heeft en wij streven ernaar om iedereen een persoonlijke service te bieden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We vinden het fijn om te weten dat u een prettige ervaring heeft gehad bij beautifulbrideshop.nl. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit service en producten te leveren aan onze klanten om hun speciale dag perfect te maken. Wij waarderen uw feedback en het motiveert ons om het beste van onszelf te blijven geven.
DL
D L.
Arnhem
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en uw waardering van vijf sterren. We vinden het geweldig om te horen dat u een geweldige ervaring met ons bij BeautifulBrideShop.nl heeft gehad. Het is onze missie om de droomdag van elke bruid uit te laten komen en we zijn zo blij dat we deel konden uitmaken van die van u! Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.