carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

De kleding is fantastisch. de Serice ook. GA zo door!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We stellen het erg op prijs. Hier bij Carhartt streven we ernaar duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die lang meegaat. We zijn altijd blij om te horen dat onze producten en service aan die verwachting voldoen. We zullen ons best blijven doen om ook in de toekomst aan je verwachtingen te voldoen en deze te overtreffen! Groet, Carhartt Europa
Levering prima, even opletten met de maat
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! Wij bij Carhartt waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze bezorgservice. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste pasvorm te hebben en we zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit bieden voor elke maat en vorm. Nogmaals bedankt dat je voor Carhartt hebt gekozen! Groet, Carhartt Europa
Snel en goed. Klantenservice ook top.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor deze positieve recensie! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent over onze snelle verzending en eersteklas klantenservice. Bij Carhartt streven we ernaar om duurzame werkkleding van de hoogste kwaliteit te leveren die zowel comfortabel als duurzaam is. We hopen dat je van onze kleding blijft genieten en bedanken je voor je steun! Groet, Carhartt Europa
Best quality there is.. big big fan..
Antwoord van carhartt.com
Thanks for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear that you are pleased with your purchases. Here at Carhartt, we strive to create the highest quality sustainable workwear and we are delighted that you found our products met your expectations. Thank you for being part of our community and we look forward to continued service in the future. Regards, Carhartt Europe
13 apr 2024
De snelle bezorging was echt top!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je Carhartt bestelling snel is aangekomen. Wij geloven in kwaliteit en gemak, dus het is geweldig om te weten dat de snelle bezorging zo gewaardeerd wordt. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie! Groet, Carhartt Europa

Snelle service

Goede, snelle service
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! Wij bij Carhartt waarderen je vriendelijke woorden enorm en streven er altijd naar om je een geweldige winkelervaring te bieden. Als bedrijf geloven we in het maken van duurzame werkkleding van hoge kwaliteit die zowel comfortabel als duurzaam is. Nogmaals bedankt voor je steun. Groet, Carhartt Europa
Superieure kwaliteit
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je feedback over de geweldige kwaliteit van onze Carhartt-kleding! We doen veel moeite om stukken te maken die lang meegaan en het is geweldig om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad. Hier bij Carhartt geloven we in het maken van werkkleding van hoge kwaliteit die zowel stijlvol als functioneel is. We waarderen je vriendelijke woorden en hopen dat je blijft genieten van onze producten. Groet, Carhartt Europa
Top, snel, mooi
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, dat stellen we erg op prijs! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelheid en kwaliteit van onze producten. Bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten stukken van hoge kwaliteit te geven die er niet alleen goed uitzien, maar ook lang meegaan. Ga zo door! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze producten en levering. We waarderen je feedback enorm, omdat het ons helpt om te streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen. Bij Carhartt geloven we dat duurzaamheid de sleutel is tot succes. Daarom zorgen we ervoor dat onze werkkleding is gemaakt van materialen uit verantwoorde bronnen die de tand des tijds doorstaan. Nogmaals bedankt voor je geweldige recensie - we stellen het echt op prijs! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor zo'n grondige beoordeling! We zijn hier bij Carhartt zo blij dat je tevreden was met de levering, producten en service. Het is ons een genoegen om duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat waarderen we enorm! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Bij Carhartt streven we ernaar dat onze klanten de beste kwaliteit duurzame werkkleding op de markt hebben. We zijn er trots op dat we kleding van hoge kwaliteit leveren die lang meegaat en er ook nog eens geweldig uitziet. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Thank you for the great review! We are so glad you had a positive experience with Carhartt and appreciate your support. At Carhartt, we strive to provide durable workwear that looks good and lasts long, with excellent service. We are always looking for ways to improve our operations and customer experience, and we greatly value your feedback. Thanks again for the review - it's customers like you who help make our company what it is today! Regards, Carhartt Europe
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij dat je onze Carhartt-kleding geweldig vindt. Ons doel is om ervoor te zorgen dat iedereen comfortabel en stijlvol kan werken, dus we zijn blij dat je dat in onze kleding terugvindt. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om zulke goede feedback achter te laten! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je beoordeling! We stellen je feedback erg op prijs. Bij Carhartt streven we ernaar om duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die de tand des tijds doorstaat. We zijn blij dat je tevreden bent over de kwaliteit en het vakmanschap van onze producten. We houden rekening met je feedback als we onze werkkledinglijn blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en ons te laten weten hoe we het doen. Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met Carhartt en waarderen je feedback. Ons doel is om kwaliteitskleding te leveren die duurzaam, comfortabel en stijlvol is. We hopen dat je Carhartt blijft kiezen voor al je werkkleding! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je ons een 4/5 hebt gegeven en dat je onze service, producten en levering allemaal top vindt. We zijn zo blij dat onze Carhartt werkkleding in alle opzichten aan je behoeften voldoet. Hier bij Carhartt streven we ernaar om de beste kwaliteit werkkleding te leveren aan al onze klanten. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt-familie! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen de 5 sterren en zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Hier bij Carhartt streven we ernaar om kwaliteitskleding te leveren die jarenlang meegaat. We begrijpen dat dingen soms niet gaan zoals gepland, maar we zullen altijd ons best doen om een product van de hoogste kwaliteit te leveren tegen een eerlijke prijs. Nogmaals bedankt voor je beoordeling en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad en waarderen de 5 sterren. Bij Carhartt streven we er altijd naar om producten van de beste kwaliteit te bieden met een uitstekende klantenservice die voldoet aan de tevredenheid van onze klanten. We zijn blij dat je het winkelen bij ons als prettig hebt ervaren en hopen je snel weer te zien! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor uw positieve review over Carhartt! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze producten, levering en klantenservice. Bij Carhartt geloven we sterk in het leveren van werkkleding van hoge kwaliteit die er niet alleen geweldig uitziet, maar ook helpt om je werkdag een beetje makkelijker te maken. We waarderen de feedback van onze klanten en danken je dat je de tijd hebt genomen om die van jou te delen. Nogmaals bedankt! Carhartt Europa