bergzeit.nl- Logo - Beoordelingen

bergzeit.nl

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun. 2021
bergzeit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 mrt. 2023
Bergzeit is een top bedrijf! Ik koop er graag. Zoals een echte Nederlander op zoek naar de mooiste aanbiedingen. Het retourbeleid & proces is zeer goed ( 1 optimalisatie punt hierin is bestelnummer toevoegen in het terug gestorte bedrag), al met al gewoon smooth. Top producten! Mooie prijzen! Goede service. Ik koop veel in Duistsland, gewoon “billiger“ als in NL. Qua prijzen op de tweede plaats vs bergfreunde & campz,” qua retouren gedeelde eerste plaats met campz. Af en toe een 10% extra korting code is echt top. Bedankt voor alles bergzeit!

20 dec. 2023
De lowa renegade gtx mid ws 39,5 waren mooi en goed gemaakt. Helaas hadden ze ten opzichte van mijn oude lowa renegade gtx mid ws 39,5 een smallere zool. Hierdoor knelden deze nieuwe schoenen, terwijl mijn oude vanaf het begin perfect pasten. Ik verwachtte dit niet, omdat ik dezelfde type schoen in dezelfde maat had besteld. Met Bergzeit daarover contact opgenomen. Het duurde lang voordat er een antwoord op mijn vraag/klacht en verzoek tot restitutie incl retourkosten kwam. Bergzeit heeft de retourkosten niet vergoed. Wat ik niet netjes vind, omdat ik niet kan weten dat de nieuwe schoen smaller valt dan mijn oude terwijl de schoen al jaren onveranderd is. Wel bestaan er 3 wijdte maten. Ik heb normaal (mijn oude waren dat ook) en die ook besteld. Helaas zal ik niet meer bij Bergzeit bestellen.

Beoordelingen voor bergzeit.nl

MK
Marja K.
Bleiswijk

Prima voor elkaar

2 paar schoenen besteld, vlotte bezorging. 1 paar paste helaas niet goed. Retour gezonden volgens instructie en werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het pakket was ontvangen. Ook zeer snel met het retour betalen van het terug gestuurde paar schoenen. Super netjes. Het andere paar is gelukkig een super paar schoenen voor een hele nette prijs. Blij mee (Hanwag Tatra light wide)
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Dik tevreden met de bezorging, blij met de schoenen fijne pasvorm hoop er vele km mee te lopen de schoenen krijgen gezelschap van twee spalken ik heb nl neuropathie in mijn benen ( geen gevoel in de benen ) groet Bauke Drost.
Antwoord van bergzeit.nl
Hoi! Bedankt voor je feedback! En veel plezier en succes met wandelen! Groeten, Paul Bergzeit
27 jan. 2024
Goede website en snelle levering. Het komt niet uit Nederland dus reken op een aantal dagen. Maar altijd keurig verpakt en duidelijke voorwaarden en retour mogelijkheden
ES
E S.
Leiden

goed begin

Eerste bestelling bij Bergzeit. Prima verpakt, duidelijke communicatie. Artikel zoals verwacht. Retourformulier erbij, niet nodig gehad. Op naar de volgende bestelling
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
ik kocht een trui maar deze bleek te groot en kik stuurde hem terug. De afhandeling van deze retourzending en de terugbetaling zijn correct uitgevoerd . met dank
CV
C V.
Alphen aan de Rijn
5 feb. 2024
Duidelijk website Snelle levering De maat was niet goed dus helaas het artikel retour Informatie duidelijk in de mail en bedrag volgens afspraak gekregen
6 feb. 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit

Ruim assortiment, snelle bezorging.

Rab Aeon LT 18 besteld uit het ruime assortiment. Perfecte rugzak en de kleur komt overeen met de foto’s. Scherpe prijs en een snelle bezorging.
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Duidelijke informatie over de producten. Veel foto's van de producten. Duidelijke informatie over levering.
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Uitgebreid assortiment, goed geprijst retouren verlopen goed. Jammer dat een retour betaald moet worden
24 jan. 2024

Goede outdoor webwinkel

Veel keuze en mooie aanbiedingen. Tot nu toe zijn alle bestellingen zonder problemen geleverd.
24 jan. 2024

Fijne webshop

Bestelde artikel binnen afgesproken tijd binnen. Fijne webshop, ruim aanbod kampeerartikelen.
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Snelle service, aantrekkelijke aanbiedingen, genoeg keuzes voor de producten due je kiest
8 feb. 2024
Goede en uitgebreide informatie over producten. Duidelijkheid over bezorging product.
8 feb. 2024
26 jan. 2024
Goede service en goede aanbiedingen, betrouwbare beschrijvingen van de artikelen.
26 jan. 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit
Artikel zoals verwacht en levering op afgesproken moment. Dik tevreden
Hoi! Bedankt voor je feedback! Groeten, Paul Bergzeit

Betrouwbaar, goede communicatie, snelle levering.

Betrouwbaar. Snelle levering. Netjes ingepakt. Goede communicatie.
29 jan. 2024
de snelle en vlotte afhandeling van het retouneren van het artikel
ID
I d.
Den haag
31 jan. 2024
mijn ski schoenen met succes geretourneerd en geld teruggekregen
31 jan. 2024
4 feb. 2024
Het gekochte product voldoet volledig aan onze verwachtingen.
5 feb. 2024
DW