bergzeit.nl- Logo - Beoordelingen

bergzeit.nl

465 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.635 beoordelingen in totaal

3 aug 2023
De bezorging was wat laat (DHL). Daar kon Bergzeit weinig aan doen. Wel waren ze hier goed over te bereiken en waren ze behulpzaam en informatief. Klein verbeterpuntje: de zending had wellicht wel een dagje eerder verzonden kunnen worden … en er zijn vaker problemen met de lokale DHL aldaar begreep ik. Misschien is het tijd om een andere koeriersdienst te kiezen? desalniettemin: ik ben heel blij met mijn broek en sokken en dat voor een heel goede prijs! En een betrouwbaar adres voor een volgende aankoop!

20 dec 2023
De lowa renegade gtx mid ws 39,5 waren mooi en goed gemaakt. Helaas hadden ze ten opzichte van mijn oude lowa renegade gtx mid ws 39,5 een smallere zool. Hierdoor knelden deze nieuwe schoenen, terwijl mijn oude vanaf het begin perfect pasten. Ik verwachtte dit niet, omdat ik dezelfde type schoen in dezelfde maat had besteld. Met Bergzeit daarover contact opgenomen. Het duurde lang voordat er een antwoord op mijn vraag/klacht en verzoek tot restitutie incl retourkosten kwam. Bergzeit heeft de retourkosten niet vergoed. Wat ik niet netjes vind, omdat ik niet kan weten dat de nieuwe schoen smaller valt dan mijn oude terwijl de schoen al jaren onveranderd is. Wel bestaan er 3 wijdte maten. Ik heb normaal (mijn oude waren dat ook) en die ook besteld. Helaas zal ik niet meer bij Bergzeit bestellen.

Beoordelingen voor bergzeit.nl

Mijn favoriete Meindl.

Ik bestelde mijn favoriete wandelschoenen, heb immers ongeveer elk 3e jaar een nieuw paar nodig, dit keer bij "Bergzeit". Ik koos daarvoor omdat de prijs aanmerkelijk lager was. De bezorgtijd daarbij wel zo'n 2 dagen langer maar dat vond ik geen probleem. Na betaling duurde het gevoelsmatig wel wat lang voordat ik iets hoorde over de levering en dat gaf een twijfelmoment over de aankoop. Dat bleek echter helemaal ongegrond want het bericht kwam en de dag erna mijn mooie nieuwe schoenen. Dankjulliewel.
7 jun 2024

Goede service en producten.

Goede productomschrijving op de website, artikelen voldoen er geheel aan. Duidelijke en makkelijke instructies voor artikelen die eventueel retour gaan met een ruime termijn om dit te regelen. Veel keus en goede aanbiedingen
MD
Marianne D.
Maarheeze
23 mei 2024

Gewoon prima

Ik heb een specifiek product gezocht op de website. Product is zoals omschreven. Keurig een trackingmail ontvangen om levering te volgen. En redelijk snel het product ontvangen. Niets op aan te merken.
23 mei 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Uw prijzen zijn ongelofelijk duur. Had je vroeger gezegd dat een paar Meindl schoenen 8000 frank zouden kosten, mensen zouden u zot verklaren. Voor de rest was levering ok.
4 jun 2024
Geweldige winkel met enorm ruim aanbod en wat ik heel erg oké vind, is dat het assortiment in alle prijsklassen is, dus ook voor mensen met een klein inkomen. Top!
4 jun 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback! Tot de volgende keer. Groeten, Paul Bergzeit
26 mei 2024
Zeer scherpe aanbiedingen en betrouwbaar bedrijf. Verzending duurt iets langer omdat het uit Duitsland komt. Maar nooit problemen gehad. Ik raad het bedrijf aan!
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Wandelbroeken besteld, de maten kwamen overeen met wat ik dacht dat mijn maat was. Mooie stoffen en degelijk materiaal, ik ben tevreden.
Snelle en correcte levering. Goederen goed verpakt en makkelijk te volgen via track & trace. Hier bestel ik zeker nog.

Tevreden klant.

Ik was niet bekend met deze website. Maar alles goed geregeld. Levertijd iets langer vanwege buitenland. Verder prima!
26 mei 2024
Mooie rugzak voor een hele mooie prijs. Goed op de hoogte gehouden van de status van verzending. Blij met de aankoop
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Snelle levering, goed advies omtrent maat en zodoende goed passende schoenen. Ook de prijs was goed.
Zeer scherpe prijs voor Patagonia Granite Crest regenjas. Snel geleverd en duidelijke coomunicatie.
31 mei 2024
Smartwatch voor een goede prijs. Snel geleverd uit Duitsland en voldoende updates over de zending.
3 jun 2024
KD
Karin d.
Arnhem
24 mei 2024

Goede prijzen

Fijn dat je makkelijk terug kan sturen en dat het dan ook weer in de verkoop gaat. Goede prijzen.
24 mei 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Was niet duidelijk dat bestelling uit Duitsland moest komen en daardoor langer onderweg was.
Snelle levering en duidelijke informatie. Aangemeld en ook nog eens 10.- korting gekregen.

verbeterpunt

Wat beter kan het is moeilijk contact te maken met het bedrijf in Duitsland over vragen
RL
Rob L.
Heiloo
Hele goede aanbieding, fors onder de gangbare prijs. Levertijd wat aan de lange kant.
28 mei 2024
De vraag die ik stelde kreeg ik een super eerlijk antwoord op
28 mei 2024
HD
Hans D.
Haarlem Niederlande
6 jun 2024
Er is nauwelijks iets beter te doen dus blijf doorgaan zo!
6 jun 2024